علت اب دهن نوزاد
سلام وقت بخیر
من دخترم ۲ماه و۲۰روزشه چند روزی هست همش اب دهنش میریزه بیرون علتش چی میتونه باشه،؟؟
تفسیر آزمایش کمخونی..
سلام خانوم دکتر عزیز ما
میخواستم بدونم طبق این آزمایش میتونم روزی دوعدد قرص مکسوفر پلاس بخورم؟؟
و اینکه باهم میشه خورد؟
درد شدید دندان بعد از اتمام عصب کشی
سلام خانوم دکترجان
من دیروز دندون شماره هفت پایین رو عصب کشی کردم از دیشب خیلی درد گرفته با مسکن هم دردش قطع نمیشه😭
زنگ زدم مطب گفتن ژلوفن و استامینوفن با هم بخور
من شیر میدم اینا رو همزمان بخورم ؟اگه نه چقد فاصله بینش باشه؟
الان علاوه بر دندون دردش گلو و لوزمو گرفته حس میکنم ورم کرده ی کم
گوشمم درد میکنه
آب میخورم دندونم تیر میکشه و نبض داره بنظرتون طبیعیه؟جلسه سوم بود و گفتن کامل عصب کشی شده
ممکنه عصبش مونده باشه هنوز؟
تفسیر آزمایش کودک
سلام دکتر جان ممنون میشم بگین این آزمایش چطور هست ؟
دلپیچه توبارداری طبیعی
سلام خانم دکتر و دوستان اومایی،من 2روز،دلپیچه میگیرم یه جوره دلم طبیعی یانگران کننده س،برای آروم شدن باید چه کاری کنم
تفسیر آزمایش آنزیم کبد بالا
سلام دکتر جان
آزمایش منو نگاه کنید
آنزیم کبدمو انگار بالا زده
به نظرتون خطرناک ؟
بعد اینکه من تالاسمی ماژورم و آهن بدنم بالاس و رو کبدم رسوب داره
ممکنه برای همین باشه؟بازم خطرناکه به نظرتون؟چیکار کنم؟آزمایش رو تکرار کنم یا لازم نیست؟
سلام خانم دکترودوستان عزیزسونومن تفسیرکنید
امروز12پری هستم دورهام 32روزه فولیکول غالب دارم ضخامتم کمه میتونم باوجود تخمک غالب قرص استرادیول بخورم اشکالی نداره ممنون
سفت شدن قسمت بالایی محل بخیه سزارین
سلام خانوم دکترودوستان من۱۷روزهستش سزشدم قسمت بالای بخیه هام خیلی سفت شده ویه کوچولوهم سمت راست احساس سوزش دارم....بخیه هامم بعد۱۰روزکشیدم که خیلی جوش خورده بودودکترم به زورکشید....این سفتی مشکلی محسوب میشه یاطبیعیه؟رفع میشه؟...آنتی بیوتیک هم مصرف کرده بودم... والان آناهیل میخورم
آبریزش بینی رو چکار کنم
با سلام من فقط سوراخ خای بینی ام میسوزه از صبح و هیچ علامت دیگه ایی ندارم چون صبح پنجره باز کردم یه نسیمی بهم خورد، چیکار کنم سرما نخورم؟ بخاطر بچه ام میترسم
خانومای مشهدی مهمون شهرتون هستم بازار خوب برا لباس بچگونه و خودم کجا برم؟
سوالمو بالا پرسیدم
رفلاکس شدید نوزاد ۴۰ روزه
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،دختر من ۳۹ روزشه رفلاکس جهشی داره خیلی بالا میاره،یعنی همون موقع که داره شیر میخوره بالا میاره ،پیش هر دکتری رفتم گفتم اما دارویی ندادن،الان یه دکتر براش ساشه امپرازول نوشته ولی اصلا به دخترم نمیسازه،وقتی خورد همه رو بالا اورد و احساس خفگی داشت با این که سعی کردم نرم ترش کنم و بهش بدم،به جای این پودر میخوام بهش قطره بدم دخترم خیلی راحت قطره میخوره،قطره ای هست که بتونم بهش بدم؟
دوستان کسی از اراک میشناسه تخمک اهدا کنه مطمین باشه
دوستان اراکی خانواده ای میشناسین تخمک اهدا کنه مطمین هم باشه 🥺
اگ کسی معرفی نکنم یک سال تو نوبتم😭
کاپوچینو تو بارداری هفته ی ۳۵
سلام خانم دکترو دوستای اومایی عزیز..من تاحالا خیلی تحمل کردم ک کاپوچینو نخورم ولی دیگنمیتونم تحمل کنم..زیادم اهل چایی نیستم شاید درروز یه لیوان بخورم...الان میتونم مثلا هفته ای یکیدوبار کاپوچینو بخورم؟؟
دارو برای سرماخوردگی در شیردهی
سلام به پزشک اوما.
