Ooma

تفسیر سونوگرافی رحم

سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر میشه این سونو رو ببینید و بگید چه مشکلی دارن این خانم قصد باردار شدن دارن سونوشون خوب هست ؟

13 پاسخ 1,357 بازدید


حالت تهوع شدید صبحگاهی

سلام به همگی عزیزان.صبحا از حالت تهوع جون میدم چیکار کنم یکم بهتر شم تا حالا سونو تشکیل قلبم نرفتم.
میترسم حاملگی پوچ باشه

39 پاسخ 647 بازدید


یبوست بعد از زایمان

سلام خانوم دکتر عزیز شب بخیر من دو هفته هست ک زایمان‌کردم و یبوستم شدید شده میتونم لاکسی ژل بخورم با اینکه بچمو شیر میدم؟

1 پاسخ 337 بازدید


ختنه کودک در کرمانشاه

سلام مامانای کرمانشاهی
دکتر خوب برای ختنه کسی رو میشناسین؟
ممنون میشم راهنمایی کنین

3 پاسخ 373 بازدید


مدفوع کردن جنین در هفته چندم اتفاق میوفته

سلام دکتر عزیز خسته نباشید .امروز دکتر برام تاریخ زایمان زد روز اول هفته چهلم بنظرتون خطرناک نیست برای مدفوع کردن جنین ؟از چ هفته ای امکانش هست جنین مدفوع کنه؟

6 پاسخ 422 بازدید


بالا آوردن شیر بعد قطره استامینوفن

سلام دکتر پسرم واکسن دوماهگی زده امروز پاش خیلی درد می‌کنه هی از خواب می پره با گریه شدید قطره استامینوفن دادم بعد یک‌دیقه یدمقداری شیر آورد بالا باید دوباره بدم!؟

9 پاسخ 325 بازدید


آمپول ویتامین کا در شیردهی

سلام خانم دکتر وقت بخیر،خانم دکتر من دوماه و ۶ روزه که زایمان کردم ولی همچنان خونریزی دارم،رفتم پیش دکترم و امپول ویتامین کا و مفنامیک اسید تجویز کردن من خونریزیم قطع شد به خاطر همین داروهارو استفاده نکردم الان دوباره خونریزی افتادم میخواستم بدونم این داروها مشکلی تو شیردهیم ایجاد نمیکنه؟و اینکه این خونریزی ها خطرناکه؟دلیلش چی میتونه باشه؟

5 پاسخ 221 بازدید


امروز نوبت عکس رنگی دارم۰😣

سلام دکتر عزیز واومایی های گل..
خانوما امروز عصر ان شاءالله نوبت عکس رنگی دارم ..خیلی استرس دارم ..نمیدونم چی میشه و چقدر درد خواهم کشید ..نتیجش چی میشه؟لطفا برام دعا کنید..من آستانه تحمل دردم پایینه😔
دو بار تا حالا دکتر بهم گفته ولی از ترس نرفتم .ولی به خاطر بچه دیگه باید برم
نوبت که گرفتم اصلا در مورد ناشتا بودن یا اینکه مثانه باید پر باشه یا خالی چیزی نگفت ..فقط گفت زودتر بیا که برات شیاف دکتر تجویز کنه .راستی من کیست هموراژیک دوسانتی در تخمدان چپ داشتم ..خطرناک نیست؟؟دکترم خودش سونو کرد ولی نگفت برای عکس مشکل داره

70 پاسخ 1,411 بازدید


بررسی و این موارد...

سلام دکتر اوما عزیز ببخشید من همش برای شما زحمت دارم شرمنده محبت میکنید اینارو برام بررسی کنید و توضیح بدین...
البته برای خودم نیست....
واقعا ممنونم

6 پاسخ 450 بازدید


برسی ازمایش ایمنی سقط مکرر

باسلام خانم دکتر قشنگم بیزحمت ازمایش منو یه نگاه بندازید ببخشید تیکه تیکه من ازمایش میزارم 🤭 پیشاپیش ممنونم ازتون

11 پاسخ 553 بازدید


زمان پریودی بعداز زایمان طبیعی

سلام وقت بخیر
من دوماه ۱۱ روزه که زایمان طبیعی کردم وهنوز پریود نشدم میخواستم بدونم چه زمانی پریود میشم.؟ یا اینکه باید آزمایش بدم؟ واینکه به روش اپیدورال بود زایمان همون قسمت پشت کمرم بعضی وقتا درد میگیره طبیعی هست؟تا چه زمانی خوب میشه؟ کمرم درد میگیره نمیتونم اون قسمتی که اپیدورال زدم ماساژ بدم

21 پاسخ 264 بازدید


خانم دکتر آزمایش هورمونی که گفتید رو انجام دادم لطفا تفسیر کنید

سلام خانم دکتر گرامی
همون طور که قبلاً هم گفته بودم و پاسخ داده بودید
در اقدام هستم . سیکلم دو ماهه از ۳۵ روز همیشگی تغییر کرده . ماه پیش ۴۶ روز شدو این ماه ۳۱ روز .
در حال حاضر روز هفتم هستم و پریودم تمام شده. روز سوم طبق توصیه خودتون آزمایش هورمونی انجام دادم .
لطفا ملاحظه بفرمایید و نکات رو بهم بگید . میشه با نتیجه ی آزمایش تخمک گذاری پیش رو ، رو تخمین زد چه روزی هست ؟
سونو تخمک گذاری لازم هست بدم ؟ و اگه بله چه روزی
ممنون از توجهتون 💕💕

7 پاسخ 422 بازدید


جواب سنوگرافی بارداری تشکیل قلب

سلام وقت بخیر خانما و خانم دکتر
دوستم باردار بوده بعد رفته تو سنوگرافی ۶ هفته که جوابو الان میفرستم براتون
و بعدش افتاده ب خون ریزی دوره یه هفته بعدش سنورفته گفته که هنوز ۶ هفتس و قلب نداره خیلیم ترسیده و بش گفتن که داره سقط میشه
حالا میشه ببینید واقعا اینجوریه یا باید تاهفته ۸ صبد کنه که ببینه قلب داره یانه وابنم بگم دوتا سنو رو تو جاهای مختلف انجام داده

8 پاسخ 512 بازدید


امپول سفازولین وکم شدن شیر

سلام . من چن روز پیش شیر تو سینم جمع شده بود و دچار تب لرز شدید شده بودم
.مجبور شدم برم به درمانگاه و اونجا دکتر برام ۳ تا امپول سفازولین یک گرمی تجویز کرد
هرکدوم به فاصله ۱۲ ساعت از هم تزریق بشه .دیشب اخرین امپولم و زدم از امروز صبح شیرم کم شده و بچه تا حالا یه بار مدفوع کرده .
ینی ممکنه از امپوله باشه و شیرم و خشک کرده باشه

11 پاسخ 287 بازدید


چکار کنم جفتم بیاد بالا

سلام
من هفته 16 بارداری هستم چکارکنم جفتم بیاد بالا؟ و چه مراقبت هایی باید انجام بدم؟

57 پاسخ 4,170 بازدید


قطع شیر دهی کودک ۲۲ ماهه

سلام دکتر جان و دوستان با تجربه دختر من ۲۲ ماهشه از امروز صبح بهش شیر ندادم فعلا تا اینجا خوب همکاری کرده یکم بهونه میگیره ولی زیاد نه
امشب هم آبمیوه دادم رو پام گذاشتم خوابید
ولی چون عادت داشت شبا همش سینم دهنش بود الان میترسم نصف شبی بیدار شد من چطور بخوابمونمش؟
یکی هم سینه هام سعت شدن و اذیت میکنن چی کار کنم شیرم زود خشک بشه

4 پاسخ 389 بازدید


عوارض قطع قرص فنوباربیتال

سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر دختر من ۳ روزگی با زردی ۱۸ بیمارستان بستری شد و بعد از ۴ روز با زردی ۶ مرخص شد اما به مرور زردی بالا رفت که در ۱۷ روزگی با زردی ۱۰/۵ دکتر متخصص براش قرص فنوباربیتال تجویز کرد نصف صبح نصف شب ۶ روز و ۷ شب مصرف داشت ولی متاسفانه دکتر قرص رو یه دفعه قطع کردن و منم اطلاعی نداشتم از روزگی که قرص قطع شده دخترم بسیار بی قرار و بی‌خواب شده مدام گریه میکنه و خوابش هم خیلی سبک شده امکان داره از عوارض قطع این قرص باشه؟
و ممکنه چند روز این عوارض باشه؟

10 پاسخ 329 بازدید


از سنو ۳۱ هفته معلومه که جنین تک شریانی ...

سلام
از سنو ۳۱ هفته من معلوم شد که جنین تک شریانیه
عکس سنو رو میزارم لطفا رهنمایم کنید که خطر داره یا نه

12 پاسخ 444 بازدید


دادن انار ب نوزاد ۱۱ماهه

سلام دکتر اوما وقت بخیر میخوام بدونم ب دخترم میتونم انار رو تو دهنش بچکونم و اینک تو شیردهی انار ضرر نداره

11 پاسخ 1,459 بازدید


خوابیدن زیاد دخترم نکرانم کرده

سلام وقتتون بخیر دکتر اومای عزیز و خانمای گل
دختر من تقریبا ۵،۶روزه زیاد میخوابه و تو خواب هم شیر بهش میدم گشنس میخواد بخوره ولی یعو وسط شیر خوردن خوابش میبره عادیه؟؟؟
مثلا دیشب ساعت ۱شیر خورد اونم ۱۲۰تا درست کردم از ساعت ۱۱کم کم بهش دادم تا یک تمومش کرده دیگه خوابید تا ساعت ۱۰صبح بدون هیچ شیری درست میکردم نمیخورد دوتا مک میزد میخوابید
الانم ساعت ۳خوابیدن تا الان که ساعت ۶و چهل دیقس هنوزم خوابههه هااا چیکارش کنم؟
مریض نیس؟
البته چن روز قبل تب شدید داشت و دارو دگزامتازون،قرص آنفولانزا و استامینوفن بهش میدادم
الان اینا تموم شده روز پنج شنبه و جمعه دارو دادم،الان فقط مترونیدازول بهش میدم

چه آزمایشی باید انجام بدم واسش که بدونم چشه،مگه میشه بچه اینقد بخوابه اصلا گریه هم نمیکنه هااا،یسره خوابه،خیلی نگرانشم همش فکرای الکی به سرم میاد😭
کمکم کنین،کسی بچش بوده اینجوری باشه؟
مریضی خاصی نداره یعنی اینقد خواب؟

24 پاسخ 509 بازدید