سلام خانوما.من نمیتونمم فست فود نخورم.دلم میخواد.چیکار کنم؟؟؟شمام میخورین؟
3
1400/01/16
zahra .
منکه میخوردم تو بارداری
1
1400/01/16
zahra .
هر چیزیش به اندازه ضرر نداره
0
1400/01/16
FAEZEH 👨👩👧
کمترس کن من دو هفته ای ی بار میخوردم
0
1400/01/16
zahra .
پروفایلت چه باحاله با چی درست کردی؟
0
1400/01/16
کوثر 💜
منم میخورم ولی کم.بیشترخودم درست میکنم
0
1400/01/16
سوال کننده
پس شمام میخورینمن
0
1400/01/16
سوال کننده
من عذاب وجدان میگیرم وقتی میخورم
0
1400/01/16
سوال کننده
پس اشکال نداره
0
1400/01/16
سوال کننده
😁
1
1400/01/16
رویا 😇😇
سوسیس کالباس خوب نیس نخور
پیتزا مرغ بخور
ساندویچ همبرگر یا کباب بخور
پیتزا مرغ بخور
ساندویچ همبرگر یا کباب بخور
0
1400/01/16
کوثر 💜
اره ایناخوبه حالا سوسیس درماه یکبارچیزی نمیشه.وااای من ویارم سرپسرم ساندویچ خوراک بندری ومرغ قاطی بود😑
0
1400/01/16
خانم گل .
من تو بارداریم اصلا سوسیس کالباس نوشابه نخوردم
پیتزا خودم درس میکردم. میخوردم
پیتزا خودم درس میکردم. میخوردم
0
1400/01/16
elel azadi🤰🏼
منم از اول تا حالا هروقت هوس کردم خوردم سوسیس کالباس ماهی یه بار که اشکال نداره سعی کن کمتر بخوری
0
1400/01/16
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
اره
0
1400/01/16
angel 3370
من خیلی دوست داشتم و دارم ولی شوهرم نذاشت بخورم الانم نمیزاره😫😫😫
0
1400/01/16
سمیرا ر
سلام عزیزم.کلا سوسیس و کالباس خوب نیست چون نگهدارنده دارند.اگه تهران هستید از دهکده پروتیین تو شریعتی یا سعادت آباد می تونید ژامبون بدون نگهدارنده بخرید و سوسیس.
0
1400/01/16
سمیرا ر
0
1400/01/16
سنجد و کنجد 😍
من ۴ ماه اول اصلا نخوردم
ولی بعدش دیگه نتونستم تحمل کنم
سعی میکنم دیر ب دیر بخورم
کم کاری نمیشه
ولی بعدش دیگه نتونستم تحمل کنم
سعی میکنم دیر ب دیر بخورم
کم کاری نمیشه
0
1400/01/16
سنجد و کنجد 😍
ولی فست فود هم سعی میکنم از جای خوب بگیرم و هم اینکه بدون سوسیس و کالباس باشه
0
1400/01/16
ارزو ..
من ماهی ی بار میخورم
0
1400/01/16
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
میخورم ولی نه زیاد از حد
0
1400/01/16
zhina 💙
من از اول خوردم هنوز میخورم ولی کم
0
1400/01/16
سوال کننده
آخه واقعا دلم میخواد...کالباس ک نه زیاد ولی سوسیس واقعا نمیتونم نخورم هوس میکنم
0
1400/01/16
رستا (◔◡◔)
من میخورم
ماهی دوسه بار
ماهی دوسه بار
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی ک همتون میخورین.دیگه منم با خیال راحت میخورم😁
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



720

