Ooma

کم شدن ادرار به یکباره

سلام دکتر عزیز
وقتتون بخیر
چند روز پیش دکتر برای دخترم یک آزمایش کلی نوشت که ازمایش ادرار هم داشت
من ۳ روز وقت گذاشتم ، بیشتر از ۴ یا ۵ ساعت مینشستم تا داخل کیسه ادرار کنه ... ولی حتی یک قطره هم نمیکرد
دیگه خسته شدم و در نهایت آزمایش ادرار رو نبردم برای آزمایشگاه
قبل از این ماجرا ادرارش نرمال بود
پوشکش نرمال خیس میشد
اما الان حتی توی پوشک هم دستشویی نمیکنه
اگه هم بکنه مثل قبل نیست
خیلی خیلی نگرانم دکتر
چیکار کنم
از چی میتونه باشه ؟
ممنون میشم راهنماییم کنین

25 پاسخ 345 بازدید


سونوگرافی انومالی و اول هشت ماه ۳۲ هفته

سلام دکتر من سونو انومالی ک رفتم ۱۷هفته و ۶ روزم بود
برا سونو ۳۲ هفته اول هشت ماه و رفتم تو سونو زده ۳۰هفته و ۳۱ هفته درصورتی ک من براساس سونو انومالی و حساب کردم ۳۲ میشد البته دوتا سونوگرافی متفاوت رفتم الان کدوم درسته؟

5 پاسخ 444 بازدید


دندان درد شدید در هفته ۳۳

سلام.من دو سه روز دندان درد شدید گرفتم.به حدی ک گوش و چشمم هم درد میگیره .تو این هفته میتونم برم دندونپزشکی؟هفته ۳۳

1 پاسخ 248 بازدید


میزان شیر مورد نیاز نوزاد بالای یک سال

سلام روزخوش
دخترم یه ساله شده و قبل این شیرخشک و شیرمن رو کم میخورد و بیشتر موقع خواب میخورد
الان که یه ساله شده وازاین به بعد مصرف شیرش درروز چه مقدار باشد باشه؟(باتوجه به اینکه میگن بالای یه سال اولویت با غذاست بعدشیر)

13 پاسخ 367 بازدید


هفته چند بارداری هستم

دوستان من جواب ازمایش ان تی ریسک متوسط شده گفته هفته ی ۱۵ بارداری دوباره ازمایش بدم
استرس دارم ببخشید هفته ی اینده باید ازمایش بدم یا دوهفته ی دیگه؟

7 پاسخ 623 بازدید


جواب آنومالی هفته ۲۲ بارداری

سلام خسته نباشید من امروز سونوی آنومالی انجام دادم ۲۲ هفته هستم جوابش میشه ببینین مشکل داره یا نه دکتر سونو گفت مشکلی نداره مشکلات جزی هستن حل میشن تو سونو نوشته دیواره بین بطنی با اکوکاردیوگرافی چک شود تو ۲۱ هفته اکو هم رفتم

27 پاسخ 611 بازدید


روی صورت پسرم جوش های قرمز زده وزبره

سلام وقتتون بخیر روی صورت پسرم نزدیک به یه هفته س جوش های قرمز زده و خیلی زبر شده پوستش علتش چی میتونه باشه؟
من براش لوسیون میزنم تا مرطوب بشه کمتر شده ولی هنوز زبره صورتش

11 پاسخ 487 بازدید


کورتاژ یا انتظار برای سقط خود بخودی

سلام
وقت بخیر
خانم دکتر زن داداش من از دیشب دچار درد شدید شکمی و کمری شده و از ظهر لخته های قرمز روشن دفع کرده ک پزشکش بعد از سونو بهش گفته داری سقط میکنی یا برو خونه گرمیجات بخور تا دفع شه یا فردا بیا کورتاژ شی
نظر شما چیه؟؟
عکس سونو اول و سونو ظهرش رو میفرستم براتون

35 پاسخ 1,384 بازدید


سلام معذرت میخوام عکس مدفوع بچم ،

سلام دکتر جان و ماماتای باتجربه این مدفوع بچم هس ۱۰ ماهشه ،اینجوریه ،البته سرماخوردگی داره

13 پاسخ 961 بازدید


تفسیر جواب ام ار ای بچه یکساله

دکتر عزیز سلام
ممنون میشم نظرتون راجب جواب این ام‌ار ای رو بگین

110 پاسخ 1,194 بازدید


آیا افت فشار طبیعی هست ؟

سلام
وقت بخیر
من طی این هفته فشارم همش بین 6 تا 9 متغیره
سردرد هم خیلی دارم
خواستم بپرسم افت فشار برای جنین ضرر داره؟
خیلی نگرانم
بیشتر روی 7 و 8
امروز 6.9 بود

