- به امید خدا آخر تیرماه زایمانم هست
الان چیا بیشتر بخورم که واسه بچم خوب باشه و زیبا بشه>دو ماه آخر بارداری417 بازدید44 پاسخ - تغذیه بارداری مفید بودن کندر261 بازدید15 پاسخ
- من تا به الان مغزیجات نخوردم لبنیات نخوردم گوشت قرمز نخوردم
از بین مکملا فقط آهن رو میخورم
امروز کلا فکرم درگیره میگن مغزیجات روی هوش جنین تاثیر دارع لبینات روی پوست وقد بچه واستخوان بندی بچه تاثیر داره میگم نکنه مشکلی واسه بچه بعداً باشه نکنه بچم فلان بشه ریزه میزه باشه
بیاین بگی ربطی ندارع ژنیتک رو زیر سئوال نبرم
شما تجربه ای دارین؟؟
>تاثیر تغذیه در بارداری بر جنین517 بازدید51 پاسخ - >سوال از خانم های باردار669 بازدید33 پاسخ
- چند روزی هست که شب ها از شدت گرسنگی از خواب بیدار میشم و فوری باید یه چیزی بخورم!در طول روز هم همینطور شدم حالا...هر یک ساعت انگار گشنم میشه باید میوه ،مغز یا خوراکی بخورم،ولی میلم به غذا کم شده و میان وعده هام زیاد شده.
میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟میترسم قندم بره بالا این همه چیزای شیرین میخورم!😂
ممنون🌹>گرسنگی مداوم در بارداری672 بازدید23 پاسخ - خوردن سوسیس و کالباس در بارداری1,432 بازدید31 پاسخ
- پزشک اوما این ازتون خواهش می کنم به این سوال که شاید دغدغه خیلی از خانم ها هست جواب بدید. باز هم تاکید میکنم من مقاله شما رو خوندم ولی اگر بشه به صورت لیست وار بیان کنید سپاسگزارم. >مواد غذایی ممنوعه در بارداری چیست842 بازدید36 پاسخ
- همش نگرانم نکنه دخترم خوب وزن نگیره بخاطر تغذیه من >سوال در مورد وزن گیری نینی هامون492 بازدید97 پاسخ
- مثلا باهاش اش درست کرد>خوردن گزنه در بارداری1,335 بازدید2 پاسخ
- زندایی من قبلا با یک اقایی ازدواج کردن و 11 سال بچه دار نشده بعد از کلی دکتر و دوا و درمان تا طلاق گرفته، 7سال هم با داییم ازدواج کرده، خلاااااصه 3سال پیش دکتر اب پاکی ریخت رو دستش گفت تو هییییییچ وقت باردار نمیشی.
حالا بدون این ک اقدام خاصی داشته باشه و به فکرش باشه فهمیده به صورت طبیعی باردار شده، الان 7 هفته هست
چه توصیه هایی دارین. چی باید بخوره چی نباید بخوره.
ممنون میشم راهنمایی کنید. خیلی نگران هست>بارداری بعد 18 سال، چه توصیه هایی دارین1,068 بازدید162 پاسخ - خانما روغن حیوانی در بارداری ضرر داره؟
چه چیزایی تو بارداری خوب نیست؟>تغذیه در بارداری وخطر در تغذیه584 بازدید28 پاسخ - مصرف کافی میکس در بارداری958 بازدید9 پاسخ
- خوردن کشک در بارداری895 بازدید8 پاسخ
- من هفته 31هستم ،قندم لب مرزه و اضاف وزن دارم دکتر بهم گفته باید رعایت کنم ولی نمیدونم چجوری 😕
بخصوص برای شام نمیدونم چی درست کنم که بدون نون یا با نون کم بشه خورد
لطفا اگ پیشنهادی دارین بگین ،من واقعا بعضی شبا از بس سردرگمم حوصلم نمیشه چیزی درست کنم و گرسنه میمونم و این برای نی نیم خوب نیست،لطفا کمکم کنین 😞>تغذیه در بارداری و افزایش قند خون و وزن558 بازدید24 پاسخ - برنامه غذایی برای بارداری564 بازدید31 پاسخ
- غذای مناسب برای برداری953 بازدید23 پاسخ
- خوردن عسل در بارداری793 بازدید13 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه
سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭
سلام خانمااا روز8انتقال جنینمه توروخدا بیاید بی بی چک مو ببینید
سلام خوبید خانما روز8انتقال جنینمه
بی بی چک زدم هاله انداخته مثبته به نظرتون؟!
قربون امام حسین و حضرت ابوالفضل وائمه بشم من
ممکنه خطا باشه
همون لحظه ک زدم هاله زد
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡
خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین
سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا میخوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
سلام خانوما ...تو اینستا دیدم خوشم اومد ازش..حوصلم سر میره دوست دارم یکی برای خودم درست کنم..سخت نیس ؟
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
سلام دوستان تو این شبای عزیزم بیایید برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم
سلام دوستان هرکسی دلش خواست شرکت کنه برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم که دامنشون بحق امام حسین سبز بشه اسامی کسایی که چشم انتظارا رومینویسم اگه کمو زیاد کسی رو یادم رفت ببخشید بیاد خودش اسمشوبگه




