Ooma

با ی بار مصرف قرص برای دندون خطری برای جنین هست

سلام من از دندون درد واقعا دارم میمیرم اگه فقط امشب قرص بخورم برای جنین خطر ناک؟؟

14 پاسخ 538 بازدید


قطره اهن باعث یبوست میشود؟

سلام خانم دکتر پسرم وقتی قطره اهن میخوره یبوست میشه حالا چه لیپوزوفر باشه چه فروفورت دقت کردم سبزو خشک میشه 2.3روز دسشویی نمیکنه بعدشم باکلی زور و چای نبات ک میدم دفع میکنه باید قطرشو عوض کنم؟
بعدرو گونهاش یه جوشای ریزدرومده نمیدونم ازحساسیت چی بوده چه پمادی بزنمشون

4 پاسخ 503 بازدید


دوسه ماه آمپول hcgو hmgدارم تو یخچال الان بخوام استفاده کنم مشکلی نیست ؟

نشد همون ماه استفاده کنم الان میخوام استفاده کنم تو سیکل iuiهستم

9 پاسخ 306 بازدید


خانم دکتر عضله ساق پام سه روز پیش گرفته و هنوز درد داره چیکار باید کرد؟

سلام خانم دکتر عزیز، من سه روز پیش تو خواب یهو پشت ساق پام گرفت و چند دقیقه بعد ول کرد، ولی درد وحشتناکی داشت، الان بعد سه روز تقریبا هنوز درد دارم توش و لنگ لنگان راه میرم، چیکار کنم خوب بشه؟ دو روزه پودر منیزیم میخورم ضرر نداره؟ کلسیمم که خیلی وقته میخورم

40 پاسخ 346 بازدید


کمبود وزن در بارداری

سلام دوستان و پزشک عزیز اوما
من اشتهام کلا کمه
باردار نباشم دارو میخورم اوکی میشم
ولی الان ۹کیلو کمبود وزن دارم
اول بارداری ۵۳بودم
الان ۴۵🥲
خاستم ببینم میشه ازین سویق های افزایش وزن دوران بارداری استفاده کرد
حداقل ۵کیلویی بیام بالا،ضرری نداره؟
دوستان تجربه ای دارید؟

25 پاسخ 703 بازدید


چرا خونریزی کم اما با درد پهلو دارم؟

سلام وقتتون بخیر باشه من امروز تقریباً با امروز میشه شیش هفت روز هفت روزه که خونریزی دارم و خونریزی خیلی کم ای هستش رنگ تیره است به صورتی که تو عکس می خوام ارسال بکنم پهلوم که درد میگیره این خونریزی اینجوری میاد نمیدونم دلیلش چیه باید چه کاری انجام بدم چه علتی میتونه داشته باشه؟پریودم یکم آبان ماه تموم شد و از روز شانزدهم سیکل خونریزی این چنینی شروع شد این وسطا یکی دو روز قطع شد که با امروز میشه هفت روز

27 پاسخ 549 بازدید


سرماخوردگی در بارداری برای بار دوم در یک ماه

سلام دکترجان
من این ماه برای بار دوم سرماخوردم.
گلوم گرفته و عطسه دارم.چه دارویی بخوزم ک هم زودتر خوب بشم هم جلوی بدتر شدنش رو بگیرم

2 پاسخ 281 بازدید


خارش لثه در نوزاد 4ماهه

سلام به اومایی های عزیزم.دخترم الان 4ماه و 7روز سن داره لثش شروع کرده به خارش و آب از دهنش میریزه البته 1ماهی هست که اینجوریه ولی نمیتونه دندونی با دستاش بگیره اگه راهکاری دارید بهم بگید ممنون میشم.

9 پاسخ 267 بازدید


نحوه ی خوردن قرص دستور ........

باسلام خدمت دکتر عزیز
دکترم چند تا قرص با دستور برام نوشته به غیر از یکی از قرص هام نمی دونم چه طوری .
یعنی کی بخورم
اگه میشه بهم بگین چه موقع و چندتا دونه بخورم ‌
باتشکر

16 پاسخ 2,614 بازدید


سرماخوردگی در بارداری

سلام خسته نباشید خانم دکتر
دوشنبه واکسن آنفولانزا زدم پنجشنبه شب گلو درد و سردرد و کمردرد شدم چه داروهایی برام خوبه و اینکه آزیترومایسین ۵۰۰ میتونم بخورم
گلوم سوزش داره

12 پاسخ 275 بازدید


درد های بی وقفه بارداری

سلام دکتر اومای عزیزم و دوستان گلم
من الان ۲۳هفته و‌پنج روزمه .. امشب یهویی تو بدنم یه حالی شد یک طرف بدنم سمت چپ و تو بدنم یه حالی مثل وقتی که میخاستم پریود بشم شده از کمرم تا توی رون پام خیلی ترسیدم میشه جواب بدین؟!

