Ooma
پرسش (1402/08/03):

مشهدی‌ها یه راهنمایی میخاستم

سلام خانوما فست فود خوب تو مشهد کجا میتونم برم که تمیز باشه و غذاش هم خوب باشه
ممنون

سلام خوش آمدی به مشهد...من اهل فست فود نیستم ولی فلکه ضد ی فست فود داره فکر کنم اسمش خانه پیتزاس..بچه ها تعریف میکردن ازش..
سلام چی مد نظرته؟
ساندویچ صدف تو معلم و احمد آباد پیشنهاد میکنم بخوری
مخصوص صدفش از همه خوش مزه تره تو سرداش
مشهد تا دلت بخواد فست فود خوب داره
سیتی استار
رئیس
پیتزا خونه
من پیشنهاد میکنم حتما لیالی لبنان توی وکیل آباد بری و‌ کرسبی و‌ پیتزاش رو امتحان کنی
اگ کباب ترکی میخوای دیزین ترک احمد اباد خوبه
پیتزا هم کندز بولوار جانباز معرکه س
آخ اره این محشره پیتزای گوشتش
اگ فلافل هم میخای ی جا بهت میگم با حرم خیلی فاصله نداره البته با ماشین
ی شهرکی هست فقط عرب ها توش زندگی میکنن
فلافل میزنن ب چ خوشمزگی.
شهرک پردیس تو شهید رستمی.
بالای سی تا فلافلیه
لیالی لبنان رو حتما امتحان کنین عالیه .کلا مشهد رستوران ها و فست فودهای عالی زیاد داره.
ما که ماهی یک بار، یک جا میریم تابحال ناراصی نبودم.
آخ آخ دقیقا چقدر سمبوسه و فلافل هاشون عالیه تازگی ها میز منو شون بادمجون سرخ کرده و چیپس هم اضافه کردن... 😋😋😋😋
من ی سالی هست نرفتم ولی دلم میخاد با اون ترشیاش😍
میزنمتاااا🤣🤣🤣چرا جاهایی ک من میرمو گفی
کباب ترکی همونجوری ک گفن سر ملاصدرا احمد اباد عالیه
فلافلی هم شهرک عربا
فستفودی و پیتزا فروشی من امامت رو ب رو پارک ملت فک کنم امامت ۱۶ ایناهاس
اسمش کنجده خیلی خوشمزه س اونجا میرم
زینب مشهدی؟؟من این هفته میام اگه هسی بیا قرار بزاریم ببینیم همو
دلامون بهم نزدیکه ک سلیقه هامون یکیه☺️
ن من شنبه از مشهد اومدم.
از روز اول زلزله ک شنبه بود اومدم مشهد تا همین شنبه ک اومدم
از ترس دو هفته مشهد بودم
ولی ی روز حتما باهم قرار بذاریم عالیه🤗
منم احتمالا یکی دو هفته مشهد وایسم
ساندویچاشم🤤
هر سال مشهد میریم
یکی و دوبارو باید بریم اینجا
ایندفه ک قسمت نشد دفه بعدی ایشالا
مرسی عزیزم
ممنون از همگی
طبق سنوات گذشته اسکل آقا شدیم و رفتیم یه جای کسشعر کباب خر خوردیم 🤢🤢😭

خودشم فهمید ریده انشالله فردا بریم یکی از همین جاها
اگه دور حرم تمییز میخوای کنار هتل پنج ستاره جواد سمت خیابون امام رضا فست فوده خوده هتله خیلی غذاهاش عالیه ما هر سال میریم اونجا من عاشق سوخاریهاشم
ان شاالله زودی بیای،من جات خالی دو هفته ای که شوهرم هست حتما یک بار میریم. دخترمم خیلی دوست داره ۳تا میگیریم فلافل هاشو خالی میخوره نون و مخلفاتش مال باباش میشه😁😁😁😁
کبابی امید تو فدائیان اسلام یا نخریسی هم خییییلی خوبه
ارررررره این عالیم عالی تره
درسته خیلی گرون میدع ولی همیشه بابام ازش میخره
رستوران مجید هم دوتا خیابون بالاتر از امیده اونم واقعا غذاهاش خوبه
من از خونه بابام پیاده هم میشه برم.
از پل هوایی صدمتری اگ رد شم ۵ دقه راهه
قربون معرفت همتون 😘🙂
نهار رفتیم همین کبابی امید
خیلی خوب بود ممنون
همسر علاقه خاصی یه کباب داره😅😅
من ده سال از عمرمو اونجا بزرگ شدم ☺️
دقیقا کوچه ی قبلش. وارد خیابون ک میشی کوچه اول سمت راست
امید سر کوچه دومه
آخی 😍
اره گرونه ولی لامصب خیلی خوشمزه یه
عه نزدیک ما هستن پس، ما شیرودی، رستمی هستیم.
نوش جانتون. خواهش می کنم.
تو صدمتری بولوار بسیج اون ماکت هواپیما رو دیدی؟ پایگاه نیرو هوایی؟ بابام خونشون کوچه روبرو پایگاهه
خانوما ی جا هم میگین ک لوازم آرایش خارجی اصل داشته باشه
اره اره دیدم. خونه ما جای مجتمع غدیر هست. روبروش تو بولوار شیرودی
من لوازم آرایش رو از بازار مجد میگیرم، خیلی زیاده
خونه ما شیرودی ۱۱ بود
الان مامان بزرگم ینا اونجان
۱۷ شهریور طبقه زیر زمین پاساژ افشار
اره نزدیکه زیاد راهی نیست
خونه مادربزرگم زنده بود تو شیرودی کنار هتل آپارتمان خورشید بود
ماها چقدر همسایه بودیم😳
خیابون پاسداران تو مشهد چجور جایی هست
یعنی میخام بدونم مثلا بالا شهره پایین شهره چجوریاس
ملک اونجا خوب خرید فروش میشه ؟
جاش خوبه
اره
چجور محله ای هست میشه یکم برام بگی
اره چقدر جالب
معلوم نیست اون زمانا شاید همو دیدیم و از کنار هم رد شدین
جای خوبی حساب میشه. ب جنت و عدل خمینی نزدیکه
ملکاشم گرونه تقریبا
الهییییی.... خونه قدیمی ما شیرودی ۱۲ بود الان شیرودی ۲۱ هستیم.
آخی چقدر نزدیک هم بودیم.
دقیقا... خیلی جالبه
جاش خوبه ولی خونه هاش اکثرا کلنگیه و این که منطقه نزدیک بیمارستان امام رضا هست و پر مطب و ساختمان پزشکان.
تقریبا جای شلوغ و پر تردد و پرترافیکه،جای پارک هم سخته مگه خونه پارکینگ داشته باشه.
شیرودی ۲۱ خونه دوستمه 😁
عزیزم مجد کجا میفته بلد نیستم
عه پس هر وقت اومدی خونه دوستت خونه ما هم بیا،قدمت روی چشمام
بین قرنی ۲۱و۲۳ از میدان شهدا به سمت فلکه توحید که میرید میشه قرنی.
اکثر آرایشگاه ها میان از اونجا خرید میکنن چون هم جنسشون جور هست هم قیمت کلی حساب میکنن
اها اونجارو بلدم مرسی❤😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه