- میخواستم از شما خانمای گل بخوام با دل های پاکتون برای سلامتی بچه ام دعا کنید🙏🏻💕
دعا کنید اگر سالمه،اگر صالحه بمونه برام🙏🏻❤️مرسی عزیزان💕
اگه ممکنه به نیت سلامتیش یه صلوات بفرستید❤️🙏🏻
تا حالا هر وقت اینجا التماس دعا داشتم خدا به دل های پاکتون نگاه کرده و دستامو خالی از اجابت نذاشته 🙏🏻❤️
>التماس دعا دارم عزیزان746 بازدید187 پاسخ - مادران باردار و دوستان عزیز التماس دعا520 بازدید65 پاسخ
- التماس دعا از عزیزان201 بازدید37 پاسخ
- التماس دعا>اولین جمعه محرم روز شیرگاران حسینی690 بازدید125 پاسخ
- التماس دعا دارم ازتون❤️🙏🏻383 بازدید57 پاسخ
- مثل پاهای قبل شدید نیست ولی گاهی حس پریودی میاد و میره
دعا کنید باردار باشم و پریود نشم💖😍
سه سال ونیمه اقدامم>دعا کنید برام که باردارباشم757 بازدید104 پاسخ - بالاخره بعد چند هفته سوال پرسیدن و اذیت کردن شما امشب نوبت سونو ان تی دارم... برا منو نینی خیلی خیلی دعا کنید >برام دعا کنید امشب سونو دارم ❤️🥹766 بازدید36 پاسخ
- چندروز پیش تاپیک زدم و توش کلی ناله کردم که چرا خدا نگام نمیکنه. دوست خوبم mamane. hirad اومد تو تاپیکم و علاوه بر کلی حرفای خوب که بهم زد گفت یه تاپیک بزنم و از خانومایی که زایمانشون نزدیکه بخوام برام دعا کنن چون لحظه زایمان حضرت زهرا میاد بالاسرشون و خب از گناهان هم پاک میشن.
حالا امشب در شب ۶ محرم که منصوب به حضرت علی اصغر هست از همتون عاجزانه خواهش میکنم لحظه زایمانتون دعا برا اقدامی ها خصوصا اونایی که چندین ساله منتظرن، اونایی که سقط مکرر هستن، اونایی که باردارن و هنوز تازایمانشون مونده و در آخر برای من که درمانده و دست کشیده از دنیام و نیاز به معجزه دارم دعا کنید.
مامانایی هم که به بچتون شیر میدین لطفا لحظه شیر دادن به کوچولوتون برامون دعا کنید.
شاید ملائک در خونه شما باشن و آمین به دعای شما بگن و خدا حاجت دل مارو هم بده
انشاالله مامانای باردار به خیرو خوشی زایمان کنین و مامانایی که بچه دارین خدا بچه هاتونو در پناه خودش نگهداره به آبروی حضرت علی اصغر، بچه هاتون عاقبت بخیر بشن
الهی آمین>تاپیک التماس دعا برای اقدامی ها از مامانایی که زایمانشون نزدیکه652 بازدید165 پاسخ
عزیزان امروز عرفه هست التماس دعای مخصوص دارم برای یکی از عزیزانم
ریه هاشون درگیر بیماری شده😔
بستری بیمارستان هستند
احتمال بدخیم بودن بیماری زیاده😭😭
ملتمسانه از همگی میخوام امروز از خداوند بخواهید لباس عافیت و سلامت بر تن همهی بیماران علیالخصوص عزیز بنده، بپوشاند🤲🏻
خیلی براشون دعا کنید😭😭😭
شرمنده که اینجا گذاشتم😭
ان شاءالله که به نفسای گرمتون شفا پیدا کنه 😔😭>برای خاله جونم دعا کنید 😭461 بازدید80 پاسخ- لطفا با دلای پاکتون برام دعا کنین برای حل مشکلم یه صلوات بفرستین311 بازدید60 پاسخ
- از صمیم قلبم واسه تک تک تون از خدا میخام به حاجت قلبی تون برسین
همه شما آرزوهای قشنگی دارین الهی که آرزوهاتون با خواست خدای مهربون یکی باشه.
التماس دعا 🌸>با دیدن این عکس دلم لرزید 🥹1,324 بازدید167 پاسخ - راستش مدتیه یه حاجتی دارم از شما دوستای گلم میخام به نیت مادر ابوالفضل العباس هرچقدر میتونید صلوات تقدیمشون کنید و در کنارش واسه حاجت روایی منه حقیر هم دعا کنید.خیلی از شماها دلاتون پاکه انشالله با نفس گرم شما واسم معجزه بشه .>التماس دعا دارم دوستان441 بازدید109 پاسخ
- بفرستید برای علی نامی
ممنونم از لطفتون 🥺🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏🙏>رفقای عزیزم به دعای خیر و نفس تک تکتون که نزد خداباارزش احتیاج دارم711 بازدید97 پاسخ - ساعت 7 رفته اتاق عمل، عمل قلب باز داره 🙏
التماس دعا دوستان 🙏🙏🙏🙏🙏>التماس دعای فراوان دارم ازتون 🙏🙏🙏😭555 بازدید118 پاسخ - من امروز ظهر میرم برای سونو تشکیل قلب سپاسگزارم اگر برام دعا کنيد و ی صلوات بفرستيد ممنونم ان شاالله همگی حاجت روا باشيد 🙏>سونو تشکیل قلب و التماس دعا از همگی 🤩💝741 بازدید152 پاسخ
- برای یک جوان که تصادف کرده و راننده فرار کرده دعا کنید
ضربه مغزی شده
حالش وخیمه
مادرش خیلی زن بد و بدزبانی هست که خیلی دلهارو شکسته
برای جوونی و دل پر آرزوی خودش دعا کنید به زندگی برگرده
خدایا .... 😔😔😔😔
>🙏🙏التماس دعا برای جوان ضربه مغزی 😔😔1,050 بازدید234 پاسخ - بچه ها یه لحظه بیایید492 بازدید160 پاسخ
- درد و دل امشب من و التماس دعا از همتون983 بازدید109 پاسخ
- چند روزیه ی مشکلی برام پیش اومده
ازتون التماس دعا دارم
انشالله دعای خیرتون اول شامل حال خودتون بشه در کنارش شامل حال منم بشه
🙏💚>التماس دعا دوستان اومایی⚘477 بازدید62 پاسخ - دعای گوی همه هستم806 بازدید153 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه
سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭
سلام خانمااا روز8انتقال جنینمه توروخدا بیاید بی بی چک مو ببینید
سلام خوبید خانما روز8انتقال جنینمه
بی بی چک زدم هاله انداخته مثبته به نظرتون؟!
قربون امام حسین و حضرت ابوالفضل وائمه بشم من
ممکنه خطا باشه
همون لحظه ک زدم هاله زد
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
سلام خانوما ...تو اینستا دیدم خوشم اومد ازش..حوصلم سر میره دوست دارم یکی برای خودم درست کنم..سخت نیس ؟
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
سلام دوستان تو این شبای عزیزم بیایید برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم
سلام دوستان هرکسی دلش خواست شرکت کنه برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم که دامنشون بحق امام حسین سبز بشه اسامی کسایی که چشم انتظارا رومینویسم اگه کمو زیاد کسی رو یادم رفت ببخشید بیاد خودش اسمشوبگه
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢




