Ooma
پرسش (1400/01/16):

خانومای باردار شما خوردن فست فودو قطع کردین؟

سلام خانوما.من نمیتونمم فست فود نخورم.دلم میخواد.چیکار کنم؟؟؟شمام میخورین؟

منکه میخوردم تو بارداری
هر چیزیش به اندازه ضرر نداره
کمترس کن من دو هفته ای ی بار میخوردم
پروفایلت چه باحاله با چی درست کردی؟
منم میخورم ولی کم.بیشترخودم درست میکنم
پس شمام میخورینمن
من عذاب وجدان میگیرم وقتی میخورم
پس اشکال نداره
😁
سوسیس کالباس خوب نیس نخور
پیتزا مرغ بخور
ساندویچ همبرگر یا کباب بخور
اره ایناخوبه حالا سوسیس درماه یکبارچیزی نمیشه.وااای من ویارم سرپسرم ساندویچ خوراک بندری ومرغ قاطی بود😑
من تو بارداریم اصلا سوسیس کالباس نوشابه نخوردم
پیتزا خودم درس میکردم. میخوردم
منم از اول تا حالا هروقت هوس کردم خوردم سوسیس کالباس ماهی یه بار که اشکال نداره سعی کن کمتر بخوری
اره
من خیلی دوست داشتم و دارم ولی شوهرم نذاشت بخورم الانم نمیزاره😫😫😫
سلام عزیزم.کلا سوسیس و کالباس خوب نیست چون نگهدارنده دارند.اگه تهران هستید از دهکده پروتیین تو شریعتی یا سعادت آباد می تونید ژامبون بدون نگهدارنده بخرید و سوسیس.
من ۴ ماه اول اصلا نخوردم
ولی بعدش دیگه نتونستم تحمل کنم
سعی میکنم دیر ب دیر بخورم
کم کاری نمیشه
ولی فست فود هم سعی میکنم از جای خوب بگیرم و هم اینکه بدون سوسیس و کالباس باشه
من ماهی ی بار میخورم
میخورم ولی نه زیاد از حد
من از اول خوردم هنوز میخورم ولی کم
آخه واقعا دلم میخواد...کالباس ک نه زیاد ولی سوسیس واقعا نمیتونم نخورم هوس میکنم
من میخورم
ماهی دوسه بار
مرسی ک همتون میخورین‌‌.دیگه منم با خیال راحت میخورم😁
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه