Ooma

تیرویید ۱.۵ در ماه اول بارداری وقند لب مرز

سلام دکترجان
من هفته ۱۰ بارداری هستم
دو هفته پیش ازمایش دادم ک دیروز جوابشو گرفتم تیروییدم ۱.۵ یود
نرمال هست یا نه؟
چون بارداری اولم ماه ۵ به بعد دچار کم کاری تیرویید شدم
نیاز هست الان برم پیش دکتر دارو بنویسه؟
قند ناشتام هم ۹۱ بود

18 پاسخ 357 بازدید


لکه بینی از ۲۴ سیکل تا روز دوم موعد پریود

سلام خانم دکتر منم از ۲۴ سیکلم لکه بینی دارم که مثلا یه ساعت هست بد کل روز پاک میشه دوباره مجدد همین روال هست دیروز موعدم کمی شدتش بیشتر شد گفتم دیگه پریود شدم دیروز رفتم دکتر گفت روز سوم برم ازمایش هورمون انجام بدم و یک سونو توی مطب انجام بدم حالا بااین حساب من باید چکار کنم برم ازمایش هورمونی انجام بدم یا نه الانم پاک پاکم فقط تا کارهای خونه انجام میدم کمی لک میبینم

8 پاسخ 714 بازدید


پلی هیدرامنیوس و دیابت بارداری

سلام خانم دکتر ،من ده روز پیشتو سونو فهمیدم اب دور جنین زیاد شده و ازمایش قند دادم و یه مقدار قندم بالا بود ، دکتر غدد گفت ففط رژیم بگیر ، اولین سونو که ۲۳ هفته و ۵ روز بودن اب دور بچه ۳۰ سانت بود امروز که ۲۴ هفته و ۲ روزم سونو کردم ۲۶ سانت ، خیلی نگران پارگی کیسه آب و زایمان زودرس هستم ، کسی تجربه مشابه داره؟ طول سرویکس هم امروز ۳۱ بود سونو شکمی

44 پاسخ 650 بازدید


سلام. دوران شیردهی بریم واسه چکاب سینه مشکل نداره؟

تشخیص داده میشه درست؟غدد شیردهی هست


4 پاسخ 295 بازدید


واکسن ۴ماهگی سفت شدن پوست

باسلام دخترموبردم واکسن ۴ماهگی زده اونجابهم گفتن حوله داغ بزارم وکمپرس یخ ولی من این کارونکردم حالایکی ازپاهای دخترم زیرپوستش سفت شده یه کمم قرمز چکارکنم

20 پاسخ 347 بازدید


درد شکم و پهلو

سلام وقتتون بخیر ببخشید من اول هفته 29 هستم دوروزه درد تو کمر و پهلوها و زیرشکم و بالای ناف دارم شدیدنیس ولی خودم احساس میکنم سرماخوردم ولی باز م میترسم به نظرتون چیکارکنم؟

5 پاسخ 335 بازدید


کیا شربت کیدزی و زینک پلاس یوروویتال وکیوزینک مصرف کردن برای بچه هاشون کدوم بهتر

اسم شربت هارو بالا نوشتم .عکس هاشون هم میزارم . بهم بگید کدوم بهتره برای اشتها و تقویت بدن .
واینکه عوارضی چیزی نداره یا کمتره

20 پاسخ 685 بازدید


دخترم صورتشو کوبیده شد به زمین خون اومد از بینیش

سلام دخترم رو تشک صورتشو کوبید زمین از بینیش خون اومد بعدش خوابید
الان هر چقدر پاک میکنم خون میاد
خطرناکه ؟
خوابیده مشکل نداره
میشه لطفا جواب بدین ؟

32 پاسخ 978 بازدید


قرمز شدن آلت تناسلی پسرم

سلام دکتر جان چند روزی هست آلت تناسلی پسرم قرمز شده

9 پاسخ 4,757 بازدید


کم بودن اولین پریود بعد کورتاژ

سلام وقت بخیر ببخشید یه سوال داشتم . من ۲۷ شهریور کورتاژ کردم ۱۳ روز لکه بینی داشتم بعد پاک شدم .الان بعد ۱۵ روز پریود شدم ولی پریودم خیلی کمه . نگران شدم . میخواستم بدونم طبیعیه ؟؟؟

18 پاسخ 280 بازدید


بچهای سرکلازی بیاین یه لحظه

سلام خدمت پزشک و خانمای گل
من تازه رفتم دکتر گف طول سرویکس 25شده و باید سرکلاژ بشی
منم 22هفته و 6روزمه خیلی میترسم درد واژنمم خیلی کم شده نمیدونم چیکار کنم خییییلی میترسم از سرکلاژ چون خالم انجام داد باز شد سرکلاژش بچش سقط شد خیلی استرس دارم برا خودم

واینکه اونایی که انجام دادن چقد هزینش شد ؟؟؟

31 پاسخ 521 بازدید


ضروری پیدانکردن شیرخشگ اچ انان بجاش اپتامیل اچ ا۱

دکترعزیزنان۱اچ ا پیدانمیشه اپتامیل اچ اپیداکردم میشه بدم اونو

30 پاسخ 420 بازدید


یخ زدن پاها بعد ازانتقال جنین

سلام خانم دکتر روز چهارمه انتقالمه پنج بار انتقال منفی داشتم اینسری سرم ای وی آی جی تزریق کردم ولی اینسری هم مثل سری قبل پنجه ی پام انگاز یخ زده خیلی سرد میشه بنظرتون از چیه ؟

17 پاسخ 4,580 بازدید


خون دیدن در هفته ۶ بارداری

سلام خانم دکتر و دوستان عزیزم من هفته ۶ بارداری هستم شنبه هم سنو رفتم ساک بارداری تشکیل شده بود این مدت خوب بود هیچ لک اینا نداشتم دکتر بهم انوکسا داد ۱۴ تا شیاف و اسپرین ولی امروز ساعت یک نیم رفتم دستشویی دستمال کشیدم خون دیدم الان دارم استراحت میکنم فعلا چیزی نیومده ایا اسپرین و انوکسا مصرف کنم یا صبر کنم ببین بازم خون مباد یا نه خیلی نگران شدم سابقه سقط هم دارم و یه سوال دیگه کسایی که امپول انوکسا زدن خودشون میزنن یا بیرون من ۴ تاشون رفتم بیرون زدم ولی چون خونمون ۳ طبقه اس بدون پله میگم خودم بزنم و اینکه چه طور دور نافم بزنم مستقیم ؟؟اسیب نمیزنه

116 پاسخ 560 بازدید


بنظرتون الان چیکار کنم؟؟

سلام خانم دکتر و دوستان گلم، از صبح یکم فعالیت داشتم بعد ظهرم ی ساعتی سوار ماشین بودم، از صبح تکونای نینی رو حس نمیکنم نهایت شاید ۵ ۶ بار ضربه زده باشه، اب خنک و ی چیز شیرین خوردم به پهلو خابیدم زیاد تاثیر نداشت، الان ی چای نباتم خوردم ی کوچولو حس کردم، کم کم دارم نگران میشم چیکار کنم؟؟

12 پاسخ 694 بازدید


خانما میشه لطفا منو از نگرانی در بیارین

من شکمم خیلی کوچیکه انگار الان ۵ ماهه باردارم..هرکی منو میبینه میگه وا شکمت کو الان باید زایمان کنی شکم نداری چرا حتما بچت کوچیکه😕نمیدونم چیکارکنم..هفته ۳۳ سونو دادم وزن بچه ۲۳۰۰ بود دکتر گفت وزنش خوبه..کسی از شما ها بود ک شکمش کوچیک باشه و بعد زایمان بچه وزن خوبی داشته باشه؟؟

78 پاسخ 1,217 بازدید


سلام . خانم های تهرانی از کدوم داروخونه امپول پرولوتون تهیه کنم؟

سوالمو پرسیدم ممنون میشم جواب بدید

4 پاسخ 572 بازدید


تفسیر جواب پاپ اسمیر

سلام خدمت دکتر محترم
خانوم دکتر این جواب تست پاپ اسمیر مادرم هستش ، گفتن که اچ پی وی مثبت هستش ، و رحمشون التهاب خیلی زیادی داره ، بهشون گفتن که سه دوز گارداسیل بزنن ،بنظرتون درست گفتن ،آیا لازمه دکترشون رو عوض کنن ؟

12 پاسخ 369 بازدید


بادکردن دور چشم هنگام خستگی

سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر ، من اخیرا وقتی یه کم بیخواب شم یا خسته شم بهم فشار بیاد چشمام اینجوری دورش باد میکنه انگار که اب زیر پوستم رفته قبلا هرچندم خسته میشدم اینجوری نمیشد تا وقتیم برم بخوابم بیشتر و بیشتر میشه به حدی که چشمام دیگه معلوم نمیشه پلکم و زیرش کامل باد میکنه دردم ندارم خیلی نگرانم نکنه مریض شدم اخه اونقدرم خوابم نمیاد که گیج خواب باشم فقط یه کم خسته شدم به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه ؟ ممنونم از پاسخگوییتون

27 پاسخ 393 بازدید


کاندید به iui شدم

سلام خانوم دکتر بعد از دوسال تازه متوجه مشکل ناباروری خودم شدم.شوهرم واریکوسل گیرید 3 داره تو بیضه سمت چپ آزمایش اسمشم تحرکش خیلی خیلی کمه.دکتر گفت با این وجود یه بار iui انجام بدم اگه نگرفت شوهرم باید عمل بشه.
خانم دکتر سوال من از شما اینه که من از روز 5 پریودم تا روز 9 روزی دوتا لتروزل خوردم دیروز روز 11 سونو گرافی کردم یه فولیکول 17 تخمدان سمت راستم داشت که گفت باید دوتا امپول hmg هم استفاده کنم شنبه که میشه روز 14 دوباره برم سونو که روز iui رو بهم بگن.خانم دکتر به نظر شما برای iui زمان رو دارم از دست نمیدم مگه روز 14 خود تخمک‌گذاری نیست؟

11 پاسخ 599 بازدید