سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان اومایی
من چهارماه پیش سقط داشتم در هفته ی ششم بااینکه قلب جنین هم شکل گرفته بود دکتر با کلی ازمایشات و سونو وو بهم گفتن مشکلی ندارم فقط باید پروژسترون مصرف میکردم
سوال من اینه ک من این ماه اقدام رو شروع کردم و روز پونزدهم سیکلم هستم شیاف پروژسترون رو شروع کنم یا هرموقع باردار شدم بعد استفاده کنم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



434
1401/10/26





