- لطف میکنید جواب آزمایش منو نگاه کنید
ممنونم🌹
سابقه کم خونی تالاسمی و مینور ندارم
درحال حاضر قرص آهن ساده، فولیک اسید، ویتامین دی و کلسیم استفاده میکنم
چون مولتی ویتامین استفاده نمیتونم کنم و قرص آهنم ساده هست گفتید فولیک اسید را ادامه بدم>تفسیر جواب آزمایش در بارداری101 بازدید13 پاسخ - ❌ درمان سیاهی دورچشم❌288 بازدید11 پاسخ
- ترش زیاد خوردن کم خون میکنه ؟>خوردن چیزهای ترش و نمکی در بارداری286 بازدید19 پاسخ
- >تفسیر ازمایش و راه حل برای رفع کمخونی143 بازدید27 پاسخ
- کمخونی در بارداری191 بازدید33 پاسخ
- لطفا ازمایش منو تفسیر کنین100 بازدید6 پاسخ
- لطفا ازمایش منو تفسیر کنین81 بازدید2 پاسخ
- پسرم مدتیه میگه سرگیجه دارم و جلو چشمام سیاهی میره بردم دکتر این آزمایشا رو براش نوشت،میشه لطفا جواب آزمایش رو تفسیر کنید>✅️تفسیر جواب آزمایش خون✅️148 بازدید5 پاسخ
- عزیزم من میخوام برای بارداری اقدام کنم اما کمبود آهن دارم هم فریتین ۵دارم و هموگلوبین ۸تا ۱۰ چندین مرحله سرم آهن زدم و تقریبا هر یک شب درمیان دارم سیدرال مصرف میکنم که به گفته متخصص خون اینجوری دارم سیدرال میخورم هرچی دم دستم باشه میخورم فروگلوبین تقریبا هر روز میخورم پرگناکر کانکشن که برای پیش از بارداری هست مصرف میکنم اما مشکلم اینه که خونریزی در ۳روز اول پریودیم خیلی زیاد تقریبا نزدیک به ۲۰تا پد بهداشتی پر میشه تو سه روز اول چکار کنم خانم دکتر که خونریزی کم بشه
میوم داشتم ۳سال پیش میومکتومی کردم و تقریبا دو ماه پیش سنو کامل دارم از رحمم واژینال که خداراشکر هیچی نبود دیگه و البته یک لوله هم بسته هست
چه داروهایی مصرف کنم که خونریزی کم بشه؟تا این سرم های آهن و سیدرال که میخورم تاثیر داشته باشه
مفنامیک اسید هم برام هیچ تاثیری نداره
>خونریزی زیاد در پریودی202 بازدید18 پاسخ - بعد تعطیلات میخوام برم پیش دکترم که برام نوبت سزارین بزنه. از اونجایی که ماه قبل نرفتم چکاپ و خودم یه آزمایش تیروئید دادم که کامل هم نبوده بهم گفتید ماه بعد دوباره تکرارش کنم.
حالا میخوام سه شنبه آزمایشا رو انجام بدم که با جوابشون برم پیش دکترم.
میشه بگین چه آزمایشی انجام بدم تو این سن بارداری؟
تیروئید دارم هرماه چک میکنم. فرتین خونمم به زور دارو یکم بهتر شده که سه ماهه چک نکردم. و کلا اگه آزمایشی هست قبل سزارین انجام بدم بهم بگین >آزمایش و سونوگرافی بارداری167 بازدید4 پاسخ - سلام خدمت دکتر اوما
طبق این آزمایشی که میفرستم براتون گفتن من کم خونی دارم میخواستم بپرسم چه مکمل هایی بخورم که جبران این کم خونی بشه >کم خونی در بارداری184 بازدید15 پاسخ - پسرم تیروئید کم کار داشت ۱۵ بود ویتامین دی هم پایین بود کم خونی هم داشت
دخترم هم اولین باره ازش آزمایش میگیرم>تفسیر ازمایش بچه هام162 بازدید26 پاسخ - لطفا جواب ازمایش رو بررسی میکنید
>ازمایش دیابت بارداری در۲۷هفته150 بازدید10 پاسخ - من چهار ماهه که زایمان کردم. تقریباً یک ماهه که ریزش موهام شروع شده؛ به همین خاطر چند وقت پیش کلی کوتاه کردم. ریزش مو زیاده و واقعاً عذابم میده. قبل بارداری این طوری نبودم. کم خونیمم حتی نسبت به قبل بهتر شده. قرص کلسیم و ویتامین دی ماهانه هم میخورم. چه قرصی بخورم که از ریزش مو جلوگیری کنه و تأثیر داشته باشه و برای شیردهی هم ضرر نداشته باشه؟>قرص برای جلوگیری از ریزش مو251 بازدید11 پاسخ
- بی زحمت جواب آزمایش های منو تفسیر کنید
قند اوایل بارداری یکم لب مرز بود مجدد تکرارش کردم نرمال شد. اما الان یهویی خودم گفتم آزمایش قند بدم که زیادی پایین نیست؟
فرتین خونم در کل پایین هست تالاسمی مینور هستم نزدیک 2 ماهه قرص فرامکس میخورم. تیروئید هم از اول بارداری گرفتم روزی یه دونه لوکسین 100 میخورم به جز جمعه ها
خانم دکتر تازه الان از پیش دکتر متخصص بیماری های داخلی میام برای تیروئید گفته خوبه قرصت رو جمعه ها نخور. گفتم که نمیخورم گفت پس دو روز نخور(راستش من در هفته هست که دوبار نمیخورمش) بهشم گفتم گفت همون پنجشنبه جمعه قرص رو نخور.
