Ooma

دندان نوزاد با رشد کم

سلام وقت بخیر
پسرم ۸ ماهشه، تقریبا ۵ماهو نیم بود که دندون دراورد ولی نصفه رشد کرده همونطوری مونده
دلیلش چی میتونه باشه؟
ویتامین آ+د و اهن میخوره

1 پاسخ 260 بازدید


مکمل آیزن پلاس در شیردهی

سلام مکمل تغذیه آیزن پلاس تو شیردهی مشکلی نداره مصرف‌کنم

1 پاسخ 159 بازدید


فاصله مصرف شیر و اسید فولیک

سلام دکتر اوما خوبین ،من پسرم پنج ماهش ،می خواستم بدونم فاصله بین شیر خوردن و اسید فولیکش چقدر باید باشه0؟ ممنون

9 پاسخ 592 بازدید


عدد نرمال بتا بارداری

سلام اولیت روز آخرین پریودم ۱۹ مهر بوده دیروز آزمایش دادم عدد بتا ۸۵۰بود به نظر پایین نیست؟میترسم چون دوبار سقط بدون قلب داشتم

13 پاسخ 526 بازدید


دوستان عکس ترشح میفرستم بهم بگین خطر ناکه یا ن

خانم دکتر عزیز عکس ترشح میفرستم میشه لطف کنید بگید خطر ناکه یا نه آخه همیشه همین جوری بوده و الان نگرانم

21 پاسخ 660 بازدید


بیداری از خواب و گریه کردن

خانم دکتر سلام
وقتتون بخیر
خانم دکتر دختر من سه شب هست ساعت ۲ از خواب بیدار میشه گریه میکنه نق میزنه و میچسبه به سیته طوری که اگه از دهنش در بیاد جیغ میزنه به مدت دو سه دساعت
خیلی نگرانم دلیلش چیه
ممنون از شما

19 پاسخ 408 بازدید


مصرف دارو و اقدام به بارداری

سلام وقت بخیر
من تصمیم داشتم اقدام به بارداری کنم اما به علت معده درد به دکتر مراجعه کردم و داروهای گاسترورفلاکس، دومپریدون، اس امپرازول ، شربت آلومینیوم منیزیم سایمتیکون و قرص کلیدینیوم سی کلردیازپوکساید تجویز کردن
آیا باید داروها رو استفاده کنم و درمان رو ادامه بدم
یا همراه با مصرف ها میتونم اقدام به بارداری کنم

11 پاسخ 323 بازدید


ماما خصوصی و همراه در بیرجند

سلام دوستان، وقتتون بخیر
کسی اینجا از بیرجند هست ؟ و تجربه ای از داشتن ماما خصوصی؟
تو بیرجند کسی رو میشناسین واسه ماما خصوصی که کارش و اخلاقش خوب باشه؟

5 پاسخ 774 بازدید


وسط نبودن رحم و جمع شدن آن

سلام مجدد خانم دکتر، سوال دیگه ای دارم

من با وزن55 کیلو زایمان کردم، امروز ک باز خودمو وزن کردم50 کیلو بودم،بعد زایمان شکمم کامل جمع شد وگفتن رحم کامل جمع شده، اما وقتی دراز میکشم رحمم گاهی منقبض میشه و به وسعت یه پرتقال اندازه یکی دو سانت از سطح شکمم بالا میاد و کاملا قابل لمس و دیدنه ولی به سمت پهلوی راستم متمایله و دقیقا وسط نیست، آیا این مشکل سازه؟
خونریزیم عادیه و روزی چند دفعه پیش میاد که درد زیر شکم و کمر دو سه دقیقه ای میگیرم مثل زمان زایمان ولی قابل تحملتر، آیا اینم طبیعییه؟

72 پاسخ 1,009 بازدید


انقباض رحم بعد سزارین

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز.خانم دکتر من امروز رحمم در قسمت زیر ناف سفت شده و درد می‌کنه.راه رفتم چهاردست و پا رفتم کمی گرم کردم.با دست فشار کمی آوردم اما هنوز سفته و خیلیییی درد داره.البته خونریزیم کم شده.مخصوصا ک‌ دخترم شیر میخوره درد رحمم وحشتناک میشه.نوک سینه هامم هم زخمه هم خیلی دردم میگیره وقتی میک میزنه.برای نرم شدن رحمم و خوب شدن زخم سینه چه دارویی پیشنهاد میدین.

24 پاسخ 515 بازدید


بیقراری بچه موقع خاب😭

سلام خانوم دکتر عزیز و خانومای اومایی خسته نباشید میگم بچه من نمیخابه تا صب دوشبه ک وحشتناک شده ینی میتونم بگم ده ثانیه یه بار پا میشه خسته شدمبگید چیکار کنم😭 دوتا بچه روانمو بهم ریختن میگم کسی بوده شربت ارامشبخش سیموسد استفاده کرده باشه نتجیه گرفته باشه

52 پاسخ 709 بازدید


میشه لطفا زودی جواب بدید

سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل
شوهرم از غروبی تا حالا میگه حس میکنم یه چیزی تو سینم گیر کرده بهش میگم دقیق کجاته میگه جناق سینم الانم از خواب بیدار شده میگه خیلی اذیتم.ممنکه از معدش باشه؟خودم که فکرم سمت چیزای منفی میره.

46 پاسخ 664 بازدید


تغییر روند رویش دندان

سلام خانم دکتر عزیز.من پسرم چهارماهش بود که دوتا دندون پایینش در اومد الان که نزدیک ۶ ماهشه به جای دندون پیشین مرکزی بالا دندون پیشین جانبی بالا دراومده چرا روندش این طوریه؟ البته جای اون مرکزی بالا ها هم لثه اش ورم کرده معلومه که میخواد دربیاد اما چرا بغلش زودتر دراومده؟ عکسشم هم میفرستم ببخشید که واضح نیست

25 پاسخ 338 بازدید


تفسیر آندوسکوپی معده

سلام‌ دکتر اومای عزیز. لطفا تصویر آندوسکوپی منو تفسیر میکنید

11 پاسخ 1,304 بازدید


سلام دوستان وقت بخیر

سلام وقت بخیر من دخترم چهار ماهشه و مدفوع هر دو سه روز یه بار می‌ره طبیعیه؟؟؟
و دخترم یه گوشش درد می‌کنه و دستشو همش به چشم و گوشش میزنه و یه چشمشم بعضی وقتا یکم ورم می‌کنه کوچیک میشه چشمش سمت راست چیکار باید بکنم ؟؟؟

11 پاسخ 470 بازدید


حساسیت به پروتئین گاوی

مامان جونا من بخاطر حساسیت به پروتیین گاوی که دخترم داشت سه روزه شیرمو قطع کردم اما بازدخترم صورتش دونه جدید زده😭 ینی از چیه؟ممکنه تاثیرشیر من هنوز توی بدنش باشه؟

16 پاسخ 309 بازدید


بینایی سنجی کجا برم

سلام خانمای گل، من تهران هستم و پسرم 17 ماهش کامل شده، اکثرا میگن باید بریم بعد از یک سالگی بینایی سنجی،میشه اگر شما رفتید و راضی بودید بهم بگید منم ببرمش اونجا؟ کلینیک نیکان رو معرفی کردند بهم اما میخوام جاهای دیگه ای هم اگر هست و بهتره اونجا برم، ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

13 پاسخ 402 بازدید


استفاده از شربت گاویکسون

سلام کسی از شربت گاویکسون استفاده کرده ؟؟؟تاثیری داشته رو بی اشتهایی بچه؟؟پسرم ۴ ماهشه و شیر نمیخوره دکتر مقدادی گاویکسون تجویز کرد

46 پاسخ 747 بازدید


❌سرماخوردگی مکرر کودک ۴ سال و نیمه❌

سلام دکتر جان ایام به کام
بچه های من ۴ سال و ۷ ماهه هستن
مهد کودک میرن
و این اواخر مرتب سرماخوردگی دارن
ولی همکلاسیاشون نه
آبریزش بینی سرفه خلط دار دارن
این درسته که میگن شربت تقویتی تو دوران بیماری به بچه نباید داد چون ویروس رو هم قوی میکنه؟
من بهشون آرژی پلاس میدادم الان که باز مریضن قطعش کردم
چی بدم بهشون سیستم ایمنیشون قوی بشه؟

12 پاسخ 288 بازدید


دل درد در شیر خوار

با سلام ووقت بخیر خدمت پزشک اوما
دختر من ۷ ماهه اس
براش موز و سیب و خرما و گوشت و مرغ تست کردم
خداروشکر مشکلی نداشته
ولی هنوز فرنی با آرد برنج که درست میکنم به شدت دل درد میشه و نصف شب از درد بخودش میپیچه
بعد از شروع کمکی تاحالا ازش علامتی مبنی بر حساسیت ندیدم
فقط دل درد میشه
نظر شما چیه باید چکار کنم؟
قطره کولیک ایز هم میدم بهش
بعد اینکه براش سوپ با مرغ و گوشت درست میکنم اصلا علاقه ای نداره
منم مرغ و گوشت رو کباب میکنم بعدم خوب له میکنم بهش میدم خیلیم دوس داره
این مشکلی نداره؟
و دیگه اینکه من چند باری بهش یکم کیک یزدی دادم البته کیک یزدی شیر نداره ولی معمولا ماست بهش میزنن
با توجه به اینکه دکتر تشخیص آلرژی به پروتئین گاوی و قند شیر داده بود
من هیچ علامتی از دخترم ندیدم
نه دل درد نه اگزما و نه حتی دفع بلغمی نظر شما در این مورد چیه؟

22 پاسخ 319 بازدید