Ooma

تنبلی تخمدان و با سوزن تحریک شد و بزرگ شد خطره ایا؟

با سلام خانم دکتر
خواهرم تنبلی تخمدان داره و دکتر بهشون سوزن دور ناف دادن ک تخمک ها تحریک بشن و بعد اتمام سوزن سمت راستشون درد شدیدی گرفتن و رفتن سونو دادن دوتا تخمک سایز۳۴بودن یکی ۱۴ و دکتر گفت اینا بچه نمیشن باید سایز ۱۸ متعادلشون باشه
و خواهرم دردشدید داره اقدام کنه اگه یه درصد بچه پا گرفت اون دوتا تخمک درشت تبدیل ب کیست میشه؟یا قرص پروژسترون بخوره ک پریودیش بیاد تا تخمکا بزرگترنشدن و باعث خطر نباشه؟باقرص پریود بشه تخمکا کوچیک میشن؟

2 پاسخ 361 بازدید


مشاهده خون در واژن نوزاد

سلام دکتر عزیز
من دیشب با دستمال مرطوب در حال تمیز کردن دخترم بودن دستمال رو که جلوی بدن کشیدم یه کم یعنی کمتر از ۱قطره محل واژن خون اومد الان نگرانم که مشکلی براش پیش نیومده باشه
بنظرتون چه کار باید بکنم

5 پاسخ 709 بازدید


خوردن قرص اوابوست در زمان اقدام به بارداری

با سلام خدمت پزشک اوما خواستم بدونم قرص اوابوست رو برا چه افرادی تجویز میکنن و اینکه من ۳۶سال دارم و یه بارداری شیمیایی و یه خارج رحمی داشتم میتونم بخرم و استفاده کنم و اینکه آیا عوارضی داره مصرف خودسرانش؟

22 پاسخ 500 بازدید


واکسن چها ماهگی دمای بدن ۳۵.۸

سلام خانما
امروز واکسن چهار ماهگی بهار رو زدن
گفته هر ۴ ساعت ۱۶ قطره دوبرابر وزنش
الان دمای بدنشو گرفتم ۳۵.۸ هستش
آیا استامینوفن بدم الان؟ چهار ساعت پیش دادم الان دمای بدنش اینه
کم نیست؟

16 پاسخ 297 بازدید


زردی به دلیل متفاوت بودن گروه خونی

سلام وقتتون بخیر پسر من ۹روزه هست زردی داره
گروه خونی من o+و گروه خونی پسرم A+هست
تا الان سه بار آزمایش دادیم اولین بار ۳ روزگی دادیم ۱۶بود ۶روزگی شد۸.۱ ولی دیروز که آزمایش دادم بازم شده ۱۰
من چیکار میتونم بکنم خوب بشه خیلی نگرانم ؟
دکتر گفته تا یک ماه اینجوری بالا پایین میره از خونتون هست
دارو هم قطره بیلی استاپ و بیلی ناستر داده که ۱۵روز مصرف کنید بعدا بیارید ولی من نگرانم تو این مدت اتفاقی بیفته
من هرچقدر میکنم نمیفهمم زردیش زیاد یا کم شده

25 پاسخ 618 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری اول

سلام وقت بخیر میشه جواب آزمایش منو تفسیر کنید ممنونم

12 پاسخ 463 بازدید


کیت تخمک گذاری دربارداری

سلام دوستان کیت تخمک گذاری دربارداری به چه صورتیه ایا دوتا خط می افته یا خطی نمی افته کسی امتحان نکرده

11 پاسخ 319 بازدید


زمان جراحی سزارین طبق سونوگرافی

سلام خدمت پزشک اوما سوالی که دارم اینه که من طبق اخرین سونویی که ۱۸ مرداد دادم میانگین سن بارداری بخاطر بزرگ بودن جنین ۳۳ هفته زده در صورتی که طبق اخرین پریود ۳۱ هفته بودم. میخوام بدونم جراحی سزارین طبق سونو میشه انجام داد یا طبق تاریخ قائدگی؟

2 پاسخ 501 بازدید


تفسیر جواب آزمایش

سلام دکتر جان❤
ممنون میشم جواب آزمایشمو ببینید😍

14 پاسخ 374 بازدید


راه کار برای سرماخوردگی خفیف نوزاد۱۱ماهه

دوستای گلم و دکتر عزیز و مهربون سلام.پسرم یک هفته میشه آبریزش بینی خیلی کم وبیشتر موقع گریه کردن داشت.بعد۲.۳ روزه خیلی تک تک سرفه خلط دار میکنه.تو یخچال از ۲ماه قبل شربت پلارژین دارم.دکترش نیست بعد از صفر میاد سرماخوردگی هم خیلی خلیفه الحمدالله.بنظرتون همین پلارژین رو بدم یا شربت و داروی دیگه ای براش بگیرم و بدم؟بردم ی دکتر دیگه متاسفانه اسپری آسم داد داروخونه گفت ب هیچ وجه نگیر.این اسپری برای میانسال ها استفاده میشه اولین نفری تو این شهر ک این دارو رو برای بچه ۱۱ماهه میخواد.منم ترسیدم نخریدم.ولی ۲ماه پیش از این پلارژین نتیجه دیدم

5 پاسخ 301 بازدید


تفسیر ازمایش خون بارداری

سلام دوستان ممنون میشم اگ بلدید این ازمایش خون مال بارداری و برام تفسیر کنید

11 پاسخ 382 بازدید


این قرص ویتامین د۳مجازه؟

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
من یه قرص ویتامین د۳خریدم(عکسشو میفرستم)که سه ماه پیش توی اوما یه خانومی عکسشو فرستاد و گفت یه پیج مامایی اعلام کرده که این قرص استفاده نکنید چون قرصش موادسازنده اش بی کیفیه و هیچ تاثیری نداره و خوردن و نخوردنش هیچ فرقی نداره.امروز مامانم رفته بود داروخونه و این قرص رو بهش دادن من الان نمیدونم واقعا این قرص خوبه یانه؟این قرص رو بخورم یا برم یه مدل دیگه اشو بخرم

20 پاسخ 521 بازدید


شیر خشک مناسب نوزاد حساس به پروتئین گاوی

سلام،برای بچه ایی که حساسیت به پروتئین گاوی داره چه شیر خشکی بهتره؟

23 پاسخ 298 بازدید


آلرژی و حساسیت سینوسی در بارداری

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،سوال من اینه که آلرژی و حساسیتی که همیشگی هست،مثل ترشحات گلو و بینی و قرص و دارو تا الان روش تاثیری نداشته،این ترشحات در نهایت وارد معده میشن و بعد دفع میشن؟ در نتیجه وارد جریان خون نمیشن که به جنین آسیب برسونه،اگه اشتباه میگم تصحیح بفرمایید،پس چرا من باید از ابتدای بارداریم چهار سری و هر بار ده روز خشک کن های قوی بخورم و جنینم رو در معرض خطر قرار بدم؟

6 پاسخ 221 بازدید


به نظرشما این خون هست در مدفوع نوزاد؟

سلام ب همه. من به بچم شیرخشک ببلاک میدم دوهفته هست. صورتش دونه زده و دیشب هم دوبار شکمش کار کرده خیلی زیاد
نرم بوده
الان دوباره یکم شکمش کار کرد دیدم چندتا لکه توی مدفوع هست
با دست لهش کردم قرمز بود حالت خون
ب نظرتون از چیه میشه راهنماییم کنین

7 پاسخ 495 بازدید


مصرف آسپرین در بارداری

سلام پزشک عزیز اوما وقتتون بخیر . من هفته ی ۱۷ بارداری دو قلو هستم و دیروز دکتر به خاطر وخامت رگهای واریسی برام شبی یک عدد آسپرین ۸۰ تجویز کردن و گفتن تا هفته ی ۳۳ بارداری باید بخورم . ولی نگرانم چون شنیدم آسپرین به خصوص در سه ماهه ی آخر بارداری خوب نیست . لطفا راهنماییم کنید؟

23 پاسخ 383 بازدید


تفسیر آزمایش وسونو nt

سلام دکتر محترم
وهمه دوستان
ممنون میشم جواب آزمایش وسونو ببینید ایا مشکلی هست یا خیر؟

46 پاسخ 473 بازدید


ازمایش و سونو nt

سلام پزشک اوما و دوستان اومایی
من یه سوال داشتم‌من تو ۱۱هفته و۶روزرفتم سونو nt گفت همه چی خوبه و وقتی با جواب سونو و ازمایشمم رفتم پیش د‌کترم گفت همه چی اوکیه اما طول سیروکس تو سونو اصلا زده نشده و دکترم چیزی بهم نگفت بنظرتون نیازه دوباره برم برا سونو ۲۲ شهریور وقت د‌کترمه ک فک کنم برام انومالی بنویسه خواستم الان ببینم زودتر برم سونو خودم یا به دکترم زنگ بزنم یا ن منتظر بمونم تا وقت دکترم؟
طول سیروکس خیلی مهمه؟چی هست و چه تاثیری تو بارداری داره ممنون میشم راهنماییم کنید چون بارداری اولمه خیلی اگاهی ندارم.

عکس سونومم میزارم

26 پاسخ 743 بازدید


مصرف دمنوش به در بارداری

سلام دکتر عزیز میخاستم بدونم یه وقتا به جای چای دمنوش به ضرر داره بخورم؟؟؟
من کلا هیچ نوع دمنوشی استفاده نمیکنم،جز گاهی دمنوش به.
ممنون میشم راهنماییم کنید.

11 پاسخ 411 بازدید


تفسیر سونو واژینال ۱۵ هفته

سلام خانم دکتر عزیزم
من دوقلو باردارم.میشه لطفا سونو واژینال من رو تفسیر کنید.
سونو ان تی شکمی طول سرویکسم ۴۰ بود.
امروز طبق پریود ۱۵ هفته و دو روزم.
طبق ان تی ۱۵ هفته و ۴ روز.

26 پاسخ 395 بازدید