میشه بیاین تاپیک
0
1 روز قبل
Banoo .
شیرازم ولی دوستان جهرمی دارم
چطور عزیزم
چطور عزیزم
0
1 روز قبل
سوال کننده
میخواستم ببینم کسی هست با دکتر محمد امین احساانیان اشنایی داشته باشه
0
1 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
سلام منم یه دوست صمیمی دارم مال جهرم خونشون اونجاست
0
1 روز قبل
سوال کننده
میخواستم ببینم محمد امین احسانیان میشناسن
0
1 روز قبل
🍒 🍒
سلام عزیزم من جهرم نیستم ولی میشناسمش چندین بار ازش داروهای گیاهی گرفتم
0
1 روز قبل
سوال کننده
چیا گرفتی گلم؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
نتیجه داشته؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
نظرت در مورد مطالب کانالش چیه؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
چرا ویزیت نمیکنه؟۷😮💨😭😭
واقعا نیاز دارم توسط ایشون ویزیت بشم
اوضام وحشتناک به هم ریختس
واقعا نیاز دارم توسط ایشون ویزیت بشم
اوضام وحشتناک به هم ریختس
0
1 روز قبل
🍒 🍒
من معجون خونساز گرفتم برا کم خونیم واقعا خوب بود
0
1 روز قبل
🍒 🍒
من از وقتی با این کانال آشنا شدم و سبک زندگیم تغییر دادم از بی حال و کرختی در اومدم
0
1 روز قبل
سوال کننده
اخه عزیزم برای یه بیماری های خاص واقعا نمیشه به یه نسخه عمل کرد...
مثلا من بیماری خاص صعب العلاجم ک در کنار این بیماری هزارتا مشکل دیگم داره دچارم میشه.
واقعا باید ویزیت بشم
و از مطالبشون ک خوندم انگار واقعا حالیشونه حتی بیماری های صعب رو.
ولی نمیدونم چیکا کنم
هر چی به ادمینشون التماس کردم ک برام وقت مشاوره بده گف مشاوره نمیدن
مثلا من بیماری خاص صعب العلاجم ک در کنار این بیماری هزارتا مشکل دیگم داره دچارم میشه.
واقعا باید ویزیت بشم
و از مطالبشون ک خوندم انگار واقعا حالیشونه حتی بیماری های صعب رو.
ولی نمیدونم چیکا کنم
هر چی به ادمینشون التماس کردم ک برام وقت مشاوره بده گف مشاوره نمیدن
0
1 روز قبل
سوال کننده
اگ به خودم بود و بچه نداشتم اتوبوس سوار میشدم میرفتم در پژوهشکدش و قسم و ایه که ببینه منا
ولی بچه دارم
همسرمم ک پایه این کارا نیست...
واقعا درموندم ک چیکا کنم
ولی بچه دارم
همسرمم ک پایه این کارا نیست...
واقعا درموندم ک چیکا کنم
0
1 روز قبل
سوال کننده
چون اصفهانم راهم دوره
0
1 روز قبل
سوال کننده
شما امروز سرکنگبین سفارش دادی؟
من سفارش دادم...
کی ارسال میکنن؟
من سفارش دادم...
کی ارسال میکنن؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
راستی چه تغییراتی دادی تو زندگیت
1
1 روز قبل
زهرا z
بله
0
1 روز قبل
زهرا z
من جهرم زندگی میکنم ولی ایشونو نمیشناسم چون دوسه ساله برای زندگی رفتم اونجا و هنوز با شهرشون آشنا نشدم
0
1 روز قبل
🍒 🍒
مریم جان ان شا الله که زودتر از درد و مریضی راحت بشی
یکی از دوستام یه آیدی از خود احسانیان داره الان بهش زنگ زدم قراره برام بفرسته
بهت میدم مستقیم به خودش پیام بده
یکی از دوستام یه آیدی از خود احسانیان داره الان بهش زنگ زدم قراره برام بفرسته
بهت میدم مستقیم به خودش پیام بده
0
1 روز قبل
🍒 🍒
نه والا اینقدر اوضاع اقتصادیمون بهم ریخته شده که نتونستم
0
1 روز قبل
🍒 🍒
نمک و روغن و نون و برنجمون رو تغییر دادیم
نمک فقط سنگ نمک جهرم میگیرم آسیاب میکنم
قبلا برنج دونه بلند هندی و پاکستانی استفاده میکردیم دیگه الان برنج محلی
نونم که گندم میگیریم پاک میکنیم خودمون میبریم آسیاب با سبوس میدم یه خانمی برام نون میپزه
برا برنجمون روغن زیتون برا خورشتی هم از روغن دنبه استفاده میکنم
نمک فقط سنگ نمک جهرم میگیرم آسیاب میکنم
قبلا برنج دونه بلند هندی و پاکستانی استفاده میکردیم دیگه الان برنج محلی
نونم که گندم میگیریم پاک میکنیم خودمون میبریم آسیاب با سبوس میدم یه خانمی برام نون میپزه
برا برنجمون روغن زیتون برا خورشتی هم از روغن دنبه استفاده میکنم
0
1 روز قبل
سوال کننده
وااای جدیییی مرسیییییی 🥹🥹🥹
0
1 روز قبل
سوال کننده
منم اتفاقا رفتم نمک دریا گرفتم
نون هم نون محلی گرفتم ...
برنجو و روغن زیتونو از کجا میگیری؟
نون هم نون محلی گرفتم ...
برنجو و روغن زیتونو از کجا میگیری؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
روغن دنبه هم همینطور
0
1 روز قبل
سوال کننده
واااای اینقدر خوشحالم که تو پوست خودم نمیگنجم🥹🥹🥹🥹🥹🥹
0
1 روز قبل
سوال کننده
از کجا میگیری؟
0
حدود 22 ساعت قبل
🍒 🍒
خواهش میکنم عزیزم ولی هنوز نفرستاده احتمال میدم چون سرکاره وقت نکرده تا شب اگر نفرستاد مجدد زنگش میزنم ازش میگیرم
0
حدود 22 ساعت قبل
🍒 🍒
نمک جهرم یا نمک گرمسار بگیر
من در مورد نمک نمیدونستم تا اینکه یکی از دوستام گفت واقعا نمکای گنبد نمکی کوه جهرم صادر میکنن کشور های اروپایی بعد برادر خودش که بازرگانی داره هم تایید کرد بعد که گوگل زدم دیدم آره واقعا انگار رایته دیگه بعد از اون نمک جهرم با نمک گرمسار میگیرم
من در مورد نمک نمیدونستم تا اینکه یکی از دوستام گفت واقعا نمکای گنبد نمکی کوه جهرم صادر میکنن کشور های اروپایی بعد برادر خودش که بازرگانی داره هم تایید کرد بعد که گوگل زدم دیدم آره واقعا انگار رایته دیگه بعد از اون نمک جهرم با نمک گرمسار میگیرم
0
حدود 22 ساعت قبل
🍒 🍒
برنج رو از یه فروشگاه پیش خونمون میگیرم میگه برنج کامفیروزه چند ساله از همینجا میخرم
برا روغنم یه دوستی دارم از قم همیشه زحمت میکشه برام میفرسته
دنبه هم خودم میگیرم با ماست و دارچین و سرکه و هل درستش میکنم بدون بو میشه
برا روغنم یه دوستی دارم از قم همیشه زحمت میکشه برام میفرسته
دنبه هم خودم میگیرم با ماست و دارچین و سرکه و هل درستش میکنم بدون بو میشه
0
حدود 22 ساعت قبل
🍒 🍒
البته یه روغنگیری همشهر خودمون پیدا کردم بهم گفت زیتون بیار برات میگیرم تو فکرم زیتون بخرم ببرم همینجا هم روغن برام بگیره هم خودش با نمک زیتون شیرین میکنه
0
حدود 22 ساعت قبل
🍒 🍒
دنبه رو از فروشگاه پروتئینی میخرم خودم درستش میکنم بدون بو میشه ولی خیلی کم میریزم
0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
انشاالله عزیزم توکل ب خدا
0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
اونوقت گلم برنجو چ قیمت میگیری؟
0
حدود 16 ساعت قبل
سوال کننده
عزیزم هنوز از سرکار نیمده؟😪🥺
0
حدود 15 ساعت قبل
فاطیما احمدی
سلام مریم دکتر مهدی عسکر فراشاه یزد هم خوبه
0
حدود 15 ساعت قبل
فاطیما احمدی
کار ایشونم خیلی خوبه
0
حدود 14 ساعت قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
نمیدونم والا
امید ب خدا
نمیدونم والا
امید ب خدا
0
حدود 17 دقیقه قبل
سوال کننده
عزیززززززم 😥😥
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



280

