سلام خانوما فست فود خوب تو مشهد کجا میتونم برم که تمیز باشه و غذاش هم خوب باشه
ممنون
پرسش (1402/08/03):
مشهدیها یه راهنمایی میخاستم
432
78
1402/08/03
سوال کننده
0
1402/08/03
فاطمه ریحان ♥
سلام خوش آمدی به مشهد...من اهل فست فود نیستم ولی فلکه ضد ی فست فود داره فکر کنم اسمش خانه پیتزاس..بچه ها تعریف میکردن ازش..
1
1402/08/03
mami karen
سلام چی مد نظرته؟
ساندویچ صدف تو معلم و احمد آباد پیشنهاد میکنم بخوری
مخصوص صدفش از همه خوش مزه تره تو سرداش
ساندویچ صدف تو معلم و احمد آباد پیشنهاد میکنم بخوری
مخصوص صدفش از همه خوش مزه تره تو سرداش
1
1402/08/03
mahi ♤
مشهد تا دلت بخواد فست فود خوب داره
سیتی استار
رئیس
پیتزا خونه
من پیشنهاد میکنم حتما لیالی لبنان توی وکیل آباد بری و کرسبی و پیتزاش رو امتحان کنی
سیتی استار
رئیس
پیتزا خونه
من پیشنهاد میکنم حتما لیالی لبنان توی وکیل آباد بری و کرسبی و پیتزاش رو امتحان کنی
3
1402/08/03
mami karen
اگ کباب ترکی میخوای دیزین ترک احمد اباد خوبه
0
1402/08/03
mami karen
پیتزا هم کندز بولوار جانباز معرکه س
1
1402/08/03
mahi ♤
آخ اره این محشره پیتزای گوشتش
3
1402/08/03
mami karen
اگ فلافل هم میخای ی جا بهت میگم با حرم خیلی فاصله نداره البته با ماشین
ی شهرکی هست فقط عرب ها توش زندگی میکنن
فلافل میزنن ب چ خوشمزگی.
شهرک پردیس تو شهید رستمی.
بالای سی تا فلافلیه
ی شهرکی هست فقط عرب ها توش زندگی میکنن
فلافل میزنن ب چ خوشمزگی.
شهرک پردیس تو شهید رستمی.
بالای سی تا فلافلیه
0
1402/08/03
زینب نصرتی
لیالی لبنان رو حتما امتحان کنین عالیه .کلا مشهد رستوران ها و فست فودهای عالی زیاد داره.
ما که ماهی یک بار، یک جا میریم تابحال ناراصی نبودم.
ما که ماهی یک بار، یک جا میریم تابحال ناراصی نبودم.
0
1402/08/03
زینب نصرتی
آخ آخ دقیقا چقدر سمبوسه و فلافل هاشون عالیه تازگی ها میز منو شون بادمجون سرخ کرده و چیپس هم اضافه کردن... 😋😋😋😋
0
1402/08/03
mami karen
من ی سالی هست نرفتم ولی دلم میخاد با اون ترشیاش😍
0
1402/08/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
میزنمتاااا🤣🤣🤣چرا جاهایی ک من میرمو گفی
1
1402/08/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
کباب ترکی همونجوری ک گفن سر ملاصدرا احمد اباد عالیه
فلافلی هم شهرک عربا
فلافلی هم شهرک عربا
0
1402/08/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
فستفودی و پیتزا فروشی من امامت رو ب رو پارک ملت فک کنم امامت ۱۶ ایناهاس
اسمش کنجده خیلی خوشمزه س اونجا میرم
اسمش کنجده خیلی خوشمزه س اونجا میرم
0
1402/08/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
زینب مشهدی؟؟من این هفته میام اگه هسی بیا قرار بزاریم ببینیم همو
1
1402/08/03
mami karen
دلامون بهم نزدیکه ک سلیقه هامون یکیه☺️
0
1402/08/03
mami karen
ن من شنبه از مشهد اومدم.
از روز اول زلزله ک شنبه بود اومدم مشهد تا همین شنبه ک اومدم
از ترس دو هفته مشهد بودم
ولی ی روز حتما باهم قرار بذاریم عالیه🤗
از روز اول زلزله ک شنبه بود اومدم مشهد تا همین شنبه ک اومدم
از ترس دو هفته مشهد بودم
ولی ی روز حتما باهم قرار بذاریم عالیه🤗
0
1402/08/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
منم احتمالا یکی دو هفته مشهد وایسم
1
1402/08/03
رز ارجمند
ساندویچاشم🤤
هر سال مشهد میریم
یکی و دوبارو باید بریم اینجا
هر سال مشهد میریم
یکی و دوبارو باید بریم اینجا
0
1402/08/03
mami karen
ایندفه ک قسمت نشد دفه بعدی ایشالا
0
1402/08/03
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/08/03
سوال کننده
ممنون از همگی
طبق سنوات گذشته اسکل آقا شدیم و رفتیم یه جای کسشعر کباب خر خوردیم 🤢🤢😭
خودشم فهمید ریده انشالله فردا بریم یکی از همین جاها
طبق سنوات گذشته اسکل آقا شدیم و رفتیم یه جای کسشعر کباب خر خوردیم 🤢🤢😭
خودشم فهمید ریده انشالله فردا بریم یکی از همین جاها
0
1402/08/04
sama a.b
اگه دور حرم تمییز میخوای کنار هتل پنج ستاره جواد سمت خیابون امام رضا فست فوده خوده هتله خیلی غذاهاش عالیه ما هر سال میریم اونجا من عاشق سوخاریهاشم
0
1402/08/04
زینب نصرتی
ان شاالله زودی بیای،من جات خالی دو هفته ای که شوهرم هست حتما یک بار میریم. دخترمم خیلی دوست داره ۳تا میگیریم فلافل هاشو خالی میخوره نون و مخلفاتش مال باباش میشه😁😁😁😁
0
1402/08/04
زینب نصرتی
کبابی امید تو فدائیان اسلام یا نخریسی هم خییییلی خوبه
1
1402/08/04
mami karen
ارررررره این عالیم عالی تره
درسته خیلی گرون میدع ولی همیشه بابام ازش میخره
رستوران مجید هم دوتا خیابون بالاتر از امیده اونم واقعا غذاهاش خوبه
درسته خیلی گرون میدع ولی همیشه بابام ازش میخره
رستوران مجید هم دوتا خیابون بالاتر از امیده اونم واقعا غذاهاش خوبه
0
1402/08/04
mami karen
من از خونه بابام پیاده هم میشه برم.
از پل هوایی صدمتری اگ رد شم ۵ دقه راهه
از پل هوایی صدمتری اگ رد شم ۵ دقه راهه
1
1402/08/04
سوال کننده
قربون معرفت همتون 😘🙂
نهار رفتیم همین کبابی امید
خیلی خوب بود ممنون
همسر علاقه خاصی یه کباب داره😅😅
نهار رفتیم همین کبابی امید
خیلی خوب بود ممنون
همسر علاقه خاصی یه کباب داره😅😅
0
1402/08/04
mami karen
من ده سال از عمرمو اونجا بزرگ شدم ☺️
دقیقا کوچه ی قبلش. وارد خیابون ک میشی کوچه اول سمت راست
امید سر کوچه دومه
دقیقا کوچه ی قبلش. وارد خیابون ک میشی کوچه اول سمت راست
امید سر کوچه دومه
1
1402/08/04
سوال کننده
آخی 😍
1
1402/08/05
زینب نصرتی
اره گرونه ولی لامصب خیلی خوشمزه یه
0
1402/08/05
زینب نصرتی
عه نزدیک ما هستن پس، ما شیرودی، رستمی هستیم.
0
1402/08/05
زینب نصرتی
نوش جانتون. خواهش می کنم.
0
1402/08/05
mami karen
تو صدمتری بولوار بسیج اون ماکت هواپیما رو دیدی؟ پایگاه نیرو هوایی؟ بابام خونشون کوچه روبرو پایگاهه
0
1402/08/05
مامانه هستی
خانوما ی جا هم میگین ک لوازم آرایش خارجی اصل داشته باشه
1
1402/08/05
زینب نصرتی
اره اره دیدم. خونه ما جای مجتمع غدیر هست. روبروش تو بولوار شیرودی
0
1402/08/05
زینب نصرتی
من لوازم آرایش رو از بازار مجد میگیرم، خیلی زیاده
0
1402/08/05
سمانه ودنیز🌊👶🏻
خونه ما شیرودی ۱۱ بود
الان مامان بزرگم ینا اونجان
الان مامان بزرگم ینا اونجان
0
1402/08/05
mami karen
۱۷ شهریور طبقه زیر زمین پاساژ افشار
0
1402/08/05
mami karen
اره نزدیکه زیاد راهی نیست
خونه مادربزرگم زنده بود تو شیرودی کنار هتل آپارتمان خورشید بود
خونه مادربزرگم زنده بود تو شیرودی کنار هتل آپارتمان خورشید بود
0
1402/08/05
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ماها چقدر همسایه بودیم😳
0
1402/08/05
سوال کننده
خیابون پاسداران تو مشهد چجور جایی هست
0
1402/08/05
سوال کننده
یعنی میخام بدونم مثلا بالا شهره پایین شهره چجوریاس
0
1402/08/05
سوال کننده
ملک اونجا خوب خرید فروش میشه ؟
0
1402/08/05
سمانه ودنیز🌊👶🏻
جاش خوبه
0
1402/08/05
سمانه ودنیز🌊👶🏻
اره
0
1402/08/05
سوال کننده
چجور محله ای هست میشه یکم برام بگی
1
1402/08/05
mami karen
اره چقدر جالب
معلوم نیست اون زمانا شاید همو دیدیم و از کنار هم رد شدین
معلوم نیست اون زمانا شاید همو دیدیم و از کنار هم رد شدین
0
1402/08/05
mami karen
جای خوبی حساب میشه. ب جنت و عدل خمینی نزدیکه
0
1402/08/05
mami karen
ملکاشم گرونه تقریبا
0
1402/08/05
زینب نصرتی
الهییییی.... خونه قدیمی ما شیرودی ۱۲ بود الان شیرودی ۲۱ هستیم.
0
1402/08/05
زینب نصرتی
آخی چقدر نزدیک هم بودیم.
0
1402/08/05
زینب نصرتی
دقیقا... خیلی جالبه
0
1402/08/05
زینب نصرتی
جاش خوبه ولی خونه هاش اکثرا کلنگیه و این که منطقه نزدیک بیمارستان امام رضا هست و پر مطب و ساختمان پزشکان.
تقریبا جای شلوغ و پر تردد و پرترافیکه،جای پارک هم سخته مگه خونه پارکینگ داشته باشه.
تقریبا جای شلوغ و پر تردد و پرترافیکه،جای پارک هم سخته مگه خونه پارکینگ داشته باشه.
1
1402/08/05
سمانه ودنیز🌊👶🏻
شیرودی ۲۱ خونه دوستمه 😁
0
1402/08/06
مامانه هستی
عزیزم مجد کجا میفته بلد نیستم
0
1402/08/06
زینب نصرتی
عه پس هر وقت اومدی خونه دوستت خونه ما هم بیا،قدمت روی چشمام
0
1402/08/06
زینب نصرتی
بین قرنی ۲۱و۲۳ از میدان شهدا به سمت فلکه توحید که میرید میشه قرنی.
اکثر آرایشگاه ها میان از اونجا خرید میکنن چون هم جنسشون جور هست هم قیمت کلی حساب میکنن
اکثر آرایشگاه ها میان از اونجا خرید میکنن چون هم جنسشون جور هست هم قیمت کلی حساب میکنن
1
1402/08/06
مامانه هستی
اها اونجارو بلدم مرسی❤😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




