Ooma

بی بی چک چندروز بعداز تخمک گذاری

چندروز بعداز تخمک گذاری میتونم بی بی بزارم ؟
من ۳ الی ۴ روزه ی چیز دراز وبلندوسفید ازم میادتخمک گذاریه؟
کیست هموراژیک هم دارم ک ربطی ب بارداری نداره

22 پاسخ 1,195 بازدید


نگهداری آمپول بتامتازون

سلام وقتتون بخیر میخاستم بدونم آمپول بتامتازون باید تو یخچال نگهداری بشه یا بیرون از یخچال؟؟؟

4 پاسخ 9,474 بازدید


لکه بینی قبل از موعد پریودی

سلام بر پزشک محترم اوما
عزیزجان من دوره سیکل پریودیم ۲۸ روزه است ولی یه هفته مونده به موعد به لکه بینی افتادم‌‌ ممنون میشم راهنمایی کنید در ضمن من فقط گاهگاهی جلوگیری میکردم

15 پاسخ 515 بازدید


قطره آهن لیپوزوفر قرمز یا آبی

سلام دکترجان.لیپوزوفر قرمز بهتره یا آبی؟اخه اگه قراره قرمز دو سی سی و آبی یه سی سی بدیم ک اخرش میزان اهن جفتش ۱۴ میشه
پس چه فرقی دارن باهم؟
و اینکه مولتی بیبی جویس بهش میدم.پدیا بست سازگاری نداشت
حالا شنیدم ویواکیدز بهتره.همون بیبی جویس خوبه که ادامه بدم؟

4 پاسخ 877 بازدید


با مصرف قرص اهن چکار کنم یبوست نگیرم؟ جفتم پایین هست نمیتونم خیلی فعالیت هم کنم

با سلام
با مصرف قرص اهن چکار کنم یبوست نگیرم؟ جفتم پایین هست نمیتونم خیلی فعالیت کنم.

18 پاسخ 462 بازدید


علت مدفوع مخاطی نوزاد

سلام وقت بخیر دکترجان و دوستان من دخترم از دیروز یکم مدفوع مخاطی شده انگار نگاه میکنم ازچیه؟برای چی مخاطی شده؟؟امشبم مدفوع توش دونه هایی سفید مانند داشت ازچیه؟؟

58 پاسخ 502 بازدید


سرما خوردگی مکرر بچه یکساله

سلام خسته نباشید .‌پسرم یک سالشه هی سرما میخوره دیگه کلافه شدم دو هفته خوب میشه بعد باز شروع میشه راهکاری دارین که دیگه هی سرما نخوره ؟؟؟

12 پاسخ 262 بازدید


در مورد کمر دردم سوال داشتم

از اول بارداریم سمت راست کمرم (تقریبا خط تای بین کمر و باسن ولی بیشتر به سمت پایین) درد میکنه خیلی اذیت میکنه ؟ کسی مثل من بوده؟ راه حلی داره؟ دیشب حتی سرپاام بودم اذیت بودم انگار دردش میزنه به باسنم

26 پاسخ 412 بازدید


تفسیر آزمایش بتا بارداری

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز

خانم دکتر من ۱۵ آبان تخمک گذاریم بود و امروز ۳۳ سیکلمه و یه روز تاخیر داشتم و آزمایش بتام این شد🥲🥲

خیلی کمه بنظرتون باردار هستم اصلا؟؟

94 پاسخ 662 بازدید


ورم کلیه جنین خطرناکه؟

سلام خدمت پزشک اوما و خانومای اوما من ۳۰هفته سونو دادم گفتن fullness در کلیه راست جنین هست ۹میلی بازم یه هفته پیش سونو دادم پزشک سونو گفت بعد دنیا اومدنش سونو بیارش آیا خطرناکه کیا مثل من بودن؟

50 پاسخ 2,552 بازدید


در مورد خشکی پوست و کرم مرطوب کننده لطفا راهنماییم کنین

سلام 🌷 هم پاییزه هم باردارم کلا پوست بدنم خیلی خشک شده ، دستامم از ترس موادمضر سه ماهه کرم مرطوب کننده نزدم افتضاح خشک و حساس شده ، یه کرم مرطوب کننده safe بگین یچیزی ک مثلا دکترتون معرفی کرده باشه . ممنونم

22 پاسخ 420 بازدید


پریودنامنظم خستگی مصرف مکمل

سلام دکترعزیز
من بدزایمانم که خردادبودتاماه سوم ک شیردهی کموبیش داشتم پریودنشدم
بداول ماه سوم پریود شدم بااینکه شیرم کم بودمیدوشیدم سینمم نمیگیره درکل تاالان ۳بارشدم پریود
اول شهریور اخرشهریور ومهر دورهای ۲۶یا۲۸ روزه
ولی الان ابان ماه نشدم ازماه پیشم سینموطبق نظرشماندادم تاخشک بشه یعنی از۴ماهگی پسرم سینموندادم
الان این پریودنشدن طبیعیه نامنظم شده باید۳روزپیش میشدم پریودنشدم

بدچون بچه اولمه بغل میکنم بدنم میگیره یازودخسته میشم چی بخورم ویتامین ممنون میشم بگیدچه مارکی یوروویتال بکمپلکس خوبه بنظرتون بخورم ؟باکلسیم کلسی کر؟بدچه مدت استفاده کنم

اینم بگم که مکمل هاموتاسه ماه ادامه دادم بدزایمان تاشهرویریعنی
والان ۱نیم نخوردم چون چاق شدم
ومیخام ورزشم شروع کنم
واگه ازمایش لازمه چه ازمایشهایی انجام بدم

20 پاسخ 271 بازدید


لطفا ازمایشمو بررسی کنید

۶ماهه لوترکسین ۵۰ میخورم . سه روزه که ۱۰۰ خوردم و اینم جواب ازمایشم هست .

8 پاسخ 398 بازدید


❌️دخترم تب داره بیحاله نمیدونم چیکار کنم ❌️توروخدا زودتر جواب بدین

من دیروز سرما خوردم
امروز دیدم دخترم تب داره بیحاله تبش ۳۷/۸
وزنشم ۸۴۰۰

50 پاسخ 512 بازدید


ذوب جنین سه روزه برای انتقال

سلام به خانمای اومایی. من اگه خدا قسمت کنه قراره چهارشنبه برم برای انتقال جنین. کلا دو تا جنین دارم و جنین سه روزه قراره انتقال بدن. برای شما پیش اومده که وقتی جنین رو از فریز دربیارن جنین ها از بین برن؟ خیلی میترسم که مال منم اینجوری بشه. برای انتقال بهتر چه کارهایی انجام دادین؟

20 پاسخ 720 بازدید


عدد تیتر بتا نرمال

سلام دوستان امروز تیتر بتا دادم

76 پاسخ 876 بازدید


تب و اسهال نوزاد ۱۰ ماهه

سلام خانم دکتر عزیز
دختر ۱۰ ماهه من تب کرده و وزنش ۸۲۰۰ هست، طبق تجویز دکتر استامینیفون هر چهار ساعت ۱۵ قطره میدم، الان ۳ روز هست که تب داره ولی انگار شبی بهتر شده ولی از امروز اسهال داره، میتونم قطره پدی لاکت بدم بهش؟اگر بله چه مقدار بدم؟
خانم دکتر امروز آز ادرار هم گرفتم تزش و خداروشکر عفونت ادراری نداشت.

8 پاسخ 321 بازدید


مصرف مکمل کلسیم برای کودک ۲ ساله مجازه

سلام دوستان و دکتر اومای عزیز
دخترم دوسالشه ومنابع دارای کلسیم رو دوست نداره و نمیخوره سه روز یه دونه شیر رو نمیخوره،یا ماست و..
میشه بهش مکمل کلسیم بدم؟اگه میشه چی پیشنهاد میدین؟
الان فقط اد میدم بعضی وقتام زینک و اهن

9 پاسخ 279 بازدید


اسهال وتب نوزاد ۱۵ ماهه

سلام دکتر جان ودوستای عزیز پسرم از دیروزه تب داره اسهالم هست شیاف و قطره استامینفن دادم بهش هنوز یکم تب داره برای اسهالش چی بدم خوب شه توروخدا راهنمایی کنید یکی دوبار هم استفراغ کرد این ویروس لعنتی چیه همه جا پخش شده بچه هارو درگیر کرده 😑😑😑

11 پاسخ 193 بازدید


☀️☀️☀️چند دست لباس از هرسایزبرای سیسمونی بخریم ؟👶🏼

سلام خانمای اومایی عزیز، به نظرشما از هرسایز واسه نی نی چند دست لباس بگیرم ؟همینطور شلوار و بلوز تک رو هم بگین لطفا،و همینطور ست بیمارستانی؟۱۹تیکه بگیرم یانه؟لباس مهمونی چی ؟ واقعا گیج شدم نمیدونم چی بخرم واسه لباساش اصلا؟سرهمی چندتا تک؟رامپر چندتا تک؟,نی نی من انشاالله اگه همه چی خوب پیش بره اواخر مهر یا اوایل آبان به دنیا میاد،البته بخاطر سرویکسم که۳۰هستش درمعرض زایمان زودرس هستم ولی باتوکل برخدا من تاریخ زایمانمو همون تاریخ طبیعی خودش درنظر گرفتم.مرسی که راهنمایی میکنید 💓💓💓

410 پاسخ 1,429 بازدید