خون دماغ شدن در سه ماهه ی دوم
سلام من اوایل بارداری سه بار خون دماغ شدم که بعدش قطع شد ولی الان که سه ماهه دوم هستم خون دماغ میشم میتونه از آمپول انوکساپارین باشه که استفاده میکنم باید چیکار کنم به دکترم بگم
درباره خوردن قرص کلومفین
من امروز روز ششم پریودیم هست امروز قرص کلومفین رو خوردم باید حتما شب پنجم میخوردم
غربالگری سه ماهه اول
سلام خانوما
کسی میدونه وضعیت جواب من چه جوره؟؟؟
دلپیچه و اسهال در بارداری
سلام من ۱۰ روزه دلپیچه و اسهالم .البتهشدید نیست.نفخ خیلی خیلی زیادی دارم.استراحت مطلق هستم.بدون هیچ تحرکی.غذا هم کم میخورم و تو وعده های کوچیک.دارویی هست که بشه الان خورد از دلپیچه و نفخ خلاص بشم
تب پسرم پایین نمیاد چیکار کنم فردام واکسن داره..تورو خدا کمک کنید🙏😢
سلام دکتر و مامانا از پری شب پسرم تب داره هر ۴ ساعت استامینوفن دادم فایده نداشت دیروز صبح یکم ابریزش بینی شفاف و یکم سرفه خشکم داشت خیلی کم ولی تبش دارو میدم میاد پایین بعد دوباره میره بالا از دیشب هر ۸ ساعت ایبو پروفن میدم فایده نداره میتونم شیاف بزارم..سه تاز دندونای نیشش دارن درمیان با یکی دوتا دیگ میتونه از اون باشه؟؟؟ چیکار کنم دکتر چی بهش بدم بیاد پایین؟
جواب آزمایشمو تفسیر میکنید
ممنون میشم
یبوست کودک یک ساله
سلام کودک من به تازگی یک سالش شده و غذای خانواده هم تازه شروع کرده روزانه بهشون شیر پاستوریزه میدم وشبا هم شیر خشک بیومیل ولی الان دو سه روزه یبوست شدید گرفتن جوری که هنگام دفع خیلی اذیت میشن شبیه سنگ ریزه میمونه ممنون میشم راهنماییم کنید چطور یبوست برطرف بشه
آلرژی و شروع غذای کمکی
دخترم ۵ ماه و نیم هست ،چند روزی فرنی میدم میخوام حریره بادام شروع کنم،ممکنه آلرژی داشته باشه؟یا حتما باید امتحان کنم.
چرا ناف من این شکلیه ؟
سلام
چرا ناف من این شکلیه؟کسی بوده اینجوری باشه نافش ؟
مشکل داره ینی ؟ تو سونوگرافی که چیزی نشون نمیده
سلام یه لحظه بیاین تروخدا😟
سلام به خانم های گل و دکتر اوما من باردارم جفتمم سر راهی الان یه مدت کشاله ران هام یعنی دقیق بگم بالای واژنم به شکل ۷ این ور اون ورش درد میکنه بیشتر وقتی به کنار دراز میکشم به نظرتون علتش چی میتونه باشه نگرانم🥺
و اینکه ادارمم کم کم میاد به نظرتون عفونت نیست
لطفا ازمایشمو تفسیر کنید
سلام خدمت پزشک اوما
دوران بارداری تیرویید کم کار داشتم حالا ازمایش دادم ولی الان دکترم نیس لطفا برام تفسیرش کنید ممنون و اینکه اگه دارو لازمه چی مصرف کنم ممنون
ادرار کردن نوزاد ۵ ماهه
سلام خانم دکتر خسته نباشین . پسر ۵ماهگی ختنه کردیم الان چند روزه احساس میکنم کم ادرار میکنه . و پوشکش اینجوری میشه از چیه؟ کلا چندبار باید ادرار کنن در روز؟
مسافرت در ماه نهم بارداری
کسی بوده تو ماه نهم مسافرت بره🙁خیلی دلم میخاد روحیم عوض شه قبل زایمان
سلام بچه ها من امروز اتفاق بدی برام افتاد
اتفاق خیلی بدی بود از 10 تا پله افتادم ولی رفتم دکتر سونوگرافی گفتش بچه سالم قلبش منظم نگران نباش شیاف داد کسی اینجوری شده از پله افتاده اعصابم خیلی خورده
عزیزان ترو خدا بیاین ببینین چرا اینطور شدم
سلام اومایی های عزیز و خانوم دکتر میشه ببینین اینا در اثر چی هستن همه جام خارش گرفته همه ی بدنم اینطور شده گزش و نیش پشه هم نیستن دست به بعضی از جاهای بدنمم که سالمم هست میزنم زود از اینا میشه به خارش میفتم دارم میمیمرم خیلی بددرد میکنه😭چیکار کنم
جواب آزمایش خون غربالگری
سلام دوستان این جواب غربالگری یکی از دوستامه یه نگاه بندازین نگرانه ممنون
زخم شدن مقعد نوزاد
سلام دکتر عزیز چند روزه دور مقعد پسرم زخم شده و قرمزه زخماش انگار تاول یا جوش ترکیده پوستشون کنده شده چند تا کنار هم بیشتر اوقات هم پوشک نمیکنم که ازاد باشه.فکر میکنم بخاطر اسیدی بودی دسشوییشه. اگه میشه پماد خوب معرفی کنید برای بهبودی زخماش.ممنونم
قرص ال دی و حالت تهوع
سلام
من 16 روز پیش قرص ال دی رو قطع کردم چون بهم نمیساخت و خونریزی داشتم قبل از قطع قرص رابطه داشتم (1هفته بعد از شروع قرص) محافظت شته بود یعنی هم قرص مصرف کردم هم کاندوم الان چند وقت حالت تهوع دارم و تخمدونام خیلی اذیتن ترشحاتمم غلیظ و کشدارن ولی کمن خواشتم ببینم این حالت تهوع عوارض قرص؟ یا ممکنه شانس من کاندوم سوراخ بوده باشه!!؟؟
جفت خیلی پایینه؟و چ خطراتی داره برام؟
سلام دکتر عزیز جفت خیلی پایینه یا کم؟و چه خطراتی داره؟و چ باید و نباید هایی باید انجام داد؟ممنون میشم به صورت کامل منو راهنمایی کنید ممنونم
داروها تاثیری رو ای یودی دارد
سلام دکتر من ای یودی مسی گذاشتم الان تقریبا سه ماه میشه ایا میتونم آزیترومایسین و ناپروکسن مصرف کنم ایا تاثیر ای یودی رو کم میکنه ؟؟ ایا احتمال بارداری وجود داره با مصرف این دو دارو و آیا تو شیردهی مشکلی نداره ؟؟
چه داروهایی و امپول هایی نباید مصرف بشه وقتی آی یودی گذاشته شده ؟؟
ممنون ازتون




