Ooma

خون دماغ شدن در سه ماهه ی دوم

سلام من اوایل بارداری سه بار خون دماغ شدم که بعدش قطع شد ولی الان که سه ماهه دوم هستم خون دماغ میشم میتونه از آمپول انوکساپارین باشه که استفاده میکنم باید چیکار کنم به دکترم بگم

16 پاسخ 297 بازدید


درباره خوردن قرص کلومفین

من امروز روز ششم پریودیم هست امروز قرص کلومفین رو خوردم باید حتما شب پنجم میخوردم

84 پاسخ 392 بازدید


غربالگری سه ماهه اول

سلام خانوما
کسی میدونه وضعیت جواب من چه جوره؟؟؟

9 پاسخ 394 بازدید


دلپیچه و اسهال در بارداری

سلام من ۱۰ روزه دلپیچه و اسهالم .البتهشدید نیست.نفخ خیلی خیلی زیادی دارم.استراحت مطلق هستم.بدون هیچ تحرکی.غذا هم کم میخورم و تو وعده های ‌کوچیک.دارویی هست که بشه الان خورد از دلپیچه و نفخ خلاص بشم

7 پاسخ 418 بازدید


تب پسرم پایین نمیاد چیکار کنم فردام واکسن داره..تورو خدا کمک کنید🙏😢

سلام دکتر و مامانا از پری شب پسرم تب داره هر ۴ ساعت استامینوفن دادم فایده نداشت دیروز صبح یکم ابریزش بینی شفاف و یکم سرفه خشکم داشت خیلی کم ولی تبش دارو میدم میاد پایین بعد دوباره میره بالا از دیشب هر ۸ ساعت ایبو پروفن میدم فایده نداره میتونم شیاف بزارم..سه تاز دندونای نیشش دارن درمیان با یکی دوتا دیگ میتونه از اون باشه؟؟؟ چیکار کنم دکتر چی بهش بدم بیاد پایین؟

28 پاسخ 498 بازدید


جواب آزمایشمو تفسیر میکنید

ممنون میشم

11 پاسخ 612 بازدید


یبوست کودک یک ساله

سلام کودک من به تازگی یک سالش شده و غذای خانواده هم تازه شروع کرده روزانه بهشون شیر پاستوریزه میدم وشبا هم شیر خشک بیومیل ولی الان دو سه روزه یبوست شدید گرفتن جوری که هنگام دفع خیلی اذیت میشن شبیه سنگ ریزه میمونه ممنون میشم راهنماییم کنید چطور یبوست برطرف بشه

7 پاسخ 340 بازدید


آلرژی و شروع غذای کمکی

دخترم ۵ ماه و نیم هست ،چند روزی فرنی میدم میخوام حریره بادام شروع کنم،ممکنه آلرژی داشته باشه؟یا حتما باید امتحان کنم.

8 پاسخ 282 بازدید


چرا ناف من این شکلیه ؟

سلام
چرا ناف من این شکلیه؟کسی بوده اینجوری باشه نافش ؟
مشکل داره ینی ؟ تو سونوگرافی که چیزی نشون نمیده

20 پاسخ 1,254 بازدید


سلام یه لحظه بیاین تروخدا😟

سلام به خانم های گل و دکتر اوما من باردارم جفتمم سر راهی الان یه مدت کشاله ران هام یعنی دقیق بگم بالای واژنم به شکل ۷ این ور اون ورش درد میکنه بیشتر وقتی به کنار دراز میکشم به نظرتون علتش چی میتونه باشه نگرانم🥺
و اینکه ادارمم کم کم میاد به نظرتون عفونت نیست

29 پاسخ 550 بازدید


لطفا ازمایشمو تفسیر کنید

سلام خدمت پزشک اوما
دوران بارداری تیرویید کم کار داشتم حالا ازمایش دادم ولی الان دکترم نیس لطفا برام تفسیرش کنید ممنون و اینکه اگه دارو لازمه چی مصرف کنم ممنون

9 پاسخ 311 بازدید


ادرار کردن نوزاد ۵ ماهه

سلام خانم دکتر خسته نباشین . پسر ۵ماهگی ختنه کردیم الان چند روزه احساس میکنم کم ادرار میکنه . و پوشکش اینجوری میشه از چیه؟ کلا چندبار باید ادرار کنن در روز؟

10 پاسخ 568 بازدید


مسافرت در ماه نهم بارداری

کسی بوده تو ماه نهم مسافرت بره🙁خیلی دلم میخاد روحیم عوض شه قبل زایمان

67 پاسخ 852 بازدید


سلام بچه ها من امروز اتفاق بدی برام افتاد

اتفاق خیلی بدی بود از 10 تا پله افتادم ولی رفتم دکتر سونوگرافی گفتش بچه سالم قلبش منظم نگران نباش شیاف داد کسی اینجوری شده از پله افتاده اعصابم خیلی خورده

35 پاسخ 1,384 بازدید


عزیزان ترو خدا بیاین ببینین چرا اینطور شدم

سلام اومایی های عزیز و خانوم دکتر میشه ببینین اینا در اثر چی هستن همه جام خارش گرفته همه ی بدنم اینطور شده گزش و نیش پشه هم نیستن دست به بعضی از جاهای بدنمم که سالمم هست میزنم زود از اینا میشه به خارش میفتم دارم میمیمرم خیلی بددرد میکنه😭چیکار کنم

97 پاسخ 728 بازدید


جواب آزمایش خون غربالگری

سلام دوستان این جواب غربالگری یکی از دوستامه یه نگاه بندازین نگرانه ممنون

7 پاسخ 503 بازدید


زخم شدن مقعد نوزاد

سلام دکتر عزیز چند روزه دور مقعد پسرم زخم شده و قرمزه زخماش انگار تاول یا جوش ترکیده پوستشون کنده شده چند تا کنار هم بیشتر اوقات هم پوشک نمیکنم که ازاد باشه.فکر میکنم بخاطر اسیدی بودی دسشوییشه. اگه میشه پماد خوب معرفی کنید برای بهبودی زخماش.ممنونم

3 پاسخ 609 بازدید


قرص ال دی و حالت تهوع

سلام
من 16 روز پیش قرص ال دی رو قطع کردم چون بهم نمیساخت و خونریزی داشتم قبل از قطع قرص رابطه داشتم (1هفته بعد از شروع قرص) محافظت شته بود یعنی هم قرص مصرف کردم هم کاندوم الان چند وقت حالت تهوع دارم و تخمدونام خیلی اذیتن ترشحاتمم غلیظ و کشدارن ولی کمن خواشتم ببینم این حالت تهوع عوارض قرص؟ یا ممکنه شانس من کاندوم سوراخ بوده باشه!!؟؟

9 پاسخ 465 بازدید


جفت خیلی پایینه؟و چ خطراتی داره برام؟

سلام دکتر عزیز جفت خیلی پایینه یا کم؟و چه خطراتی داره؟و چ باید و نباید هایی باید انجام داد؟ممنون میشم به صورت کامل منو راهنمایی کنید ممنونم

6 پاسخ 518 بازدید


داروها تاثیری رو ای یودی دارد

سلام دکتر من ای یودی مسی گذاشتم الان تقریبا سه ماه میشه ایا میتونم آزیترومایسین و ناپروکسن مصرف کنم ایا تاثیر ای یودی رو کم میکنه ؟؟ ایا احتمال بارداری وجود داره با مصرف این دو دارو و آیا تو شیردهی مشکلی نداره ؟؟
چه داروهایی و امپول هایی نباید مصرف بشه وقتی آی یودی گذاشته شده ؟؟
ممنون ازتون

8 پاسخ 2,924 بازدید