قضیه این قاشق چیه ب بدن کرونایی ها میچسبه😂🤔🤔
یااونایی که واکسن زدن
لطفا راهنما یی کنید
سلام
تو دوهفته اخیر منو همسرم چند مرتبه نزدیکی داشتیم و تو هر روزی که نزدیکی داشتیم همسرم دو الی سه مرتبه ارضا شد به فاصله ی نیم ساعت الی ۴۰ دقیقه یعنی تو هر یک روز ما سه بار رابطه داشتیم پشت هم
اولین سوالم اینه که
به این نحو که همسرم تو هرروز نزدیکی چند بار رابطه میخواد مضر نیستش؟ینی مشکلی هست؟
دومین سوالم
ما دوبار جلوگیری طبیعی داشتیم و بقیه با کاندوم بوده
امروز روز سوم پریودیم باید باشه ولی پریود نشدم یسری حالتاشو دارم چند روز بگذره باید بی بی چک بزنم؟
چون پریودی هام همیشه سر تاریخ بود و یا یک روز زودتر
یا اصلا لازمه بی بی بزنم؟علت این تاخیر ممکنه بخاطر نزدیکی زیاد باشه؟
ببخشید دیگه اینقدر واضح سوالمو مطرح کردم اگه ممکنه راهنماییم کنید خیلی ممنونم
خروج شیر از سینه
سلام من ماه هفتم بارداری هستم الان دیدم نوک سینم خیسه ی لحطه فشار دادم شیر اومد ایا طبیعیعه یا زوده.اینم میدونم نباید تحریکش کنم..
لکه بینی بعد از سرکلاژ طبیعیه؟
سلام وقت به خیر ، من دیروز توی بیمارستان صارم عمل سرکلاژ برام انجام شد ، تا امروز که بستری بودم پد های بیمارستان که استفاده میکردم سفید و تمیز بود ولی از عصر که بعد ترخیص اومدم خونه انگار یه لکه بینی مختصری مثل همون اوایل بارداری دارم ، خواستم بدونم طبیعی هست یا برم بیمارستان؟ چون دکتر بهم استراحت مطلق داده نمیتونم ریسک کنم اگر چیز خاصی نباشه برم بیمارستان.
میزان مصرف قطره دایمیتکون
سلام دخترم۷ ماهشه قطره دامیتیکون برای دل دردش چه مقدار باید بدم؟
قطره داخل شیر بریزم اشکال داره
سلام
من دخترم قطره هاشو نمیخوره و وقتی بهش میدم بیرون میریزه
میخواستم ببینم اشکال نداره که بریزم داخل شیرش و بهش بدم
خاصیت خودشو از دست نمیده و اثر میکنه!؟
سوال دارم بیان ببینن چه مرگمه🤔
من قلبم درد میکنه بعد هم زمان دست چپم شروع میکنه ب درد فقط موقعی این جوری میشم که یکی ی چیزی بگه که ناراحت شم چرا؟
انجام آزمایش غربالگری دوم
من جواب آزمایش اولمو که اینجا واسه پزشک اوما فرستادم گفت غربالگری مشکلی ندارد ولی حتما مرحله دوم را هم انجام دهید. ولی به دکتر خودم سهیلا عارفی که نشون دادم گفت آزمایشت خوبه مرحله دوم نمیخواد و ننوشت برام. حالا خیلی نگرانم نمیدونم برم یه دکتر دیگه برام بنویسه یا نه؟ شما انجام دادین؟ توروخدا راهنماییم کنید اگه میدونید
بارداری طبیعی بعد از بارداری خارج رحم
سلام من ماه پیش بارداری خارج رحم داشتم با امپول رفع شد.حالا رفتم دکتر بهم گفت ای یو ای کن شاید داخل رحم بشه شایدم نشه.یعنی من نمیتونم طبیعی باردارشم؟تازه ای یو ای کنم شاید داخل رحم باردار بشم .گفت تحرک اسپرم پایین و لوله هاتم مشکل داره😞 ماه پیش بعد از تزریق mtx هفت اذر پریود شدم اما این ماه پریود نشدم ۱۱ دی ازمایش دادم منفی بود.حالا میخوام نظر شما رو هم بدونم خانم دکتر