5 پاسخ 386 بازدید


تفسیر جواب سونو ،لطفا جواب بدین استرس دارم😥😥

سلام دکتر عزیز و خانمای اومایی
جواب سونوی خواهرمه اگه میشه جواب سونو رو برام تفسیر کنید خیلی میترسم خواهرم مشکلی داشته باشه🥺
آیا لازمه نمونه برداری انجام بده؟

21 پاسخ 1,255 بازدید


تفسیر جواب آزمایش

سلام خانم دکتر میشه آزمایش منو تفسیر کنید و ببینید مشکلی هست یا نه؟؟؟ به خاطر این که هنوز حالت تهوع دارم و روزی دو تا قرص دمیترون میخورم دکترم گفتن این آزمایش و آزمایش کبد انجام بدم.
خیلی ممنون

16 پاسخ 393 بازدید


واکسن ۱۸ ماهگی کودک

سلام دکتر جانم خسته نباشید
پسرم روز شنبه واکسن ۱۸ماهگی داره ۸ دیماه سرفه وخلط گلو داشت وترشحات بینی چرکی دکتر بردم وداروهاشو مرتب تا یک هفته بهش دادموخداروشکر الان خوبه
سوالم اینه که بینیش کیپ میشه اسپری سدیم کلراید میزنم براش ترشحاتشم دیگه چرکی نیست خداروشکر
توی ۲۴ساعت ۳یا۴بار سرفه میکنه ولی سرفش هم خلط نداره وقتی عصبانی بشه یا گریه کنه سرفش میگیره
بنظرتون تزریق واکسن براش مشکلی ایجاد نمیکنه؟
واینکه قبل از زدن واکسن بهش استامینوفن بدم؟ قطره بهتره یا شربت؟
عذرخواهی میکنم طولانی شد خیلی استرس این واکسن رو دارم😔

38 پاسخ 1,047 بازدید


جوش های غیر طبیعی صورت نوزاد

باسلام.
چند روزی هست که صورت بچم جوش های ریز زیادی زده دوشنبه دکتر بردمش و دکترش گفت طبیعیه آکنه کودکان هستش و خود بخود از بین میرن و چیزی خاصی نداد ولی این منو خیلی نگران کرده چون نتنها بهتر نشده بیشتر و خشک شده صورتش حالت پوست پوست
جوشها رو که زده واکنش خاصی نشون نداده نه تب داره نه دستشو سمتشون می‌بره ...بیقراری رو از اول داشت چون کولیک داره و براش قطره ساپ سیمپلکس استفاده میکنه شب و روز کلا در حال گریه بوده و هست
در مورد تغذیه خودم ...اصلا لبنیات (جز یک مقدار پنیر:|) حبوبات و مرکبات و گوشت گاو و اینا مصرف نمیکنم که بگم ممکنه ب اونا حساسیت داشته باشه...شیر خشک کمکی شبانه روز ۶ درجه بهش مارک هیپ میدم
الان سوالم این هست نمیتونم پمادی چیزی استفاده کنم که یکم صورتش بهتر بشه شنبه و یکشنبه تعطیل هست و تا دوشنبه ب دکترش دسترسی ندارم

79 پاسخ 539 بازدید


مصرف قرص برای خشک شدن شیر و تیروئید کم‌کار

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز صبحتون بخیر روزتون هم مبارک باشه 🌹🌹🌹
3روزه که پسرمو از شیر گرفتم و شیر داخل سینه هام مونده و دردناک شده، باتوجه به اینکه تیروئید کم کار دارم میتونم از قرص هایی که برای خشک شدن شیر هست استفاده کنم؟ و اینکه اسم قرص هم بفرمایید ممنون میشم 🙏

7 پاسخ 413 بازدید


گالاکتومید با طعم وانیل برای پروتئین گاوی ضرر دارد؟

سلام دکتر جان من برای اینک شیرم زیاد بشه گالاگتومید با طعم وانیل گرفتم پسرم ب پروتیئن گاوی حساسیت داره ضرر نداره؟اگه خوردم علائم چی میتونه باشه

6 پاسخ 251 بازدید


کم بودن آب دور جنین

هفته ۳۴ هستم آب دور جنین کمه ،و جنین ام آی یو جی آر هست ،وزنش دو کیلوه ،خیلی میترسم باید چیکار کنم ؟

47 پاسخ 624 بازدید


سلام درباره جواب ازمایشم

دکتر جان من آزمایشی دادم خاستم ببینم جوابش چطوره و ممنون میشم ک بالا و پایین بودنش رو توضیح بدین
تیروئیدی چطوره ؟؟ آخه ی چیزایی تو گلوم هست گرده چندتان خیلی میترسم ینی دلیلش چیه

27 پاسخ 395 بازدید


زخم شدن انگشتم

سلام وقت بخیر.انگشتم چند روزه زخم شده خودبخود نمیدونم چرا.هرچی هم میزنم خوب نشده.یادمم نمیاد چیز شیمیایی خورده باشه.چی بزنم خوب بشه؟

12 پاسخ 549 بازدید