Ooma

تفسیر آزمایش کامل و سونو NT

سلام دکتر محترم و دوستان اومایی میشه آزمایشاتم تشریح بدین مشکلی چیزی ندارم ❣️

29 پاسخ 563 بازدید


آزمایش چند مرحله قند

دوستان من آزمایش قند سه ماه دوم انجام دادم نگا میکنید ببینید نرماله یا ن ممنون

2 پاسخ 334 بازدید


پسرم شیرمیخوره ولی بهانه گیری هم داره

نمیدونم نفخ داره یانه؟نال میزنه
بعضیامیگن‌ شیرندارم
موندم چشه
سینم که فشارمیدم فوری شیرمیزنه بیرون
فقط بگم‌که خیلی صدابادشکم میده گاهی
دیشب دوساعت داشت بهاته میگرفت ونمیخوابید
اخرچندتاباددرکرداروم شد

20 پاسخ 323 بازدید


کمر درد و انقباض

سلام وقتتون بخیر
دوستان و متخصص عزیز
من ۳۱ هفته و ۳ روزم و در معرض زایمان زود رس قرار دارم واستراحت مطلق هستم
۶و ۷آبان هم آمپول بتامتازون تزریق کردم روزی دوتا شیاف پروژسترون و یک عدد شیاف ایندومتاسین ۱۰۰ ودوعدد قرص ایزوپرین مصرف میکنم
الان چند روز گاهی کمر درد دارم‌که خوب میشه اما امروز غیر کمر درد گاهی واژن هم تیر میکشه میخواستم بدونم این دردا انقباض یا نه ؟؟؟
و اینکه انقباض به چ صورته؟؟ نیازه که بخاطر این دردهای پراکنده به بیمارستان مراجعه کنم؟؟

25 پاسخ 376 بازدید


آبریزش بینی و قطره پلارژین

سلام دکترجان و دوستان
پسرم الان فقط آبریزش بینی داره. میتونم بهش قطره پلارژین بدم؟

37 پاسخ 376 بازدید


آیا زن با پیش آب شوهرش باردار میشه؟

سلام خانم دکتر
وقتتون بخیر
امکان اینکه من با پیش آب همسرم باردار بشم چقدر هستش ؟
ببخشید کامل توضیح نمیدم
آخه دیشب انقدر بقیه اومایی ها مسخره کردن و حرف زدن کلا پیام رو پاک کردم
ولی خب منم مثل بقیه این مسئله برام پیش اومده و مطرح کردم
ممنون میشم جواب بدید
همسرم خیلی مضطرب شده بخاطر همین موضوع

25 پاسخ 1,391 بازدید


معرفی مولتی ویتامین برای نوزاد ۱۰ ماهه

سلام خانم دکتر عزیز
یه مولتی ویتامین خوب معرفی کنید برا دخترم بخرم
خیلی ریزه جثه ش
چکاپم دو ماه پیش بردم گفت طبیعیه واسه ژنتیکه
و رو نمودار نرماله
رو نمودار ۲۰ تا بچه هستن ک از بچه من وزنشون کمتره
الان ۱۰ ماهشه ۷ و نیم کیلو هست
دندونم نداره اصلا
غذا و میوه و همه چی هم بهش میدم میخوره

30 پاسخ 448 بازدید


سلام دکتر عزیز.ممنون میشم این ازمایشو ببینید🙏🌹

سلام.بنده ۱۳ ابان با درد شدید قسمت کلیه از خواب بیدار شدم که بعد از دو سه دقیقه خوب شد ...اما بعد از گذشت سه چهار ساعت مجدد همون درد با همون شدت داشتم.اورژانسی رفتم بیمارستان ازمایش ادرار نوشتن اما هنوز فرصت نکردم جوابشو ببرم پیش پزشک.ممنون میشم شما برام تفسیر کتید🙏🌹

