بچه ها من خیلی هوس فست فود میکنم همس دلم سوسیس کالباس و همبرگر و پیتزا و این چیزا میخواد. اگه بخورم خیلی ضرر داره؟؟😢
1
1402/01/21
زهرا فاتحی
درحد هوس بخور 😂
3
1402/01/21
زهرا فاتحی
هرموقع دیدی دلت میخاد باز بخوری
بگو اگه هوسه همین بسه🤣
بگو اگه هوسه همین بسه🤣
0
1402/01/21
سوال کننده
😂😂😂
2
1402/01/21
Nadia Rahimi
اشکال نداره بخور ولی زیادهروی نکن در حد رفع هوست بخور 😅
0
1402/01/21
گل بهار 🌺
نه اصلا نخور ماهی یه بار در حد هوس ،خیلی بده خیلی
1
1402/01/21
سوال کننده
مثلا ماهی یکبار😑
0
1402/01/21
سوال کننده
واقعا؟؟😥😥😥
3
1402/01/21
زهرا فاتحی
خیلی به خودتون سخت نگیرین
غذاها اکثرا شیمیایی هستن
سوسیس کالباس بده.ولی مثلا ساندویج مرغ یا پیتزای مرغ و گوشت درحد هوس چه اشکال داره بخور
غذاها اکثرا شیمیایی هستن
سوسیس کالباس بده.ولی مثلا ساندویج مرغ یا پیتزای مرغ و گوشت درحد هوس چه اشکال داره بخور
0
1402/01/21
سوال کننده
سوسیس اینا زیاد نه اما مثلا همبرگر و فیله سوخاری خیلی دلم میخواد
1
1402/01/21
Shirin arabi
برو بخوووورررر وحااااال کن😂😂
1
1402/01/21
Shirin arabi
من خییلیییی خوردم ومیخورم 😋
1
1402/01/21
مامان ی خانم کوچولو
تا جایی میتونی کمتر بخور در حد رفع هوس.هر روز نه.هر دو سه هفته ی بار
1
1402/01/21
Mahdis K
اگه امکان فرستادن فیلم تو اوما بود ساختار داخل سوسیس و کالباس زیر میکروسکوپ و همبرگر برات میفرستادم دیگه هوس نمیکردی🤣🤣🤪🤪
2
1402/01/21
kok_mi
آخ منمممم
1
1402/01/21
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم منم همش دلم آش رشته. همبرگر. پلوعدس و پیتزا میخواست توی بارداری. یعنی بوی فست فود و پنیرپیتزا که بهم میخورد اشکم درمیومد ولی سعی میکردم ماهی یکی دوبار بیشتر نخورم. شب زایمانمم یه پیتزای بزرگ خوردم چون تا چند وقت نمیتونستم بخورم.
ماهی یکی دوبار بخور نوش جونت هیچی نمیشه ولی پیتزای گوشت و مرغ و اینا بخور سوسیس کالباس تا جایی که میشه نخور. گاهی اشکالی نداره.
ماهی یکی دوبار بخور نوش جونت هیچی نمیشه ولی پیتزای گوشت و مرغ و اینا بخور سوسیس کالباس تا جایی که میشه نخور. گاهی اشکالی نداره.
2
1402/01/21
طیبه مامان آریان💙 .
من دیدم ولی بازم هوس میکنم بخصوص همبرگر
1
1402/01/21
طیبه مامان آریان💙 .
😕😕😕😬😬😬
1
1402/01/21
مهربانو ❤️
اگه نخوری خیلی خوبه ، یکی از فامیلای شوهرم اینقدر فست فود خورد سر بچش، الان نگاش میکنی انگار عقب موندست😥
0
1402/01/21
سوال کننده
😋😋😂😂
0
1402/01/21
سوال کننده
ماتوی شهرمون یه مغازه هست جلوی خودمون سوسیس درست میکنه خیلی بهداشتی و خوشمزه هستش از اون میگیریم هرموقع هوس کنیم
0
1402/01/21
سوال کننده
😋😋😋😋
0
1402/01/21
سوال کننده
من قبل بارداری اصلا پیتزا دوست نداشتم الان که هوس میکنم در حد یدونه اسلایس میخورم زیاد نمیتونم. اونم ماهی یدونه
0
1402/01/21
سوال کننده
نه ایشالله 😐😐😐
1
1402/01/21
shima2348 ❤
من پیتزا میخوردم مثلا پیتزای گوشت اینا توش سوسیس یا کالباس نداشت فست فودم خوردم خیلی دوست داشتم🤪
2
1402/01/21
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
همه چی بخور در حد اعتدال و زیاده روی نکن نوش جونت
1
1402/01/21
شادی جان
از همه چی بخور نزار رو دلت بمونه هوسه ولی کم بخور😊
1
1402/01/21
طیبه مامان آریان💙 .
وااای چجوری پیتزا دوست نداری؟ من عاشق پیتزا ام. تو بارداری بدترم شده بودم😬😁
0
1402/01/21
سوال کننده
نه اینکه کلا دوست نداشته باشم ترجیحم ساندویچه😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خوردن فست فوددرماه هفتم
- خانومای باردار شما خوردن فست فودو قطع کردین؟
- آشپزی(به هم فکریتون نیاز دارم)🥰
- خوردن غذاهای کنسروی و فست فود
- مشهدیها یه راهنمایی میخاستم
- تهوع و استفراغ تا کی چند هفته
- ویار بارداری در چند هفتگی؟
- خدایاکاربه جایی رسیده بایدبشینیموانتظارویاروبکشیم
- تنفر از گوشت و مرغ و جنسیت جنین
- بچها بیاین از ویارامون بگیم و جنسیت رو حدس بزنیم



825

