Ooma

وجود توده کوچک زیر استخوان جناغ نوزاد

سلام خانوما لطفا کسایی که نوزاد تازه متولد شده دارن نظر بدن من دخترم یک ماهشه زیر قفسه سینش دقیقا زیر استخوان جناغش وقتی دست میزنم یک توده گرد قد نخود داره میشه بگین که شما هم متوجه همچین چیزی تو بچه‌تون شدین یا نه میخوام بدونم چیزی طبیعی هست یا نه؟

4 پاسخ 415 بازدید


شربت بی بی سد برای نوزاد یکماهه

سلام دوستان و دکتر عزبز شربت بی بی سد برای نوزاد یکماهه خوبه بدم شبا اصلا خواب نداره

11 پاسخ 651 بازدید


تفسیر ازمایش سه ماه اول بارداری

سلام وقت بخیر ازمایش سه ماه اول دختر خالم هست اگه تفسیرش کنید ممنون میشم

15 پاسخ 372 بازدید


ادرار نکردن شب تاصبح

سلام
پسرم ۳ ماهشه شب تا صبح ادرار نمیکنه ولی در طول روز تعداد دفعات ادرار کردنش خوبه
ایا مشکلی هست یا طبیعیه

1 پاسخ 428 بازدید


بی بی چک چه زمانی مثبت میشود

سلام من دوروزه پریود نشدم ولی علایم پریودی رو دادم دیروز بی بی زدن منفی بود الانم مابین غذا حالت تهوع میگیرم کسی بوده اینجوری باشه حامله شه

8 پاسخ 941 بازدید


دکتر جان و خواهرای‌گلم لطفا ازمایشات خواهرمو تفسیر کنید

همین بود سوالم

19 پاسخ 369 بازدید


دفع بقایا و دارو

سلام پزشک اوما من بعد ۴۰ روز از سقط سونو دادم گفت ب اندازه ۲ سانتی متر یقایا مونده .ولی چون خون ریزیم بند اومده دکتر گفت فعلا اویشن و زعفران بخورم اگه لکه بینی داشتم امپول بزنم .الان نگرانم چیکار کنم ؟

9 پاسخ 423 بازدید


تشکیل نشدن رگ چشم نوزاد نارس

سلام دکتر و اومای های عزیز
دوستم دوقلو باردار بوده زایمان زودرس داشته ۳۳هفته بچهاس توی دستگاه بودن تایک هفته مشکلی نداشتن الان ۳۰روزگی بردنشون معاینه چشم و گفتن نوزاد پسر یکی از چشماهاش رگش تشکیل نشده و نوزاد دختر تشکیل شده مشکلی نداره
الان از زایشگاه تماس گرفتن باهاشون گفتن اک مشکلی داشته باشن باید لنز براشون بذاریم
الان بنظرتون رگ چشم نوزاد پسر تشکیل میشه ؟؟

17 پاسخ 741 بازدید


غذای کمکی کودک ۴ ماه و ۲۷ روزه

سلام دوستان . دختر من در طول روز خیلی خیلی کم‌شیر میخوره . میخوام غذای کمکی رو شروع کنم .چه غذا هایی میتونم بهش بدم و چند وعده و چه مقدار.

12 پاسخ 662 بازدید


مکمل سه ماهه دوم چی مصرف کنم؟

سلام دوستان.من در ماه چهارم بارداری به سر میبرم ،چه مکمل هایی رو باید شروع کنم.تحقیق ک کردم متوجه شدم باید فرو سولفات ۱۵۰ میلی گرم و مولتی ویتامین ساده رو مصرف کنم چیز دیگه ای ننوشته بود.میخواستم ببینید عکسی ک ارسال میکنم از قرص ها دقیقا همونه ک باید مصرف کنم یا خیر

82 پاسخ 387 بازدید


آیا واکسن ۱۲ ماهگی رو میشه زودتر زد؟

سلام،میخواستم بدونم آیا واکسن ۱۲ ماهگی رو میشه یک هفته زودتر تزریق کرد یا نمیشه و قبول نمیکنن یا اینکه خوب نیست؟

8 پاسخ 378 بازدید


حساسیت به فرنی و قرمزی پا😔توروخدا به دادام برسید

سلام پسرم چند روز بیضه باسنش و لای پاش قرمز میشه پوشکا رو امتحان کردم تغییری نکرد اگزما داشت از اول و بعدش خوب شد
دیشب یهو گفتم هیدردکسی زین بدم دادم صبح دیدم خوب شد شیر خشکم میخوره فقط
صبح و طهر بهش فرنی دادم دیدم باز داره قرمز میشه
ممکن فرنی حساسیت بده؟؟؟؟
گیج شدم دارم از اول غداهارو امتحان میکنم

4 پاسخ 547 بازدید


ممکنه با اینکه آمپول آزادسازی زدم، کیست داشته باشم این ماه؟

سوالمو بالا پرسیدم
امروز موعده ولی سه روزه لکه بینی دارم، لک قهوه ای
هجده روز پیش آمپول زدم.
امروز بیبی زدم منفی بود

4 پاسخ 304 بازدید


قفسه سینه پایین ترازحد نرمال

سلام بچه ها ودکتر...
مم امرور ۳۴هفته و۶رورمه ک سونو شدم..
دکتر نوشته قفسه سینه پایین ترازحد ندمال..
بنظرتون این ربطی ب فتق دیافگرام داره؟ممکنه اشتباه گرده باشه؟کسی بوده اینجوری و بچه سالم باشه؟

7 پاسخ 314 بازدید


سلام این ماه تخمک گذاریمو چجوری باید حساب کنم بدون کیت

سلام این ماه باید دوره ۳۵ پریود میشدم که دوره ۵۰ شدم روز تخمک گذاریم کی میشه

3 پاسخ 252 بازدید


دوستانی که آسپرین مصرف میکنن بیاین لطفا سوال دارم

سلام بچه ها اسپرین تاکی باید مصرف بشه

19 پاسخ 354 بازدید


جواب تست پاپ اسمیر

میشه جوابش رو ببینید خوبه همه چیز یا نه ؟

5 پاسخ 315 بازدید


حرارت زیاد پشت سر نوزاد

سلام . پشت سر دخترم از همون موقع که به دنیا اومده همیشه شدیدا حرارت داره به حدی که دست میگیرم پشت سرش قشنگ داغیشو حس میکنم . کسی میدونه چرا اینجوریه ؟ طبیعیه آیا ؟

19 پاسخ 370 بازدید


تداخل قرص ها باهم؟!

سلام دکتر
من این ماه دارم لتروزول مصرف میکنم ازروز۳پریودشروع کردم ولی ازدیروز سوزش تکرر ادرارگرفتم هر۱۲ساعت یه دونه قرص سفالکسین میخورم میخوام بدونم اشکال نداره مانع کارل لتروزول نمیشه؟؟

2 پاسخ 352 بازدید


🚫⛔سوزش مثانه بعد از ادرار⛔🚫

با سلام و خسته نباشید
مادرم ۶۵ ساله هستن
به علت ابتلا به کرونا با ۴۰ درصد درگیری ریه ۵ روز در بیمارستان بستری بودن
شب اول بعد از ترخیص با تخلیه ادرار سوزش شدیدی دارن که میگه تو ناحیه مثانه هست
با توجه به ضعف و بیحالی و استراحت مطلق بودنشون و قرنطینه سختشون هست ببریم دکتر
دارو چی بدیم بهشون؟
حتما ببریم دکتر؟
ممنون از پاسختون

2 پاسخ 370 بازدید