برا پاپ اسمیر چند روز بعد از پریودی باید برم تست بدم ؟
سوالم بالا پرسیدم
موندن قطره آهن تومحیط خونه
سلام خانم دکتر و مامانا من دیشب قطره آهن لیپوفیز دادم به بچم یادم رفت بذارم یخچال تا صب مونده بود تو محیط خونه آیا خراب میشه
چند درصد احتمال بارداری هست؟
سلام وقت بخیر.من تقریبا ۲ماه قرص ضد بارداری استفاده کردمبرای کیستم. باید یک هفته پیش بسته ی جدید قرص ضدبارداریمو استفاده میکردم که نکردم و قطع کردم دیگه.امروز هم رابطه ی محافظت نشده داشتم.خواستم بدونم چند درصد احتمال بارداری هست؟چقدر وقت دارم قرص اورژانسی بخورم؟
انجام سونو در دوره پریودی
سلام خانم دکتر عزیز.سوال خواهرم هستش.
دردشدیدکمر واحساس فشار وحالات پریودی و دردهای تیر کشنده زیر شکم در کل سیکل ماهانه دارم.
سونو لگن باید انجام شود،گفتن مشکوک به آندومتریوز یا فیبروم هستم،آیا میتوان این سونو را در زمان پریودی انجام داد؟
فشار خون و سقط جنین
سلام من ۷ هفته باردار بودم ولی هنوز قلب جنین دیده نشده بود با شوهرم دعوای شدید کردیم من خیلی عصبی و استرسی بودم و گریه میکردم در همون حال شکمم و کمرم درد گرفته بود و واژنم تیر میکشید از شدت عصبانیت و فشارم رفته بود بالا ۱۴ بود دو روز من در این وضعیت بودم که خودبه خود بعد دوروز خونریزی کردم رفتم دکتر بهم شیاف پروژسترون داد سه روز گذاشتم اما فرقی نکرد و درد شدید داشتم و چنبار لخته دفع کردم . حالا سوال من اینه علت سقطم میتونه بخاطر فشار خون و عصبانیت باشه؟
توشه به مسافر چی بدم؟؟؟؟؟ کمککککک
دختر خواهر شوهرم جدید مهاجرت کرده کانادا رفت بعد چند ماه ۱ ماهی اومد ایران الان دوباره داره میره کانادا . امروز جاریم بهش زعفرون و نبات و زرشک داد به عنوان تو راهی توشه نمیدونم اسمش چیه 😂
الان منم باید بدم دیگه ولی نمیدونم چی بدممممم اون اونارو داده؟؟؟؟
زمان واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر..
دخترم ۲۷باید واکسن میزد اما چون تو سفر هستیم و از یه طرف هم سرماخورده هنوز واکسنش رو نزدم.. تا چند روز میتونم واکسنش رو به تاخیر بندازم؟
هفته۱۴بارداریم تا دیروز خیلی احساس گرسنگی شدید داشتم
سلام
هفته۱۴بارداریم تا دیروز احساس ضعف و گرسنگی شدید داشتم اما امروز کلا احساس گرسنگی ندارم آیا این عادیه خیلی استرس دارم
خارش الت تناسلی دختر ۲ساله
سلام دکتر عزیز دخترم چند وقته همش دستشو میزنه به جلوش میخاره فکر میکنم.دیشب نگاه کردم یه ذره چیزای سفید بود تمیز کردم خیلی بو بدم میداد واژنش ولی التهاب و قرمزی نداره و دخترم دوسال و ۱ماهشه چندماهیم هست از پوشک گرفتمش.بنظرتون عفونت کرده؟چه دارویی میتونم استفاده کنم؟
تفسیر جواب آزمایش مامانم
سلام خانم دکتر این آزمایش مامانمه ممنون میشم تفسیرش کنین
اسپری پالمیکورت و آفت دهان
سلام پزشک قشنگ اوما
پسرم ۱۵ ماهشه و مدتی اسپری پالمیکورت استفاده کرد با اینکه دهانش رو شستشو میدادم الان افت زده ؟
میتونم نیستاتین بدم ؟ چند سی سی و چند ساعت یک بار؟
وزنش ۱۰ کیلو
اشتهاش خیلی شدید کم شده فقط شیر میخوره چکار کنم ؟
استفاده از فینگیر یا همان پوار
سلام خانم دکتر عزیز وقت شما بخیر خانم دکتر دخترم خیلی دماغش خشک میشه و میگیره یا ببخشید، فین گیر میکنه و خوابیدن و نفس
کشیدن براش سخت .میکنه این موقع از اسپری استفاده میکنم ولی اسپری فقط خیس میکنه و راه دماغشو باز نمیکنه و مجبور میشم از پوار که خیلی دخترم بدش میاد استفاده کنم تا.بینیشو تخلیه کنم مجبورم چند بار پشت هم از پوار استفاده کنم تا کامل تخلیه شه و بتونه راحت نفس بکشه. خانم دکتر، من میترسم استفاده از پوار به دخترم آسیب برسونه. تنفسی یا مغزی اطلاعی هم ندارم که واقعا ممکنه آسیب جدی بزنه یا نه برای همین مزاحم شما شدم.
