Ooma

ترشحات قهوه ای و درد خفیف زیر شکم

سلام ب همگی .
من ۲۱ مهر پریودم تموم شد و از اون روز تا الان دو مرتبه رابطه داشتم .یک بار بیست و یکم و یکبار بیست و هشتم .
امروز من ترشحات قهوه‌ای و درد خفیف زیر شکم دارم .
بنظرتون چی می‌تونه باشه .
یعنی دوباره میخام پریود بشم؟🥺

25 پاسخ 533 بازدید


تفسیر جواب آزمایش...

سلام خانم دکتر عزیز ودوستان اومایی
میشه جواب ازمایشات پسرمو تفسیر کنین ببینم مشکلی چیزی نداره که بی اشتهاس و وزن اضافه نمیکنه

11 پاسخ 153 بازدید


یبوست نوزاد با شروع کمکی

سلام دکتر کمکی شروع کردم پسرم موقع دفع خیلی زور میزنه دفعش هم مقداری سفت هست چیکارکنم آب هم نمیخوره اگه بخوره بالا میار

13 پاسخ 237 بازدید


خون و باکتری در ادرار

سلام
طبق آخرین آزمایشم خون و عفونت در ادرارم بوده
۱۴ هفته هستم
دکترم تا سه شنبه نیست که برم پیشش
برای جنین خطر نداره ؟
ادرارم یه مقدار بو میده
نگرانم

18 پاسخ 363 بازدید


نخوردن ویتامین ها (کودک دو ساله)

سلام خانم دکتر
این ویتامین هایی که عکسشو ارسال میکنم میشه توی شیر یا آبمیوه ریخت و به بچه داد؟
پسر دوستم دوسالشه و اصلاااا هیچ دارویی نمیخوره ،خیلی روش هارو امتحان کردن اما نمیخوره
لطفا با چیزایی که میتونه قاطی کنه و به بچه بده رو برام مینویسید

11 پاسخ 366 بازدید


مدفوع بسیار سفت دخترم

۲ تا سوال دارم اول اینکه دستشویی دخترم کخ ۹.۵ ماهشه خیلی سفته گاهی
میگم سفت یعنی سفت هاااا
چیکارش کنم؟؟
دوم اینکه دائم چیزی میکنه توی دهنش الانم یک چیز سیاه پشت دندانش چسبیده که نمتونم درش بیارم

21 پاسخ 455 بازدید


شمردن حرکات جنین در هفته ۲۸

سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان اومایی من امروز ۲۷هفته و یک روز شدم میخاستم ببینم باید از الان حرکات جنین رو بشمرم یا از هفته آینده که ۲۸هفته تکمیل شد؟

21 پاسخ 436 بازدید


کبودی بدون علت پا

سلام دکتر جان وقتتون بخیر عزیزم

دکتر جان من از وقتی که یادم میاد قسمت رون پاهام کبود میشده
هیچ وقت فکر نمیکردم چیز خاصی باشه
زمان مجردی هم مادرم میگفت حتما جایی میخوره متوجه نمیشی


ولی توی اوما دیدم دوستان گفتن مشکل پلاکت دارند و کبودی دارن من به خاطر آی یو آی و آی وی اف خیلی آزمایش دادم تا حالا حداقل سالی ۲ بار چکاپ انجام دادم مشکل پلاکت ندارم

ولی امشب دیگه موقع لباس عوض کردن دیدم چقدر خون مرده شده پام گفتم شاید واقعا مشکلی دارم که آزمایش نشون نمیده🤕

نمیدونم قبلا چقدر پیش میومد چون توجه نمیکردم ولی الان چندین ماهه که هرماه میبینم کبودی ها هستند

16 پاسخ 573 بازدید


قندم نمیدونم بالائه یا خوبه

سلام خدمت دکتر عزیز و‌خانمای گل اوما

من با مصرف روزی دوتا قرص متفورمین قند ناشتام زیر ۱۱۰,نمیاد
۱۱۹-۱۲۵-۱۳۰-همش اینطوره با دستگاه خونگی باید چیکار کنم بنظرتون خطرناکه ؟

29 پاسخ 429 بازدید


پرلاکتین بالا و شیاف

سلام خانم دکتر خسته نباشید..من ب علت سابقه پرلاکتین بالا بعد باردارشدنم دکتر قرص کابرگولین و قطع کردو بهم گفت باید تا اخر بارداریت از شیاف پروژسترون استفاده کنی..الان من تا کی باید شیافو استفاده کنم؟؟!شیاف چ ربطی ب پرلاکتین بالا داره مگه تو بارداری پرلاکتین نباید بره بالا؟؟بعد من این همه شیاف و استفاده میکنم زایمانم سخت نمیشه؟؟نباس قطع کنم؟؟
دوستان شماهم اگه مثل من بودین میشه بگین چیکارکردین؟؟

