فرق شیر بیومیل ۲ معمولی با بیومیل ۲ پلاس
سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل من به دخترم شیر خشک بیومیل ۲ میدادم الان رفتم اصلا پیدا نشد بجاش گفتن بیومیل۲ پلاس ببر.تا حالا از این شیر به دخترم ندادم ممکنه بهش حساسیت نشون بده؟اصلا بهش بدم یانه؟؟
قطره مولتی ویتامین و آهن ویتان
سلام خانم دکتر. در مورد مورد قطره آهن و مولتی ویتامین ویتان سوال داشتم. قطره ای که آهن و مولتی ویتامین و زینک باهمه. این قطره دندون رو سیاه نمیکنه؟ روزی ۱ میلی لیتر کافیه؟ برای نوزاد زیر ۱ سال
نسخه دارو برای عفونت
سلام خسته نباشید ، من یه نسخه بزارم میتونید برام بخونید هر جا میبرم نمی تونن
تفسیر آزمایش قندبارداری ۴مرحله ای
سلام به پزشک اومای عزیز ،
روز بخیر میخواستم برام بی زحمت آزمایش قند رو چک بفرمایید
نحوه مصرف دارو
سلام دکترعزیزم. خوبین؟❤️
این قرص رو دکتر به دوستم داده و گفته از روز پنجم پریود بخور.
بعد نگفته تا کی.. و دوستم هم حواسش نبوده طبق فلش ها بخوره همینجوری خورده. حالا دو تا سوال.. اینطوری نامنظم خورده مشکلی نیست؟
و اگر دوباره بخواد این دوره مصرف کنه میشه بفرمایید چیکارکنه؟ از کی و از کدومش شروع کنه؟ و تا کی بخوره؟
پیشاپیش یه دنیاااا ممنونم😍❤️🌹
مقدار طبیعیwbcدر بارداری هفته های اول؟؟؟؟
سلام من سقط مکرری ام. یکسری ازمایش ایمنی مربوط به سقط مکرر رو دادم که اگر نیاز شد سرم ivig بزنم. ممکنه ازمایشمو تفسیر بفرمایید. سرم لازم دارم؟
خانوم دکتر لطف میکنید یه نگاه به این ام آر آی بندازید
سلام خانوم دکتر خسته نباشید این ام آر آی متعلق به مادرمه و چند ساعتی میشه جوابش رو گرفتیم و بشدت نگرانیم میشه اگر ممکنه یه نگاهی بندازید بهش.
مولتی ویتامین برای نوزاد ۱۳ ماه
سلام و وقت بخیر دکتر عزیز و مادران اومایی
دکتر جان این مولتی ویتامین مناسب هست برای پسرم استفاده کنم؟چقد باید ب پسرم که ۱۳ ماهشون هست بدم؟با اهن سیدرال که تداخل نداره؟ دکتر جان میگن مولتی ویتامین نوتریژن خوبه،درست؟ وزن پسرم ۱۱،۲۰۰ و قدشم ۸۴
تزریق واکسن پرونار برای نوزاد
سلام خانم دکتر و مامانای عزیز
من برای دخترم میخوام این واکسنو تهیه کنم و بزنم
فقط اولین دوز کی باید تزریق بشه؟
و اینکه نظرتون در مورد تزریق این واکسن چیه؟
ممنون میشم مامانا اگر تجربه ای دارید اینجا برام بنویسید
چند جا رفتم گفتن بدون نسخه نمیدن
کسی بدون نسخه گرفته؟
همه ی دکترا تزریق میکنن؟
پسرم جدیدا تو خودش پی پی میکنه چه خاکی بسر کنم؟؟؟
بیش از یکساله از پوشک گرفتمش. خوب بود مشکلی نداشت. الان مدتیه برای دسشویی اعلام نمیکنه اینقدر زور میزنه که خودشو کنترل کنه آخرش میاد میگه بریم دسشویی وقتی میبرمش میبینم کارشو توی لباسش کرده. امروز شورت پاش نبود تا پاشد قشنگ ریخت رو فرش اینقدر عصبی شدم کتکش زدم بعدش خیلی پشیمون شدم واقعا نمیفهمم دلیلش چیه
علت سر درد شدید چند روز قبل از پریود
سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