در روز ممکنه ۳ بار هم استفاده شه. توی اون ۳ ،بار چندین بار عمل مکش رو انجام میدم تا بینیش بالاخره باز شه آیا استفاده از پوار اون هم این تعداد دفعه خطر داره؟
ببخشید که خیلی طولانی شد.
بی نهایت ازتون ممنونم 🙏❤
رفع نفخ و دل پیچه کودک دو روزه
با سلام دکتر عزیز دوستان من دو روز پیش پسرم به دنیا اومد توی سی و شش هفته و سزارین شدم پسرم به دلیل نفخ و دلپیچه بی قراری می کنه چیکار میتونم براش بکنم و چی بهش بدم؟
چاره درد و عفونت دندان عقل
دکتر جان چاره دندون درد و عفونت دندان عقل چیه
دندونم کاملا سالم بوده فقط یدونه خراب بود قبل بارداری کشیدم الان دوروزه اب دهنمم قورت میدم دندون عقلم تیر میکشه و عفونت کرده
آیا قرصی هست ک مجاز باشه واسه عفونت دندان؟؟؟نوبت دکترم دوهفته دیگه اس ک سونو ببرم تااونموقع که بپرسم چکار کنم
فرق قرص دوفاستون با دوفامد؟
سلام دکتر جان وقتتون بخیر، دکتر جان من تخمدان پلی کیستیک دارم و پریود هام نامنظم هستش این نامنظم بودن برام مشکل شده بود دوسه ماه یکبار پریود میشدم،و هیچ قرص ضد بارداری ای برام نمیفته کلا لکه بینی و خونریزی میشم تا که دکترم برام قرص دوفاستون خارجی تجویز کردن که از روز ۱۰پریود به مدت ۱۵ روز مصرف میکردم یعنی روز ۲۴ اخرین قرصمو میخوردم و روز ۲۸م دوره پریود میشدم حدود ۴ ماه طبق این دستور جلو رفتم تا که این دوماه تو داروخانه ها قرص دوفاستون خارجی پیدا نکردم و بجاش داروخانه( دوفامد ۱۰) داده که با همین دستور مصرف میکنم ماه پیش دورم ۳۱ روزه شد و این ماه روز ۳۲ دورم هستم هنوز پریود شروع نشده،این قرص ها فرق میکنن چرا این دوماه که دوفامد استفاده کردم اینجوری شدم،لازم به ذکرهست که احتمال بارداری نیست پیشگیری داریم و دکتر خودمم رفتن شهر دیگه نمیتونم برم مطبش قرصمو عوض کنه
زمان انجام سونوی تخمک گذاری
سلام خانم دکتر
طبق توصیه شما میخوام سونوی تخمک گذاری انجام بدم می خواستم راهنماییم کنید که چه زمانی باید انجام بدم ؟ و می تونم سونوی شکمی انجام بدم ؟اگه مشکلی باشه با شکمی معلوم میشه؟ و این که فقط سونوی تخمک ، یا رحم هم باشه؟
بی اشتهایی نوزاد 6ماهه
سلام، من پسرم یه هفته اس واکسن6ماهگیشو زده دیگه غذای کمکی نمیخوره، لباشو سفت میکنه روهم سرشو تکون میده که قاشق نکنی تو دهنش
نمیدونم چیکار کنم
غذای کمکیشو عوض میکنم ولی باز نمیخوره
بررسی جواب ازمایش
سلامخانوم دکتر عزیز
خسته نباشید
ممنون میشم این جواب ازمایش و بررسی کنین
بدلیل تکرر ادرار و ۷ ماه پریود نشدن و درده زیر دل رفتن سونو
سنشون هم ۴۰ سالشه
مدفوع نوزاد چهار ماهه
سلام دوستان
دخترم چهار ماهشه دو روز یه بار مدفوع میره و لکه های تیره موقع دفع داره طبیعیه
تخمک گذاری واقدام به بارداری
سلام وقتتون بخیر من پریودم نامنظم میخوام اقدام ه بارداری کنم شهریور ۸ ام پریود شدم مهرنامه پریود شدم آبان هم ۱ام الان واسه آذر ماه امروز پریود شدم که ۲۹ابان من روز تخمک گذاریم کی میشه واقعا نمیدونم میخوام آین ماه اقدام کنم




