بچهایی زنجانی بیاین اگه اعتقاد دارین
سلام خانوما از زنجان کسی دعا نویس خوب سراغ داره ک ازش خیلی راضی باشه و جوابم گرفته باشه.... کسایی ک اعتقاد ندارن نیان...... سحر
سنگ کلیه در بارداری
خانما به دادم برسید دلیل دردای سه روزپیشم مشخص شد سنگ دارم که جا به جاشده کمکم کنین خیلی درد دارم چیکار کنم دفع شه 4میل هست
کشیدگی عضلات بالای شکم یا احساس سفتی بالای شکم
سلام دخترا و دکتر اوما، من دو سه روزه وقتی میخوام سرپا بشم تو حالت ایستاده، قسمت بالای شکمم یا بهتربگم همون سمت معده ام، یه کشیدگی و سفتی دارم، از چیه؟؟؟ خطرناک ک نیست، خانمای تجربه دار بیایین بگین
تفسیر ازمایش ادرار کودک 13ماهه
سلام لطفا جواب ازمایش ادرار بگین ممنون. تب همراه با استفراغ داره.
کم کاری تیروئید در هفته من
سلام دوستان
من آزمایش دادم دکترم گفت خیلی تیروئیدت کم کار
دارو لووتیروکسین داده از فردا روزی یه دونه بخورم
آیا کم کاری خطرناک؟تا الان نمیدونستم
سلام میشه آزمایشمو تفسیر کنید ممنون💛
اونی ک دورش خط کشیده چیه؟
سلام لطفا ازمایشمو تفسیر کنید
ازمایش دفع پروتئین هست
🤯 بی اعصابی کودک دو ساله 👶
سلام دکتر محترماوما
بچه های من دو سال و دو ماهه هستن تقریبا
قل دومم خیلی بی اعصابه
زود از کوره در میره هر چی دستشه پرت میکنه
داداششو میزنه
ناخناشم میجوئه
آخه ی بچه دو ساله چرا باید اینطوری باشه
اینم بگم جر و بحثی اگه داریم با شوهرمدور از بچه هاس
از نوزادی با آواز و شعر و نوازش خابوندمشون
ولی قل دومم اینطوری شده
فرقی هم بینشوننزاشتیم هیچوقت
کوچکترین توجهی کرده باشیم واسه یکیشون سریعا برا اون یکی هم انجام دادیم
برا ناخن جویدنش لاک از داروخونه گرفتم ولی تاثیری نداشت
حتی پستونکاشو گاز میگیره حرصشو سر اونا در میاره روزی ی پستونک سوراخ میکنه پر آب دهنش میشه و من دوباره یکی دیگه میدمبهش
میدونمپستونک خوب نیس ولی میگم حداقل بهتر از ناخن جویدنه
البته اینم بگم تو حدود ۹ ماهگی سینه رو ول کرد و دیگه شیرمو نخورد و شیرخشکی شد
اما قل اولمشیر خودمو میخورد
ممکنه متوجه این موضوع شده باشه؟
چون این آخریا داداشش که شیر میخورد اونم اون یکی سینمو میگرفت دهن ولی نمیخورد
حس میکنم حسودی میکرد
الان برا درست شدنش چیکار کنم
مرتب حواسم بهش هست تا دست میبره دهنش پستونکمیزارم دهنش هر جور بخام حواسشو پرت کنم دستشو از دهنش بیروننمیاره
وقتایی که عصبیه وقتی بغلش میکنم آرومش کنم موهامو میکشه
امپور روگام رو کی باید بزنم؟؟؟؟
سلام من امپور روگام رو فراموش کرده بودم الان بزنم دیره؟؟؟؟؟؟ وای خیلی نگرانم سر دخترم یادمه میگفتن تا هفته ۳۴عیب نداره الان هرجا میزنم زده هفته۲۸ فقط
خوردن این قرص مجازه
سلام خدمت پزشک اوما دکترم گفت یه روز درمیون ویتامین دی هزار بخور چیزی برام ننوشت منم اومدم داروخانه اینو بهم داد همین قرصه؟خوردنش مجازه؟
نتیجه آزمایش ایمنی وانعقادی
سلام خانم دکترعزیز من یکبار سقط داشتم و سه بار انتقال جنین منفی.
میشه بگید نتیجه آزمایشم چجوره؟
خانمایی ک نوزاد سه چهار ماهه دارن بیاییین لطفااااا
سلام خدمت پزشک محترم و خانمای گل پسرم سه ماهو ۱۸روزشه و شیرخشکی شده به تازگی شیرخشک اپتامیل اچ آ میخوره سوالم اینه که چن ساعت یبار چه مقدار شیر باید بخوره؟ و چن بار باید ادرار کنه پسرمن دوساعت ۶۰تامیخوره و ادرارشم خیلی کمه، شماچقد میدین؟
جواب آزمایش قند و گلوکوز و ادرار
سلام به همه
دکتر اومای عزیز و دوستای گلی که میدونن جواب آزمایش من نرماله؟
پروتئین نیست تو آزمایش ادرار؟
اون trace جلو پروتئین معنیش چیه؟
ممنون از محبتتون
تفسیرجواب ازمایش تیروییدنوزاد۳۰روزه ببینیدخوبه یانه
لطفاازمایش تیروییدپسرموتفسیرکنیدببینیدخوبه یانه
آزمایش پاپ اسمیر
سلام من هفته پیش رفتم دکتر و گفتن مقدار خیلی کم عفونت قارچی دارم و پماد و قرص دادن استفاده کردم و خارشم خوب شد
پاپ اسمیر هم دادم حالا دکتر نیستن میشه جواب پاپ رو بررسی کنید ممنون میشم
تفسیرآزمایش غربالگری دوم
سلام خانم دکترودوستان بی زحمت آزمایش منونگاه میکنیدوبرام تفسیرش کنید
تفسیر جواب عکس رنگی رحم
دوستان اگه کسی میدونه جواب عکس رنگیمو بگه.ممنون
این بیبی چک مثبته؟
دخترم یکسال و سه ماهه هست😑
درد بعد از نزدیکی علتش چیست؟
سلام خانما . ممکنه راهنمایم کنید . من چند ماه پیش عفونت داشتم و درد در ناحیه تخمدان ها که کلی دارو مصرف کردم و خوب شدم اما الان دو الی سه باره مجدد بعد از نزدیکی در ناحیه تخمدان دچار درد و تیر کشیدن میشم . علتش چی میتونه باشه؟؟؟
بی بی چکممثبته بانه
سوالم و گفتم بالا




