یه دکتر متخصص زنان زایمان نازایی خوب از جهرم معرفی کنید ممنون 🙏🙏🙏🙏
0
1399/04/05
فاطیما احمدی
سلام اره من هستم. چکارم داری بیا بوست کنم💦💦😂😂
0
1399/04/05
سوال کننده
😒😒😒یهو فک کردم یکی از جهرمه ایشششش
0
1399/04/05
فاطیما احمدی
😂😂😂
0
1399/04/05
غزل دلاور
منم هستم بیامنم بهت ماچ بدم ابدارش ۲۰۰۰تومن بدون ابش ۱۵۰۰
0
1399/04/05
فاطیما احمدی
😂😂💦
0
1399/04/05
سوال کننده
مسخره ها
0
1399/04/05
غزل دلاور
خفه شوخیلیم دلت بخوادماچ منوفاطی رو.....موزفاطی..........ت
0
1399/04/05
... ♡sara♡
خواهرشوهر و برادر شوهرم خونشون جهرمه بذار ازش بپرسم بهت میگم
0
1399/04/05
fatemeh ش
من هستم
0
1399/04/05
fatemeh ش
دکتر البرزی از همه بهتره. مطب خصوصی داره تو خیابون 22بهمن
0
1399/04/05
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
دستت درد نکنه عزیزم حتما بهش بگو
0
1399/04/05
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
شقایق بیا
0
1399/04/05
fatemeh ش
فوق تخصص نازایی هست. کارش خیلی خوبه. آی وی اف هم انجام میده. چندنفر دیدم ک جواب گرفتن. منم یه بار پیشش عمل پولیپ انجام دادم
0
1399/04/05
سوال کننده
وای تورو خدا فقط بگو اسم مقرب نیارن خیلی بده دکترش
بگو واسه سقط مکرر کسی بوده رفته پیشش جواب گرفته باشه یه دکتر خوب باشه
بگو واسه سقط مکرر کسی بوده رفته پیشش جواب گرفته باشه یه دکتر خوب باشه
0
1399/04/05
fatemeh ش
فقط برو پیش البرزی
0
1399/04/05
سوال کننده
آره شنیدم اما نرفتم
مقرب رفتم بیشعور میگم سقط مکرر دارم اما هیچی نداد بهم گفت نمیخواد
مقرب رفتم بیشعور میگم سقط مکرر دارم اما هیچی نداد بهم گفت نمیخواد
0
1399/04/05
سوال کننده
❤️❤️
0
1399/04/05
fatemeh ش
مقرب منم خوشم ازش نمیاد.
0
1399/04/05
سوال کننده
من مشکلم سقط مکرر هست 😢
0
1399/04/05
fatemeh ش
خودم دکترم زهرا مصلی نژاد بود خوش اخلاقه.
0
1399/04/05
سوال کننده
مرده شورش ببرن 🤦♀️
0
1399/04/05
سوال کننده
آره منم دکترم همین بود دیگ نبود این هقته هقته آینده هست 😟
0
1399/04/05
fatemeh ش
یه سر پیشش برو کارش حرف نداره. ازهمه شهرهای اطراف میان پیشش
0
1399/04/05
سوال کننده
کسی سراغ ندارین ک. سقط مکرر داشته باشه رفته جواب گرفته
0
1399/04/05
fatemeh ش
عصرا هرروز تو مطب هست
0
1399/04/05
سوال کننده
مطب نرفتم کلینیک رفتم
حالا ب شوهرم بگم. مطبش کجاس
حالا ب شوهرم بگم. مطبش کجاس
0
1399/04/05
fatemeh ش
نه. نمیدونم. مطبش تو خ 22بهمن کنار بانک مسکن هست
0
1399/04/05
سوال کننده
البرزی هم اونجاست همشون کنار هم هستن دیگ آره
0
1399/04/05
زهرا ......
دکتر البرزی
فک کنم کارشم خوبه
فک کنم کارشم خوبه
0
1399/04/05
fatemeh ش
تو کلینیک توقسمت نازایی هست بعد اینجوری نوبت ب کسی نمیده مگ اینکه پر زنده داشته باشه
0
1399/04/05
... ♡sara♡
من پرسیدم ازشون میگه دکتر البرزی دکتر زهرا مصلی نژاد دکتر نقشواریان
0
1399/04/05
... ♡sara♡
میگه اینا دکتر خوبین
0
1399/04/05
سوال کننده
مرسی بچها ممنونم با اینکه میگن خوبن اما من رفتم همشون یه سر زدم بدرد نمیخورن 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1399/04/05
... ♡sara♡
خب چرا نمیای شیراز دکتر ؟
0
1399/04/05
... ♡sara♡
فعلا یکی دو ماه اول برو شیراز ک سقط نکنی بعدش همون جهرم برو
0
1399/04/05
سوال کننده
خب ماشین شخصی نداریم ک بیام با اتوبوس نمیشه
0
1399/04/05
سوال کننده
کسیو جهرم نداریم
0
1399/04/05
... ♡sara♡
اها خب اینجوری سختت میشه حالا دکتر مصلی نژاد هم خوبه
0
1399/04/05
سوال کننده
مرسی عزیزم 🙏🙏🙏❤️
0
1399/04/05
... ♡sara♡
خواهش میکنم
0
1399/04/05
... ♡sara♡
انشالله ک بارداری راحتی داشته باشی این یکی هم برات بمونه
0
1399/04/05
سوال کننده
فدات مرسی عزیزم انشاالله توهم بسلامتی زایمان کنی
0
1399/04/05
... ♡sara♡
انشالله عزیزم 😍
0
1399/04/05
fatemeh ش
درکل دکتر بخش کوچکی هست توکلت به خدا باشه. اون کارساز هست
0
1400/04/25
فاطمه ......
شادی جان
زیر نظر کدوم دکتر رفتی؟
زیر نظر کدوم دکتر رفتی؟
0
1400/04/25
فاطمه ......
من یه سری اومدم پیش مقرب بنظرم بد نیومد که
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



4110