دکتر جان من سه یا ۴ روز قبل از پریودم هر ماه به شدت سر درد میشم
طوری که هیچ مسکنی اثرگذار نیست
تا حالا پیگیر نبودم برای این مشکل ولی الان که دخترم هست وقت استراحت ندارم و این سردرد واقعا اذیتم میکنه
باید چیکار کنم ؟ چه دارویی بخورم ؟
آزمایش کودک 10 ساله
سلام خسته نباشید خانم دکتر عزیز. ببخشید جواب آزمایش دخترم رو برام تفسیر میکنید ممنونم . دخترم 9سال و هفت ماه سن دارد. آیا مشکلی وجود دارد یا خیر. آیا لازم از است به دکتر غدد مراجعه کنیم؟
سونوگرافی تیرویید و غدد لنفاوی گردن
سلام به خانم دکتر و همگی دوستان.من یک سال بعد زایمانم تیرویید کم کار گرفتم.مادرم و خواهرم هم دارن.یعنی ریشه ارثی دارم.علایمم با خونریزی از واژن یک هفته بعد پریودیم و کبودی سکه ای پاهام شروع شد.الان که ۹ماهه لووتیروکسین ۵۰میخورم نرمال شدم.اول ۶ بودم.بعد به ترتیب شد ۲.۱ ، ۱.۹، ۰.۷۷
دکترم سونوگرافی نوشت انجام دادم.نودل دارم اما گفت مهم نیست. یکم نگران شدم.میشه بگین سونوم چطوره؟
یه ازمایشیم دکترم نوشته گفت اگر سونوت خوب بود، دوماه دیگه انجام بدم با سونو ببرم.اگر بد بود زودتر بیار. نمیدونم زودتر برم یا دوماه دیگه با ازمایشم برم.
لکه های سبز رنگ روی پوست بچم
سلام خانم دکتر این لکه ها از زمان تولد رو کمر و پهلو بچمه مامانم میگه ماه گرفتگیه درسته؟
خونریزی بعداز معاینه دربارداری
دکتراوما سلام خسته نباشید
من امروز نوبت دکترداشتم و دکتر معاینه داخلی انجام داد.بعد معاینه یکم خونریزی داشتم.و لباس زیرم خونی شد.طبیعیه؟؟
لکه بینی اگه داشتم تا چندروز طبیعیه؟؟
لکه بینی و دلدرد در هفته پنجم
سلام.هفته پنجم هستم و لکه بینی و دلدرد دارم.
میتونم شیاف بذارم؟
خوب کار نکردن شکم بچم
سلام خانم دکتر و دوستان
دخترم چندروزی میشه شکمش خوب کار نمیکنه و پی پیش سفته چیکار کنم شکمش خوب کار کنه
زیاد نکردن وزن نوزاد ۵ ماهه
سلام دکتر جان ، پسر من از ۴ تا ۵ ماهگی کلا نیم کیلو زیاد کرده ، از ۵ ماهگی تا ۵ ماه و نیم اصلا وزنش زیاد نشده ، خیلی نگرانم
به نظرتون از شیرخشکش میشه؟
از ۳ ماه و نیم شیرخشک شو عوض کردم سوپرامیل میدم ، از همون موقع خیلی ببخشید میگم ، مدفوعش رنگش زرده ولی تیکه تیکه سفت سبز داخلشه ، ینی نمیتونه شیر خشک و هضم کنه؟
خانوما شما هم اگه تجربه دارید راهنمایی کنید ، ممنون
زردی نوزاد نه روزه
باسلام دکترجان خسته نباشید
من بچمو روز چهارم بردم دکتر برا زردی گفتن 13یه شب گذاشتمش تو دستگاه فرداش بردم اومده بود روی9 قطره دادن گفتن دیگه نیاز نیس دستگاه تا امروز بهش قطره دادم امروز دوباره بردم گفتن اومده رو15ولی گفتن برا نوزاد9روزه خطر نداره واینکه شیر خودمو میخورد بچم از غروب شیرخشک ببلاک1گرفتم بدم که زردیش بیاد پایین شما پیشنهادی دارید که زردی بچم بالا نره ممنون میشم راهنماییم کنید
به جای زینک به پسرم لوسیدامین دادم
پسرم اشتهاش کم شده زینک بهش میدم روزی ۳ سی سی الان اومدم فاموتیدین بهش دادم ۳ سی سی فکر کردم زینک دستمه خطرناک نیست؟