9 پاسخ 270 بازدید


دفع چیزی شبیه به رحم

سلام خانم دکتر امروز عصر پریود شدم بعد حدودا ۱۰ دقیقه پیش احساس کردم چیزی ازم خارج شد رفتم دیدم یه چیزی رو نوارم هست بزرگم هست نمی‌دونم چیه دروخدا کمکم کنید دارم از استرس میمیرم
من این ماه باید ۱ پریود میشدم چون رفتم سفر زیارتی قرص خوردم تا شنبه که دیگه نخوردم تورا خدا بگید این چیه با عرض پوزش عکس را پایین میفرستم براتون

124 پاسخ 15,261 بازدید


احتمال بارداری با وجود بتای منفی

سلام
من سیکلم ۳۵ روزه هست و ۷ روزه و منظمه
اقدام داشتم ،تا یک مهر موعدم بود درد و گرفتگی رحم داشتم پریود هم نشدم اما بی بی چک هام همه منفی بود تا روز هشتم که یه هاله خیلی کمرنگ افتاد .
روز ۱۱ ام تاخیر خوشحال از اینکه که باردارم برای تعیین هفته بارداریم رفتم تیتر بتا دادم ولی منفی بود ، خیلی شوکه وناراحت شدم .
امروز روز ۱۲ هم تاخیر هست ، همچنان پریود نشدم اما گاهی کمر درد پریودی میاد سراغم و ترشحات نسبتا غلیظ دارم ، حس میکنم که رحمم تحت فشاره و درد هم دارم گاهی .
ماه پیشش هم سونو شکم و لگن داده بودم مشکلی از بابت کیست نبود .
تا حالا انقدر تاخیر نداشتم ، فوقش یکی دو روز اونم برای خیلی وقت پیش ، حتی برای بچه اولم هم اینجور نشده بود ،( روز ششم تاخیر بی بی و آز مثبت شده بود .)
بازم احتمال بارداری هست ؟
الان باید چیکار کنم ؟ 😢🥴


59 پاسخ 1,092 بازدید


رفلاکس کودک ۲۰ ماهه

سلام خانم دکتر خسته نباشید
ببخشید دخترمن سابقه رفلاکس داره. مدتیه خوب شده بود و دیگه بالا نمیاورد.
چندروزه وقتی چیزی با میل خودش برمیداره میخوره خوبه.ولی وقتی میخام بهش غذت بدم همون چندتا لقمه اول عوق میزنه میاره بالا
باید چکار کنم چه دارویی بهش بدم که تهوعش برطرف بشه؟
ممنون

15 پاسخ 354 بازدید


تفسیر جواب آزمایش اولیه بارداری

سلام وقت بخیر دکتر مهربان
تفسیر جواب آزمایش محبت می فرمایید.
آیا کم خونی دارم؟
و یه موضوع دیگه دکتر مهربان بعد از گذشت حدود۲۵ روز از آنفولانزا که گرفتم هنوز سرفه ها رو دارم شب ها بیشتر و قفسه سینه ام درد میگیره فکرکردم بخاطر ویار و اسیدمعده ام هست که میفتم رو سرفه اما خب همسرم هم مثل خودم سرفه ها رو داره
شربت سیم پرگنالد کامل مصرف کردم

36 پاسخ 790 بازدید


بی اشتهایی شدید دخترم

سلام دکتر عزیز دخترم ۱۰ ماه و نیم حدودا ۳ هفته یک دندونش تازه در اومده از اونموقع بی اشتها شده ولی الان ی ۵ روزیه هیچی نمیخوره با کارتون و اینا از صبح تا شب شاید کلا رو هم ۳ یا ۴ قاشق غذا بخوره - فقط یکسره شیر میخوره وزنشم داره کم میشه الان ۸۴۰۰ شده - فقط غذای کامل میکس شده هم میخوره یذره درشت باشه نمیخوره یا بالا میاره- الان دو روزه داره زینکم میخوره تغییری نکرده - مولتی ویتامین پدیا بست میخوره و آهن لیپوزوفر آبی

24 پاسخ 260 بازدید


غذانخوردن و نق زدن

سلام دخترم 1سال و 2ماهشه تقریبا یه ماهی میشه که نه خوب غذا میخوره ن شربت هاشو میخوره وقتی که میخوام بهش شربت بدم خیلی گریه و تقلا میکنه اصلا نمیمونه غذا هم درحد پنج یا شیش قاشقش میخوره هنوز راه نمیره همش نق میزنه خیلی میترسه حتی از عروسک ها میترسه بجز یکی دوتا ضعیف شده خیلی خیلی نمیدونم چیکار کنم دکتر بردم شربت هاشو نمیخوره 😔موندم ببرمش برا چکاپ یا ن اخه بازم اگه بردم دکتر بهش دارو میده

16 پاسخ 318 بازدید


لاغرشدن درشیردهی خواهشایه قرص بگین

سلام خانوم دکترعزیزمن در دوران شیردهی خیلی لاغرشدم اشتهام هم خوبه غذاهم خیلی میخورم ولی چاق نمیشم خواهش میکنم اگه قرصی هس که دردوران شیردهی بشه استفاده کرد.برای چاقی لطفابگین.قدم۱۷۰ وزنم ۶۰

60 پاسخ 493 بازدید


دو روز به موعد و علائم داشتن

سلام خانم دکتر و دوستای خوبم

خانم دکتر من پریودام میانگینش تقریبا ۳۲ روزه هست مطمئن هم نیستم چون متغیره تاریخاش

۱۵ آبان که ۲۵ سیکلم بود کیت مثبت شد ولی در طول سیکل اقدام داشتم.

سه روزه کمر درد دارم...امروز واقعا حالم بده معدم حساس شده و ترش میکنم...خواب آلود وکسل هستم غالبا...و کمر درد رو هم دارم چن روزه...همش حس تهوع دارم‌.‌...واقعا نمیخوام ربطش بدم به بارداری چونکه خیییلی زوده که بخوام حتی احتمالشم بدم طبق کیت تخمک گذاری

ممکنه عفونت معده یا آنفولانزا باشه...واقعا حالم میزون نیست😭

23 پاسخ 556 بازدید


غذا نخوردن نوزاد 6ماهه

سلام
وقت بخیر
پسر من اصلا تمایل ب خوردن غذای کمکی نداره
اوایل چند روز خورد بعد دیگه نخورد
فرنی با شیر خودم درست میکنم محکم دهنشو میبنده داد میزنه
اگرم موفق بشم ی ذره بخوره بالا میاره
چیکار کنم کلافه شدم
سوپ با سینه مرغ و هویج و برنج درست میکنم اونم نمیخوره
میخوام انصراف بدم از مامان بودن

5 پاسخ 314 بازدید


تفسیر جواب ازمایش مادر شوهرم

سلام خانم دکتر
لطفا جواب ازمایش مادر شوهرمو تفسیر کنید

7 پاسخ 638 بازدید


عکس مدفوع نوزاد ۹ ماهه

سلام پزشک عزیز و دوستان اومایی
پیشاپیش بابت ارسال عکس عذرخواهی میکنم
پسر من چندباری مدفوعش خیلی سبز بوده امروز کم سفت بود و انگار توش یه چی شبیه خاک بود وقتی شستمش پسرمو حس کردم انگار ی چی شبیه خاک تو مدفوعش بود ولیلش چی میتونه باشه ایا طبیعیه؟
الان تقریبا داره ۹ ماهو پرمیکنه و دکترش گفته دیگ غذا اینا بدم
امروزم دوتا زرده تخم بلدرچین خورده

10 پاسخ 449 بازدید


یه سمت سر نوزادم صاف شده از پشت

سلام وقتتون بخیر من زایمانم طبیعی بود وقتی نی نی دنیا اومد سرش کشیده بود الانم ک چهار ماهشه ی سمتش صاف تره با اینکه مدام جابجاش میکنم خیلی پرسو جو کردم میگن تا ۹ماهگی خوب میشه شما تجربه دارید ممنون میشم بگید چکار کنم

23 پاسخ 580 بازدید