Ooma
پرسش (1401/04/11):

آشپزی(به هم فکریتون نیاز دارم)🥰

سلام دخترااا
روزتون بخیر
چند روز دیگه تولد داریم
پارسال برای تولد فقط غذاهای نونی و فست فودی گذاشتم،اما امسال میخوام غذای اصلیم زرشک پلو با‌ مرغ باشه
کنارش چند نوع غذای فست فودی یا بدون برنج
میشه‌ راهنماییم کنید چیا بذارم ؟

سالاد ماکارانی درست کن
من برای تولد دخترم شام سمبوسه و سالاد ماکارانی دادم
اسنک
سردشم خوشمزست
بستگی داره ک چقدر مهمون داری مهمونت غریبه س یا خودی؟سلف سرویس میخای بچینی یا سفره بندازی؟زیاد میخای هزینه کنی یا ن
پارسال سالاد الویه،کشک بادمجون،سوسبس بندری، دلمه ، سالاد کلم، و یه مدل فینگر فود درست کردم
اما‌چون چند نفر سن بالا داریم و میدونم اینجور غذاها دوست ندارن میخوام زرشک‌پلو و مرغ باشه
کنارش چند مدل غذای غیر برنجی
هزینه‌ش مهم نیست
غریبه هم نداریم فقط‌خانواده ها هستن
۱۵نفر
سفره میخای بندازی؟؟
پارسال سلف سرویس بود اما امسالو نمیدونم
بستگی به غذاهام داره
چه خبره بابا
احتمالا ۱۵ نفر مهمانت تو آشپزخونه کمک میکردن
ببین ب نظر من ک اگه خودمونیه و شلوغم نیس میتونی همون برنج و مرغ بدی و دو سه مدل سالاد و ماست و ترشی و دوغ و نوشابه و دلستر ک زیاد ب خرج نیفتی و سختت نباشه
بعدش سه روز افتادم از خستگی😂چون هیچ کمکی نداشتم
اخلاقم بده اصلا نمیتونم کمتر از سه نوع غذا بذارم
اما اگه میخای خرج کنی
پیتزا لقمه ای
پاستا
اسنک
سالاد الویه
کوکو سبزی فینگرفودی
سمبوسه
پیراشکی
دو سه تا سالاد فصل
ژله
مرسی عزیزم
ناگت مرغ
ته چین
مگه مجبوری .... غذای اصلیتو درست کن کنارش کباب تابه ای و دو نوع سالاد درست کن
فلافل
قارچ سوخاری
ب نظر من ب جای اینکه ی تایم طولانی اشپزی کنی میوه هاتو متنوعتر بگیر بعد میوه هاتو حالت فینگر فودی کن ک بچینیشون یا مثلا پفیلا و پفک و این چیزاتو بیشتر کن یا کاپ کیک سفارش بده اگه برات مهمه ک میزت رنگی رنگی باشه
ترک عادت موجب مرض است😂😂😂
حتی میتونی بجای مرغ برنج و جوجه بدی ک راحت تره
برنجشو خودت درست کنی جوجشم مردا
رو دل میکنن این همه غذا قاطی بخورن بابا
دو نوع درست کن ولی درستو حسابی
کباب و جوجه از بیرون بگیر و خودتو خسته نکن بزار تولد بت خوش بگذره
تنقلات و کیک و ژله و کلی چیز هست دیگه بیشتر که نمیتونن بخورن
مرغ بگیر جوجه کن بهتره
لازانیا هم خوب لز قبل میتونی درست کنی قبل اومدن مهمونا میزاری تو فر
تارت کشک بادمجون ،کلاپ الویه ،کلاپ سبزیجات ،دلمه برگ مو ،یه دسر خوشمزه هم میتونی درست کنی مثل دسر چند لایه با بیسکوییت پتی بور یه کرم دست ساز داره با ژله توت فرنگی خیلی خوشمزه میشه ، ژله فالوده هم خوبه ،یا دسر مشکوفی خیلی راحت
سالاد اندونزی، پیتزا
مرسی از همگی🥰🥰🥰
آره والا😂😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه