Ooma
پرسش (1398/01/17):

خوردن فست فوددرماه هفتم

سلام دوستان من توماه هفتم بارداری هستم.خواستم ببینم خوردن یه بارفست فوداشکال داره؟آخه خیلی هوس کردم ولی میترسم بنظرتون ضررداره؟

فست فود کلا ضرر داره عزیزم نخوری بهتره
ممنون
دکتر که به من گفت گهگاهی ضرر نداره،از جای معتبر و بهداشتی هم باشه
خونگی باشه که چه بهتر
من الان ماه سومم سه چهار بار خوردم تا حالا
من توی خونه درست کردم پیتزا و لازانیا. چون بیرون توی پیتزا کالباس و سوسیس میذارن ک خوب نیستن
آره دکتر منم گفت فست فودی بخور که توش سوسیس کالباس نباشه مام دو دفعه رفتیم پیتزا خوردیم پیتزا رست بیف سفارش دادیم که داخلش فقط گوشت ریش ریش شدست با کمی قارچ،لازانیا هم دو دفعه خودم تو خونه درست کردم،دو دفعه هم رفتیم ساندویچ خوردیم ساندویش استیک و فیله خوردیم
ولی اینچیزا اگر خودتون درست کنید خیلی بهتره تا اینکه از بیرون بخرید داخل بارداری خیلی خطرناکه خدایی نکرده مسمویت حاملگی به جود میاد باید احتیاط کرد
با گوشتایی که اینروزا توی بازاره ، حتی به گوشت هم نمیشه اعتماد کرد...
مرسی ازهمگی
خانوما خواهشا بیرون برگر و سوسیس کالباس نخورید خیلییییییی ضرر داره من تو هفته هشتم خوردم حالت مسمومیت گرفتم داشتم میمردم خیلیییی بدبود
خواهشمیشه😊توی خونه پیتزای مشتی درست کن بخور،نوش جونت
والا من ده بار بیشتر خوردم
پنیرپیتزااشکال نداره؟
آخه من خیلی هوس ساندویچ بندری کردم. چکارکنم🙄😐
وایییییی الهییی😭😭😭منم خیلییی دوست دارم ولی شوهرم اجازه نمیده دکترهم گفت خیلی ضررداره
یه ددنه سوسیس رو با سیب زمینی تکه کن سوسیس بندری درست کن، همه سیب زمینیا مزه ی سوسیس مییگیره😁😂من اینکارو کردم
من بندرزندگی میکنم تادخملم بدنیابیادازاینجارفتم وساندویچم نخوردم😐😐
الهیییی.چقدمامظلومیم☺️انشاالله که نی نی هممون سالم وسلامت بدنیابیاد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه