سلام خدمت همه خانمای اومایی عزیز، میخواستم بدونم خانمایی که شاغلید و حقوق ده میلیون به بالادارید تو مخارج خونه به همسرتون کمک میکنید؟من به مشکل برخوردم باهمسرم.ازاول قرارمون این بود که حقوق من واسه خودم و هزینه یه سری کارامثل لباس و آرایشگاه و لوازم آرایش و چیزای شخصیمو خودم بدم دیگه.مگه این کمک نیست ؟اگه نیست پس چیه ؟الان میگه باید توهزینه های خونه مثل خوردو خوراک و بچه و اینام کمک بدی.واقعا ناراحتم ، هم شرع هم قانون میگه زن شاغلم باشه مردباید بهش پول بده ولی این آقانه.وضع مالیشم خوبه ها.میخواستم بدونم شماها چطورین تواین مورد؟مادوساله ازدواج کردیم ولی واقعا دارم به مشکل میخورم سراین خسیس بازیا و چرتکه انداختنا😤
- 0
- 1403/03/19
- Salma Sh
نوش جونتون
- 0
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
نمیگم کار من درسته ها. گاهی پیش میاد ک خودمم پشیمون میشم از این کارم ولی چون از صفر شروع کردیم نمیشد ک بهش کمک کنم. در ضمن همسرم آدم قدرنشناسی نیست. و خودش بهم گفته ک یکی دو سال دیگه ک قسطامون کمتر شد دیگه کارت حقوقمو میده برا خودم
- 0
- 1403/03/19
- negari 😌😌
میسی 😘
- 1
- 1403/03/19
- Salma Sh
من همیشه نهار درست میکنم واسه شام میمونه
- 1
- 1403/03/19
- negari 😌😌
اینطورم خوبه نمیشه که همش ادم پا گاز باشه که😂
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
آخه ازبس ازنامزدی تاهمین الان واسه همه چی سرمن خسیس بازی دراورده ، باخودم میگم چرامن باید قسط بدم .میخواست زن نگیره اصلا، شمانمیدونید چقدرسر غذای عروسی مهریه بامن بحث میکرد اشکمو درمیورد تودورانی که همه اچدرحال عشق بازین ما درحال حساب کتاب بودیم
- 0
- 1403/03/19
- Salma Sh
خواهر گلم اگه دوسه بار با همسرت بری خرید یا بگی اون برات میخره میفهمه که واقعا همه چی چقد گرونه شاید اونموقع کتر غر بزنه
- 0
- 1403/03/19
- Salma Sh
بگین دیگه چی درست کنم😭😭
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
خب دعواهای بعدشو چیکارکنم چرتکه انداختناشو ، مخمو میخوره دیگه، حتی تاچندروز کم حرف میشه تحویل نمیگیره یهو میگه یه وقت خرجی نکنیا واسه زندگی!زن شاغل گرفتم که کمک خرجم باشه.اه متنفرم ازاین حرفا
- 0
- 1403/03/19
- سلما 💞💞
سلاممن شاغلم شوهرم شاغلم والا قسط هروقت برسه من میدم کاری به حقوق شوهرم ندارم البته کارت شوهرم دست منه من بهش یکمیلیون درماه برای بنزین میدم ولی اینجور حساب وکتاب نداریم خرید منزل من خودم انجام میدم حتی کولر من خریدم به شوهرم نگفتم چون نبود با کارت خودم
- 0
- 1403/03/19
- سلما 💞💞
خیلی سخت نگیرید مگه شوهرت میخواد چیکار کنه برای شما وآینده بچه هات هستش
- 0
- 1403/03/19
- fatemah .
مث شوهر من
گفتم دلم میخواد
گفتم دلم میخواد
- 0
- 1403/03/19
- fatemah .
داریم جدا میشیم
- 0
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
مردا از اینکه پول من و پول تو کنیم خوششون نمیاد
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
هیچی، قهرکردم ، با بچم خودمونو حبس کردیم تویه اتاق.خیلی اخلاقش خوبه ناهارم درست کنم براش😕
- 0
- 1403/03/19
- fatemah .
مجردیش هر دو نفر به اون یکی ربطی نداره
- 1
- 1403/03/19
- fatemah .
این برای شوهر با درکه
شوهرای ما اختیار دادیم ولی نتیجه ای نگرفتیم جر خساست بیشتر
شوهرای ما اختیار دادیم ولی نتیجه ای نگرفتیم جر خساست بیشتر
- 1
- 1403/03/19
- fatemah .
اتفاقا خرج کن از حقوق خودش که عادت کنه
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
بخدامن هیچی ازش نمیخوام ، اونه که مدام میگه توچراخرج نمیکنی توفلان تو بهمان.الان خرج بچه رو میده با خونه.خرج من باخودمه.همه چیش، دکترلباس همه چی.ولی چشم نداره این چندرغازوهم دست خودم ببینه
- 0
- 1403/03/19
- fatemah .
قدر شناس بودن خیلی خوبه
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
کارتشوازم گرفت دیگه .وقتیم دستم بودفقط واسه بچه میتونستم خرج کنم نه خودم
- 7
- 1403/03/19
- ندا ❤
من باشم سرکار نمیرم خرجمم میندازم گردنش وظیفه زن بیرون خونه کار کردن نیست محبتشه همین وظیفه مرده پول بیاره
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
دقیقا بخدا، کاش میدونستم ازاول این اینقده پولکی و خسیسه
- 4
- 1403/03/19
- ندا ❤
متاسفانه بعضا سرکار رفتن خانوما مردا رو پرو میکنه ، تو میگی وضعش خوبه ، ولی اگه میگفتی به زور خونه رو میچرخونه میگفتم توام باید بهش کمک کنی
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
عمرا قبول کنه من ماهی یه تومن بهش بدم کارتشو بده من عمرا
- 1
- 1403/03/19
- negari 😌😌
چه پرو
چرا نتونی برا خودت خرج کنی بگو میخای خرجمو همسایه بدع؟
چرا نتونی برا خودت خرج کنی بگو میخای خرجمو همسایه بدع؟
- 0
- 1403/03/19
- سلما 💞💞
نه شوهرم من بنده خدا پیامک حقوق میاد خبر میده دیکه دیگه نمیگه چیشد چیکار کردی خودن یک تومن میدم اون ۱۴ روز سزکاره برای بنزین یا شب کار میشه چیزی بخره
- 1
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
منم همینو میگم بخدا اگه وضعش بدبود کمک میکردم ولی نیست آخه.میره ادکلنای چندمیلیونی براخودش میخره.لباسای برند .بعد چشمش به دست منه.چقدش
ماحرف دل منو میزنید
ماحرف دل منو میزنید
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
من خرید اینترنتی میکنم از حقوقم برای خودم و دخترم یا خریدهای دیجی کالا که برای خونه هم هست
کارتم هم دست همسرمه برای خرید خونه . از حقوقم قسط هم میدیم . فعلا سرمایه گذاری کردیم خیلی قسط داریم تا به نتیجه برسه ببینم بعدا برنامه مون چی میشه
ولی من انگار ته دلم راضی نیستم از شوهرم انتظار دارم مثلا بره اسنپ کار کنه پول بیشتری دربیاره چون وقت آزاد هم داره
و وقتی انتظاراتش بیشتر از حد توانم میشه این برام یه خشم میشه و منفجر میشم و خیلی حرص میخورم
کارتم هم دست همسرمه برای خرید خونه . از حقوقم قسط هم میدیم . فعلا سرمایه گذاری کردیم خیلی قسط داریم تا به نتیجه برسه ببینم بعدا برنامه مون چی میشه
ولی من انگار ته دلم راضی نیستم از شوهرم انتظار دارم مثلا بره اسنپ کار کنه پول بیشتری دربیاره چون وقت آزاد هم داره
و وقتی انتظاراتش بیشتر از حد توانم میشه این برام یه خشم میشه و منفجر میشم و خیلی حرص میخورم
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
میگفت ازحقوق خودت خرج کن واسه خودت دیگه.حقوق بگیری.همیشه میگه توکه خودت حقوق بگیری
- 0
- 1403/03/19
- سلما 💞💞
شوهرم حافظه ضعیفی داره من میگم این جمع شده تو کارت یکماه دیکه حرف به وجود میاد میکه پول نداریم فلان چیز بخریم من مشکلی باهاش دارم هر حرفی یا چیزی بهش میگم زود فراموش میکنم برایهمین براش ناراحتم میگم بریم دکتر نمیاد
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
دقیقا. موقعی که شوهرم از نظر ابراز محبت و کمک کردن و دیدن زحمات خوبه من مشکلی ندارم با دادن حقوقم
- 0
- 1403/03/19
- ندا ❤
میتونم بپرسم شغلت چیه جانم
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
بقرآن قسم تواین دوسال فقط دوبارمنو برده رستوران بیرون یاکافه.بقرآن.میگه گرونن
- 1
- 1403/03/19
- الی ی
خب پس اشتباه میکنید پول میدی بهش
- 1
- 1403/03/19
- fatem F
این کلا بستگی به توافق خودتون داره ، منم مثل شما خرج خونه نمیدم ولی خرجهای خودم با خودمه
الان اگه مشکل مالی نداره اصلا زیر بارش نرو باهاش منطقی صحبت کن ، خرج خونه وظیفه ایشونه
الان اگه مشکل مالی نداره اصلا زیر بارش نرو باهاش منطقی صحبت کن ، خرج خونه وظیفه ایشونه
- 1
- 1403/03/19
- negari 😌😌
واه واه من جات باشم چون اینو گفته هرروز حقوقش میگیرم میرم بازار میخرم تا دیگه از این حرفا نزنع
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
شوهر من شاید هر چند سال یه بار برای خودش چیزی بخره
- 0
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
مگه درامدش کمه؟
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
حقوق گرفتی سریع برای خودت طلا و لباس و... بخر
یا وام خونگی بگیر قسط بده که چیز زیادی نمونه
یا وام خونگی بگیر قسط بده که چیز زیادی نمونه
- 0
- 1403/03/19
- negari 😌😌
فکر میکردم کارتش ببری خرج کنی فقط یکم غر میزنه نه در این حد
- 1
- 1403/03/19
- سلما 💞💞
شوهر من باید من براش لباس و کفش بخرم خودش عمرا بخره
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
البته کم کم رویه ت رو تغییر بده
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
تویه شرکت خصوصی کارمیکنم ، تازه کارمم هیچ امنیتی نداره رسمی هم نیستم
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
من که پولی ندادم .اون میگه باید بدی
- 4
- 1403/03/19
- ندا ❤
من فکر کردم رسمی هستی ، خواهرانه بهت میگم من جات بودم نمیرفتم سرکار شوهرتو پرو کردی انتظارتشو بردی بالا من مادرم رفته سرکار دیدم نه خواب داشت نه ارامش داشت نه مثه زنای دیگه رفت تفریح نه به خودش رسید ولی این قضایا هم نبود اگه بود کلا عمرش به فنا بود
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
نه بابا خیلیم خوبه
- 1
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
عزیزم آخه دیگه اون موقع که باید دستم همش جلوش درازباشه .من خونه بابامم سرماربودم هرچی دلم میخواست میخریدم.اگه الان نرم سرکارباید مدام دلیل بیارم چرافلان چیزومیخوام که آقا اگه قانع بشه بخره.ماخانما یه وقتایی هیچ دلیل قانع کننده ای واسه آقایون نداریم واقعا.مثلا شاید من دلم بخواد اکسسوری بخرم میگه ایناچیه بابابه دردنخورن.یا یه مانتوی جدید.میگه مگه دویست تا مانتو نداری! آخه لامصب من یه زنم روحیم اینجوریه
- 0
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
خب پس مشکلش چیه؟ از اولش همینطور بود؟
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
تاالان همین کارو کردم .الان صداش دراومده چهارتاپوشک و شیرخشک خریده.بخدا طبیعیم پیشگیری میکردیم کلک زد باردارشدم.وگرنه قرارمون این نبود به این زودی .میگم هرکه طاووس خواهد جورهندوستان کشددیگه.بچه خواستی خرج داره.تازه سیسمونیشم بابام ایناخریدن
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
آره ازاول خسیس بود.ولی من گفتم بهترمیشه .بدترم شده
- 4
- 1403/03/19
- ندا ❤
ازیه طرفم راست میگی چون رفتی سرکار من بعد سختته، ولی خب خساست متاسفانه درمان نداره ریشه درکودکی وتربیت طرف مقابلت داره ، ولی خب باسیاست باید پیش بری جلو قلق شوهرتو به دست بیار ما که نمیدونیم شوهرت چجور آدمیه
- 0
- 1403/03/19
- ندا ❤
پوشک و شیر خشک بچه رو تو میخریدی؟؟؟؟
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
اینارم انجام نمیده .چه انسی چه الفتی.اصلا حس نمیکنم عشقی وجودداره .ازاین ورم راه به راه میگه حقوق کوفت زهرمار
- 0
- 1403/03/19
- ندا ❤
خساست رفته رفته بدتر میشه متاسفانه
- 1
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
نه من اصلا خرجی نکردم الان دیگه اعتراضش شدیدشده .قبلنم معترض بود .میگم الان که پوشک و...میخره بهش فشاراومده انگار.خودت بچه خاستی دیگه
- 2
- 1403/03/19
- fatem F
ولی راهش فقط اینه به خرجهای لیشتر عادتش بدی ، حقوق خودتو طلا اینا بگیر پول دستت نگه ندار ، بعد برای خرجهای دیگه ازش پول بگیر بزار عادت کنه
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
دقیقا خانوادشم همینن.خسیس .گداصفت
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
همشونم شاغل و پولدارن ولی مشتشون بستست
- 0
- 1403/03/19
- شیدا عرب
ما ک معتقدیم هرچی داریم مال هم دیگه اس بلاخره زندگی مشترکه شریک زندگی همیم من هرچی دارم ماله شوهرمه همیشه پشتشم همیشه هم پس انداز من پول من دست شوهرم بوده
- 2
- 1403/03/19
- ندا ❤
ببخشیدا بزار اونقد اعتراض کنه جونش بالا بیاد ، به یه ورت بگیر
- 0
- 1403/03/19
- ندا ❤
دیدی گفتم
- 1
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
منم فعلا رویه م اینه ولی زیادی رو مخمه.چون همش میگه توکه خرج نمیکنی همش طلا میخری.آخه مردناحسابی مگه چقدطلاهم میتونم بخرم بااین چندر غاز.بهتره بگم تف طلا میخرم یه گرم دوگرم...متاسفم براش واقعا
- 1
- 1403/03/19
- ندا ❤
قرعه کشی ثبت نام کن پولت بره اونجا ، بعد دراومد یهو طلا بخر
- 1
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
لابد عاشقانه دوستون داره و ازش ازخودگذشتی و عشق وتوجه زیاددیدین.ماکه چیزی ندیدم
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
آره اینم خوبه ولی اگه دیوانه م نکنه
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
میدونی سردمیشه.حتی جای خوابشو جدامیکنه ، تحویل نمیگیره.واقعا دلم میشکنه
- 4
- 1403/03/19
- یه مامان پر انرژی
بنظرمنکه شما بزرگش کردی خوب همسرت میتونست اجازه نده بری سرکار و الان دستت جلوی اون دراز بود همسر من به هیچ عنوان اجازه رفتن به سرکار رو بمن ندادالانم کارتشو میده بمن خریدکنم به حساب خودم پول نمیزنه میگه کارتموببر هرچی میخری بخر منم مثلا میرم داروخانه چند تاشیرخشک و قطره آ د و مای بیبی میخرم مثلا میشه۱تومن همسرم میپرسه چی خریدی ۱تومن شد منم میگم مثلا فلان چیزارو بابا جنگ که نیست شوهره دیگه شریک زندگیه اگه قرارباشه خرجا قایمکی باشه که بنظرم دیگه زندگی مشترک نیست فقط زیر یه سقف مثلا غریبه ها زندگی کردنه ازنظر من قایمکی ریختن وام ازدواجتم اشتباهه من حتی کادوی روز مادر هم باهمسرم میرم خرید میگم خودت انتخاب کن چی بخریم یا میگم خودت ازعابربانک پول بگیر که خودش اون مبلغ ک میخوادو هزینه کنه من چیزیو به اجبار به گردنش نندازم
- 1
- 1403/03/19
- fatem F
دیگه باید یه مدت غرهاشو تحمل کنی ولی اصلا کوتاه نیا ، کوتاه بیای روز به روز بدتر میشه
- 0
- 1403/03/19
- شیدا عرب
ولی خب همیشه هرچی خواستم برام خریده هرکار خواستم برام کرده الان چند ماهه کار نمیکنم همه چی مثل روال قبل هست ک هیچ کلی هم هزینه عمل بای پس معده و ازمایشات و اینارو داره میده یه مقداریشم با اینکه نداره از بابام ب عنوان قرض گرفته حتی بابام گفته نمیخوام دختر منم هست گفت نه پس میدم
- 0
- 1403/03/19
- شیدا عرب
البته ما چهارسال عقد بودیم اینجور بود الان چند ماهی میشه عروسی کردیم
- 0
- 1403/03/19
- zahra GG
والا مال من کمتره الان و کلا خرجم با خودمه اما همیشه پول قلمبه داشتم یا لازم داشته دادم و گفتم پول برای راحتی زندگی دوتامون ه میذارم وسط
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
خب پوشک و مای بیبی و ....آره توضیحش مهم نیست ولی اگه دلم لباس بخواد مثلا یا چیزای جینگیلی میگه اینا واسه چیت بوده ؟خرج الکی و اینقدغرمیزنه که دلم میخواد پرتشون کنم توصورتش.سفررفته بودیم بخدامن توسفر یه سایه چندرنگ خریدم بایه رژگونه نزدیک هفتصد افتاد.تازه های کپی بودن.شونصدبارگفت آره خیلی گرونن و چقدتواین سفرخرج کردیم 🥴🥴🥴
- 8
- 1403/03/19
- یه مامان پر انرژی
بعدشم من احساس میکنم همسرتون میدونه خرجای اضافی شما زیاده چون واقعا خیلیا با ۱۰ملیون حقوق شوهریه زندگی۴نفرع میچرخونن ولی شما۱۰تومنو تنهایی خرج میکنی میرع خوب شوهرتم میگه به چی میده این پولارو که من خبر ندارم اگه شما مثلا خیلی اهل پس انداز بودینو شوهرتونم میدونست خرجای واجب انجام میدی ومابقیش پس انداز میکنی اینطور رفتار نمیکرد البته این نظر منه که باتوجه به حرفاتون برداشت کردم که شاید غلط باشه🌹
- 0
- 1403/03/19
- شیدا عرب
بنظرم این چیزا دو طرفه اس وقتی ایشون از جانب شما عشق محبت توجه ببینه متقابلا جبران میکنه یا شما بشینی با ارامش باهاش صحبت کنی بگی توجه نداری ب من عشق نمی ورزی سعی میکنه خودشو اصلاح کنه
- 0
- 1403/03/19
- نیلوفر دُری
اگر درامدش خوبه و خرج نمیکنه و پروو بازی در میاره کوتاه نیا
ولی اگر نه کم درامده
کمک خرجش باش
بالاخره زندگی مشترکه دارید باهم میسازیدش
ولی اگر نه کم درامده
کمک خرجش باش
بالاخره زندگی مشترکه دارید باهم میسازیدش
- 0
- 1403/03/19
- شیدا عرب
بنظر منم
- 1
- 1403/03/19
- نازنین بانو
سلام.به نظرم به نظر بقیه کاری نداشته باش و بر اساس شرایط خودت پیش برو.
من قبل دخترم که سرکار میرفتم پول خودم واسه خودم بود پول شوهرمم واسه خودم😅
ولی شرایط و اخلاق همسر شما جور دیگه ایه و اتاظار بی جا دارن.
به نظرم پافشاری کن و سرحرفت بمون و حقوقتو برای خودت نگه دار.
من قبل دخترم که سرکار میرفتم پول خودم واسه خودم بود پول شوهرمم واسه خودم😅
ولی شرایط و اخلاق همسر شما جور دیگه ایه و اتاظار بی جا دارن.
به نظرم پافشاری کن و سرحرفت بمون و حقوقتو برای خودت نگه دار.
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
نه گلم من طلا میخرم بیشترشو هزاربارم بهش گفتم این یه پس اندازه.میگع هیچیش به من نمیرسه.همیشه میگه اصلا توبگی من چه نفعی از حقوق تو میبرم؟😑ممگه قراره نفع ببری؟تومردی نباید اینجوربگی اصلا
- 1
- 1403/03/19
- fatem F
آدمی که خودش مستقل بوده خیلی سختشه برای هر خرج کوچیکی بخواد توضیح بده
- 0
- 1403/03/19
- نازنین بانو
اگر درک میکردن شما رو میگفتم حقوق منو تو نداره.ولی وقتی درکتون نمیکنن لزومی نداره پولتونو بزارین وسط
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
هی هزاربار باهاش حرف زدم.غد و یه دنده و مغروره
- 1
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
آفرین
- 1
- 1403/03/19
- یه مامان پر انرژی
همسر من او ل زندگی ک میگفتم پول بزن حسابم مثلا دوتومن میزد هی میپرسید به چی دادم بعد چند وقت که دید نه من به چیزای غیر واجب پول نمیدم مگراینکه خیلی ضروری باشه اهل ارایشم اصلا نیستم ماهی رنگ مو و اینام خوشم نمیاد ماهی یبار میرم اصلاح ۵۰تومن بعد همسرم میدید که پولا مونده توحسابم پس اندازشده الان دیگه گاهی ۵۰تومنم میزنه به حسابم میگه توحواست به خرجاهست بزار توحساب تو بمونه ولی بیرون ک بخوام خرید کنم کارت خودشو میده میگه ازاین خرید کنم منم اصلا نگاه اینجوری ندارم که بگم میخواد چکم کنه چون میگم منکه قصد ندارم چیزیو پنهان کنم هرچیو پرسید خوب میگم فلان چیزخریدم
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
بخدا من خواهرم دخترعموهام فامیلم که شاغلن خیلی ازهمکارام همه میگن حقوقمون مال خودمونه شوهرخرج میکنه.تازه یه جاهاییم شوهره هم بهشون پول میده
- 0
- 1403/03/19
- یه مامان پر انرژی
بهش بگو بجای اینکه من از حقوق تو نفع ببرم قراره توببری
- 2
- 1403/03/19
- نازنین بانو
مقایسه کنی اعصابت بیشتر خورد میشه
ولی من حقو به شما میدم حقیقتش.
من به نظر حقوقتو بزاری وسط،اعصاب خوردیه بیشتری خواهی داشت.
ولی من حقو به شما میدم حقیقتش.
من به نظر حقوقتو بزاری وسط،اعصاب خوردیه بیشتری خواهی داشت.
- 1
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
یه خواستگارداشتم شغلشم دولتی بود یه حرفی زدبهم همیشه توی ذهنم موند.گفت زن خودش اینقد چسان فسان داره همینکه خرج خودشو بده کلی کمک کرده به شوهر.میگفت حقوقت اینقدی نیست که من بخوام روش حساب کنم.میگفت اگه خیلییی درمیوردی میکفتم آره بایدتوهم خرج کنی ولی این واقعا قابل اغماضه ، حیف بهش جواب رد دادم فقط سراینکه جلوسرش مونداشت 😒
- 0
- 1403/03/19
- مامان مهراد 😍
من از اول همه حقوقمون رو میزاشتیم رو هم، خرج عروسی، جهاز ، ماشین و خرید خونه طلا و ...رو با هم دادیم، هیچوقت هم از هم حساب نکشیدیم که کی چقدر و چرا خرج میکنه که حس ناخوشایندی داشته باشه، خرجامون همه منطقیه و انگار نه انگار ۲تا حقوق جدا داریم، قسطارو نصف نصف میدیم و ...
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
دقیقا پیشبینی خودمم همینه، اصلاشاید من دلم خواست یه کمک ریزیم به خانوادم بکنم.اون مخالفه شدیدا.اینم داستان میشه
- 0
- 1403/03/19
- مامان مهراد 😍
بنظرم این چیزا به درک ۲طرفه نیاز داره
- 0
- 1403/03/19
- مامان مهراد 😍
اینکه هم شما و هم همسرتون اینو قبول داشته باشید که دارید برای یک زندگی تلاش میکنید
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
اینکه عالیه.مثل خواهرم ولی این آقا خیلی فاصله داره باچیزایی که شمامیگین
- 0
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
خودش ب خانوادش کمک نمیکنه؟
- 0
- 1403/03/19
- مامان مهراد 😍
سعی کن این حس رو درش بیدار کنی که توام برا همین زندگی پس انداز میکنی که فک نکنه داری بزا خودت اندوخته جمع میکنی
- 0
- 1403/03/19
- یه مامان پر انرژی
اخه نمیشه که سرهر بحث کوچیکی زندگی پاشوند بالاخره باید یجوری یا به راه بیاریش یا کوتاه بیای واگرنه سنگ روسنگ بندنمیشه من مثلا شوهرم هم سرکار نزاشت برم هم چقددوسداشتم بینی عمل کنم شوهرم پول نداد و اجازشم نداد منم گفتم اول و اخر زیبایی من برای توعه وقتی نمیخوای خوب نمیکنم حالا خیلی شانس دارم عمل کنم فردا یه اتفاقی بیوفته به دماغم شوهرم بیچارم میکنه دیگه بحث نکردم و بیخیال شدم میخوام بگم که اگه میدونی با هیچی درست بشو نیست بیخیال شو همون خرج خودتو بده و کاریم به خرج خونه نداشته باش اگر خرید نکرد توام غذا نپز. بگو من با حقوق خودم یچیزی خوردم توام برو با حقوق خودت بخور تا مجبور شه خرید خونه انجام بده ولی به فکر طلاق واینا نباش
- 0
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
شما از اول بد عادتش کردی. نباید بهش میگفتی من خرج خودمو میدم. باید از همون اول ازش خرجی میگرفتی. تازه چون قبل ازدواج شاغل بودی میتونستی بهتر این قضیه رو مدیریت کنی
- 1
- 1403/03/19
- مامان مهراد 😍
با عرض معذرت این میشه من واسه خودم و تو واسه خودت که اصلا درست نیست، اینا زندگی مشترک دارن این حرفا سمه که اگه پول ندی و خرید نکنی غذا نیست
- 1
- 1403/03/19
- مامان مهراد 😍
ببخشید که این حرفو میزنم ولی همسر ایشونم میگه تو سرکاری به بچه خوب نمیرسی خسته ای خونه نامرتبه غذا نپخته و هزار حرف منفی دیگه و بگه نرو سرکار
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
خیلی سخته بخدا کناراومدن ....😓
- 0
- 1403/03/19
- مامان مهراد 😍
میتونه بگه و قانون هم با اونه
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
اتفاقا قبل ازدواج نامزدیمون بهش میگفتم چراواسم کادو گل نمیخری میگفت تو خودت حقوق بگیری!من فکرمیکردم شوخی میکنه
ولی کاملا جدی میگفت.چطورمدیریت میکردم
ولی کاملا جدی میگفت.چطورمدیریت میکردم
- 2
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
من ۱ سال بعد ازدواج رفتم سرکار البته ب اصرار همسرم.میتونست اجازه نده ولی کلی پیگیری کرد تا مشغول شدم و الانم کارمند رسمی هستم. ب همین خاطر نمیتونستم کمک خرجش نباشم. ولی همیشه بهش میگم ک خرجم با توئه، حتی اگه کل حقوقم مال خودم باشه بازم تو باید هزینه هام رو بدی
- 3
- 1403/03/19
- مامان مهراد 😍
خواهر من بیا خوب فک کن و به حرف کسی اهمیت نده، تو تو اون زندگی هستی، اگه همسرت آدم محترمیه که برا خونه زندگیت ارزش قائل شو و خرج کن، جای دوری نرفته، یه درصدی هم ذخیره کن واسه خودت، ولی اینکه همه خرج زندگی با خودت و حقوق منم برا خودم بنظرم غلطه
- 0
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
با خودت نگفتی ک یه بارش شوخیه دو بارش شوخیه چرا هیچ وقت برات گل نمیخره؟ نشونه هارو نمیدی؟
- 3
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
متاسفانه امروزه خیلی باب شده ک پسرا دنبال دختر شاغل میگردن ک کمک خرج زندگیشون باشه در حالی ک شاید اون دختر چنین چیزی نخواد. ایکاش یکی اینو تو سر خودشون و خانواده هاشون فرو کنه
- 3
- 1403/03/19
- fati mmmmm
خب عزیزم اون مرد و شمارو گرفته اون وظیفه داره خرج شمارو بده چ شاغل باشید چ نباشید اما ب نظر من اگه مردی درک داشته باشه خوبه آدم پول منو تو نکنه و مرد سواستفاده نکنه از زن شاغل
- 1
- 1403/03/19
- fati mmmmm
منم شاغل بودم و تمام حقوقم رو میدادم شوهرم یا قسط خالی میکردم اما بعد یمدت خودش پول میزد برای خرجی خونه و خرید و لباس و این چیزا الانم از کارتش برداشت میکنم و اس میره براش اما میدونه ولخرجی نکردم و نمیکنم و برعکس ب نفعش هست اما حداقل اعصاب خوردی نداریم
- 0
- 1403/03/19
- fatem F
این مقایسه ها رو نکن هر آدمی توی زندگی مشترک خودشو نشون میده
- 1
- 1403/03/19
- sahar s
بفهمم کی این رسما رو درست کرده 😡😡😡 امنیت مالیش واسه شماها ، بدبختیش واسه ما،
- 1
- 1403/03/19
- fatem F
نه به اون حرف اولت نه به این حرف آخرت ، لج و لج بازی که راهکار نیست
- 0
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
الانم باید یه جوری باهاش کنار بیای یا قانعش کنی ک ب دل خودت راه بیاد. دیگه قلقش دست خودته ک چطور حلش کنی
- 3
- 1403/03/19
- sahar s
بعضی آدما قلق ندارن🤦🏽🤦🏽
- 0
- 1403/03/19
- روشنا r.kh
خب عزیزم داره از حقوق خودت برات خرج میکنه
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
والا من هم شاغلم هم هر وعده جدا درست میکنم
- 2
- 1403/03/19
- فاطمه ****
سلام عزیزم ما از اول هر چی داشتیم برای زندگی مون خرج کردیم ولی جدا از این حرفا من یه حساب دارم بهش میگم حساب مخفی هر ماه مبلغی از حقوقم میریختم توش بعد برامون مشکلی پبش اومد من حساب رو کردم بعد اون ماجرا خود همسرم هر وقت اضاف بیاره میگه بیا بریز تو مخفی🤣چون میدونه اون پس انداز برای روز مبادا است و خودشم راضی.
