Ooma

مولتی ویتامین های مجاز در دوران شیردهی

با سلام
بنده در دوران شیردهی هستم و با توجه به حساسیت پسرم به پروتئین گاوی، برای تامین کلسیم بدن و افزایش شیرم، گالاکتومید مصرف میکنم
میخوام بدونم بجای قرص "پریناتال" میتونم از قرص " A-Z مولتی ویتامین پلاس کیوتن و لوتئین" و بجای قرص "یونی زینک" که برای ریزش مو استفاده میکنم، میتونم از قرص "آیزن آپوویتال" استفاده کنم؟
در ضمن مجازم از قرص فیتو استفاده کنم یا نه؟

1 پاسخ 333 بازدید


حساسیت دخترم به پدیاشور

سلام
دکتر برای افزایش قد و وزن دخترم پدیاشور تجویز کردن
پدیاشور خارجی خریدم ۱۳۰۰
جمعه باز کردم بهش دادم دیشب دیدم مدفوع کرد پاهاش ریخت بیرون
۱۰ تا پیمانه ازش استفاده کردم
۹۰۰ گرمه
نمیدونم بقیه اش رو چیکار کنم

اینجا کسی هست نیاز داشته باشه؟

21 پاسخ 1,331 بازدید


فرق عفونت ادراری و زنان

سلام به همگی الان بخاطر ذخیره خون بند ناف بهم زنگ زدن گفتن تو فرم زدم عفونت ادراری ولی پماد کلیندازول استفاده کردم گفتن این پماد واسه عفونت زنانه؟الان اینا چه فرقی می‌کنه من دکترم بهم گفت یکم عفونت ادراری داری
و اینکه عفونت ادراری یا زنان واسه جنین خطرناکه؟

7 پاسخ 325 بازدید


آزمایش بارداری و تست بتا

سلام روز بخیر
میشه لطفا بگید آزمایش بارداری دوستم مثبته یا خیر؟
و اینکه هنوز ۵ روز مونده به موعد پریودیش میشه به جواب اعتماد کرد؟

30 پاسخ 852 بازدید


قطع شدن شیر مادر با دارو

سلام دکتر جان
دختر من از اول شیرمو نخورد،ولی من کوتاه نیومد شیرمو دوشیدم نذاشتم خشک بشه تا الان که سه ماهش داره تموم میشه،شیرمم زیاده و سینه هام اذیت میشه ولی دخترم نمیخوره،میخواستم ببینم چه دارویی باید مصرف کنم که شیرم خشک بشه؟

26 پاسخ 528 بازدید


اسفکیسی شدید نوزاد متولد شده

سلام
شبتون بخیر
خوبین
پسر من الان ۴۰ روزشه و‌ حین زایمان دچار اسفیکسی شده
الان علایم عمومیش خوبه
شیر میخوره
لبخند میزنه
حرکتی هم خوبه خداروشکر
خواستم بپرسم آیا عوارضی در اینده براش به وجود میاد یا نه؟
سونوی مغز شده و خداروشکر لکه چیزی نداره
شده کسی دچار اسفیکسی بشه و عوارضی نداشته باشه

2 پاسخ 651 بازدید


خوردن سبزی، خیار و خرما باعث میشه جنین سیاه بشه؟

سلام خانم های عزیز
بعضیا میگن اگه سبزی و خیار خرما بخوریم بچت سیاه میشه😐
راسته بنظرتون؟
من این سه تا رو خیلیییی دوس دارم یعنی تا میبینمشون هوسشون میکنم میخورم حالا گیر کردم دلم میخاد بخورم ازینور هم نگرانم

140 پاسخ 11,062 بازدید


لکه بینی دراوایل بارداری هفته4

خانم دکتر لکه بینی ودرد میتونه برای سقط باشه
دوستان خاهشا راهنماییم کنید

143 پاسخ 651 بازدید


کبود شدن بدن بدون دلیل

سلام دوستان وو دکترجان من دوروز متوجه شدم‌بدنم هی کبود میشه بدون دلیل اولش فکرکردم جایی خورده ی کبودی باز فرداش دیدم ی جا دیگه از بدنم کبود شده درحالی ک اصلا ب جایی نخوردم چیزی نشده ک بخواد کبود بشه دلیلش چیه؟؟؟ازچیه این کبودیا؟؟؟

23 پاسخ 573 بازدید


غذای کمکی نوزاد ۶ماهه

دکتر عزیز و دوستان سلام..دخترم امروز ۵ ماه و ۲روزشه..غذای کمکی دکترش گفت که فرنی با آب بده و هر روز یه قاشق اضافه کن..حالا من فرنی که درست میکنم کمتر از دو دیقه حاضر میشه..ینی درسته اینجوری؟و از وقتی فرنی میدم روزی ۳بار دفع آبکی داره که قبلا روزی یه بار بود..اینم اضافه کنم که دخترم رفلاکس پنهان داشت و وزن تولدش ۲۳۵۰بود که به زور الان شده ۶کیلو.شیر خشک هم ببلاک ar و ببلاک کامفورت میدم..خیلی نگران وزنشم..و اینکه لثه هاش ورم کرده و میخواد دندون در بیاره که کلی اذیته..موندم چیکار کنم؟؟و صدای خر خر میده از دماغش

13 پاسخ 295 بازدید


آن جی تیوپ و تغذیه کودک با آن خرید

سلام کسی از ان جی تیوپ شماره پنج برا تغذیه راحت تر نوزادش با سینه استفاده کرده؟
از کجا میشه تهیه کرد؟

1 پاسخ 314 بازدید


مره مزه کودک دو ساله و نیم

سلام پسر دو ساله و نیمه دارم نصف شبا بیدار میشه دهنش مزه مزه میکنه
و نصف شب تشنش میشه
دلیلیش چیه
البته نوزاد که بود تا یک سال و نیم رفلاکس داست دارو مصرف میکرد

11 پاسخ 450 بازدید


ممنون میشم آزمایش خون مادرم رو تفسیر کنید 😔😔

سلام خانم دکتر و دوستان خوبم ممنون میشم آزمایش مادرم رو تفسیر کنید

15 پاسخ 340 بازدید


سرماخوردگی کودک نوزده ماهه

سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
پسر من سه روز آبریزش بینی داره من شربت سیتریزین بهش دادم ولی تاثیری نداشته میخواستم ببینم به جز سیتریزین و نئوتادین چه شربت دیگ ای میشه بهش بدم؟ فقط هم آبریزش داره.

7 پاسخ 234 بازدید


راسته که اوریون پسرارو عقیم میکنه😭

پسرم بعد واکسن یکسالگی اوریون گرفتهههه خیلی نگرانم خودم بچه بودم گرفتم میگن ولی پسرا عقیم میکنه

52 پاسخ 1,418 بازدید


تفسیر سونو داپلر ۳۳ هفته

سلام وقتتون بخیر
من دو هفته پیش ک رفتم سونو گفتن وزن جنین کمه و خونرسانی ب جنین کمه البته خیلی سر سری سونو کرد طول سرویکسمم چک نکرد
دکترم این هفته منو فرستادن سونو داپلر رفتم بی زحمت میشه چک کنین؟ 🙏💕
آخر هفته میرم پیش دکتر خودم

7 پاسخ 561 بازدید


سلام دکتر سرماخوردگی در زمان شیردهی چکار کنم

سلام خانم دکتر من نوزاد 21روزه دارم سرما خوردم چکار کنم چه دارویی بخورم که خوب بشم و بچمم سرما نگیره

19 پاسخ 305 بازدید


بینایی سنجی نوزاد کیا انجام دادن؟ چطور انجام میشه؟

سلام دوستان و سلام خانم دکتر عزیز
دکتر گفته چون بچم نارسه باید بره بینایی سنجی
ولی از یکی شنیدم خیلی سخته و بچه خیلی زجر میکشه
کسی میتونه توضیح بده چطور انجام میشه این تست؟
خانم دکتر بنظرتون واجبه حتما انجام بدیم؟

12 پاسخ 515 بازدید


سونوگرافی ۳۴ هفته با ۳۶ هفته چه تفاوتی دارد ؟

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من امروز پیش پزشکم بودم برای ویزیت برام سونو نوشتن برای ۳۴ هفتگیم آیا این سونو با سونو ۳۶ هفتگی متفاوته؟ این پایین عکس نسخه سونو رو میزارم
میخواستم بدونم تو سونو ۳۶ هفتگی همینی که دکتر نوشته بررسی میشه ؟

6 پاسخ 374 بازدید


تفسیر جواب آزمایش غربالگری

سلام دکتر. عزیزم و دوستهای گلم این آزمایش خواهرمه ممنون میشم تفسیرش کنید ببینید خوبه خیلی استرس داره

13 پاسخ 384 بازدید