از دیشب سوزش گلو داشتم امروز عصری عطسه و آبریزش بینی.شیر خودم رو به بچه م میدم.میتونم کلداکس بخورم؟
خونریزی دوماه بعد از سزارین
سلام خانوم دکتر من 19 اسفند سزارین شدم تا 40 روز خونریزی داشتم در در اولش زیاد بعدش کم بعد 40 روز عادت شدم تا 6 روز بعد رابطه داشتم خونریزیم دوباره شروع شد مثل پریود دکترم گفت چند تا مفنامیک اسید بخورم اگه بیشتر از 7 روزه تا قطع بشه خوردم قطع شد یه یه هفته ای الان دو روز پیش و دیروز رابطه داشتم بازم خونریزیم شروع شده مثل پریود دلیلش چیه من باید چی کار کنم خطرناکه؟؟ کمرم و زیر دلمم خفیف درد میکنه به شکمم که دست میکشم انگار میسوزه کار خونه هم انجام دادم ولی نه سنگین در حد ظرف شستن جارو زدن و لباس تا کردن میشه راهنماییم کنید هم خیلی ازیتم هم خیلی نگران
ممنون❤️
از باز شدن یک سانتی دهانه رحم تا زایمان چقدر طول میکشه؟
سلام طبق معاینه پزشک دهانه رحمم یک سانت باز شده و سر بچه توی لگن قرار گرفته برای زودتر باز شدن دهانه رحم چه راهکاری وجود داره؟ دکتر بهم قرص گل مغربی داده که بصورت شیاف استفاده کنم تجربه استفاده ازش دارید؟
تفسیر آزمایش نوزاد ۷ ماهه
سلام خانم دکتر و خانومای اومایی
خانوما لطفاً ااگه بلدین اینو تفسیر کنید تا ببرمش دکتر اطفال
حال بد و درد بخیه زایمان های قبلی
سلام خانم دکتر من از صبح درد دارم.دردم سمت راست بخیه های زایمان قبلی .ترشح ابریزش اینا هیچی همه چی مثه قبله.نی نی هم تکون هاش خوبه.شنبه ان اس تی دادم دکترم گفت خوبه انقباض نداری اما دردات ب خاطر باندهای چسبندگی هستش.الان ب جز این درد بخیه کلا حالم خوب نیست نمیدونم چمه.احتمال داره زایمان باشه یا پارگی رحم؟؟؟
تداخل قرص ضدبارداری و قرص خشکن
سلام خدمت دکترعزیزاوما دکترجان اینکه میگن قرص جلوگیری رو همزمان با قرص چرک خشکن نخوردید چون قرص ضدبارداری رو بی اثر میکنه آیا این صحت داره من الان سرماخوردم دکتر برام قرص آموکلاسی کلاو نوشته میترسم خشکن بخورم قرص جلوگیریم بی اثر بشه حامله نشم باتشکر از دکترعزیز🌹🌹🌹🌹
سرما خوردگی در دوران شیردهی
سلام خانم دکتر
رفتم دکتر برای سرماخوردگی ،بدن درد شدید دارم و بیحالم ،سرفه هام خیلی اذیت میکنه،تاکید کردم شیرده هستم این داروها داده؟ ضرر نداره؟