به نظرم جبهه نگیر ولی همیشه چه برای خودت چه زندگیت حساب مخفی داشته باش من خودم حتی تو اون حساب چک نمیکنم چقدر پوله که اصلا روش حساب نکنم مگر اینکه شرایط خاص باش
به نظرم جبهه نگیر ولی همیشه چه برای خودت چه زندگیت حساب مخفی داشته باش من خودم حتی تو اون حساب چک نمیکنم چقدر پوله که اصلا روش حساب نکنم مگر اینکه شرایط خاص باش
- 1
- 1403/03/19
- الی ی
پس خیلی پرروه واقعا. حداقل یه وامی چیزی بگیر قسط اونو بده دلت نسوزه. وقتی پول داره واقعا ستم ه که انتظار داره خرج بچه و زندگی بدی
- 2
- 1403/03/19
- الی ی
آره همه ش درسته ولی اینکه بگه تو باید خرج کنی خیلی زشته وقتی خودش داره. همینکه خانوم نیازهای خودش رو با حقوق خودش میخره یه جور کمکه. بعد خب خانوم نیاز به محبت و کمک و... داره
مگه نه آره همینکه میری سر کار بالاخره یه وقتی از زندگی ت میزنی باید در مقابلش کاری کنی برای همسرت
مگه نه آره همینکه میری سر کار بالاخره یه وقتی از زندگی ت میزنی باید در مقابلش کاری کنی برای همسرت
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
ببین من یه دوستم مجرده ولی خیلی حرفهای خوبی میزنه
میگه مثلا ناز بیار برای تو خودم رو خوشگل کردم . به ظاهرات برس . خرید لباس بیرون کمتر بکن برای لباس خونه و.... خرج کن
میگه مثلا ناز بیار برای تو خودم رو خوشگل کردم . به ظاهرات برس . خرید لباس بیرون کمتر بکن برای لباس خونه و.... خرج کن
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
مثلا برای اتاق خواب دکوری بخر بگو میخوام اتاق مون شاعرانه و عشقولانه بشه توش لحظات خوبی داشته باشیم و از این حرفها
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
وقتی خودش دنبال خرید عطر و... هست تو هم گاهی براش بی مناسبت بخر که احساس عشق و احترام و باارزش بودن کنه
- 0
- 1403/03/19
- یه مامان پر انرژی
من نگفتم این درسته پیامای بالا گفتم که بالاخره ایشونم شوهرشونه و مردا دوست دارن غرورشون حفظ شه وبعضی وقتا زن رو بازخواست میکنن نباید ک بربخوره ولی ایشون گفتن هیچ جوره به راه نمیاد میگه خرجی خونه رو بده منم گفتم پس دوروز این کارو بکنی بهتراز جداشدنه چون تو پیامای بالا گفتن که دلسرد شدن خسته شدن و...مشخص بود به چی فکرمیکنه
- 2
- 1403/03/19
- Zahra Nik
ببینید طبق چیزی که من متوجه شدم مشکل اصلی شما خساست آقاتونه.
حتی اگر کار نکنی ، یا کار کنی درآمدتو بدی ، یا هر شکل دیگه مشکل حل نمیشه.
این که آقاتون راضی نیست مبلغی رو برای روحیه و خوشحالی شما هزینه کنه ، یا درک نمیکنه نیازهاتون رو مشکل اصلیه.
اگر میشه با مشاوره این مشکل حل بشه که عالیه ، اگر نه که یا تحمل و یا جدایی
حتی اگر کار نکنی ، یا کار کنی درآمدتو بدی ، یا هر شکل دیگه مشکل حل نمیشه.
این که آقاتون راضی نیست مبلغی رو برای روحیه و خوشحالی شما هزینه کنه ، یا درک نمیکنه نیازهاتون رو مشکل اصلیه.
اگر میشه با مشاوره این مشکل حل بشه که عالیه ، اگر نه که یا تحمل و یا جدایی
- 2
- 1403/03/19
- یه مامان پر انرژی
وای نه جدایی بخاطر همچین چیزی خیلی بده یه بچه ام دارن نهایتا ادم از خرجای دیگه اش میزنه که بقول خودشون سایه چند رنگ هفتصد تومنی نخره به جای زندگی بر نمیخوره ولی یه بچه دور از پدر یا مادر بمونه خیلی بده من اگه جای اون خانم بودم یمدتی اصلا خرج اضافه نمیکنم که اعتماد همسرمو بدست بیارم بدونه که حقوقم جای اضافه نمیره تا حساسیتاش کم بشه بعدش یمدت کم کم رو ذهنش راه میرفتم که ببین پوستم فلان شده روحیم خراب میشه یاببین موهامو اینجوری شده اعتماد بنفس ندارم بااین حرفا خواسته های خودشم پیش میبرد
- 3
- 1403/03/19
- Zahra Nik
من طبق تجربه خودم ۳ تا راه حل دادم و یکی و آخریش جدایی بود.
ایشون مختارن یکیشون رو انتخاب کنن
اما زن که برده نیست ، ۵۰ سال پیش نیست که مردسالاری باشه.
بلاخره قدیم هم زن هزینه سرخاب سفیداب داشت. چرا الان که خودش زحمت میکشه و درآمد داره خرج نکنه.
این خانم هم میتونه بخوابه تا لنگ ظهر ، پاشو رو کاناپه دراز کنه و فقط لیست خرید بده. طبق شرع و قانون وظیفه مرد تامین تمام نیازهای خانه و خانوادهست . کسی نمیتونه تعیین کنه چی برای زن واجبه ، لازمه یا نیست
ایشون مختارن یکیشون رو انتخاب کنن
اما زن که برده نیست ، ۵۰ سال پیش نیست که مردسالاری باشه.
بلاخره قدیم هم زن هزینه سرخاب سفیداب داشت. چرا الان که خودش زحمت میکشه و درآمد داره خرج نکنه.
این خانم هم میتونه بخوابه تا لنگ ظهر ، پاشو رو کاناپه دراز کنه و فقط لیست خرید بده. طبق شرع و قانون وظیفه مرد تامین تمام نیازهای خانه و خانوادهست . کسی نمیتونه تعیین کنه چی برای زن واجبه ، لازمه یا نیست
- 1
- 1403/03/19
- Zahra Nik
من یه کار نیمه وقت دارم و درآمد کم ۵ میلیون.
اما یه قسط ۳ تومنی رو به عهده گرفتم ، و بقیه رو هرطود دلم مخواد خرج میکنم.
در کنارش نیازی داشته باشم ، اگر بدونم در توان همسرم هست میخوام و اونم برام تهیه میکنه. البته من آدم حسابگریم ، چیز خوب میخرم حتی اگر قیمت بالا باشه ، شوهرم به فکر اقتصادیم اعتماد داره و نه نمیگه ، حتی اگر برای لوازم آرایشی بهداشتی باشه
اما یه قسط ۳ تومنی رو به عهده گرفتم ، و بقیه رو هرطود دلم مخواد خرج میکنم.
در کنارش نیازی داشته باشم ، اگر بدونم در توان همسرم هست میخوام و اونم برام تهیه میکنه. البته من آدم حسابگریم ، چیز خوب میخرم حتی اگر قیمت بالا باشه ، شوهرم به فکر اقتصادیم اعتماد داره و نه نمیگه ، حتی اگر برای لوازم آرایشی بهداشتی باشه
- 2
- 1403/03/19
- Zahra Nik
اما یه وقتایی هم هوس میکنم چیزی که دلم میخواد بخرم ، مگه آدم چقدر زندهست ، یه وقتایی کودک درونمون به زنگ تفریح نیاز داره
- 3
- 1403/03/19
- Zahra Nik
حالا اگر زنی بود به زیبایی و سلامتش نمیرسید میگفتن به خودت برس شوهرت نره پی زنای دیگه .
