سلام خانما کسی اینجا از جهرم هست بیاد کارش دارم واجبه ممنونم اگ کسی هست سریع بیاد؟!؟ 😍😍😍😍😍😘🙏🏻
0
1398/03/25
سوال کننده
کسی نیست از جهرم
0
1398/03/25
سوال کننده
😳😳
0
1398/03/25
nil nilo
بفرماید
0
1398/03/25
nil nilo
سوالی دارید !؟
0
1398/03/25
سوال کننده
عزیزم تو که بندر عباس هستی
0
1398/03/25
سوال کننده
کسی ک سکونت جهرم هست میخوام کارش دارم
0
1398/03/26
nil nilo
آشنا داریم اونجا عمم اینا اونجان
0
1398/03/26
mahsa goli
منم هم شیرازم هم جهرم
0
1398/03/26
mahsa goli
بفرمایین عزیزم
0
1398/03/26
nil nilo
😂😂
1
1398/03/26
nil nilo
سرکاریم یه جهرمی اومده همه رو سرویس کرده
0
1398/03/26
nil nilo
😂
0
1398/03/26
mahsa goli
چه جالب نمیدونستم از جهرمم کسی هست
0
1398/03/26
mahsa goli
😁😁😁😁
0
1398/03/26
nil nilo
😂
0
1398/03/26
nil nilo
دقیقا
0
1398/03/26
mahsa goli
نیلو جون بارداری
0
1398/03/26
nil nilo
اره هفته ۳۴ هستم
0
1398/03/26
mahsa goli
عزیزم به سلامتی
0
1398/03/26
nil nilo
شما چی
0
1398/03/26
mahsa goli
خوشبحالت اخراشی
0
1398/03/26
mahsa goli
منم ۱۵ هفته
0
1398/03/26
mahsa goli
نی نی تون چی هست
0
1398/03/26
nil nilo
بسلامتی چشم بزاری میگذره
0
1398/03/26
nil nilo
پسر
0
1398/03/26
mahsa goli
اسم براش انتخاب کردین
0
1398/03/26
nil nilo
اره
0
1398/03/26
mahsa goli
خدا کنه زود بگذره و بخیر
0
1398/03/26
mahsa goli
از بس اذیتم
0
1398/03/26
nil nilo
انشاالله چرا اذیتی
0
1398/03/26
mahsa goli
اسمش رو چی میذاربن انشالله
0
1398/03/26
nil nilo
کارن
0
1398/03/26
mahsa goli
همش تهوع گر گرفتگی خستگی ضعف نمیتونم چیزی بخورم
0
1398/03/26
mahsa goli
دکترمم گفت طبیعیه
0
1398/03/26
nil nilo
باید کم کم بخوری اره طبیعیه
0
1398/03/26
mahsa goli
معده ام سفت میشه انگار آجر روشه
0
1398/03/26
mahsa goli
هی که هفته ها میگذره ذوق میکنم کمتر مونده
0
1398/03/26
nil nilo
منم تا ۵ ماه همینجور بودم اول ۵ ماه به اشتها افتادم
0
1398/03/26
mahsa goli
چه اسم قشنگی
0
1398/03/26
mahsa goli
خدا کنه منم همینطور بشم
0
1398/03/26
mahsa goli
انشالله به سلامتی و دل خوش زایمان راحتی داشته باشه
0
1398/03/26
mahsa goli
باشی
0
1398/03/26
nil nilo
عزیزمی انشاالله با دعای شما
0
1398/03/26
سوال کننده
میشه ب عمت اینا بگی وعض رهن خونه چجوریه؟
0
1398/03/26
سوال کننده
اع چ خوب اونجا سرکار هستی مهسا
اخه کار شوهرم افتاده جهرم بیمارستان
بعد میخوایم خونه رهن کنیم
میخوام یه خونه خون نقلی نزدیک بیمارستان واسم بپرسین یا اگ شماره املاکی چیزی دارین بهم بدین ممنونم!
اخه کار شوهرم افتاده جهرم بیمارستان
بعد میخوایم خونه رهن کنیم
میخوام یه خونه خون نقلی نزدیک بیمارستان واسم بپرسین یا اگ شماره املاکی چیزی دارین بهم بدین ممنونم!
0
1398/03/26
سوال کننده
😓
0
1398/03/26
nil nilo
عزیزم زنگ بزن ۱۱۸ جهرم شماره املاک کنار بیمارستان مطهری یا پیمانیه بگیره یا بگو املاک توخیابان مطهری مصلی و اینا میخام
0
1398/03/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1398/03/26
سوال کننده
محیطش خوبه
0
1398/03/26
nil nilo
اره
0
1398/03/26
سوال کننده
وااای خدا کنم رهن کامل قیمتش خوب باشه
0
1398/03/26
nil nilo
نمیدونم انشاالله خوب باشه
0
1398/03/26
سوال کننده
چند تا بیمارستان داره جهرم 😓
0
1398/03/26
nil nilo
دوتا مطهری و پیمانیه طرف مطهری باز بهتره تا پیمانیه از نظر خونه و فرهنگ و اینا
0
1398/03/26
nil nilo
بستگی داره کدوم بیمارستان بیفته شوهرت
0
1398/03/26
سوال کننده
انشالله مطهری بیوفته چون میگفتن
ممنونم عزیزم
ممنونم عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



560

