Ooma

خوردن خاویار در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز
میخواستم بپرسم خوردن خاویار در بارداری ضرر دارد؟آیا شامل جیوه است ؟مقدار مصرفش چه قدر باید باشه؟

24 پاسخ 679 بازدید


سردرد بعد از زایمان طبیعی

سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز،
خانم دکتر من 3روزه زایمان کردم،برا زایمانم درخواست اپیدورال دادم(اصلا بی حس نشدم و کامل همون دردای زایمان اولم رو کشیدم)،
از همون ساعتای اول زایمان سردرد شدید بین دو ابرو گرفتم جوری که روز اول چشمهامم باد کرده بودن و هنوزم ادامه داره، جوریه که زمان تغییر وضعیت سرم یا تکون سرم از حالت افقی به عمودی شروع میشه و تا وقتی دوباره دراز نکشم خوب نمیشه، هرچی هم به آخر شب نزدیک میشیم شدتش بیشتر میشه، شیاف و مسکن وچیزای کافئین دار و آب خوردن زیادم چیزیو عوض نکرد، تا وقتی خوبم که تو حالت خوابیده ام، دیگه چ چاره ای کنم خانم دکتر؟

31 پاسخ 426 بازدید


میشه جواب ازمایش مامانم ببینین

سلام میشه میشه جواب ازمایش مامانم رو یک نگاه کنین

9 پاسخ 323 بازدید


تفسیر سنوگرافی بارداری

باسلام خدمت دکتر عزیز.
دکتر جان چند روز پیش من رفتم سنو همه چیز گفت خوبه خداروشکر فقط گفت اب دور جنین زیاده جواب سنو رو بردم پیش دکتر دکتر گفت چیز خواصی نیست حالا این موضو خیلی نگرانم میکنه .اگه میشه شما راهنماییم کنین نیاز به داروی خاصی هست بخورم یا رژیمی چیزی بگیرم
حالا من هم سنو مو میفرستم هم ازمایشاتم
باتشکر از شما

38 پاسخ 417 بازدید


جواب آزمایش پسر دوستم رو لطفا چک کنین😊

سلام دکتر وقتتون بخیر
ممنون میشم این آزمایشات رو چک بفرمایید
برای پسر دوستمه ۵ سالشه
آزمایش برای قبل از جراحی دندونشه.

8 پاسخ 379 بازدید


گریه کردن پسر یکساله در شب

سلام خسته نباشید ببخشید پسرم یکسالشه الان دوهفته اس شبا بعد خواب بیدار میشه چشاشو باز نمیکنه فقط گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟
دندوناش چک کردم از اون نیس

15 پاسخ 416 بازدید


خانوم دکتر در رابطه با عفونت مقاوم به درمان سوال دارم

سلام خانوم دکتر میشه پاسخ بدین خیلی نگرانم .من حدود سه ماهی هست که عفونت دارم و اول برای من ۱:کرم کلوتریمازول ۲ در صد و تریامسینولون ان ان و مترونیدازول ۵۰۰ تجویز شد و خوب نشدم بعدش کلیندامایسین و ازیترومایسین ۲۵۰ تجویز شد باز هم خوب نشدم
و در نهایت دکتر زنان معاینه کرد و تاوانکس و فلوکونازول ۱۵۰ و داتی سین ۳۰۰ و کرم کولیترومازول ۱ درصد تجویز کرد به مدت یک هفته مصرف کردم باز هم خارش و سوزش دارم اما شدید نیست ولی خیلی اذیت میشم
همش استرس دارم حس میکنم دیگه هیچ وقت خوب نمیشم
دیگه حتی دلم نمیخواد هیچ دارویی بخورم
میشه راهنمایی بفرمایید؟
امکان داره خوب بشم؟
آیا تست پاپ اسمیر نوع عفونت واژن من رو دقیق مشخص میکنه که دقیقا بر اساس مشکلم دارو بخورم؟
انگار میرم دکتر فقط آزمایشی دارو بهم میده
من شب ها از فکر خوب نشدن عفونت خواب نمیرم خیلی بهم ریختم .همسرم هم باهام سرد شده

11 پاسخ 607 بازدید


حرکات جنین تو این هفته

سلام دکتر و خانمای عزیز
میگم من دو سه روزه حرکات جنینمو حس نمیکنم تازه هم ابمیوه خوردم رو پهلوی چپ دراز کشیدم بازم هیچ فقط در روز یک. یا دوبار یه نبض خیلی ضعیف و کوچیک پایین شکمم بزنه بنظرتون برم بیمارستان؟؟؟

15 پاسخ 430 بازدید


مکمل یوروویتال چطوری مصرف کنم؟

سلام دکتر عزیز و دوستان،من یک ماهه ریزش موی شدیددد تو شیردهی دارم این قرص رو خریدم که مصرف کنم سوالم اینه که روزی یه دونه مصرف کنم یا دوتا و این که چه موقع مصرف کنم؟تو شیردهی مشکلی نداره مصرف کنم؟

8 پاسخ 288 بازدید


معرفی دکتر سکستراپ در اهواز

سلام دکتر و اومایی ها
میشه یه دکتر سکستراپ خوب توی اهواز معرفی کنید؟ ترجیحا خانوم باشه

7 پاسخ 444 بازدید


استفراغ وتهوع کودک.........

سلام خانم دکتر و دوستان گلم
دخترم دوهفته پیش اسهال بود الان اسهال نداره دو روز میشه استفراغ میکنه بعداز غذا خوردن .... دارو چی بدم الان تا فردا بعداظهر ببرمش متخصص.

4 پاسخ 198 بازدید


خانما بیاید بازم بی بی چک!!!

سلام فردا موعد پریودمه اینو الان زدم زیر ۳دقیقه هاله انداخت ببینید نظرتون بگید زیرشکمم درد داشتم که زدم میدونید دردش چجوریه انگاری زخمه بنظرتون امیدوارباشم یانه!!!

28 پاسخ 1,208 بازدید


سرلاک و بیسکوییت مادر

سلام دکتر جان و دوستان
پسرم ۶ ماه و نیمشه
دکتر گفته صبح فرنی یا حریره بادام ، ظهر سوپ و نیم ساعت بعدش میوه ، شب سرلاک یا بیسکوییت مادر بریزم داخل شیر بهش بدم
خیلیا میگن سرلاک و بیسکوییت مادر نده ضرر داره
منم استرس گرفتم
ب نظر شما چی کنم؟

43 پاسخ 12,429 بازدید


بوسیدن نوزادبوسیله شخصی که تبخال داره

سلام دکترعزیزوخانومای عزیز.کمک کنین دارم ازاسترس میمیرم😭
بچم۵۳روزشه.امشب یه نفراومده بودخونمون من حواسم نبوددیدم صورت بچموبوسیدبعدش دیدم دهنش تبخال زده.دستمالم خیس کردم روهمون قسمت چندبارکشیدم ولی دارم ازاسترس میمیرم.نکنه بچم تبخال بگیره؟

73 پاسخ 2,993 بازدید


نشانه های حساسیت به پروتئین گاوی

سلام خانم دکتر عزیز
پسر من امروز ۳ماهو۱۹ روزشه ، رفلاکس پنهان داره‌، دکترش بهم ۵ هفته محدودیت غذایی داد چون شیر خودمو میخورد، بعد اون که رفتیم مطبش تمام محدودیت هام رو گفتن کم کم بردارن و برای پسرم پنتوپرازول تجویز کردن.ولی وقتی گفتم اگر خواستم کمکی شیر خشک چی بدم گفتن که اچ آر بدم .حالا موندم پسرم حساسیت به پروتئن گاوی داره یا نه، چطور میتونم متوجه بشم و علائمش چیه، چند روز پیش ماست و کمی پنیر خوردم ، فرداش یک مقدار باد معدش زیاد بود و گریه میکرد و دو سه تا دونه ریز قرمز داشت که اکثرا میزنه، اینا میتونه از علائمش باشه؟ دیشب هم گوشت گاو خوردم ، چه علائمی داشته باشه حساسیت هست؟ یک سری از مواد غذایی رو به خاطر رفلاکس کلا استفاده نمیکنم مثل کلم و کاهو و نوشابه ها و سس ها و ... حبوباتم استفاده کردم خیلی نفخ کرد گذاشتم کنار باز میترسم حساسیت داشته باشه

50 پاسخ 524 بازدید


دانه های ته حلق وسرفه

سلام دکترجان درمانش چیه باتشکر

13 پاسخ 8,304 بازدید


تیتر بتام برای روز ۱۱ انتقال کم نیست؟

خانم دکتر من روز ۱۱ انتقالم هست امروز...دیروز دو سه بار بی بی چک گذاشتم مثبت شد، دیگه امروز ازمایش خون دادم.ولی خب حس میکنم پایینه.آره؟؟؟مشکلی چیزی هست؟

60 پاسخ 7,280 بازدید


امتناع ازشیرخوردن کودک یکسال و چهارماهه😪

سلام پزشک عزیز پسرم حدودا ۱۷ماهه هست هفته پیش ویروس گرفت و اسهال استفراغ و تب شدید داشت ک تواون حالت فقط شیرمیخورد و غذا بالادمیاورد.الان حدودا ۴روزه ک کاملا خب شده ولی ازوقتی خب شده شیر نمیخوره مثل قبل بزور صبح ساعت ۷و۸ ازخواب بیداربشه ی ۶۰تا اگه بخور نهایت ۹۰تا
قبلاهم البته خیلی شیر نمیخورد ولی ۳تا۴وعده ۱۲۰تایی میخورد ۳تارو حتما میخورد اگ بیشترم میدادم بدش نمیومد.
ولی الان تا شیشه میبرم سمتش بادستش میزنه کنار پرت میکنه دهنش محکم میبنده یاتف میکنه توخوابم نمیخوره حتی😐😫
فقط همون صبح بعدازخواب اونم کم میخوره و تمام.
دلیلش چیه بنظرتون و اینکه دوست داشتم‌حداقل تا ۱۸یا۲۰ماه شیربخوره.؟؟؟

شیرخشک پپتی۲میخوره الرژیشم دوماه هست فک کنم کاملا خب شده ولی فقط پپتی میخورد
اپتامیل پرونوترا و نان باعث دلدردش میشدنمیخورد.
الان براش اپتامیل ساده گرفتم اونم‌نمیخوره
پپتی و شیرپاکتی هم نمیخوره
حدودا ۱۵روز پیشم دوتا ازدندون جلوش نیش زده ولی اون موقع ک میخورد
ببخشید طولانی شد.

31 پاسخ 347 بازدید


لرزش پای نوزاد ۲ماهه به طور واضح

سلام پسرم ۲ماهشه گاهی میبینم یک پا یهو میلرزه شدید
بیشتر پای راست ولی چپ هم بوده
نه لرزشی ک مثلا بچه سردش بشه
خیلی شدید تر
به مدت چند ثانیه طوری که کاملا کسی کنارم باشه می‌فهمه
کسی تجربه ای داره؟

28 پاسخ 3,032 بازدید


پماد فلوئوسینولون میشه تو بارداری استفاده کرد ؟

دستم گاهی اگزما میشه و وقتی ملتهب میشه از این پماد استفاده میکردم
الان که باردار هستم هم میتونم ازش استفاده کنم یا ضرر داره ؟
یا پماد جایگزینی هست برای این مشکل تو بارداری ؟ 🥺

5 پاسخ 308 بازدید