سلام
میخواستم بدونم همون ماهی که عکس رنگی میدیم میشه برای بارداری هم اقدام کرد؟اگه باردار بشیم مشکلی برای جنین پیش نمیاد؟خطر نداره؟
کیا همون ماه باردار شدن و بارداری موفقی داشتن
پرسش (1400/01/19):
اقدام به بارداری بعد از گرفتن عکس رنگی
11487
25
1400/01/19
سوال کننده
0
1400/01/19
nahid sh
سلام بله میشه خیلیا رو دیدم بعد عکس رنگی باردار شدن . خیر چه خطری .اتفاقا اگه لوله بسته باشه با مواد عکس باز میشه و بارداری راحت صورت میگیره
2
1400/01/19
سوال کننده
خب بعضی از دکترا میگن ماه بعدش اقدام کنید
بخاطر اشعه ای که وارد بدن شده
بخاطر اشعه ای که وارد بدن شده
0
1400/01/19
فاطمه f
والا من همون ماه اقدام کردم و باردار شدم
امید بخدا تا الان که مشکلی نبوده بعد از اینم خدا بخواد مشکلی نیس
امید بخدا تا الان که مشکلی نبوده بعد از اینم خدا بخواد مشکلی نیس
0
1400/01/19
سوال کننده
خداروشکر ایشالا که مشکلی پیش نمیاد و بچتو سالم بغل میگیری
0
1400/01/19
سوال کننده
چسبندگی چیزی داشتی که با عکس رفع شد؟؟
0
1400/01/19
❤مریم باانو❤ .
سلام خوبی بالاخره رفتی عکس رنگی
0
1400/01/19
❤مریم باانو❤ .
گرفتگی لوله نداشته باشی باردارمیشی
0
1400/01/19
سوال کننده
شنبه نوبت دارم
0
1400/01/19
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1400/01/19
❤مریم باانو❤ .
بسلامتی عزیزم
0
1400/01/19
سوال کننده
سلامت باشی گلم
0
1400/01/19
❤مریم باانو❤ .
حالا برو از دکترت بپرس معمولا میگن ماه اول اقدام نداشته باشین
0
1400/01/19
❤مریم باانو❤ .
ممنون عزیزم
0
1400/01/19
سوال کننده
آره بعد عکس میپرسم
0
1400/01/19
❤مریم باانو❤ .
توکلت بخدا باشه ان شاءالله مشکلی نیست
0
1400/01/19
سوال کننده
ممنون ایشالا
0
1400/01/19
❤مریم باانو❤ .
قربونت😘
0
1400/01/19
سوال کننده
😙
0
1400/01/19
eli rahimi
ما ک اقدام کردیم 😄😄
الانم پسرمون تو راهه😃😄
الانم پسرمون تو راهه😃😄
0
1400/01/19
سوال کننده
ای جااان ایشالا بسلامتی بغلش بگیری
0
1400/01/19
نیلی 75
منم همون ماه اقدام کردم و باردار شدم.البته مشکلی نداشتم و مشکل از شوهرم بود ک اونم ی ماه دارو خورده بود ک باردار شدم
0
1400/01/19
سوال کننده
خداروشکر
0
1400/01/21
پزشک اوما
سلام خیر در آن سیکل بهتره اقدام نداشته باشید ، حالا اگر هم اقدام کردید نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




