Ooma

تفاوت سایز دو پا

سلام دکتر عزیز وقتتون به خیر
از صبح که از خواب پا شدم تورم توی پاها رو داشتم ولی یکی از پاها تورمش بیشتره
مقداری دراز کشیدم تفاوت کمتر شده
درد و مشکل دیگری هم ندارم
در هفته ۳۱ بارداری هستم

1 پاسخ 377 بازدید


شیرشتر برای کودک ۱۷ ماه آلرژی به پروتویین گاوی

خانوم دکتر عزیز سلام من میخواستم شیرشتر پاستوریزه را برای بچم تست کمم به نظرتون اینکار صلاح است چه مقدار برای شروع تست کنم تا مطمئن شوم
دخترم آلرژی به پروتیین گاوی دارد

24 پاسخ 517 بازدید


واکسن یکسالگی

سلام خسته نباشید.
چند روزه پیش واکسن یکسالگی زدم از دیروز تب کرده. یعنی به خاطر واکسنه یا مریض شده؟ نمیدونم ببرمش دکتر یا نه
یه سوال دیگه هم دارم اینکه میخوام برم مهمونی اونجا چند تا بچه کوچیکتر هستن. میخوام بدونم الان واکسن زده ناقل هست یا نه؟ چون اونا کمتر از یکسالن هنوز این واکسن رو نزدن

27 پاسخ 649 بازدید


مراحل انجام iui چطوریه؟

سلام خانم دکتر و دوستان عزیزم.روزتون بخیر..برای انجام iui از روز چندم پریودی باید به دکتر مراجعه کنم؟

17 پاسخ 538 بازدید


بی قراری نوزاد

سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیز
الان ی هفته س بچم موقع خواب بی قراره
ینی حالش خوبه وقت خوابش که میرسه چشماش خمار میشه و مشخصه خیلی خسته س ولی نمی‌خوابه و نق میزنه و دست و پا میزنه
دقیقاً مثل وقتایی که لجبازی می‌کنه نق و نق و بی قراری از چیه ؟
تو گهواره هم میذارم قنداق میکنم لالایی میخونم بغل مبکنم ناز میکنم اصلا انگار نه انگار
بعد مثلا امروز نمی‌خوابه ینی چرت های کوتاه می‌زنه فردا عصرش می‌خوابه به مدت 12 ساعت پشت بدون اینکه بیدار بشه

14 پاسخ 468 بازدید


اندازه دور سر در سه ماه و هشت روزگی

سلام وقتتون بخیر پسرم رو امروز بردم چکاب وزنش ۷ قدش۶۲ و دور سرشو دکتر گفت ۴۴هست که به نظر من خیلی غیر عادی بود الان توی خونه اندازه کردم دور سرشو تقریبا ۴۰تا۴۱هست
مترها فرق دارن یا دکتر اشتباه کرده
و این که اگه ۴۴باشه که غیرطبیعی هست باید چیکار کنم

44 پاسخ 390 بازدید


زمان قطع مصرف شیاف

سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
از ابتدای بارداری تا الان شبی یک شیاف پروژسترون استفاده کردم
دکتر گفتن پایان هفته ۳۳ قطع بشه مشکلی نداره
میخواستم نظر مارو هم بدونم
ممنونم

9 پاسخ 453 بازدید


یه سوال خانما اگر دهانه رحم باز شده باشه علایم نداره

من یک هفته آلت تناسلیم ولگنم بدجور درد میکنه درحدی که نمیتونم دستشویی برم یاشلوارموبپوشم کسی اینطور بوده

18 پاسخ 811 بازدید


سرفه خلط دار بدون تب و آبریزش و علائم سرماخوردگی

سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستان
پسرم از صبح هر چند ساعت چندتا سرفه خلط دار میزنه.شربت پلارژین رو بهش دادم.ممکنه سرما خورده باشه؟علائم دیگه ای نداره.
شربت پلارژین خوبه ادامه بدم؟
الان خوابش برد نفس که میکشه انگار خروپف میکنه،به خاطر خلط گلوشه؟چون الان یه خورده تکون خورد دیگه صدا نمیده
بینیش هم کیپ نیست

14 پاسخ 529 بازدید


کم شدن وزن در ۳۴ هفته

سلام دکتر جان
من وقتی باردار شدم ۵۶ کیلو بودم ۴ ماه اول ۲ کیلو وزن کم کردم و بعدش ۵ کیلو اضافه کردم شدم ۵۹ کیلو.
هفته پیش آنفولانزا گرفتم و الان من ۱.۵ کم شدم لازم برم سنو گرافی. خیلی نگرانم
آخرین سنو گرافی من هفته ۲۸ بود که بچه ۹۰۰گرم بود

17 پاسخ 460 بازدید


چکاپ ازمایش خون

سلام خانم دکتر.من سه ماه۲۶روزه که زایمان کردم هفته پیش این ازمایش دادم.بیشتربخاطر زانودرد ومفصل درد ازمایش دادم یه کمم خوابم بهم ریخته.ازمایش خونم لطفاچک کنید درکنارش باقی ازمایشا.ممنون

30 پاسخ 326 بازدید


سلام دکتر جان و دوستان اومایی ،چند روزه رو زبون حلما یه دایره قرمز شده!!

