Ooma

مدفوع نوزاد چهار ماهه

سلام دوستان
دخترم چهار ماهشه دو روز یه بار مدفوع می‌ره و لکه های تیره موقع دفع داره طبیعیه

بدون پاسخ 166 بازدید


تخمک گذاری واقدام به بارداری

سلام وقتتون بخیر من پریودم نامنظم میخوام اقدام ه بارداری کنم شهریور ۸ ام پریود شدم مهرنامه پریود شدم آبان هم ۱ام الان واسه آذر ماه امروز پریود شدم که ۲۹ابان من روز تخمک گذاریم کی میشه واقعا نمیدونم میخوام آین ماه اقدام کنم

36 پاسخ 475 بازدید


مامانایی ک جدیداتوبیمارستان مهر مادر ورضوی زایمان کردن یه کمک بکنن تجربه هابگن

سلام مامانا قدم نورسیدتون مبارک میشه خواهشن تجربه هاتون ازبیمارستان مهرمادررضوی بگید بهم تابیمارستانم روانتخاب کنم این روزا ؟

26 پاسخ 327 بازدید


کمر درد در هفته ۲۵ بارداری

امروز از بعد از ظهر کمر درد گرفتم جوری که وقتی دراز میکشم دردش کمتر میشه ولی وقتی بلند میشم باز دردش شروع میشه تقریبا چهار پنج ساعتی هست که خوب نمیشم خواستم بپرسم طبیعیه یا برم بیمارستان

8 پاسخ 305 بازدید


کهیرزدن تمام بدن(کهیر کولینرژیک)

سلام دکتر عزیز چند سالیه (هفت هشت سال) که تو اوایل پاییز و بهارکه دما ی هواثابت نیست وقتی گرمم میشد براثرفعالیت تمام بدنم کهیرمیزد و بشدت میخارید ولی زودی خوب میشد باخنک کردن)
ولی امسال خیلیییییییی شدید شده درحدی که از سرتا پام میزنه یبار کل صورتمم زد و کف دست و پاهامم زد بشدت اذیت شدم.
کهیرم براثر فعالیت که دمای بدنم بره بالا یا حتی خجالت بکشم و هرحسی که دمای بدنمو ببره بالا کهیر میزنم احساس میکنم جلوی تعریق بدنم گرفته شده وعرق نمیکنم وقتی کهیر میزنم بشدت از قسمت سرو صورتم احساس حرارت دارم فهمیدم اسمش کهیر کولینرژیک هست. بنظرتون مشکلم پوستی هست یا نه مربوط به کبدی چیزی هست؟! خیلی چند روزه مستاصل شدمالبته فرداقراره برم متخصص پوست. خواستم نظرتونو بدونم عکس هم میزارم

20 پاسخ 1,887 بازدید


لکه بینی وسط سیکل؟

سلام خانم دکترخسته نباشیدمن از14سیکلم لکه بینی دارم امروز18سیکلم هنوزلک میبینم ازچی میتونه باشه تخمک گذاری یادوباره دارم پریودمیشم من داروی محرک نخوردم فقط استرادیول از8پریودی تا12پریودی خوردم برای ضخامت کم آندومتر ممنون؟

8 پاسخ 366 بازدید


در زیر شکم ک پهلوها سمت چپ

سلام دکتر و دوستان من از امروز سمت چپم خیلی تیر میکشه انگاری باد خورده باشه
ولی الان دسترسی ب دکترم ندارم رفتم سونو اوکی بود ولی نمیدونم چرا دردم آروم نمیشه چیکار کنم

13 پاسخ 332 بازدید


مقدار سیتریزین برای نوزاد ۱۱ ماهه

سلام خانم دکتر . برای آبریزش بینی نوزاد ۱۱ ماهه چقدر باید سیتریزین داد؟

13 پاسخ 1,609 بازدید


اسهال نوزاد هشت ماهه با آموکسی کلاو

سلام خانم دکتر عزیزو مامانای گل. دخترم التهاب گوش داشت دکتر براش اموکسی کلاو نوشت هر ۸ ساعت ۵ سی سی . امروز سومین روزه میدم. گفتن هفت روز کامل بدم. امروز اسهال شده ۹ بار دفع داشت. فردا باز میبرم دکتر. پدی لاکت و زینک سولفات دادم. غذا کته ماست و موز و زرده تخم مرغ و سیب قهوه ای شده و.. هم دادم . چی کنم . لطفا کمک کنید

6 پاسخ 446 بازدید


تفسیر ازمایش ۴ ماه بعد از زایمان

سلام به پزشک محترم اوما
ممنون میشم ازمایش منو تفسیر کنید ، در بارداریم تیروئید داشتم و ۴ ماه از زایمانم میگذره🌷🙏🏻

16 پاسخ 257 بازدید


🔴آزمایش قند خون گلوکز قبل از موعد 🔴

سلام خانم دکتر عزیز و خانوما
من به خاطر اینکه قند خونم نوسانات داره گاهی وقتا خیلی خوبه گاهی وقتا بالا میره دکتر بهم پیشنهاد داد که آزمایش قند خون گلوکز انجام بدم
تا حالا کسی این آزمایش و زودتر از موعد انجام داده ؟؟؟؟؟
آخه من الان هفته ۱۷ هستم الان انجامش بدم مشکلی نداره به نظرتون؟چون من شنیدم اصل آزمایش اینه ک تو هفته ۲۴تا ۲۸ انجام میدن
میگن خیلی دقیق قند و خونو نشون میده دیگه می‌خوام خیالم راحت بشه واقعاً از استرسش خسته شدم...
نمیتونم ۲۴ ساعته دستگاه قند خون دستم باشه و نگران باشم
دکتر جان میخواستم نظر شمارو بدونم
ممنون میشم

4 پاسخ 249 بازدید


شربت اشتها برای کودک 6 ماهه

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اوما.
دخترم 6ماه و 11 روزشه.
وزن تولد 3650 و وزن 6 ماهگی 7 کیلو بود. شیرمادرخوار هست.
از 4ماه و 20 روزگی هم غذای کمکی میدم. ولی وزنگیریش خوب نیست. آزمایش ادرار و سونوگرافی کلیه انجام دادیم نرمال بود.
آهن لیپوزفرفورت آبی روزی 1 سی سی و مولتی ویتامین بیبی جویس هم روزی 1 سی سی بهش میدم. اما وزنگیریش کمه. توی 5ماه و 22 روزگی یک دندون درآورد. و الان اصلا غذا هم خوب نمیخوره. میشه براش شربت اشتها بگیریم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید چکار کنم وزنش بهتر شه.

27 پاسخ 430 بازدید


کوتر تخمدان موثره ؟

سلام خانم دکتر عزیزم و دوستای گلم
دکتر جان من خیلی کلافه ام می‌خوام همه ی راه هارو امتحان کنم
من تحت درمان ناباروری هستم مرکز یزد
تنبلی تخمدان دارم،پریودی نا منظم و گاها نمیشم و دارو مصرف میکنم برای اینکه پریود شم،موهای زاید خیلی خیلی زیاد در کل نواحی بدن دارم ،چاقی خیلی زیاد مخصوصاااا در ناحیه شکم و همسرم مورفولوژیش دو بود و طبق پیشنهاد دکتر وارد سیکل آی وی اف شدیم
تخمک کشی انجام دادم ۲۲ تا تخمک کشیدم و از این ها سیزده تا تخمک خوب بود و هشت جنین تشکیل شد با گرید بی و سی
انتقال اول منفی شدم
و به دلیل عفونت شدید سیکل انتقال دومم کنسل شد
خواستم ازتون یه سوال بپرسم که به نظر شما من میتونم کوتر تخمدان کنم و تاثیری داره برام ؟میتونم با کوتر دوباره درمان دارویی انجام بدم و طبیعی باردار شم چون همسرم راستش با آی وی اف مخالفه
لطفا اگر میشه منو راهنمایی کنید خدا خیرتون بده 🙏
ذخیره تخمدانم سال ۹۹، ۷.۹بود و امسال ۱۵
کم کاری تیرویید و قرص میخورم
پرولاکتینم بالا بود یک دوره دارو مصرف کردم و اومد پایین
خانما کسی کوتر انجام داده ؟نتیجه چی شد؟

15 پاسخ 572 بازدید


درد پریودی دربارداری

باسلام خدمت دکتر عزیز
دکتر جان الان سه روزی میشه درد پریودی دارم .دردام مثلا دیشب هی میگرفت هی ول میکرد البته بافاصله بود بیشتراز سه بار اتفاق نیوفتاد دیگه خوب شدم تا امروز باز درد داشتم الان باز خوب شد .دکتر جان خیلی نگرانم ممکنه واسم زایمان زود رس اتفاق بیوفته؟؟

7 پاسخ 520 بازدید


زردی نوزاد ۹ روزه

سلام خدمت شما دکتر عزیز

نوزاد من در بدو تولد پوست ملتهب و قرمز داشت گفتن مستعد زردی هست
باید مدام چک بشه
شب تولد تو بیمارستان تست گرفتن زردیش ۲.۸ بود
دو روزگیش خودمون رفتیم تست گرفتیم زردیش ۱۰.۲ بود
گفتن باید دستگاه بگیرید و گرفتیم و یه روز و نصفی استفاده کردیم باز ازمایشو تو ۴ روزگی تکرار کردیم
توی ۴ روزگیش زردی شده بود ۹ گفتن دیگه نیاز به دستگاه نیست با شیردهی و دفع بر طرف میشه

فقط گفتن ۶ روزگی باز تکرار کنیم
۶ روزگی نوزاد دوباره زردی رسیده بود به ۱۰.۸ ک طبق نظر پزشک بازم باید با شیردهی و دفع برطرف میشد و گفتن تست دوباره تو ۹ روزگی تکرار بشه

امروز ک نوزاد ۹ روزه بود تست تکرار شد و زردی روی ۸.۷ بود و چون تا شنبه دسترسی به پزشک نوزادم ندارم اینجا پرسیدم ببینم نیاز هست اقدام خاصی کنم ؟
و اینکه سفیدی چشما و صورت نوزاد هنوز زرد هست

4 پاسخ 415 بازدید


سلام دکتر جان من برادرم تصادف کرده پاش تو اتل هستش میشه عکس ببینید

میخواستم بدونم راهی نیس پاشه پاش بدتر نشه آتل فشار اورده داره زخم میکنه
دوستان اگر کسی تجربه ای داره ممنون میشم نظر بدید

17 پاسخ 886 بازدید


دادن چه شیر خشکی به نوزادی ک الرژی داره

سلام دکتر عزیز خسته نباشید من تا الان شیر خودمو فقط ب بچم میدادگ ولی الان احساس میکنم شیرم خیلی کم شده بنظرتون میتونم شیرخشک بدم و اینکه بچم حساسیت داره ب پروتین گاوی و رفلاکس هم داره چ شیر خشکی میتونم بدم

10 پاسخ 298 بازدید


آنفولانزا در بارداری مصرف داروهای مجاز

با سلام خدمت پزشک محترم و دوستان عزیز
ماه هفت بارداری هستم، دو روزه که سرفه همراه خلط دارم شدید نیست،سر درد و بدن درد دارم وسه بار تا الان لرز و سرمای شدید داشتم که بعدش داغ میشم و بعدش تعریق شدید
استامینوفن ۵۰۰ و دیفن هیدرامین مصرف میکنم میکنم
نیاز هست آنتی بیوتیک هم مصرف کنم؟چه آنتی بیوتیکی برای ماه هفت مجازه؟

4 پاسخ 307 بازدید


چسبندگی آلت در پسران

سلام دکترجان.عکس آلت پسرمو میفرستم بی زحمت چک کنید چسبندگی داره یانه!!!!

7 پاسخ 6,382 بازدید


بالا آوردن شیر کش دار نوزاد

سلام ببخشید نوزاد من ۲۵ روزشه موقع شیر خوردن با شيشه نفس نفس میزنه و دوروزم هم هست که احساس میکنم خس خس میکنه.ویک ساعت پیشم شیر بالا اورد که حالت کش دار بود خیلی نگرانمصورتشم چندتا جوش سر سفید زیر گونش زده.

25 پاسخ 465 بازدید