برای قند فقط بهم گفت چرا قندت پایینه؟ و برای فرتین خونم گفت همون قرص رو ادامه بده. راستش از رفتن پیشش پشمون شدم نمیدونم تجویزش خوب بود یا نه. این ماه پیش دکترزنان نرفتم گفتم ماه بعد برم چون علائم خاصی یا آزمایشی نداشتم که برم. نیازه برم پیش دکتر خودم؟ >تفسیر جواب آزمایش و152 بازدید9 پاسخ - میخواستم ببینید توی آزمایش خونی که دادم، روند بهبود کمخونیم خوبه؟ قبل زایمان روزی دوتا فروفورت گاین میخوردم. بعد از زایمان روزی یکی میخورم. همین قرص رو ادامه بدم؟
مورد دیگه اینکه تا پریروز پریود نشده بودم فقط گهگاهی درد کمر و زیر شکم سراغم میومد اما پریروز صبح ببخشید روی لباس زیرم اندازه دو بند انگشت خون دیدم. دیروز هم حالت لک قهوهای و صورتی خیلی کم بود اما از دیشب تا حالا خبری نبوده. یعنی شروع پریودیه؟ آزمایش بارداری و عفونت ادراری هم دادم و مشکلی نبوده. (آخه بعد از زایمان عفونت ادراری گرفته بودم).>آزمایش خون بعد از زایمان216 بازدید17 پاسخ - پسرم ۲ سال و ۴ ماهشه ،ده روز پیش آزمایش داد تیروئید کم کار داشت، ۱۵ بود، ذخیره آهن و ویتامین دی هم کم بود، دارو بهش داد،
۱۲ کیلوعه ، قدش هم ۸۴ ،اشتهاش خوبه ولی وزن نمیگیره ،وقتی میخوابه گردنش عرق میکنه، بیخواب هم هست، هنوزم درست نمیتونه حرف بزنه فقط میگه عمو دایی عمه بابا مامان ددی ،و یه جمله های نامفهوم که فقط خودم متوجه میشم چی میگه
بردمش دکتر بهش قرص داد،گفت ۴ هفته دیگه دوباره ازمایش بگیرم،سوال من اینه که تو حین درمان و دارو خوردن میتونه کلمات جدید بگه یا باید کامل خوب بشه تا بتونه خوب حرف بزنه؟
توروخدا هرکسی میدونه و تجربه ای داره بگه خیلی نگران پسرمم🥺
>تیروئید کودک ۲ ساله195 بازدید16 پاسخ - پسر من حدودا۱۸ماهشه
مدتی هست که روی ناخن هاش لکه های کوچولوی سفید افتاده
و زیر چشماش هم سیاه و گود شده
سعی میکنم به تغذیش برسم سه وعده غذا میخوره ولی متوسط
شیر روزانه ۳۰۰میل و شب هم کلا تا صبح نمیخوره
مولتی ویتامین بهش میدم اما مدتیه قطره آهن ندادم چون نمیخورد و تف میکرد
همه بهم میگن کم خونی گرفته
چکاب یک سالگی کم خونی نداشت ولی الان نمیدونم
ممنون میشم راهنمایی کنید که چیکار کنم نیاز به چکاب داره یا قطره خاصی از داروخانه بخرم
یه نکته دیگه پسر من الان فقط این کلمات رو میگه (بابا ماما دا آلو. آب میومیو /علی/الله الله /نه/اره)در حد ده تا کلمه به نظرتون چیکار کنم ؟!دیر شده ؟>کم خونی کودک ۱۸ماهه210 بازدید7 پاسخ - ممنون میشم جواب این آزمایش رو تفسیر کنید >تفسیر جواب آزمایش201 بازدید6 پاسخ
- ❌❌کم. خونی در شیردهی❌❌159 بازدید4 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
نظرسنجی درمورد خرید خانه😘😘💝💝
سلام دوستای گلم ان شاالله حال دلتون خوب باشه😍😍
به نظرشما ازبین این دوتا خونه کدوم بهتره مورد اول :۱۳۰متری درب به حیاط بازسازی نمیخواد وقابل سکونته اما برای اینکه به سلیقم نزدیک بشه احتیاج به یه سری تغییرات وبازسازی داره حالا مورد دوم درب ازساختمان هست ۲۰۰متری بازسازی کامل احتیاج داره وتغییرات هردو یک محله وتفاوت قیمت چندانی نداره اینم بگم برای هردومورد باید خودمون بتکونیم حساابی بعدازیکسال بتونیم بازسازی کنیم🥲🥲
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡
خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین
سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا میخوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
سلام خانمااا روز8انتقال جنینمه توروخدا بیاید بی بی چک مو ببینید
سلام خوبید خانما روز8انتقال جنینمه
بی بی چک زدم هاله انداخته مثبته به نظرتون؟!
قربون امام حسین و حضرت ابوالفضل وائمه بشم من
ممکنه خطا باشه
همون لحظه ک زدم هاله زد
باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه
سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢




