بوی تند و پررنگ بودن ادرار نوزاد دختر ۴ماهه
سلام پزشک اوما وقت بخیر دخترم چندوقتیه ادرارش خیلی پررنگ و زرد شده تو پوشکش میبینم وخیلی تند شده بوش طوری ک از رو پوشکش حس میکنم میخواستم بدونم علتش چیه چیکارباید بکنم؟
آیا با تخمک ۱۵میلی میشه باردار شد؟؟
سلام دوستان عزیز،یه سوال دارم
آیا میشه با تخمکی ک روز ۱۷پریودی ۱۵میل هست ،باردار شد؟؟کسی تاحالا تجربع داشته باسایز پایین تخمک،باردار بشه؟🥺من این ماه این شکلی شدم قبلا نرمال بود،یعنی این ماه اقدام کردم ممکنه بگیره یا غیرممکنه؟
ممنون میشم اگ کمکم کنین
ویتامین و آهن در بارداری
سلام دوستان از چندهفتگی باید آهن و ویتامین های بارداری رو خورد؟ من 14 هفتم دکترم داد. حس میکنم اشتباه کرده حواسش نبوده. زود نیس الان؟
زردی نوزاد طولانی مدت
سلام دوستان نوزادم ۲۲ روزشه از روز ۴ زردی گرفت و روز ۷ رفت تو دستگاه به مدت سه روز خیلی بهتر شد ولی مجدد دو روز بعد که از دستگاه اومد بیرون یه مقداری زرد شد بردم دکتر میگه زردیش روی ۱۱ و ۱۲ هست نگرانی نداره نیاز نیست کاری کنی ولی من یه موقع هایی نگاش میکمم حس میکنم خیلی صورتش زرده خطری نداره؟الان شده ۱۸ روز که زرده یعنی چقدر دیگه ممکنه بمونه؟کسی مثل من بوده؟؟نیاز نیست دوباره بره دستگاه؟وزنشم الان ۳/۷۰۰هست
سقط و ایست قلب جنین
سلام دوستان کسایی ک ب دلیل ایست قلب جنین سقط کردن دلیلشو فهمیدن ک از چی میتونه باشه و مشکل کجاس اگ تجربه دارید بگید؟؟
سلام خسته نباشید
سلام میخاستم بپرسم کسی توی بیمارستان هدایت زایمان کرده کسی به من معرفی کرده میخام ببینم کدوم بیمارستان برای زايمان خوبه؟؟؟
گلودرد نوزاد زیر یک ماه
سلام خانما،،خواستم بپرسم علائم گلودرد نوزاد زیر یک ماه چیه؟اگه کسی تجربه ای داره واسه خوب شدنش ممنون میشم بگید
بعضی موقع همیشه نه ها جای تخمدان هامو دست میزارم سرده سردم نیستا مثل رطوبت داشته
بعضی وقتا همیشگی نیست حیلی کم پیش میاد وقتی رو تخمدانم دستمو میزارم سرده سردم نیس مثل رطوبت داشته باشه اونجوریه ولی خیلی کم پیش میاد اینجوری باشه دلیلش چیه ؟
روز دقیق تخمک گذاری رو چطور پیدا کنم ؟
سلام به همگی من میخوام اقدام داشته باشم و جنسیت هم یکم برام مهمه که پسر باشه ، حالا روز تخمکگذاری رو چطور پیدا کنم ؟پریودام منظم نیست یا ۳۰روزه یا ۳۲،، کیت تخم گذاری رو کی استفاده کنم ،،الان روز ۱۲ سیکلم
بالااوردن شیرازدهن ودماغ بخاطرچیه
سلام دخترم شیرخشک نان 1میخوره ازامروزسه باربالااورده هم ازدهن هم دماغ..بخاطرچیه؟
آیا از عوارض امپول هاییه که بخاطر ای یو ای تزریق کردم؟
سلام خانم دکتر.من این ماه ای یو ای کردم که نگرفت و امروز سومین روز پریودمه