زن از همه طرف گیر افتاده
زن از همه طرف گیر افتاده
- 0
- 1403/03/19
- yas bano
من اونموقع که شاغل بودم شوهرم بهم پول تو جیبی میداد هرماه اونو برا خودم برمیداشتم و در عوض از حقوقم تو خونه خرج میکردم کلا
- 0
- 1403/03/19
- yas bano
سه سال شاغل بودم فقط ی بار گوشی خریدم باهاش با شش تا سرویس ظرف آرکوپال
بقیشو تو خونه خرج میگردم منو و اون نداریم
بقیشو تو خونه خرج میگردم منو و اون نداریم
- 0
- 1403/03/19
- yas bano
ببخشید ولی وقتی زنی قبل ازدواج شاغل بوده طبق قانون شوهرش نمیتونه بگه نرو سرکار چون با همین شرایط پذیرفته اونو
اینو تو اکسپلور اینستا دیدم تو ی پیج
حالا اگه زنی بعد ازدواج بخواد شاغل بشه اره اونموقع همسر میتونه بگه نرو سرکار
اینو تو اکسپلور اینستا دیدم تو ی پیج
حالا اگه زنی بعد ازدواج بخواد شاغل بشه اره اونموقع همسر میتونه بگه نرو سرکار
- 1
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
عزیزم به قول خودتون از نظر شرعی و قانونی زن حقوقش برای خودشه به علاوه اینکه مرد باید همه هزینه های زن رو هم خودش بده
ولی این از نظر اخلاقی درست نیست
زن و شوهر اگر تو پول هم نخوان شریک بشن پس تو چی شریک همن؟
مگه غیر از اینه که این پول داره برای خودتون و زندگیتون و بچتون خرج میشه؟!
نکنه بعدی اینکه که مردا بدشون میاد زنشون پول داشته باشه، دوست دارن زن حتی از نظر مالی وابسته به مرد باشه
دقیقا شوهر شماهم از همین بدش میاد چون بار ها گفته تو که خودت حقوق داری
ولی این از نظر اخلاقی درست نیست
زن و شوهر اگر تو پول هم نخوان شریک بشن پس تو چی شریک همن؟
مگه غیر از اینه که این پول داره برای خودتون و زندگیتون و بچتون خرج میشه؟!
نکنه بعدی اینکه که مردا بدشون میاد زنشون پول داشته باشه، دوست دارن زن حتی از نظر مالی وابسته به مرد باشه
دقیقا شوهر شماهم از همین بدش میاد چون بار ها گفته تو که خودت حقوق داری
- 1
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
من اگر جای شما بودم یه کار میکردم
60 70 درصدر حقوقم رو خرج خونه میکردم، خرجی که خود مرد هم متوجه بشه و تو چشم باشه
به جاش همه چیزایی که برای خودم میخواستم رو از شوهرم میگرفتم، از مانتو و لباس و آرایشگاه بگیر تا هرچیزی، چون این جوری حس تامین به مرد دست میده و از این ریاست طلبی خوشش میاد
60 70 درصدر حقوقم رو خرج خونه میکردم، خرجی که خود مرد هم متوجه بشه و تو چشم باشه
به جاش همه چیزایی که برای خودم میخواستم رو از شوهرم میگرفتم، از مانتو و لباس و آرایشگاه بگیر تا هرچیزی، چون این جوری حس تامین به مرد دست میده و از این ریاست طلبی خوشش میاد
- 1
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
این روش یه خوبی مهمی که داره اینه، شما اگر در آینده شغلتون و حقوقتون رو هم از دست بدین ولی بازم مرد عادت کرده به اینکه همه نیاز های شما رو برآورده کنه و شما تنها کاری که این وسط نمیکنی اینکه که خرج خونه رو نمیدی
- 1
- 1403/03/19
- yas bano
اینم نظریه خوبیه
من دوسال بعد ازدواجمون رفتم سرکار ولی همچنان شوهرم بهم خرجی میداد چون میگفت وظیفه منه خرجت کنم
منم درعوض حقوقمو برا خونه خرج میکردم
مثلا تو اون سه سال همیشه آجیل و خشکبار و میوه رو من خریدم ی بارم شوهرم نخرید
من دوسال بعد ازدواجمون رفتم سرکار ولی همچنان شوهرم بهم خرجی میداد چون میگفت وظیفه منه خرجت کنم
منم درعوض حقوقمو برا خونه خرج میکردم
مثلا تو اون سه سال همیشه آجیل و خشکبار و میوه رو من خریدم ی بارم شوهرم نخرید
- 0
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
یه این فکر کن که الان خودت داری همه خرج خودت رو میدی
اگر فردا روزی حقوق نداشته باشی اون موقع مردت خصوصا با این خصوصیات اخلاقیش که گفتی دیگه هیج جوری زیر بار خرج های شما نمی هو براش سخت میشه
از الان شروع کم عادتش بده که زن هم خرجای هم خودش داره چه از نظر پوشاک چه تفریحی چه آرایشی و هرچی
اگر فردا روزی حقوق نداشته باشی اون موقع مردت خصوصا با این خصوصیات اخلاقیش که گفتی دیگه هیج جوری زیر بار خرج های شما نمی هو براش سخت میشه
از الان شروع کم عادتش بده که زن هم خرجای هم خودش داره چه از نظر پوشاک چه تفریحی چه آرایشی و هرچی
- 0
- 1403/03/19
- yas bano
الانم که سرکار نمیرم از وقتی باردار بودم بازم همون خرجی همیشگی رو میده
حالا یکم کمتر خرج میکنیم تو چیزای دیگه
حالا یکم کمتر خرج میکنیم تو چیزای دیگه
- 0
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
در هر صورت تو زندگی یک نفر باید کوتاه بیاد
- 0
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
خیلی کار خوبی کردین
مگه غیر از این بوده که خودتون از اون میوه و آجیل خوردین؟
مگه غیر از این بوده که خودتون از اون میوه و آجیل خوردین؟
- 0
- 1403/03/19
- yas bano
کاملا موافقم باهات
- 1
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
تو اسلام میگه مرد باید خرج زن رو بده حتی اگر زن حقوق هم داشته باشه
همه مخارج زن به عهده مرده
نفقه حق زنه
به خاطر همینه که ارث مرد دوبرابر زن هست
چون زن اون ارثی که بهش میرسه کامل براش خودشه
ولی مرد باید خرج زن و بچش کنه
ولی خب از نظر عرفی و اخلاقی خوبه که زن هم کمک حال زندگی باشه
همه مخارج زن به عهده مرده
نفقه حق زنه
به خاطر همینه که ارث مرد دوبرابر زن هست
چون زن اون ارثی که بهش میرسه کامل براش خودشه
ولی مرد باید خرج زن و بچش کنه
ولی خب از نظر عرفی و اخلاقی خوبه که زن هم کمک حال زندگی باشه
- 1
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
عزیزم شما به مردت یاد بده که میتونه خیلی بهتر زندگی کنه
از خودش هم شروع کن
مثلا براش لباس گرون قیمت بخر، عطر گرون قیمت بخر
بعد اگر گفت گرونه بگو نه تو این دوره زمونه که این قیمتا چیزی نیست
آدم باید جنس خوب بخره، خوب بپوشه
از خودش هم شروع کن
مثلا براش لباس گرون قیمت بخر، عطر گرون قیمت بخر
بعد اگر گفت گرونه بگو نه تو این دوره زمونه که این قیمتا چیزی نیست
آدم باید جنس خوب بخره، خوب بپوشه
- 1
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
من تجربه خودم رو بهت بگم
شوهر من آدم دست و دلبازیه
ولی مدل خونشون این بود که زیاد اهل لباس خریدن نبودن
برعکس ما که همه اعضای خانوادم کمداشون پر از لباس بود
شوهرم وقتی با من ازدواج کرد میتونم بگم 5 دست لباس بیرونی هم نداشت، برعکس من که یه عالمه لباس داشتم و تو هر مهمونی یه تیپ میگشتم
از همون اول خودم شروع کردم وقتی میرفتیم بیرون هل لباسی که میدیدم قشنگه میگفتم اینو بخر
مثلا تو یه خرید 3 دست لباس برمیداشتم براش، خودش میگفت یکی کافیه ولی من میگفتم نه خیلی مدلاش قشنگه، یا خیلی قیمتش خوبه
دوباره شلوار میخریدیم که با لباساش ست بشه
کلا یه جورایی عادتش دادم که باید خوب بپوشی و تنوع لباس داشته باشی
الان یه عالمهههه لباس داره، به علاوه این که عادت کرده برای منم خیلی لباس میخره، نمیگه مثلا یه مانتو یک ماه پیش خریدی، اگر چیزی خوشم بیاد بازم میخره
شوهر من آدم دست و دلبازیه
ولی مدل خونشون این بود که زیاد اهل لباس خریدن نبودن
برعکس ما که همه اعضای خانوادم کمداشون پر از لباس بود
شوهرم وقتی با من ازدواج کرد میتونم بگم 5 دست لباس بیرونی هم نداشت، برعکس من که یه عالمه لباس داشتم و تو هر مهمونی یه تیپ میگشتم
از همون اول خودم شروع کردم وقتی میرفتیم بیرون هل لباسی که میدیدم قشنگه میگفتم اینو بخر
مثلا تو یه خرید 3 دست لباس برمیداشتم براش، خودش میگفت یکی کافیه ولی من میگفتم نه خیلی مدلاش قشنگه، یا خیلی قیمتش خوبه
دوباره شلوار میخریدیم که با لباساش ست بشه
کلا یه جورایی عادتش دادم که باید خوب بپوشی و تنوع لباس داشته باشی
الان یه عالمهههه لباس داره، به علاوه این که عادت کرده برای منم خیلی لباس میخره، نمیگه مثلا یه مانتو یک ماه پیش خریدی، اگر چیزی خوشم بیاد بازم میخره
- 3
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
کلا مرد دوبار تربیت میشه
یه بار به دست مادرش و یه بار به دست زنش
باید خودت سیاست داشته باشی
یه بار به دست مادرش و یه بار به دست زنش
باید خودت سیاست داشته باشی
- 1
- 1403/03/19
- fatemah .
برات مهم نباشه ولی از موضع خودت پایین نیا
بگو وظیفه ی مادره بچه بزرگ کنه و خرج بده
تو فقط لنگتو گرفتی بالا یکی کاشتی
والا این مردام خدا نکنه بفهمن زنا براشون مهمه جا خوابشون جدا نشه
جا خواب جدا بشه بهتر فردا یه کلاه دیگه میزارن سر آدم یکی دیگه باید بزایی
بگو وظیفه ی مادره بچه بزرگ کنه و خرج بده
تو فقط لنگتو گرفتی بالا یکی کاشتی
والا این مردام خدا نکنه بفهمن زنا براشون مهمه جا خوابشون جدا نشه
جا خواب جدا بشه بهتر فردا یه کلاه دیگه میزارن سر آدم یکی دیگه باید بزایی
- 0
- 1403/03/19
- fatemah .
وقتی با شرایط شاغل بودن پذیرفتتش و باهاش ازدواج کرده دیگه نمی تونه جلوشو بگیره سرکار نره
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
آره حس میکنم خودشونم یه مقدار خریدهای غیرضروری دارن باید مدیریت بشه
- 1
- 1403/03/19
- الی ی
حرف حق 👌👌👌
- 3
- 1403/03/19
- fatemah .
زن اختیار مال و حقوق خودشو داره
شوهرم اختیار زنشو داره اختیار مال زنشو که نداره
شما میگی قایمکی وام ازدواج پرداخت میکنه
چطو شوهرا با حقوق خودشون که حق زن و بچه است هر کاری میکنن بعد زن که نون آور در عرف و شرع نیست نکنه
والا خودمونیم که این بی صاحابارو پر رو می کنیم
شوهرم اختیار زنشو داره اختیار مال زنشو که نداره
شما میگی قایمکی وام ازدواج پرداخت میکنه
چطو شوهرا با حقوق خودشون که حق زن و بچه است هر کاری میکنن بعد زن که نون آور در عرف و شرع نیست نکنه
والا خودمونیم که این بی صاحابارو پر رو می کنیم
- 2
- 1403/03/19
- fatemah .
چقد حرفاش شبیه حرفای شوهر منه
بگو اگر قراره سودی ام ببریم دو طرفه است
طلایی ام میخرم یه سرمایه گذاریه قرار نیست همه چی من به اسم تو باشه
همون جور همه چی تو به اسم من نیست
بگو اگر قراره سودی ام ببریم دو طرفه است
طلایی ام میخرم یه سرمایه گذاریه قرار نیست همه چی من به اسم تو باشه
همون جور همه چی تو به اسم من نیست
- 2
- 1403/03/19
- fatima ✨
سلام بنظرمن اگه مردت خوبه جنبه داره بیدرک نیس دونفره خرج کردن خوبه ولی اگه مردت پروباشه و فکر کنه تو وظیفه داری خرج خونرو دربیاری بدرد نمیخوره و خرج کردن بی فایدس و مردتو یجور تن پرور میکنی
- 3
- 1403/03/19
- fatima ✨
جوری میشه که اون میشینه تو خونه تو باید خرجشو بدی
- 0
- 1403/03/19
- razieh sh
من سالهاست شاغلم از قبل از ازدواج .. از اول حقوقم مال خودم بود حتی وقتی شوهرم نداشت .. تنها کمکی بهش کردم زمانی که خواسته خونه بخره یا ماشین یا بهش قرض دادم یا اینکه مثلا یهو مبلغ زیادی بهش دادم سهممو از خونه و ماشین داده عملا تو مسائل اقتصادی بزرگ من پشتش بودم شده براش وام کلان گرفتم از بانک به نام خودم کارش راه بیفته اما بهش پول ماهانه و خرج خونه ندادم بحث بوده اما نه اینقدر
اما از وقتی بچم به دنیا اومد دیگه برای بچه ام برام مهم نبوده براش لباس خریدم اسباب بازی گران حتی پول پرستارشو دادم حتی مواد غذایی که براش مفید بوده را خودم خریدم چون بچه ام نه توان کار کردن داره نه توان گفتن نیازش من به عنوان مادر وظیفمه متوجه نیاز بچم باشم حتی اگر شوهرم نیست .... گرچه شوهرم بیشتر از من براش خرج میکنه
هزینه های خودمم پای خودمه مگه خیلی زیاد باشه ازش کمک بگیرم
ناگفته نماند برای همسرم همیشه کادوی گران خریدم هر زمانی
اما تو خرج خونه کمکی نداشتم و نخواهم داشت هیچ وقت
اما از وقتی بچم به دنیا اومد دیگه برای بچه ام برام مهم نبوده براش لباس خریدم اسباب بازی گران حتی پول پرستارشو دادم حتی مواد غذایی که براش مفید بوده را خودم خریدم چون بچه ام نه توان کار کردن داره نه توان گفتن نیازش من به عنوان مادر وظیفمه متوجه نیاز بچم باشم حتی اگر شوهرم نیست .... گرچه شوهرم بیشتر از من براش خرج میکنه
هزینه های خودمم پای خودمه مگه خیلی زیاد باشه ازش کمک بگیرم
ناگفته نماند برای همسرم همیشه کادوی گران خریدم هر زمانی
اما تو خرج خونه کمکی نداشتم و نخواهم داشت هیچ وقت
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
اهمیت نمیدادم .واقعا فکرمیکردم موضوعات الکیه
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
دقیقا بخداحوصله تربیت آدمارو ندارم من دیگه.مامان جونش باید تربیت میکردکه نکرده .من هنرکنم پسرخودمو تربیت کنم
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
واقعا عزیزم همینه.کسی که ذاتا خسیسه توهرچی بگی اون راه در رو بلده
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
خب عزیزم مشکل اینه چون خسیسه من باید به اندازه ای که اون میگه خرج مانتو و فلان کنم.دیگه پول اونه ممکنه من مانتوی دوتومنی دلم بخواد اون بگه نه پونصد کافیته
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
ببخشید ولی متنفرم ازاینکه من باید شوهرمو تربیت کنم.مرد چهل ساله چجور تربیت بشه ، ببین گلم اون ولخرجه واسه خودش واسه خانوادش .فقط بمن که میرسه حساب کتابش گل میکنه و خسیس میشه
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
نه بخدا ،مجردی کلی خرید میکردن ضروری و غیرضروری.هیچی پس اندازنکردم .الان میگه تو از مجردیت چی اوردی که الان دنبال طلاخریدن و پس اندازی ؟میگم دیگه همه چیو با پول میسنجه
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
شوهرمن بااینکه حقوقش ۵برابرمنه میگه مثلا تو ده تومن بذاروسط منم ده تومن ، خرجارو بدیم ، هرچیش موند تو پس اندازکن.میگم تو بااین حقوقت ده تومن منم ده تومن .چقدرعادلانه!بعد ببخشید دیگه چیشش میمونه ؟ماشالاماهی سی تومن قسطای آقاست فقط
- 0
- 1403/03/19
- مامان هانا❤ ☆☆
الان تو یه بچه 7 ماهه داری
سر این مسئله میخوای زندگیت نابود کنی
بشنید باهم صحبت کنید مشکل حل کنید.
و البته مردا خسیسن
تو برای خودت پس انداز داشته باش
طلا بگیر بزار بانک
سر این مسئله میخوای زندگیت نابود کنی
بشنید باهم صحبت کنید مشکل حل کنید.
و البته مردا خسیسن
تو برای خودت پس انداز داشته باش
طلا بگیر بزار بانک
- 1
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
حرف خودشو میزنه .کوتاه نمیاد.میگه گولم نزن.هه.صحبت کردنو میگه گول زدن.خسته شدم بخدا .ازیه دخترآروم و شاد دارم تبدیل میشم به یه زن غرغرو و سلیطه
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
ببین با خودت فکر کن قبلا که این چیزا کمتر برات مهم بوده چرا اینجور بودی به نظرم مشکل اصلی همون کمبود محبت ه. خودت برو ازش محبت بخواه خودت رو لوس کن مثل دختر بچه ها . این نیازت که دیده بشه شاید این چیزا کمتر اذیتت کنه بعد سر فرصت و حال خوب بشین یه راه پیدا کن که کم کم بتونی شرایط مالی رو یجوری که خودت دوست داری و شوهرت هم راضی باشه بچینی
- 1
- 1403/03/19
- الی ی
بعد به نظرم ده تومن برای خرج یک ماه خوبه حتی با خریدهای خودت . هر ماه که نمیخوای برای خودت و بچه خرید کنی
- 0
- 1403/03/19
- الی ی
یه مدت اینجور که میگه باش ببین چی میشه
- 0
- 1403/03/19
- مامان هانا❤ ☆☆
شما دو نفر الان کل قضیه تون اقتصادی شده
و دوره نامزدی شوهرت نشون داده بود خودشو با اون رفتاراش
تو باید چشمتو باز میکردی.
اگه همینجوری با جنگ و دعوا پیش برید ب جدایی میکشید.
کاملا مشخصه شوهرت آدم بی منطقیه
و دوره نامزدی شوهرت نشون داده بود خودشو با اون رفتاراش
تو باید چشمتو باز میکردی.
اگه همینجوری با جنگ و دعوا پیش برید ب جدایی میکشید.
کاملا مشخصه شوهرت آدم بی منطقیه
- 1
- 1403/03/19
- مامان هانا❤ ☆☆
خب بگو ده تومن تو بزار ده تومن من
تو کارت من خرج خونه خودم حساب میکنم.
ولی قسط من نمیدم
قسطا با خودته
من فقط خرج خونه و بچه و خودمو با این پولا میدم.
تو کارت من خرج خونه خودم حساب میکنم.
ولی قسط من نمیدم
قسطا با خودته
من فقط خرج خونه و بچه و خودمو با این پولا میدم.
- 0
- 1403/03/19
- مامان هانا❤ ☆☆
بازم خودت بهتر میدونی چون باهاش زندگی میکنی.
من دلم ب حال بچت میسوزه سر یه بحث مالی یتیم نشه
من دلم ب حال بچت میسوزه سر یه بحث مالی یتیم نشه
- 0
- 1403/03/19
- مامان هانا❤ ☆☆
کاملا مشخصه داری ب جدایی فک میکنی.
- 1
- 1403/03/19
- مامان هانا❤ ☆☆
من خونه دارم شاغل نیستم
ولی شوهر من اینجوری
اگه ببینه من یه پولی گذاشتم کنار تا اون پول پیدا نکنه و خرج نکنه ول نمیکنه.
ولی شوهر من اینجوری
اگه ببینه من یه پولی گذاشتم کنار تا اون پول پیدا نکنه و خرج نکنه ول نمیکنه.
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
چون دوران نامزدی تو حال وهوای عشقولانه ای بودم
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
اون میگه قسطام باتو
- 0
- 1403/03/19
- مامان هانا❤ ☆☆
قبول نکن
بگو یا اینجوری ک من میگم یا هم من پولی ندارم بدم
علنا میخواد خالی کنه تورو تا محتاج باشی.
بگو یا اینجوری ک من میگم یا هم من پولی ندارم بدم
علنا میخواد خالی کنه تورو تا محتاج باشی.
- 1
- 1403/03/19
- مامان هانا❤ ☆☆
بعضی شوهرا خوبن
جیب اونا و جیب تو نداره حداقل درک اینو دارن
ولی بعضی فقط میخوان بچزونن
اندازه ارزن شعور و معرفت ندارن
جیب اونا و جیب تو نداره حداقل درک اینو دارن
ولی بعضی فقط میخوان بچزونن
اندازه ارزن شعور و معرفت ندارن
- 1
- 1403/03/19
- عاطفه موسوی
من شوهرم حقوقشو میده به خودم قسطارو میدم اگه وسط ماه پول کم بیاره براش میزنم یعنی پول من و تو نداریم هم خرج خونه و هم قسطا شریکیم چیزیم غیر خرج روتین خونه بخایم بخریم به هم دیگه میگیم باهم مشورت میکنیم گاهی موافقت گاهی مخالفت ولی بحثی بینمون پیش نمیاد. البته ما درآمدمون نزدیک به همه شوهرم سه چهار تومنی از من بیشتر میگیره ولی شوهر شما پنج برابره انگار خسیسه و میخاد شمارو کنترل کنه. حقیقت مناکه درآمد شوهرم پنج برابر درآمد من بود اصلا سرکار نمیرفتم ولی اینکه زن بگه همه ی درآمدم برای خودم درست نیست چون بهرحال ما یه تایمی خونه نیستیم و اینکه خسته میشیم و تاثیرشو رو همه چی میذاره
- 2
- 1403/03/19
- RoMo 🌸
اینکه مردا دوست دارن همسرشون بهشون نیازمند باشه یه حقیقته. اونا با خرجی دادن ب زنشون احساس غرور و اقتدار میکنن. همسر شماهم میخواد ک شما بهش نیازمند باشی.
البته اگه بحث خسیس بودنشو فاکتور بگیریم
البته اگه بحث خسیس بودنشو فاکتور بگیریم
- 4
- 1403/03/19
- عاطفه موسوی
و اینکه تجربه ی من میگه اگه ما زنا یه کرم پودر خاصی رو بخریم بنظرشون گرون میاد ولی اگه بگیم خودشون بخرم بنظرشون کمتر گرون میاد . حالا شوهرمن دوست داره برام خرید کنه ولی درآمدش زیاد نیست حالا یکی درآمدش زیاده ولی خسیسه تو این دنیا همیشه یه جایی پاش میلنگه
- 0
- 1403/03/19
- عاطفه موسوی
و پدرشوهرم مرد نمونه سرکار نمیره مادرشوهرش گهگاهی میره سرکار و اینکه از پس انداز داره میخاد برای خودش خرج کنه کلی بهش غر میزنه،😁😁😁😁 خداروشکر شوهرم و خواهرش به مادرشون رفتن دست و دلبازن . فکر کن مادوتا شاغلیم ولی مادرشوهرم برای پسرم هربار میاد لباس یا اسباببازی میگیره ولی پدرشوهرم هیچی به هیچی
- 0
- 1403/03/19
- 🌺میترا 🍃
خب میدونم اگه نرم بعدا به مشکل میخورم و واسه هرچیزی باید توضیح بدم .هرخریدی که ممکنه اون قبول نکنه، ما که سرکاریم وخونه نیستیم که بدتره.باید بیشترهوامونو داشته باشن.ما هم کارخونه کنیم هم بیرون هم مشارکت درخرج و مخارج
- 1
- 1403/03/19
- الی ی
منظورشون اینه شما میری سر کار خسته میشی تو روحیه و اخلاق ت و برخورد با همسر و بچه شاید تاثیر بذاره مثلا شاید مسافرت هر وقتی نتونی بری کلا تو زندگی محدودیت بیشتری داری .
بالاخره نمیشه همه حقوق ت رو برای خودت خرج کنی باید این تاثیرات منفی که کارت میذاره رو یجوری بپوشونی
بالاخره نمیشه همه حقوق ت رو برای خودت خرج کنی باید این تاثیرات منفی که کارت میذاره رو یجوری بپوشونی
- 1
- 1403/03/19
- Zahra Nik
شما باید با شوهرتون صحبت کنید که نیازهاتون رو درک کنه و در صورتی که توان مالی دارید به خرجهاتون گیر نده.
فرقی نمیکنه پول خودتون باشه یا ایشون ، به هرحال باید به توافق برسید.
اگر شوهرتون درکتون کنه و همدل باشید خیلی هم عالیه که توی مخارج کمکشون کنید.
فرقی نمیکنه پول خودتون باشه یا ایشون ، به هرحال باید به توافق برسید.
اگر شوهرتون درکتون کنه و همدل باشید خیلی هم عالیه که توی مخارج کمکشون کنید.
- 0
- 1403/03/19
- Zahra Nik
این در صورتی درسته که خانم بره سر کار و اصلا برای خودش و خونه خرج نکنه
خرج ها و خریدهاشو از همسرش بخواد ، این به نظرم درست نیست .
اما میترا خانم یه جورایی داره به جیب همسرش کمک میکنه و ازش خواستهای برای خودش نداره
خرج ها و خریدهاشو از همسرش بخواد ، این به نظرم درست نیست .
اما میترا خانم یه جورایی داره به جیب همسرش کمک میکنه و ازش خواستهای برای خودش نداره
- 2
- 1403/03/19
- Zahra Nik
خانم یکی از اقواممون تک فرزنده و پرستاره ، فکر کن شیفت شب میره سرکار دیگه و توی امور خونه و بچه ها کم کاری میشه ، اما از روز اول گفته چون پدر و مادرم بچه دیگه ای ندارن و تمام زندگیشون رو برای تحصیل و استخدام من گذاشتن ، من تا آخر عمرشون حقوقم رو به اونها اختصاص میدم.
شوهرش هم قبول کرده بود، خانم سرکار میرفت و کارت حقوقش دست پدرش بود .
تا الان هم مشکلی نداشتن و خداروشکر شوهرش انقدر پولدار شد و به خانوادهش رسیدگی میکنه که اصلا حقوق خانمش براش پول خورده
شوهرش هم قبول کرده بود، خانم سرکار میرفت و کارت حقوقش دست پدرش بود .
تا الان هم مشکلی نداشتن و خداروشکر شوهرش انقدر پولدار شد و به خانوادهش رسیدگی میکنه که اصلا حقوق خانمش براش پول خورده
- 1
- 1403/03/19
- مامان دوقلوها .
اگر چهل سالشه بیخیال بشو چون دیگه اخلاقش عوض نمیشه
واقعا این اخلاق بده
واقعا این اخلاق بده
- 1
- 1403/03/20
- maman fandogh 🌹🍃
من اصلا با دادن کارت به همسر موافق نیستم
اگر قراره کارتمون رو بدین به همسر و کارت داشتن ما غروز اونو خدشه دار میکنه خب سرکار رفتنمون چیه
اگر قراره کارتمون رو بدین به همسر و کارت داشتن ما غروز اونو خدشه دار میکنه خب سرکار رفتنمون چیه
- 0
- 1403/03/20
- الی ی
بله میگم همین کمک البته نه در این حد میتونه یه جورایی جبران کم و کاستی های ناشی از سرکار رفتن خانم باشه
- 1
- 1403/03/20
- maman fandogh 🌹🍃
ببین عزیزم
منم شاغلم
و از روز اول هم به همسرم گفتم کارتم باید دست خودم باشه
الان هم با گذشت ۴سال هیچوقت تا حالا یه هزارتومنی ازم نخواسته با اینکه هر دو کارمندیم و حقوق خیلی بالایی نداریم
ولی هدفای مشترک باهم داریم
پس اندازمون رو خیلب وقتا روهم میزاریم برای کاری
درست میگی همینکه برای خودت خرج میکنی کمک به اونه
الان هم من موافق نیستم کارت یا کل حقوقت رو بدی اما گاهی ب دلبخواه خودت برا بچه یا خونه خریدی انجام بدی هم بد نیست باعث دلگرمیه
منم شاغلم
و از روز اول هم به همسرم گفتم کارتم باید دست خودم باشه
الان هم با گذشت ۴سال هیچوقت تا حالا یه هزارتومنی ازم نخواسته با اینکه هر دو کارمندیم و حقوق خیلی بالایی نداریم
ولی هدفای مشترک باهم داریم
پس اندازمون رو خیلب وقتا روهم میزاریم برای کاری
درست میگی همینکه برای خودت خرج میکنی کمک به اونه
الان هم من موافق نیستم کارت یا کل حقوقت رو بدی اما گاهی ب دلبخواه خودت برا بچه یا خونه خریدی انجام بدی هم بد نیست باعث دلگرمیه
- 0
- 1403/03/20
- مامان هانا❤ ☆☆
ایول
- 0
- 1403/03/20
- مامان هانا❤ ☆☆
الان دقیقا شوهرت پیش خودش نشسته یکی دوتا کرده
من چرا خرج شکمشو بدم اونم خودش بده
انقد بهت سخت میگیره میخواد پولای خودشو چیکار کنه.
من چرا خرج شکمشو بدم اونم خودش بده
انقد بهت سخت میگیره میخواد پولای خودشو چیکار کنه.
- 1
- 1403/03/20
- مامان هانا❤ ☆☆
شوهرت شعور داشته.
این یه جورایی داره این خانم مفت خور حساب میکنه.
این یه جورایی داره این خانم مفت خور حساب میکنه.
- 0
- 1403/03/20
- 🌺میترا 🍃
واقعا من ازش هیچ چیزی نخواستم 😔
- 1
- 1403/03/20
- 🌺میترا 🍃
آفرین ، خیلی به شخصیت آدم برمیخوره بخدا.کم مونده بگه واسه خودت غذابخربخور ، چون من الان چیزی جز غذاو خوراکی تواین خونه استفاده نمیکنم
خیلی زشته بخدااصلا مرداینقد بیخود
خیلی زشته بخدااصلا مرداینقد بیخود
- 1
- 1403/03/20
- سارا ر
من از اول تو مخارج کمک خرج بودم و مدیریت مالی و خریدهای با خودمه،هر تغییر یا خرید تازه هم با هم میخریم،اونم خداییش کم نمیذاره،اگه کمک نکنم واقعا زندگیمون پیش نمیره،هر دو کارمندیم و حقوقامون تقریبا یکیه ولی شرایط شما فرق داره،میگی شوهرت داره و خرج نمیکنه که خب خوشایند نیست
- 1
- 1403/03/20
- مامان هانا❤ ☆☆
اتفاقا داره ب همین فک میکنه.
الان درستش کن وگرنه ب مشکل بزرگتر میخورین.
الان درستش کن وگرنه ب مشکل بزرگتر میخورین.
- 0
- 1403/03/20
- مامان هانا❤ ☆☆
ببین خواهر شوهر من خودش کار میکنه بعذ خرج خونه و مخارج این میداده پول شوهره پس انداز میکنن.
شوهرش وکیل
چند وقت پیش شوهرش تصادف میکنه میره کما.
وضعیتش خیلی وخیم بوده. خانواده پسره بجای اینکه کنار عروسیشون وایستن بهش دلگرمی بدن. اومده بودن حساب و کتاب ک پولای پسرمون کار کرده تو چیکار میکنی.
خلاصه پسره خوب میشه.
خواهر شوهرمم با خانواده شوهرش قطع رابطه کرده. فقط شوهرش باهاشون رفت و آمد داره.
بعذ با شوهرش حساب کتاب کرده ک مال من جدا باید معلوم بشه مال تو جدا
فردا معلوم نیس ممکنه چ اتفاقی بیفته
خانوادت منو میخورن
باید خط بدی ک اگه فردا اتفاقی برات افتاد وکیل و وصی تو منم.
شوهرش وکیل
چند وقت پیش شوهرش تصادف میکنه میره کما.
وضعیتش خیلی وخیم بوده. خانواده پسره بجای اینکه کنار عروسیشون وایستن بهش دلگرمی بدن. اومده بودن حساب و کتاب ک پولای پسرمون کار کرده تو چیکار میکنی.
خلاصه پسره خوب میشه.
خواهر شوهرمم با خانواده شوهرش قطع رابطه کرده. فقط شوهرش باهاشون رفت و آمد داره.
بعذ با شوهرش حساب کتاب کرده ک مال من جدا باید معلوم بشه مال تو جدا
فردا معلوم نیس ممکنه چ اتفاقی بیفته
خانوادت منو میخورن
باید خط بدی ک اگه فردا اتفاقی برات افتاد وکیل و وصی تو منم.
- 2
- 1403/03/20
- مامان هانا❤ ☆☆
حتی اگه زن و شوهر با هم کنار بیان
بازم سرخر زیاده ک دخالت کنه.
اگه پس انداز دارید
حداقل چیزی بخره ب اسم تو هم بزنه. این فقط میخواد برای خودش جمع کنه.
بازم سرخر زیاده ک دخالت کنه.
اگه پس انداز دارید
حداقل چیزی بخره ب اسم تو هم بزنه. این فقط میخواد برای خودش جمع کنه.
- 1
- 1403/03/20
- مامان هانا❤ ☆☆
خیلی بیشعورانه داره رفتار میکنه.
حالا مگه این خانم چقد در امد داره
نهایتش کارای شخصی خودش بشه با این وضع گرونی
یه مانتو خوب باشه کم کم دوتومن قیمتشه
حالا مگه این خانم چقد در امد داره
نهایتش کارای شخصی خودش بشه با این وضع گرونی
یه مانتو خوب باشه کم کم دوتومن قیمتشه
- 1
- 1403/03/20
- 🌺میترا 🍃
دقیقا، حتی بچه خود ادم ممکنه بعدا بگه آقا ازاین خونه بروبیرون .چه میدونم تنهاشی بذارنت خونه سالمندان .یا هراتفاق بددیگه ای ...آدم خودشم باید یه پس اندازی چیزی واسه روزمبادا داشته باشه
- 0
- 1403/03/20
- مامان هانا❤ ☆☆
آدم صدرصد باید پس انداز داشته باشه
- 0
- 1403/04/07
- فاطمه .
سلام میترا جان .شبت به خیر.عزیزم ازدواج یعنی (من) بشه(ما)نمیشه که هی ما من مال تو گفت.
خدایی نکرده همسرت کارگر تو نیست که هی پول بیاره واسه خونه یا بلعکس شما کارگر ایشون نیستین که همه چی وظیفه ات باشه.
هرپولی که میاد تو خونه به خاطر آرامش و آسایش خونه خرج میشه. وگرنه چه خوشی ای داره که خدایی نکرده شما و بچه ها نباشی و همسرت هی کار کنه پول بیاره.اصلا دیگه کار نمیکنه اونوقت به عشق شما کار میکنه.یا شما اگر خدایی نکرده همسرت نباشه برات لذتی داره خرید؟
میدونی من گاها مثلا وقتایی که قراره قرضی بدم به این فکر میکنم که اگر خدایی نکرده زبونم لال اتفاقی برای همسرم بیفته حاضرم زمینو زمانو بدوزم به هم تا حالش خوب بشه .پس چرا الان که حالش خوبه و به کمکم نیاز داره دریغ کنم.
معذرت میخام اگر زیادی بالا منبر بودم شما صلاح زندگیتو بهتر میدونی نظر خواستی و من هم نظرمو گفتم و در نهایت خودت به جمع بندی از اینهمه نظر خواهی رسید و عمل خواهی کرد
خدایی نکرده همسرت کارگر تو نیست که هی پول بیاره واسه خونه یا بلعکس شما کارگر ایشون نیستین که همه چی وظیفه ات باشه.
هرپولی که میاد تو خونه به خاطر آرامش و آسایش خونه خرج میشه. وگرنه چه خوشی ای داره که خدایی نکرده شما و بچه ها نباشی و همسرت هی کار کنه پول بیاره.اصلا دیگه کار نمیکنه اونوقت به عشق شما کار میکنه.یا شما اگر خدایی نکرده همسرت نباشه برات لذتی داره خرید؟
میدونی من گاها مثلا وقتایی که قراره قرضی بدم به این فکر میکنم که اگر خدایی نکرده زبونم لال اتفاقی برای همسرم بیفته حاضرم زمینو زمانو بدوزم به هم تا حالش خوب بشه .پس چرا الان که حالش خوبه و به کمکم نیاز داره دریغ کنم.
معذرت میخام اگر زیادی بالا منبر بودم شما صلاح زندگیتو بهتر میدونی نظر خواستی و من هم نظرمو گفتم و در نهایت خودت به جمع بندی از اینهمه نظر خواهی رسید و عمل خواهی کرد
سوالات مشابه
- شاغل بودن و نشستن زیاد در بارداری خطرناکه؟
- پایین بودن جنین در سونوگرافی خطرناک است؟
- خانمهای شاغل میشه لطفا راهنماییم کنین؟
- سلام خانومایی که نی نی چوچولو دارن و میرن سرکار یا قراره برن
- کسی شاغل در بیمه تامین اجتماعی هست؟
- خانمای بچه دار بنظرتون شاغل بودن بهتره یا خونه داری
- بارداری و مشکلات شاغل بودن
- سر کار نرفتن در بارداری
- خانمایی ک شاغل هستن ی لحظه بیایین
- خانمای شاغل تا هفته چند بارداری سرکار میرفتید؟