پسرم پاش شش انگشتی
سلام
پسرم سه ماه است و پای چپش شش انگشت دارد
بیمه تامین اجتماعی داریم
کدام بیمارستان ها در شهر تهران میتونم برم
علت سرگیجه شدن قبل پریودی
سلام من ۴روز مونده موعدم الان بیشتراز یه هفته میشه که موقع بلندشدن سرگیجه دارم ازچی میتونه باشه کسی تابحال تجربه داشته احتما بارداری دارم یانه
شرایط سونو آنومالی اسکن🙋♀️
سلام دوستان اومایی عزیز. من این هفته میخوام برم سونو آنومالی. میخواستم ازتون بپرسم قبلش باید مثانه پر باشه یا خالی؟ پیاده روی کنم قبلش؟ دکترم طول سرویکس رو تو نسخه نوشتن .ممنون میشم راهنماییم کنین.😘
جنین عرضی تا چند هفتگی میچرخه؟
سلام وقت بخیر
من از سنو انومالی جنینم عرضی بود ۳۰ هفتگی هم سنو رفتم بازم عرضی بود الان۳۲ هفته هستم تا کی امکان چرخیدنش هست؟ یعنی اگه تا کی نچرخه نامه سزارین بهم میدن؟
جنین عرضی رو با معاینه شکمی میشه تشخیص داد یا حتما باید سنو بشم؟
با توجه به دیابت بارداری که دارم از کی باید نوار قلب های بچه رو بگیرم؟ و هفته ای چند بار؟
سلام خدمت همه خوبین خوشین..با تجربه ها بیاین اینجا کارتون دارم
میخوام بپرسم چ راهایی پیشنهاد میکنین برای زایمان زودتر..و اینکه این شیاف گل مغربی چی چیه بدون نسخه پزشک هم میشه استفاده کرد یا ن؟بیاین تجربه های ارزشمندتون رو بگین ببینم چ کردین من هتوز دردی نگرفتم ک امیدی باشه بگم امروز فردا بزام😌😍
درد شکم و ناف در بارداری
من هفته 15 بارداری هستم درد ناف و سمت چپ شکم دارم و نفخ عجیبی از معده تا مقعد دارم معده درد شدید. دارم
ضربان قلب بالا خودم
سلام هفته بیست و یک هستم حدودا دوهفته اس که ضربان قلب خودم بالاس حدود ۱۰۳ تا ۱۱۸ متغیره فشارم هم ۱۱ دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
ترشح از سینه در بارداری
سلام ترشح از سینه در هفته ۲۱ طبیعیه؟
شیر گرفتن کودک
سلام دوروزه شیر از پسرم گرفتم سینه هام درد میکنه خواهشا لطفا راهنمایی کنید
دردزیرشکم واحساس گرفتگی روی معده
سلام به پزشک اومای عزیز.من از امروز درد شکم و زیر شکم واحساس گرفتگی معده دارم و وقتی راه میرم خیلی زیرشکمم درد میکنه ویه کوچولو هم کمردرد دارم.چه باید بکنم
بهترین مولتی ویتامین در دوران شیردهی
سلام گلای تو خونه..مامان های نمونه😁
من خیلی لاغر شدم و توان جسمیم اومده پایین میخوام یه خورده چاق شم ضمن اینکه بخاطر حساسیت پسرم به گوشت قرمز و لبنیات و مغز و ...پرهیز غذایی دارم..یه مولتی ویتامین خیلی خیلی خوب بهم معرفی کنید که خودتون استفاده کرده باشید ممنون میشم.