17 پاسخ 466 بازدید


وجودرگه خونی درمدفوع نوزاد۵۵روزه

باسلام خدمت دکتراوماومادران عزیز پسرم بیشترشیرخشک میخوره روزی دوسه باربیشترسینه منونمیگیره،الان اینوتومدفوعش دیدم خیلی نگرانم کرده،عذرخواهی بابت عکس

36 پاسخ 433 بازدید


وزن گیری جنین با پودر ترومام

سلام خانوما، کسی برای وزن گیری بچش تو ماه آخر پودر ترومام خورده؟ جواب گرفتین؟
عوارض نداشته؟

20 پاسخ 7,147 بازدید


نطر سنجی در مورد گهواره سنتی

یه سوالی دارم
میخواستم نظرتون رو در مورد گهواره سنتی مثل بانوج که تلویزیون تبلیغ میکنه بدونم؟
کسی خریده از این نوع گهواره یا قصد خریدشو دارید؟
من میخوام‌بخرم ولی دودلم که خوبه یا نه

59 پاسخ 586 بازدید


آمپول بتامتازون برای نوزاد ۹ماهه

سلام دکتر جان و مامانا .کسی از شما به بچش آمپول بتامتازون تزریق کرده؟ پسرم دوهفته پیش از من ویروس سرماخوردگی گرفت.دارو خورد خوب شد دوباره از دیشب ابریزش بینی و چشم داره.دوساعت پیش تو خواب شیر دادم.دیدم سرفه میکنه.نفسش بالا نمیومد. استفراغ کرد حالش بهترشد.بردم درمونگاه .سینه اشو گوش کرد مشکلی نداشت.دکتر گلوشو دید گفت التهابه باید امپول بزنه.یک پنجم امپولو تزریق کردن.سیتریزین نوشت و اسپری دکوسالین.الان از استرس اینکه امپول خطر داشته باشه بیدارم.لطفا نظرتونو بگین.ممنون

7 پاسخ 333 بازدید


درد زیر شکم در هفته ۳۲

سلام دکتر جان وقت بخیر
زیر شکمم حدود دو روزی هست که درد میگیره با دراز کشیدن تقریبا بهتر میشم اما وقتی راه میرم یا توی ماشین میشینم دوباره برمیگرده میتونم بگم مثل درد پریودی ولی خفیف تر احساس درد زیر شکم دارم که اذیتم می کنه نگران کننده هست؟

20 پاسخ 361 بازدید


سلام خانم دکتر دوستان سونو داپلرمن خوبه

وزن بچم خوبه خیلی نگرانم

16 پاسخ 415 بازدید


غذای کمکی در نوزاد حساس به پروتئین گاوی

سلام میشه مادرایی که نوزاد حساس به پروتئین گاوی داشتن از تجریباتشون در مورد ترتیب دادن غذا به بچه هاشون بهم بگن.

12 پاسخ 332 بازدید


چیکار کنم بدنم ضعیف شده؟

سلام دوستان و دکتر اوما من دوسه هفته ای میشه احساس میکنم خیلی ضعیف شده بدنم دوباره داره منو سرما خوردگی میگیره تب و لرز و اینا دفعه دومه تو یه ماه سرما میخورم گاهی اوقات قشنگ احساس میکنم پاهام توان راه رفتن مثل همیشه نداره صورتم لاغر شده با دوتا بچه اصلا نمیتونم استراحت کنم چند روز پیش یکی دوروز بود همش فشارم میوفتاد با شکلات سرگیجم خوب میشد نکه نمیتونسم از شدت سرگیجه بلند بشم ..چی بخورم چه دارویی یکم دست و پام قوت بگیره🥲

24 پاسخ 358 بازدید


سلام لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم

سلام خدمت مامانا و دکتر اومای عزیز.بچه من یک ماه و خرده ایشه و از پوشک مای بی بی استفاده میکنه امروز که باز کردم دیدم ناحیه تناسلیش زخم شده ترسیدم گفتم مسئله ی جدی نباشه گفتم بیام ازتون بپرسم بنظرتون چیه؟ ایا نگزان کننده اس چون تاحالا اینجوری نشده بود

15 پاسخ 540 بازدید