سلام خانوما از غروب زیر شکمم درد میکنه،
هم درده هم احساس سنگینی،یه کوچولو هم کمرم درد میکنه،
طبیعیه؟؟؟؟؟؟نگرانم کرده.
پرسش (1401/07/20):
خانومای باردار هم هفته من میاااااان یه لحظه؟؟
698
16
1401/07/20
سوال کننده
0
1401/07/20
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
کار سنگین نکردی؟ دولا راست شی؟ بهت فشار بیاد .
یکم استراحت کن دراز بکش اگر خوب شد ک ب این دردا میگن ماه درد و طبیعیه
اگر بازم ادامه دار بود با پزشک مشورت کن و برو nst
یکم استراحت کن دراز بکش اگر خوب شد ک ب این دردا میگن ماه درد و طبیعیه
اگر بازم ادامه دار بود با پزشک مشورت کن و برو nst
0
1401/07/20
سوال کننده
نه کار سنگین نکردم،
ماه درد؟؟؟؟الان؟؟به این زودی؟؟
ماه درد؟؟؟؟الان؟؟به این زودی؟؟
0
1401/07/20
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
انقباضات براکستون که به گویش مردمی ماه درد گفته میشود از ماههای اخر حاملگی شروع میشود تا کم کم دهانه رحم را جهت زایمان مناسب کند .این انفباضات کاملا طبیعی است و در گاهی با درد خفیف تل متوسط در ناحیه کمر و لگن همراه است جهت افتراق از درد های زایمان و توجه داشته باشید درد های زایمان با فواصل منظم تکرار میشوند وشدت ان افزایش می یابد
0
1401/07/20
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
از ۷ ماهگی شروع میشه این دردا خطرناک نیس فقط گهگاهی میاد و میره .
اگر ممتد بشه و ادامه دار باید پیگیری شه حتما
اگر ممتد بشه و ادامه دار باید پیگیری شه حتما
0
1401/07/20
سوال کننده
چه کتابی توضیح دادی:)
0
1401/07/20
سوال کننده
دستت درد نکنه عزیز.امیدوارم اروم شه درد،نگرانم میکنه
0
1401/07/20
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه حرف پزشک و کپی کردم برات 😂
عکس گرفتم نیومد مجبورشدم متنیشو بفرستم😂😂
عکس گرفتم نیومد مجبورشدم متنیشو بفرستم😂😂
0
1401/07/20
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
فدات . ان شالله میشه نگران نباش ب پهلوی چپت دراز بکش استراحت کن
0
1401/07/20
سوال کننده
کار سنگین ک نه،ولی خم و راست زیاد میشم،،نمیتونم مراعات کنم،خیلی نکران میشم زود،:-) :-p
0
1401/07/20
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اگر خم و راستم میخوای بشی اول بشین رو زانو بعد کارتو کن .
دولای کامل نشو حتما رعایت کن
دولای کامل نشو حتما رعایت کن
0
1401/07/20
نسیم م
من از هفته ۲۹ درد داشتم تو هفته ۳۶ زایمان کردم.
استراحت رو بیشتر کن عزیزم
استراحت رو بیشتر کن عزیزم
0
1401/07/20
مینا 🐥😍😍🐥
من زیر شکمم و نافم درد میکرد, nst دادم خداروشکر انقباض نداشتم
تا حدی طبیعی هستش
غیر قابل تحمل بود برو تا بررسی بشی حتما
تا حدی طبیعی هستش
غیر قابل تحمل بود برو تا بررسی بشی حتما
0
1401/07/20
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/07/20
سوال کننده
اره اگه دیدم زیاد شد میرم حتما
0
1401/08/09
ارزو a
سلام مامانا امید وارم خوب باشید، بچه ها من خیلی دوس دارم زودتر جنسیت نی نی رو بدونم، شماها میتونید کمکم کنید ک تو هفته های اول حالت هاتون چجوری بود میلتون بیشتر ب چه غذایی بود و نی نی تون چیه
0
1401/08/09
ارزو a
هیچ راهی نیس ک زودتر بفهمم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درد زیر شکم و دور ناف در هفته سیزدهم بارداری
- درد شکم در زمان باردادی
- سلام هفته ۱۶ بارداری ام طرف راست نزدیک تخمدان هام یه دردی میگیره ول میکنه شدید نیست این طبیعی هست? و دهانه واژنم اونم دردی میگیره ول میکنه این علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- درد زیر شکم در اخر هفته دهم و ارتباطش با بزرگشدن رحم
- درد و تیر کشیدن زیر شکم درهفته۳۱
- درد سمت راست شکم
- درد زیر شکم سمت راست
- درد زیر شکم در بارداری
- درد تخمدان و شکم از علایم بارداری محسوب میشه
- چرا تو هفت هفتگی زیر دلم درد میکنه؟




