وزن جنین 17هفته چنده
سلام خانما ببخشید من روز آخر 17هفته رفتم سنو دو قلو یکیش200گرم یکیش130گرم بنظرتون خیلی کوچیکه؟همه چیزای دیگه ش هم اندازه گرفت تقریبا یک هفته یا دو هفته عقب تر از اون یکی بود
زمان مناسب تست بی بی چک
سلام خسته نباشید.چن روزبعدازنزدیک بی بی چک جواب درست نشون میده؟وسوال دیگه اینکه من درفاصله ۸روزمونده به پریودیم نزدیکی داشتم الان دوروزمونده به پریودیم هیچ دردپریودی ندارم چون همیشه دوسه روزقبلش دردپریودی دارم میخاستم بپرسم احتمالش هست باردارشده باشم؟متشکرم
سرماخوردگی کودک ۶ ماهه
سلام وقت بخیر ,دخترم ۶ ماهو۲۰ روزشه سرفه داره چه دارویی بهش بدم بهتر بشه واینکه چه غذاهایی سینه ش رو نرم میکنه,بچه م شیر خشکی هست
خون خیلی قهوه ای پر رنگ
سلام
خانم دکتر و بچه ها
من دیشب شیاف نذاشتم امروز صبح روی دستمال خون قهوه ای خیلی پر رنگ اومده
خیلی ترسیدم اولین باره اینو دیدم و هیچ اطلاعی ندارم
دارم تو نت سرچ میکنم در موردش میشه لطفا شما اگه میدونین راهنماییم کنین؟
بسته شدن راه تنفسی و خروسک
سلام خانم دکترعزیز
پسرم 4.5روزپیش تب داشت شبانه بهش شیاف زدم گفتم شاید از دندوناشه پریشب گریه که میکرد صداش حالت خروسکی انگار بسته باشه لوله تنفسی دیروز بردم دکتر امپول هیدروکورتیزن زدن گلوشو نگاکرد گفت التهاب نداره ولی فرقی نکرده هنوز همونطورع انگار خفه س نمیدونم چه مریضیه چیکارکنم همشم نق میزنه گریه بی اشتها
تفسیر کردن گرافی پا
سلام اوقات شریفتون بخیر 🌹🌹🦋😍
ممنون میشم این گرافی پا رو تفسیر کنید، مشکلش چیه؟ چیکار باید بکنه؟
دوستانی هم که اطلاع دارید ممنون میشم راهنمایی کنید
آیا بعد ازعمل چشم لازک میشود باردار شد؟
باسلام من میتونم بعد از عمل چشم لازک باردارشم موردی نداره؟
سلام تفسیر جواب آزمایش
سلام خانم دکتر مهربون. آزمایش همسرم رو تفسیر میکنید
شیرخشک ببلاک اچ آ
سلام خدمت دکتر ودوستان
من بچم از 7یا8روزگی شیرخشک کمکی دادم ببلاک1
فقط روز اول یبوست شد بعدش خوب شد هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک الان یه هفته ای میشه بچم یبوست میشه سخت دسشویی میکنه جیغ میزنه گریه میکنه رفتم دکتر گفت ببلاک اچ آ بدم حالا اومدم خونه گوگل سرچ کردم نوشته ک برا بچه هایی ک آلرژی دارن بچه من ک آلرژی نداره لطفا اگه اطلاعی دارین راهنماییم کنید
سرفه خلط دار نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد ۴ماه ام از صب تاحالا سرفه میکنه خلط دار ابریزش بینی هم داره چکار کنم خانم دکتر از دکتر هم فاصله دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
سرفه های شدید شبانه
سلام
پنج روزیه که گلو درد و سرفه دارم.در طول روز هم سرفه میکنم ولی شبا واقعا طولانی و کلافه کننده هست.مثلا تا سه شب بکوب سرفه میکنم.بعد اون بهتر میشه و میتونم بخوابم.
سرفه هامم معمولاً خشکه ولی بعضی وقتا انقد شدید میشه که میبخشید خلط خارج میشه.
شربت دیفن هیدرامین کامپاند و دکسترومتورفان و قرص کتوفین مصرف میکنم ولی اثر نداره.
به نظرتون مشکل از معدم نیست؟چون معدمم درد میکنه گاهی.
اگه خوب نشد پیش پزشک داخلی باید برم؟
ممنونم🌹
استرادیول باید چند باشه؟
سلام به دکتر عزیز و دوستان گل
جواب آزمایشم رو لطفا تفسیر کنید . روز ۲۴ سیکلم آزمایش دادم و چندروز قرص مدوکسی روزی دو تا مصرف کردم
دفع پروتئین در بارداری
سلام خانم دکتر من جمعه هفته پیش با سوزش سر دل معده درد و استفراغ شدید بستری شدم یک شب ازمایشات و فشار و قند خونم خوب بود و پنتوپرازول و انداسترون گرفتم و تا فردا بعد از ظهر خوب شدم علائم دیگ نداشتم ازمایشاتم خوب بود.دکترم منو مرخص کرد اما ازمایش دفع پروتئین ۲۴ساعته رو گفتن برو خونه بده جوابش الان اومده و حجم ادرار ۸۰۰و دفع پروتئین هم ۱۸۴هست کراتین هم نرمال بود. الان ب نظرتون خطرناکه؟ این ک میگن زیر ۳۰۰نرماله در بارداری درسته؟
الان هیچ علائم دیگه ای ندارم. فشارمم خوبه
واکنش های بعد از واکسن دوماهگی
سلام دکتر اومای عزیز و مامان های اومایی
پسرم دیروز واکسن دوماهگی زده تب تا ۳۸.۵ درجه داشته استامینوفن (adol) بهش دادم دو دوز ۰.۵ میل شیر هم ۴ بار خیلی کم خورده
بعد از گذشت ۲۰ ساعت به طرز وحشتناکی استفراغ کرد شدید و خیلی زیاد که تیکه های زرد رنگ توی استفراغش بود بعد از یه ربع دوباره بهش شیر دادم همراه با استامینوفن
به نظرتون این بالا اوردن خطرناکه؟ببرمش بیمارستان؟چون روز پنجشنبه ن دکترش هست ن حتی پزشک متخصص بیمارستان میاد فقط کشیک هستن
میترسم ببرم وضعش با داروی اضافه و غیر ضروری بدتر بشه
جواب آزمایش بارداری مثبته
سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز
لطفاً ببینین این آزمایش مثبته یا نه
عدد نرمال تیتر بارداری
سلام دکتر اومای عزیز اولین روز آخرین پریودم ۱۹ مهر بوده و شنبه آزمایش دادم عدد تیتر ۸۵۰ بود و دیروز چهارشنبه تیتر بتا ۱۰۰۰۰ شده به نظرتون نرماله؟چون من دو بار سقط به دلیل توقف رشد و نبود قلب داشتم و اینبارم نگرانم
تاریخ انقضای شربت پلارژین کیدز
سلام وقت بخیر
شربت پلارژین کیدز چقدر تازیخ انقضا داره بعد باز شدن
۲۱شهریور درشو باز کردم
تفسیر سونوگرافی داخلی مادرم
از نظر شما چه مشکلی داره
زخم مقعد نوزاده ۴۷روزه😭😭
سلام دوستان و خانم دکتر
پسرمو مرتب تعویض پوشک میکردم و یکم اولاش سوختگی داشت کالاندولا میزدم
ی روزی یهویی دیدیم ینطور شد با قرمزی زیاد رو باسناش کالاندولا زدیم وازلین زدیم روغن بچه زدیم پماد اردن زدیم روغن جامد زدیم روغن محلی
دکترم کلوتریمازول نوشت براش اونم زدیم ولی هیچ ک هیچ فقط قرمزی باسنش رفت
این زخماش هنوز نرفته چکار کنم خسته شدم
حتی ایقد دردش میاد موقع شستن چنان باسنشو سفت میکنه ک نشوریمش
زمان مراجعه غربالگری مرحله اول
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشع
دکترم گف ک هفته ۱۲ برم برا غربالگری بعد امروز زنگ زدم برا دوشنبه وقت داد ک میشه ۱۱ هفته و ۵ روز مشکلی ندارع؟؟
یا بگم برا شنبه ثبت کنه ویزیتو؟؟




