سلام وقتتون بخیر
پسرم چند روزه پوستش اینجوری شده خیلی خیلی خشکه و قرمز و انگار یکمم دونه دونه شده.
خودمون اصلا صورتش و بوس نمیکنیم اما چند روز پیش دخترجاریم بوسش کرد جای رژش قرمز و متورم شد اما حالا دوتا لپش اینجوری شده؟
چی بزنم بهش؟
پماد یا لوسیون چی پیشنهاد میدید؟
سیوند میزنم انگار فایده نداشته
پرسش (1401/10/13):
قرمزی و خشکی پوست صورت نوزاد
1002
28
1401/10/13
سوال کننده
0
1401/10/13
سوال کننده

0
1401/10/13
فاطما نظرکرده
منم بچم خیلی پوستش خشکه گلم همش پوست پوست میشه رو ابرو هاش و دم خطش بیشتره نمیدونم چیکار کنم. هم لوسیون میزنم هم روغن انا اصلا خوب نشد.
0
1401/10/13
فاطما نظرکرده
اما
0
1401/10/13
فاطما نظرکرده

0
1401/10/13
سوال کننده
شیر خودت و میخوره؟
من شیر خشک میدم میگم نکنه بخاطر اونه
ولی فقط صورتشه بدنش خوبه
من شیر خشک میدم میگم نکنه بخاطر اونه
ولی فقط صورتشه بدنش خوبه
0
1401/10/13
فاطما نظرکرده
نه گلم شر خشک میخوره نان
0
1401/10/13
فاطما نظرکرده
صورت بچه منم هستش دیگ بدنش نیست
1
1401/10/13
سوال کننده
من گیگوز میدمش
0
1401/10/13
nazi ❄️
ممکنه از حساسیت باشه
صورت دختر منم اینجوریه ولی از حساسیت نیس اینقدر باباش بوسش کرده صورتش خشک و زبر شده
صورت دختر منم اینجوریه ولی از حساسیت نیس اینقدر باباش بوسش کرده صورتش خشک و زبر شده
0
1401/10/13
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹
قوام دفع دلبندتان چطور است ؟
مطمئن هستید حساسیت به پروتئین گاوی ندارد ؟
سایر نقاط بدن دانه نزده؟
وقتتون بخیر 🌹
قوام دفع دلبندتان چطور است ؟
مطمئن هستید حساسیت به پروتئین گاوی ندارد ؟
سایر نقاط بدن دانه نزده؟
0
1401/10/13
سوال کننده
روزی یبار دفع داره شل نیس اما خب سفت هم نیس اما چن روزه انگار سبز رنگه.
فقط صورتشه بدنش چیزی نیس
بی قراری هم نداره آرومه.
گیگوز ۱ میخوره
فقط صورتشه بدنش چیزی نیس
بی قراری هم نداره آرومه.
گیگوز ۱ میخوره
0
1401/10/13
پزشک اوما
مخاطی نیست ؟
0
1401/10/13
سوال کننده

0
1401/10/13
سوال کننده
ببخشید ک عکس فرستادم خانم دکتر
اینجوریه
اینجوریه
0
1401/10/13
پزشک اوما
عزیزم برای یک تا دو هفته مصرف لبنیات گاوی و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را قطع کنید ببینید شرايط صورت بهتر میشود؟ کالاندولا و. در مرحله بعدی اگزاسین را هم روی صورت امتحان کنید
1
1401/10/14
سوال کننده
چشم ممنون
1
1401/10/14
معصومه جلالی

دلم میخواد که کمکتون کنم من از اول زایمانم تا هفته پیش صورت پسرم خشک.قزمز.پوست پوست میشد چندتا چیز رو حذف کردم فایده نداشت دکتر بردم،پماد هیدرو کورتیزون میزدم یه روز خوب میشد فرداش دوباره همون جور میشد.کرمهای عالی گرفتم ولی....😔😔😔 این عکس ۱۲روز پیش هست دیگه بدجوری داغون بودم همینجا هم از دکتر کمک خداستم ایشون گفتن پماد اگزاسین بزنم ولی همون روز یکی از دوستانم گفت منم بچه ام در کودکی اینجوربوده و دکتر پوست برده ودکتر پماد ان ان تجویز کرده منم توکل به خدا فوری براش زدم فرداش ۷۰درصد خوب شد پس فرداش ۱۰۰درصد ازبین رفت الان ۱۳روز گذشته و همه چی هم میخورم ولی صورت بچه ام مثل دنبه نرم،مثل برف سفید شده حالا اگه دوست داشتین امتحان کنید
0
1401/10/14
معصومه جلالی
ذقیقا بچه منم همینجوری بود و به مرور بیشتر میشد
مخصوصا اگه بوس میشد یا لباسهاش رو عوض میکردم و میمالید بصورتش قرمز قرمز میشد
مخصوصا اگه بوس میشد یا لباسهاش رو عوض میکردم و میمالید بصورتش قرمز قرمز میشد
0
1401/10/14
معصومه جلالی

خداشاهده این عکس دیشب هست کاملا خوب شد با یه پماد ارزون وساده
0
1401/10/14
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل 🌹🌹
0
1401/10/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/10/14
سوال کننده
ممنون عزیزم منم حتما امتحان میکنم
1
1401/10/14
سوال کننده
عزیزدلم💋
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




