با ی بار مصرف قرص برای دندون خطری برای جنین هست
سلام من از دندون درد واقعا دارم میمیرم اگه فقط امشب قرص بخورم برای جنین خطر ناک؟؟
قطره اهن باعث یبوست میشود؟
سلام خانم دکتر پسرم وقتی قطره اهن میخوره یبوست میشه حالا چه لیپوزوفر باشه چه فروفورت دقت کردم سبزو خشک میشه 2.3روز دسشویی نمیکنه بعدشم باکلی زور و چای نبات ک میدم دفع میکنه باید قطرشو عوض کنم؟
بعدرو گونهاش یه جوشای ریزدرومده نمیدونم ازحساسیت چی بوده چه پمادی بزنمشون
دوسه ماه آمپول hcgو hmgدارم تو یخچال الان بخوام استفاده کنم مشکلی نیست ؟
نشد همون ماه استفاده کنم الان میخوام استفاده کنم تو سیکل iuiهستم
خانم دکتر عضله ساق پام سه روز پیش گرفته و هنوز درد داره چیکار باید کرد؟
سلام خانم دکتر عزیز، من سه روز پیش تو خواب یهو پشت ساق پام گرفت و چند دقیقه بعد ول کرد، ولی درد وحشتناکی داشت، الان بعد سه روز تقریبا هنوز درد دارم توش و لنگ لنگان راه میرم، چیکار کنم خوب بشه؟ دو روزه پودر منیزیم میخورم ضرر نداره؟ کلسیمم که خیلی وقته میخورم
کمبود وزن در بارداری
سلام دوستان و پزشک عزیز اوما
من اشتهام کلا کمه
باردار نباشم دارو میخورم اوکی میشم
ولی الان ۹کیلو کمبود وزن دارم
اول بارداری ۵۳بودم
الان ۴۵🥲
خاستم ببینم میشه ازین سویق های افزایش وزن دوران بارداری استفاده کرد
حداقل ۵کیلویی بیام بالا،ضرری نداره؟
دوستان تجربه ای دارید؟
چرا خونریزی کم اما با درد پهلو دارم؟
سلام وقتتون بخیر باشه من امروز تقریباً با امروز میشه شیش هفت روز هفت روزه که خونریزی دارم و خونریزی خیلی کم ای هستش رنگ تیره است به صورتی که تو عکس می خوام ارسال بکنم پهلوم که درد میگیره این خونریزی اینجوری میاد نمیدونم دلیلش چیه باید چه کاری انجام بدم چه علتی میتونه داشته باشه؟پریودم یکم آبان ماه تموم شد و از روز شانزدهم سیکل خونریزی این چنینی شروع شد این وسطا یکی دو روز قطع شد که با امروز میشه هفت روز
سرماخوردگی در بارداری برای بار دوم در یک ماه
سلام دکترجان
من این ماه برای بار دوم سرماخوردم.
گلوم گرفته و عطسه دارم.چه دارویی بخوزم ک هم زودتر خوب بشم هم جلوی بدتر شدنش رو بگیرم
خارش لثه در نوزاد 4ماهه
سلام به اومایی های عزیزم.دخترم الان 4ماه و 7روز سن داره لثش شروع کرده به خارش و آب از دهنش میریزه البته 1ماهی هست که اینجوریه ولی نمیتونه دندونی با دستاش بگیره اگه راهکاری دارید بهم بگید ممنون میشم.
نحوه ی خوردن قرص دستور ........
باسلام خدمت دکتر عزیز
دکترم چند تا قرص با دستور برام نوشته به غیر از یکی از قرص هام نمی دونم چه طوری .
یعنی کی بخورم
اگه میشه بهم بگین چه موقع و چندتا دونه بخورم
باتشکر
سرماخوردگی در بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر
دوشنبه واکسن آنفولانزا زدم پنجشنبه شب گلو درد و سردرد و کمردرد شدم چه داروهایی برام خوبه و اینکه آزیترومایسین ۵۰۰ میتونم بخورم
گلوم سوزش داره
درد های بی وقفه بارداری
سلام دکتر اومای عزیزم و دوستان گلم
من الان ۲۳هفته وپنج روزمه .. امشب یهویی تو بدنم یه حالی شد یک طرف بدنم سمت چپ و تو بدنم یه حالی مثل وقتی که میخاستم پریود بشم شده از کمرم تا توی رون پام خیلی ترسیدم میشه جواب بدین؟!
وجودرگه خونی درمدفوع نوزاد۵۵روزه
باسلام خدمت دکتراوماومادران عزیز پسرم بیشترشیرخشک میخوره روزی دوسه باربیشترسینه منونمیگیره،الان اینوتومدفوعش دیدم خیلی نگرانم کرده،عذرخواهی بابت عکس
وزن گیری جنین با پودر ترومام
سلام خانوما، کسی برای وزن گیری بچش تو ماه آخر پودر ترومام خورده؟ جواب گرفتین؟
عوارض نداشته؟
نطر سنجی در مورد گهواره سنتی
یه سوالی دارم
میخواستم نظرتون رو در مورد گهواره سنتی مثل بانوج که تلویزیون تبلیغ میکنه بدونم؟
کسی خریده از این نوع گهواره یا قصد خریدشو دارید؟
من میخوامبخرم ولی دودلم که خوبه یا نه
آمپول بتامتازون برای نوزاد ۹ماهه
سلام دکتر جان و مامانا .کسی از شما به بچش آمپول بتامتازون تزریق کرده؟ پسرم دوهفته پیش از من ویروس سرماخوردگی گرفت.دارو خورد خوب شد دوباره از دیشب ابریزش بینی و چشم داره.دوساعت پیش تو خواب شیر دادم.دیدم سرفه میکنه.نفسش بالا نمیومد. استفراغ کرد حالش بهترشد.بردم درمونگاه .سینه اشو گوش کرد مشکلی نداشت.دکتر گلوشو دید گفت التهابه باید امپول بزنه.یک پنجم امپولو تزریق کردن.سیتریزین نوشت و اسپری دکوسالین.الان از استرس اینکه امپول خطر داشته باشه بیدارم.لطفا نظرتونو بگین.ممنون
درد زیر شکم در هفته ۳۲
سلام دکتر جان وقت بخیر
زیر شکمم حدود دو روزی هست که درد میگیره با دراز کشیدن تقریبا بهتر میشم اما وقتی راه میرم یا توی ماشین میشینم دوباره برمیگرده میتونم بگم مثل درد پریودی ولی خفیف تر احساس درد زیر شکم دارم که اذیتم می کنه نگران کننده هست؟
سلام خانم دکتر دوستان سونو داپلرمن خوبه
وزن بچم خوبه خیلی نگرانم
غذای کمکی در نوزاد حساس به پروتئین گاوی
سلام میشه مادرایی که نوزاد حساس به پروتئین گاوی داشتن از تجریباتشون در مورد ترتیب دادن غذا به بچه هاشون بهم بگن.
چیکار کنم بدنم ضعیف شده؟
سلام دوستان و دکتر اوما من دوسه هفته ای میشه احساس میکنم خیلی ضعیف شده بدنم دوباره داره منو سرما خوردگی میگیره تب و لرز و اینا دفعه دومه تو یه ماه سرما میخورم گاهی اوقات قشنگ احساس میکنم پاهام توان راه رفتن مثل همیشه نداره صورتم لاغر شده با دوتا بچه اصلا نمیتونم استراحت کنم چند روز پیش یکی دوروز بود همش فشارم میوفتاد با شکلات سرگیجم خوب میشد نکه نمیتونسم از شدت سرگیجه بلند بشم ..چی بخورم چه دارویی یکم دست و پام قوت بگیره🥲
سلام لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم
سلام خدمت مامانا و دکتر اومای عزیز.بچه من یک ماه و خرده ایشه و از پوشک مای بی بی استفاده میکنه امروز که باز کردم دیدم ناحیه تناسلیش زخم شده ترسیدم گفتم مسئله ی جدی نباشه گفتم بیام ازتون بپرسم بنظرتون چیه؟ ایا نگزان کننده اس چون تاحالا اینجوری نشده بود




