Ooma
پرسش (1402/01/21):

من همش دلم هله هوله میخواد😢😢

بچه ها من خیلی هوس فست فود میکنم همس دلم سوسیس کالباس و همبرگر و پیتزا و این چیزا میخواد. اگه بخورم خیلی ضرر داره؟؟😢

درحد هوس بخور 😂
هرموقع دیدی دلت میخاد باز بخوری
بگو اگه هوسه همین بسه🤣
😂😂😂
اشکال نداره بخور ولی زیاده‌روی نکن در حد رفع هوست بخور 😅
نه اصلا نخور ماهی یه بار در حد هوس ،خیلی بده خیلی
مثلا ماهی یکبار😑
واقعا؟؟😥😥😥
خیلی به خودتون سخت نگیرین
غذاها اکثرا شیمیایی هستن
سوسیس کالباس بده.ولی مثلا ساندویج مرغ یا پیتزای مرغ و گوشت درحد هوس چه اشکال داره بخور
سوسیس اینا زیاد نه اما مثلا همبرگر و فیله سوخاری خیلی دلم میخواد
برو بخوووورررر وحااااال کن😂😂
من خییلیییی خوردم ومیخورم 😋
تا جایی میتونی کمتر بخور در حد رفع هوس.هر روز نه.هر دو سه هفته ی بار
اگه امکان فرستادن فیلم تو اوما بود ساختار داخل سوسیس و کالباس زیر میکروسکوپ و همبرگر برات میفرستادم دیگه هوس نمیکردی🤣🤣🤪🤪
آخ منمممم
سلام عزیزم منم همش دلم آش رشته. همبرگر. پلوعدس و پیتزا میخواست توی بارداری. یعنی بوی فست فود و پنیرپیتزا که بهم میخورد اشکم درمیومد ولی سعی میکردم ماهی یکی دوبار بیشتر نخورم. شب زایمانمم یه پیتزای بزرگ خوردم چون تا چند وقت نمیتونستم بخورم.
ماهی یکی دوبار بخور نوش جونت هیچی نمیشه ولی پیتزای گوشت و مرغ و اینا بخور سوسیس کالباس تا جایی که میشه نخور. گاهی اشکالی نداره.
من دیدم ولی بازم هوس میکنم بخصوص همبرگر
😕😕😕😬😬😬
اگه نخوری خیلی خوبه ، یکی از فامیلای شوهرم اینقدر فست فود خورد سر بچش، الان نگاش میکنی انگار عقب موندست😥
😋😋😂😂
ماتوی شهرمون یه مغازه هست جلوی خودمون سوسیس درست میکنه خیلی بهداشتی و خوشمزه هستش از اون میگیریم هرموقع هوس کنیم
😋😋😋😋
من قبل بارداری اصلا پیتزا دوست نداشتم الان که هوس میکنم در حد یدونه اسلایس میخورم زیاد نمیتونم. اونم ماهی یدونه
نه ایشالله 😐😐😐
من پیتزا میخوردم مثلا پیتزای گوشت اینا توش سوسیس یا کالباس نداشت فست فودم خوردم خیلی دوست داشتم🤪
همه چی بخور در حد اعتدال و زیاده روی نکن نوش جونت
از همه چی بخور نزار رو دلت بمونه هوسه ولی کم بخور😊
وااای چجوری پیتزا دوست نداری؟ من عاشق پیتزا ام. تو بارداری بدترم شده بودم😬😁
نه اینکه کلا دوست نداشته باشم ترجیحم ساندویچه😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه