Ooma
پرسش (1405/04/01):

سلام اینجا کسی از جهرم هست؟

میشه بیاین تاپیک

شیرازم ولی دوستان جهرمی دارم
چطور عزیزم
میخواستم ببینم کسی هست با دکتر محمد امین احساانیان اشنایی داشته باشه
سلام منم یه دوست صمیمی دارم مال جهرم خونشون اونجاست
میخواستم ببینم محمد امین احسانیان میشناسن
سلام عزیزم من جهرم نیستم ولی میشناسمش چندین بار ازش داروهای گیاهی گرفتم
چیا گرفتی گلم؟
نتیجه داشته؟
نظرت در مورد مطالب کانالش چیه؟
چرا ویزیت نمیکنه؟۷😮‍💨😭😭
واقعا نیاز دارم توسط ایشون ویزیت بشم
اوضام وحشتناک به هم ریختس
من معجون خون‌ساز گرفتم برا کم خونیم واقعا خوب بود
من از وقتی با این کانال آشنا شدم و سبک زندگیم تغییر دادم از بی حال و کرختی در اومدم
اخه عزیزم برای یه بیماری های خاص واقعا نمیشه به یه نسخه عمل کرد...
مثلا من بیماری خاص صعب العلاجم ک در کنار این بیماری هزارتا مشکل دیگم داره دچارم میشه.
واقعا باید ویزیت بشم

و از مطالبشون ک خوندم انگار واقعا حالیشونه حتی بیماری های صعب رو.
ولی نمیدونم چیکا کنم
هر چی به ادمینشون التماس کردم ک برام وقت مشاوره بده گف مشاوره نمیدن
اگ به خودم بود و بچه نداشتم اتوبوس سوار میشدم میرفتم در پژوهشکدش و قسم و ایه که ببینه منا
ولی بچه دارم
همسرمم ک پایه این کارا نیست...
واقعا درموندم ک چیکا کنم
چون اصفهانم راهم دوره
شما امروز سرکنگبین سفارش دادی؟
من سفارش دادم...
کی ارسال میکنن؟
راستی چه تغییراتی دادی تو زندگیت
بله
من جهرم زندگی میکنم ولی ایشونو نمی‌شناسم چون دوسه ساله برای زندگی رفتم اونجا و هنوز با شهرشون آشنا نشدم
مریم جان ان شا الله که زودتر از درد و مریضی راحت بشی
یکی از دوستام یه آیدی از خود احسانیان داره الان بهش زنگ زدم قراره برام بفرسته
بهت میدم مستقیم به خودش پیام بده
نه والا اینقدر اوضاع اقتصادیمون بهم ریخته شده که نتونستم
نمک و روغن و نون و برنجمون رو تغییر دادیم
نمک فقط سنگ نمک جهرم میگیرم آسیاب میکنم
قبلا برنج دونه بلند هندی و پاکستانی استفاده میکردیم دیگه الان برنج محلی
نونم که گندم میگیریم پاک میکنیم خودمون می‌بریم آسیاب با سبوس میدم یه خانمی برام نون میپزه
برا برنجمون روغن زیتون برا خورشتی هم از روغن دنبه استفاده میکنم
وااای جدیییی مرسیییییی 🥹🥹🥹
منم اتفاقا رفتم نمک دریا گرفتم
نون هم نون محلی گرفتم ...
برنجو و روغن زیتونو از کجا میگیری؟
روغن دنبه هم همینطور
واااای اینقدر خوشحالم که تو پوست خودم نمیگنجم🥹🥹🥹🥹🥹🥹
از کجا میگیری؟
خواهش میکنم عزیزم ولی هنوز نفرستاده احتمال میدم چون سرکاره وقت نکرده تا شب اگر نفرستاد مجدد زنگش میزنم ازش میگیرم
نمک جهرم یا نمک گرمسار بگیر
من در مورد نمک نمیدونستم تا اینکه یکی از دوستام گفت واقعا نمکای گنبد نمکی کوه جهرم صادر میکنن کشور های اروپایی بعد برادر خودش که بازرگانی داره هم تایید کرد بعد که گوگل زدم دیدم آره واقعا انگار رایته دیگه بعد از اون نمک جهرم با نمک گرمسار میگیرم
برنج رو از یه فروشگاه پیش خونمون میگیرم میگه برنج کامفیروزه چند ساله از همینجا میخرم
برا روغنم یه دوستی دارم از قم همیشه زحمت میکشه برام می‌فرسته
دنبه هم خودم میگیرم با ماست و دارچین و سرکه و هل درستش میکنم بدون بو میشه
البته یه روغنگیری هم‌شهر خودمون پیدا کردم بهم گفت زیتون بیار برات میگیرم تو فکرم زیتون بخرم ببرم همینجا هم روغن برام بگیره هم خودش با نمک زیتون شیرین میکنه
دنبه رو از فروشگاه پروتئینی میخرم خودم درستش میکنم بدون بو میشه ولی خیلی کم میریزم
انشاالله عزیزم توکل ب خدا
اونوقت گلم برنجو چ قیمت میگیری؟
عزیزم هنوز از سرکار نیمده؟😪🥺
سلام مریم دکتر مهدی عسکر فراشاه یزد هم خوبه
کار ایشونم خیلی خوبه
مرسی عزیزم
نمیدونم والا
امید ب خدا
عزیززززززم 😥😥
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه