Ooma

علت اب دهن نوزاد

سلام وقت بخیر
من دخترم ۲ماه و‌۲۰‌روزشه چند روزی هست همش اب دهنش میریزه بیرون علتش چی میتونه باشه،؟؟

14 پاسخ 352 بازدید


تفسیر آزمایش کم‌خونی..

سلام خانوم دکتر عزیز ما
میخواستم بدونم طبق این آزمایش میتونم روزی دوعدد قرص مکسوفر پلاس بخورم؟؟
و اینکه باهم میشه خورد؟

14 پاسخ 289 بازدید


درد شدید دندان بعد از اتمام عصب کشی

سلام خانوم دکترجان
من دیروز دندون شماره هفت پایین رو عصب کشی کردم از دیشب خیلی درد گرفته با مسکن هم دردش قطع نمیشه😭
زنگ زدم مطب گفتن ژلوفن و استامینوفن با هم بخور
من شیر میدم اینا رو همزمان بخورم ؟اگه نه چقد فاصله بینش باشه؟
الان علاوه بر دندون دردش گلو و لوزمو گرفته حس میکنم ورم کرده ی کم
گوشمم درد میکنه
آب میخورم دندونم تیر میکشه و نبض داره بنظرتون طبیعیه؟جلسه سوم بود و گفتن کامل عصب کشی شده
ممکنه عصبش مونده باشه هنوز؟

25 پاسخ 541 بازدید


تفسیر آزمایش کودک

سلام دکتر جان ممنون میشم بگین این آزمایش چطور هست ؟

10 پاسخ 311 بازدید


دلپیچه توبارداری طبیعی

سلام خانم دکتر و دوستان اومایی،من 2روز،دلپیچه میگیرم یه جوره دلم طبیعی یانگران کننده س،برای آروم شدن باید چه کاری کنم

26 پاسخ 462 بازدید


تفسیر آزمایش آنزیم کبد بالا

سلام دکتر جان
آزمایش منو نگاه کنید
آنزیم کبدمو انگار بالا زده
به نظرتون خطرناک ؟
بعد اینکه من تالاسمی ماژورم و آهن بدنم بالاس و رو کبدم رسوب داره
ممکنه برای همین باشه؟بازم خطرناکه به نظرتون؟چیکار کنم؟آزمایش رو تکرار کنم یا لازم نیست؟

1 پاسخ 272 بازدید


سلام خانم دکترودوستان عزیزسونومن تفسیرکنید

امروز12پری هستم دورهام 32روزه فولیکول غالب دارم ضخامتم کمه میتونم باوجود تخمک غالب قرص استرادیول بخورم اشکالی نداره ممنون

17 پاسخ 269 بازدید


سفت شدن قسمت بالایی محل بخیه سزارین

سلام خانوم دکترودوستان من۱۷روزهستش سزشدم قسمت بالای بخیه هام خیلی سفت شده ویه کوچولوهم سمت راست احساس سوزش دارم....بخیه هامم بعد۱۰روزکشیدم که خیلی جوش خورده بودودکترم به زورکشید....این سفتی مشکلی محسوب میشه یاطبیعیه؟رفع میشه؟...آنتی بیوتیک هم مصرف کرده بودم... والان آناهیل میخورم

10 پاسخ 945 بازدید


آبریزش بینی رو چکار کنم

با سلام من فقط سوراخ‌ خای بینی ام میسوزه از صبح و هیچ علامت دیگه ایی ندارم چون صبح پنجره باز کردم یه نسیمی بهم خورد، چیکار کنم سرما نخورم؟ بخاطر بچه ام میترسم

9 پاسخ 375 بازدید


خانومای مشهدی مهمون شهرتون هستم بازار خوب برا لباس بچگونه و خودم کجا برم؟

سوالمو بالا پرسیدم

13 پاسخ 555 بازدید


رفلاکس شدید نوزاد ۴۰ روزه

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،دختر من ۳۹ روزشه رفلاکس جهشی داره خیلی بالا میاره،یعنی همون موقع که داره شیر میخوره بالا میاره ،پیش هر دکتری رفتم گفتم اما دارویی ندادن،الان یه دکتر براش ساشه امپرازول نوشته ولی اصلا به دخترم نمیسازه،وقتی خورد همه رو بالا اورد و احساس خفگی داشت با این که سعی کردم نرم ترش کنم و بهش بدم،به جای این پودر میخوام بهش قطره بدم دخترم خیلی راحت قطره میخوره،قطره ای هست که بتونم بهش بدم؟

15 پاسخ 410 بازدید


دوستان کسی از اراک میشناسه تخمک اهدا کنه مطمین باشه

دوستان اراکی خانواده ای میشناسین تخمک اهدا کنه مطمین هم باشه 🥺
اگ کسی معرفی نکنم یک سال تو نوبتم😭

189 پاسخ 2,224 بازدید


کاپوچینو تو بارداری هفته ی ۳۵

سلام خانم دکتر‌و دوستای اومایی عزیز..من تاحالا خیلی تحمل کردم ک کاپوچینو نخورم ولی دیگ‌نمیتونم تحمل کنم..زیادم اهل چایی نیستم شاید درروز یه لیوان بخورم...الان میتونم مثلا هفته ای یکی‌دوبار کاپوچینو بخورم؟؟

59 پاسخ 1,867 بازدید


دارو برای سرماخوردگی در شیردهی

سلام به پزشک اوما.
از دیشب سوزش گلو داشتم‌ امروز عصری عطسه و آبریزش بینی.شیر خودم رو به بچه م میدم.میتونم کلداکس بخورم؟

9 پاسخ 404 بازدید


خونریزی دوماه بعد از سزارین

سلام خانوم دکتر من 19 اسفند سزارین شدم تا 40 روز خونریزی داشتم در در اولش زیاد بعدش کم بعد 40 روز عادت شدم تا 6 روز بعد رابطه داشتم خونریزیم دوباره شروع شد مثل پریود دکترم گفت چند تا مفنامیک اسید بخورم اگه بیشتر از 7 روزه تا قطع بشه خوردم قطع شد یه یه هفته ای الان دو روز پیش و دیروز رابطه داشتم بازم خونریزیم شروع شده مثل پریود دلیلش چیه من باید چی کار کنم خطرناکه؟؟ کمرم و زیر دلمم خفیف درد میکنه به شکمم که دست میکشم انگار میسوزه کار خونه هم انجام دادم ولی نه سنگین در حد ظرف شستن جارو زدن و لباس تا کردن میشه راهنماییم کنید هم خیلی ازیتم هم خیلی نگران
ممنون❤️

11 پاسخ 346 بازدید


از باز شدن یک سانتی دهانه رحم تا زایمان چقدر طول میکشه؟

سلام طبق معاینه پزشک دهانه رحمم یک سانت باز شده و سر بچه توی لگن قرار گرفته برای زودتر باز شدن دهانه رحم چه راهکاری وجود داره؟ دکتر بهم قرص گل مغربی داده که بصورت شیاف استفاده کنم تجربه استفاده ازش دارید؟

92 پاسخ 10,628 بازدید


تفسیر آزمایش نوزاد ۷ ماهه

سلام خانم دکتر و خانومای اومایی
خانوما لطفاً ااگه بلدین اینو تفسیر کنید تا ببرمش دکتر اطفال

23 پاسخ 324 بازدید


حال بد و درد بخیه زایمان های قبلی

سلام خانم دکتر من از صبح درد دارم.دردم سمت راست بخیه های زایمان قبلی .ترشح ابریزش اینا هیچی همه چی مثه قبله.نی نی هم تکون هاش خوبه.شنبه ان اس تی دادم دکترم گفت خوبه انقباض نداری اما دردات ب خاطر باندهای چسبندگی هستش.الان ب جز این درد بخیه کلا حالم خوب نیست نمیدونم چمه.احتمال داره زایمان باشه یا پارگی رحم؟؟؟

28 پاسخ 636 بازدید


تداخل قرص ضدبارداری و قرص خشکن

سلام خدمت دکترعزیزاوما دکترجان اینکه میگن قرص جلوگیری رو همزمان با قرص چرک خشکن نخوردید چون قرص ضدبارداری رو بی اثر میکنه آیا این صحت داره من الان سرماخوردم دکتر برام قرص آموکلاسی کلاو نوشته میترسم خشکن بخورم قرص جلوگیریم بی اثر بشه حامله نشم باتشکر از دکترعزیز🌹🌹🌹🌹

9 پاسخ 305 بازدید


سرما خوردگی در دوران شیردهی

سلام خانم دکتر
رفتم دکتر برای سرماخوردگی ،بدن درد شدید دارم و بیحالم ،سرفه هام خیلی اذیت میکنه،تاکید کردم شیرده هستم این داروها داده؟ ضرر نداره؟

41 پاسخ 4,788 بازدید