نمیدونم چرا ،اصلا درد داره یانه ولی خب نگرانم کرده عکسش میزارم

24 پاسخ 472 بازدید


جاروبرقی پر سروصدا

سلام دوستان کسی جاروبرقی میشناسه که پرسروصدا باشه ؟
مکش مهم نیست
فقط سر وصدا
مارکش رو هم بفرمایید
تشکر

237 پاسخ 1,780 بازدید


تفسیر ازمایش های ان تی و سه ماه اول

سلام خانم دکترعزیزوقت بخیر
لطفا ازمایشهای منو تفسیر کنید ممنونم😘

23 پاسخ 462 بازدید


جواب آزمایش بارداری مثبت یا منفی

سلام سلام این جواب آزمایش یعنی چی ؟
مثبته یا منفی

39 پاسخ 1,244 بازدید


سرماخوردگی و تب نوزاد

سلام دکتر جان و مامانای مهربون
دختر من دو هفته پیش سرماخورد و ازیترو بهش دادم، تقریبا ۵ روز پیش باز علایم سرماخوردگی شروع شد تب و ابریزش بینی و بیقراری، بهش ولارژین دادم ولی چون تب داشت همچنان دیروز صبح بردمش دکتر، اموکسی سیلین میدم الان و همچنان یهو دمای بدنش میره بالا، عادیه تب دکتر جان؟ ماه پیش ازمایش ادرار داده مشکل عفونت نداشت

8 پاسخ 288 بازدید


اگزما و قرمزی لپ نوزاد ۵ ماهه

سلام
نوزاد ۵ ماهمون هر دوتا لپش وسیع اگزما زده خیلی اذیته بعضی وقتا خون میاد
هر پمادی ترکیبی دست ساز .... امتحان کردیم ولی همچنان خوب نشده
از تجربیاتتون بگید لطفا
بچه هاتون اینجوری بودن ?
چی براشون استفاده کردین خوب شده ?
چند وقت طول کشیده

27 پاسخ 597 بازدید


تغییر شیر خشک و اسهال نوزاد

سلام وقت بخیر پسرم ۳ماه و ۱۲روزشه رفلاکس داره شیر خشک ببلاک ۱ میخورد که دکتر براش ببلاک arنوشت و امروز شروع کردم بهش دادم از صبح دو بار مدفوع داشت تقریبا کم بود ولی الان اسهال شده خیلی زیاد بود زرد و کاملا آبکی میخواستم بدونم ممکنه از تغییر شیرخشک باشه؟ اگر اینطوره تا چند بار اشکالی نداره؟واینکه لازمه فردا مقداری آب بهش بدم بخاطر اسهالش؟

31 پاسخ 4,291 بازدید


جوش سفید روی آلت پسرم

سلام دکتر اوما
و دوستان اومایی
امروز صبح متوجه این جوش ریز سفید روی آلت پسرم شدم
همیشه هم با دقت و تمیز میشورم هرروزهم بدنشو چک میکنم تا دیروز اصلا اینو نبود
از چی میتونه باشه؟

28 پاسخ 772 بازدید


آنفولانزا و بی اشتهایی شدید کودک ۱۷ ماهه

با سلام خدمت پزشک محترم . دخترم بعد از یک هفته سرماخوردگی که به تجویز دکترش آموکسی کلاو ۲۲۸ مصرف کرد بلافاصله به آنفولانزا مبتلا شده .اولش فقط تب داشت و بعد هم آبریزش بینی و سرفه .شبانه دکتر بردمش که این بار آموکسی کلاو ۴۵۷ رو شروع کرد .از همون شب مدفوعش شل تر شد روز به روز و کاملا بی اشتها شده .لب به هیچی نمیزنه فقط شیر مادر میخوره .الان ۵ روز گذشته و دیروز هم نصف دگزامتازون تزریق کرد که جلوی آبریزش بینی شدیدش رو گرفت .اما خیلی بی حال شده یا همش خوابه یا بی حال یه گوشه نشسته .مدفوعش هم آبکی شده ولی تعداد دفعش زیاد نیست .آیا ممکنه به خاطر آنتی بیوتیک باشه این نوع کار کردن شکمش ؟و یه سوال دارم که این بی حالی به خاطر غذا نخوردن میتونه باشه یا از علائم آنفولانزاس ؟خانم دکتر خیلی نگران حالشم تو این چند روز چند بار بردمش دکتر ولی تموم نمیشه مریضیش .ممنون میشم راهنمایی کنین منو که برای بهبودش چیکار کنم .

10 پاسخ 475 بازدید