Ooma

وزن جنین 17هفته چنده

سلام خانما ببخشید من روز آخر 17هفته رفتم سنو دو قلو یکیش200گرم یکیش130گرم بنظرتون خیلی کوچیکه؟همه چیزای دیگه ش هم اندازه گرفت تقریبا یک هفته یا دو هفته عقب تر از اون یکی بود

27 پاسخ 521 بازدید


زمان مناسب تست بی بی چک

سلام خسته نباشید.چن روزبعدازنزدیک بی بی چک جواب درست نشون میده؟وسوال دیگه اینکه من درفاصله ۸روزمونده به پریودیم نزدیکی داشتم الان دوروزمونده به پریودیم هیچ دردپریودی ندارم چون همیشه دوسه روزقبلش دردپریودی دارم میخاستم بپرسم احتمالش هست باردارشده باشم؟متشکرم

12 پاسخ 658 بازدید


سرماخوردگی کودک ۶ ماهه

سلام وقت بخیر ,دخترم ۶ ماهو۲۰ روزشه سرفه داره چه دارویی بهش بدم بهتر بشه واینکه چه غذاهایی سینه ش رو نرم میکنه,بچه م شیر خشکی هست

9 پاسخ 321 بازدید


خون خیلی قهوه ای پر رنگ

سلام
خانم دکتر و بچه ها
من دیشب شیاف نذاشتم امروز صبح روی دستمال خون قهوه ای خیلی پر رنگ اومده
خیلی ترسیدم اولین باره اینو دیدم و هیچ اطلاعی ندارم
دارم تو نت سرچ میکنم در موردش میشه لطفا شما اگه میدونین راهنماییم کنین؟

11 پاسخ 570 بازدید


بسته شدن راه تنفسی و خروسک

سلام خانم دکترعزیز
پسرم 4.5روزپیش تب داشت شبانه بهش شیاف زدم گفتم شاید از دندوناشه پریشب گریه که میکرد صداش حالت خروسکی انگار بسته باشه لوله تنفسی دیروز بردم دکتر امپول هیدروکورتیزن زدن گلوشو نگاکرد گفت التهاب نداره ولی فرقی نکرده هنوز همونطورع انگار خفه س نمیدونم چه مریضیه چیکارکنم همشم نق میزنه گریه بی اشتها

5 پاسخ 273 بازدید


تفسیر کردن گرافی پا

سلام اوقات شریفتون بخیر 🌹🌹🦋😍
ممنون میشم این گرافی پا رو تفسیر کنید، مشکلش چیه؟ چیکار باید بکنه؟
دوستانی هم که اطلاع دارید ممنون میشم راهنمایی کنید

14 پاسخ 687 بازدید


آیا بعد ازعمل چشم لازک میشود باردار شد؟

باسلام من میتونم بعد از عمل چشم لازک باردارشم موردی نداره؟

15 پاسخ 2,600 بازدید


سلام تفسیر جواب آزمایش

سلام خانم دکتر مهربون. آزمایش همسرم رو تفسیر میکنید

10 پاسخ 238 بازدید


شیرخشک ببلاک اچ آ

سلام خدمت دکتر ودوستان
من بچم از 7یا8روزگی شیرخشک کمکی دادم ببلاک1
فقط روز اول یبوست شد بعدش خوب شد هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک الان یه هفته ای میشه بچم یبوست میشه سخت دسشویی میکنه جیغ میزنه گریه میکنه رفتم دکتر گفت ببلاک اچ آ بدم حالا اومدم خونه گوگل سرچ کردم نوشته ک برا بچه هایی ک آلرژی دارن بچه من ک آلرژی نداره لطفا اگه اطلاعی دارین راهنماییم کنید

6 پاسخ 764 بازدید


سرفه خلط دار نوزاد ۴ماهه

سلام نوزاد ۴ماه ام از صب تاحالا سرفه میکنه خلط دار ابریزش بینی هم داره چکار کنم خانم دکتر از دکتر هم فاصله دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون

9 پاسخ 460 بازدید


سرفه های شدید شبانه

سلام
پنج روزیه که گلو درد و سرفه دارم.در طول روز هم سرفه میکنم ولی شبا واقعا طولانی و کلافه کننده هست.مثلا تا سه شب بکوب سرفه میکنم.بعد اون بهتر میشه و میتونم بخوابم.
سرفه هامم معمولاً خشکه ولی بعضی وقتا انقد شدید میشه که می‌بخشید خلط خارج میشه.
شربت دیفن هیدرامین کامپاند و دکسترومتورفان و قرص کتوفین مصرف میکنم ولی اثر نداره.
به نظرتون مشکل از معدم نیست؟چون معدمم درد می‌کنه گاهی.
اگه خوب نشد پیش پزشک داخلی باید برم؟
ممنونم🌹