8 پاسخ 313 بازدید


فواصل زمان شیردهی نوزاد

باسلام و خسته نباشید
تغذیه نوزاد با شیر خشک قاعده منظمی داره؟
دختر من هر دوساعت ۶۰تا میخوره؟
و اینکه بیدار کردن نوزاد از خواب درسته برای شیر دادن؟

چقد مجاز برای خواب؟

44 پاسخ 495 بازدید


تفسیر ازمایش خون پسرم

سلام دکتر جان ممنون میشم چک کنید جواب ازمایش خون پسرم
مادرا عزیز کسی هم وارد ممنون میشم چک کنه ایا مراجعه کنم دکتر؟

5 پاسخ 157 بازدید


تفسیر ازمایش و سونوگرافی

سلام خانم دکتر خسته نباشید.میشه اینا رو تفسیر کنید .

9 پاسخ 218 بازدید


خانما تستمو ببینید ونظربدید!!!

خانما من ۴برج قبلی پریود شدم حالا ۱۱روز ازوقتم گذشته قبلش هرچی تست میدادم منفی بود الان دادم اینجوری شد بنظرتون مثبته؟؟

42 پاسخ 1,072 بازدید


تفسیر سونو گرافی فولیکول

سلام دخترا
امروز ۱۲ سیکل هستم سونو فولیکول انجام دادم بنظرتون سایز فولیکول برای اقدام به بارداری خوبه؟ آمپول hcg رو الان بزنم؟

16 پاسخ 387 بازدید


گرفتگی رحم در هفته نهم

سلام و وقت بخیر خدمت پزشک اوما و خانومای محترم
یه سوال داشتم‌من احساس گرفتگی تو رحمم دارم (زیر شکم )
مثل گرفتگی عضله بعد از ورزش
این نرماله ؟

8 پاسخ 395 بازدید


هموریید یا بواسیر در اخر بارداری و اذیت شدن زیاد

سلام دکتر عزیزم..خسته نباشید..انشالله حالتون خوب باشه.من ۲تا۳روز دیگه زایمانم..به خاطر یبوست که تو بارداری داشتم مقعدم خیلی کم بیرون زده بود..ولی الان خیلی بیشتر شده.و اذیتم..و درد دارم و سوزش زیاد.پمادی هست که بتونم قبل زایمان استفاده کنم؟چون میدونم بعد زایمان ممکن بیشتر بشه

15 پاسخ 504 بازدید


دل درد و یبوست در بارداری

سلام خوبید خانم دکتر عزیز؟
چند تا سوال داشتم خدمتتون
ممنون میشم جواب بدید🙏
۱) هفته هفتم بارداری هستم
یهو درد داخل ناف و زیر شکم دارم
گاهی وقتا هم کمردرد.
خواستم بدونم ماساژ چه روغنی مجازه؟
۲) خوردن روزی یک قاشق غذاخوری
روغن زیتون برای درمان یبوست اشکال نداره؟

17 پاسخ 430 بازدید


جواب سونوگرافی و وضعیت جنین

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز ، میشه لطفا جوواب سونو رو تفسیر کنید و اینکه وضعیت جنین بریچ هست یا نه هنوز ، واینکه همه چی نرماله تاریخ زایمان الان معلومه ، و الان من دقیقا چند هفته میشم

20 پاسخ 902 بازدید


تب کردن نوزاد ۵ ماهه فوررررری

سلام خانم دکتر خسته نباشید.دخترم ۵ ماه و ۲۸ روزشه
از ساعتای ۴ صبح به بعد تب کرد و تن شویه انجام دادم و تب رو مدام گرفتم ساعت ۷ صبح اومد پایین ولی قطره استا خونه نداشتم بدم بهش
الان ساعت ۱۱ دوباره تب کرده تبش رو ۳۸.۵ هست
وزنش رو تو ۵ ماه ۱۹روز بردم دکترش ۱۰کیلو ۷۵۰بود
قطره پاراکید چقدر بهش بدم و هرچندساعت؟؟؟
واینکه کی مجازم بهش شیاف بزنم نصف یا کامل شیاف استا۱۲۵ باشه؟؟
و خانم دکتر چه موقع به دکتر مراجعه کنم تب اگر پایین نیومد

31 پاسخ 1,492 بازدید