تیتر بتا انجام دادم قبلا که منفی شد.من توو پریود همیشه درد داشتم ولی این ماه خیلی افتضاحم،دارم از درد کمر و دل درد و حالت تهوع می میرم امروز صبح فشارم افتاده بود رفتم سرم زدم.بهتر شدم ولی باز الان تمام بدنم بیقراره حالت تهوع دارم،به گوشی نگا میکنم میخوام بالا بیارم فیلم می بینم همینطور حتی کتابم میخونم🤦♀️سرگیجه هم دارم.بنظرتون بخاطر امپولاییه که واسه ای یو ای تزریق کردم؟
درد شدید تخمدان و زیر دل بعد hcg
سلام من الان روز ۶هست ک آمپول زدم از پس فرداس روزی ک آمپول زدم درد زیر دل و تخمدان داشتم
الان دو روزه بدتر شده در حدی ک ببخشید موقع ادرار کردن میترسم از درد
خم ک میشم یا بلند ک میشم عطسه میکنم کلا خیلی درد داره
چکار کنم؟ مسکن میشه خورد؟
بچه ها بنظرتون کم و زیاد شدن تمایلات جنسی ربطی به جنسیت بچه داره؟
همین بود سوالم؟
تب کودک 13 ماهه
سلام. دختر 3روزه تب داره تب 38ونیم درجه هست معمولا. با قطره استامینوفن و بروفن تب پایین نمیاد. پاشویه میکمم. تب میادپایین ولی فقط نیمساعت خوبه دوباره میره بالا. ازدیروز تاحالا خیلی استفراغ میکنه. چیکارکنم؟ الان هم جزشیر خودم اصلا غدا نیمخوره. انقد استفراغ میکنه ک اب بالا میاره. دذضمن شیاف هم گذاشتم یه بار خوب بود یه بارش نه. نمیتونم ک مدام شیاف بزارم.
استفاده از کرم ترک لب
سلام دکتر اوما و خانوما من لبم شدید ترک خورده این کرمو گرفتم توش ویتامین آ داره میتونم استفاده کنم؟؟؟؟؟
سلام مامانایی گل
سلام عزیزان حالت خوبه .دوز واکسن پسرمو زدم .امروز میتونم بهش رازیانه بدم چون کمی بی تابه
تاثیر قرص سپروهپتادین بر روی اسپرم مرد ؟
سلام بچه و اومای عزیز شوهرم واریکوسل دارع و الان قرص سپروهپتادین و قرص چاقی میخورع ایا بر روی اسپرم تاثیر دارع باعث ضعیفی اسپرم میشع؟ ممنون میشم جواب بدید
دکتر و خانما ببینید چه آزمایشی برام نوشتن؟
آزمایش قند هست ولی نمیدونم چند مرحله ای هستش
من نمبتونم اسهالو تشخیص بدم
سلاپ خ دکتر و اومایی های عزیز..دخترم از دیروز مدفوعش تغییر کرده(.شرمنده عذر میخام) میخاد دسشویی کنه قشنگ صدای پرت پرت ش میاد.آبکی شده انگار.هر دفه دیشویی میکنه از پوشکش میزنه بیرون شلوارش کثیف میشه...اسهال شده ینی؟ واس چی؟ چیکار کنم؟ اینم بگم دیروز دیدم برنج خام خورده بود.تو پوشکش بود.🥴🥴 ممکنه ازون باشه؟.........و اینکه حالا ک ۱ سالش شد چ مواد غذایی ای چ چیزای جدبدی میتونم بهش بدم؟
قطره مولتی ویتامین مولتی کیم
سلام پزشک محترم و خانوما. نوزاد من 15 روزه هست دکتر قطره مولتی کیم از 15روزگی 25 قطره. میخواستم ببینم 25 قطره زیاد نیس. روی جعبه زده با فراوردههای لبنی همزمان مصرف نشه. یعنی چقدر فاصله باید داشته باشه با شیر دهی؟ خیلی قطره غلیظی هست شما چجوری میدین ب بچه تون؟ دیشب ک دادم خورد بدخوابی و بیقراری میکنه شیر هم کم خورد تا صبح..... لطفا راهنمایی کنین