12 پاسخ 444 بازدید


استرادیول باید چند باشه؟

سلام به دکتر عزیز و دوستان گل
جواب آزمایشم رو لطفا تفسیر کنید . روز ۲۴ سیکلم آزمایش دادم و چندروز قرص مدوکسی روزی دو تا مصرف کردم

10 پاسخ 393 بازدید


دفع پروتئین در بارداری

سلام خانم دکتر من جمعه هفته پیش با سوزش سر دل معده درد و استفراغ شدید بستری شدم یک شب ازمایشات و فشار و قند خونم خوب بود و پنتوپرازول و انداسترون گرفتم و تا فردا بعد از ظهر خوب شدم علائم دیگ نداشتم ازمایشاتم خوب بود.دکترم منو مرخص کرد اما ازمایش دفع پروتئین ۲۴ساعته رو گفتن برو خونه بده جوابش الان اومده و حجم ادرار ۸۰۰و دفع پروتئین هم ۱۸۴هست کراتین هم نرمال بود. الان ب نظرتون خطرناکه؟ این ک میگن زیر ۳۰۰نرماله در بارداری درسته؟
الان هیچ علائم دیگه ای ندارم. فشارمم خوبه

10 پاسخ 610 بازدید


واکنش های بعد از واکسن دوماهگی

سلام دکتر اومای عزیز و مامان های اومایی
پسرم دیروز واکسن دوماهگی زده تب تا ۳۸.۵ درجه داشته استامینوفن (adol) بهش دادم دو دوز ۰.۵ میل شیر هم ۴ بار خیلی کم خورده
بعد از گذشت ۲۰ ساعت به طرز وحشتناکی استفراغ کرد شدید و خیلی زیاد که تیکه های زرد رنگ توی استفراغش بود بعد از یه ربع دوباره بهش شیر دادم همراه با استامینوفن
به نظرتون این بالا اوردن خطرناکه؟ببرمش بیمارستان؟چون روز پنجشنبه ن دکترش هست ن حتی پزشک متخصص بیمارستان میاد فقط کشیک هستن
میترسم ببرم وضعش با داروی اضافه و غیر ضروری بدتر بشه

14 پاسخ 299 بازدید


جواب آزمایش بارداری مثبته

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز
لطفاً ببینین این آزمایش مثبته یا نه

46 پاسخ 803 بازدید


عدد نرمال تیتر بارداری

سلام دکتر اومای عزیز اولین روز آخرین پریودم ۱۹ مهر بوده و شنبه آزمایش دادم عدد تیتر ۸۵۰ بود و دیروز چهارشنبه تیتر بتا ۱۰۰۰۰ شده به نظرتون نرماله؟چون من دو بار سقط به دلیل توقف رشد و نبود قلب داشتم و اینبارم نگرانم

10 پاسخ 491 بازدید


تاریخ انقضای شربت پلارژین کیدز

سلام وقت بخیر
شربت پلارژین کیدز چقدر تازیخ انقضا داره بعد باز شدن
۲۱شهریور درشو باز کردم

14 پاسخ 2,199 بازدید


تفسیر سونوگرافی داخلی مادرم

از نظر شما چه مشکلی داره

15 پاسخ 554 بازدید


زخم مقعد نوزاده ۴۷روزه😭😭

سلام دوستان و خانم دکتر
پسرمو مرتب تعویض پوشک میکردم و یکم اولاش سوختگی داشت کالاندولا میزدم
ی روزی یهویی دیدیم ینطور شد با قرمزی زیاد رو باسناش کالاندولا زدیم وازلین زدیم روغن بچه زدیم پماد اردن زدیم روغن جامد زدیم روغن محلی
دکترم کلوتریمازول نوشت براش اونم زدیم ولی هیچ ک هیچ فقط قرمزی باسنش رفت
این زخماش هنوز نرفته چکار کنم خسته شدم
حتی ایقد دردش میاد موقع شستن چنان باسنشو سفت میکنه ک نشوریمش

306 پاسخ 1,938 بازدید


زمان مراجعه غربالگری مرحله اول

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشع
دکترم گف ک هفته ۱۲ برم برا غربالگری بعد امروز زنگ زدم برا دوشنبه وقت داد ک میشه ۱۱ هفته و ۵ روز مشکلی ندارع؟؟
یا بگم برا شنبه ثبت کنه ویزیتو؟؟

21 پاسخ 401 بازدید