Ooma

تزریق آمپول انوکساپارین

سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ دکتر جان من هر روز انوکساپارین تزریق میکنم . میخوام بدونم به شکم میزنم برای بچه خطر نداره ؟استرس میگیرم هر روز وقتی تزریق میکنم ' میترسم بزنم به بچه .

17 پاسخ 872 بازدید


پسرم یکسالو ۴ ماهشه راهنمایی کنین لطفا

سلام . ما روز یکشنبه از مسافرت ک اومدیم . پسرم اسهال و یکم تب داشت ک اسهالش دو روزه خوب شد و تب هم یک روز داشت اونم خفیف اما خب من ترسیدم مریض شده باشع چند روز دارو بهش دادم خورد تجویز دکترش بود . تو این هفته ب شدت بد اخلاق لج باز و بهونه گیر شده و شبا تو خواب بلند میشه گریه جیغ میزنع ک هوارو خنک میکنم یکم بهتر میشه . ناله میکنه . از دیروز دوبارع تب کرده و تبش رو با استامینوفن کنترل میکنم . اما اونقدر هم بالا نیست فقط سر و گردنشه . اشتهاشم ن کم شده ن مثل قبله یکم کم شده . اسهال نیست فعلا و مدفوع میکنه . چیکارش کنم . کسی تجربع ای داره .
موندم چرا اینجوریع

10 پاسخ 315 بازدید


آب دور جنین داخل گوش بچه

سلام خسته نباشید خانم دکتر و اومایی های عزیز
من پسرم روز اول شنوایی سنجی بردم گفتن آب دور جنین رفته داخل دوتا گوش بچه کسی اینطوری بوده و جذب شده؟

13 پاسخ 565 بازدید


تند تند نفس کشیدن نوزاد

سلام وقت بخیر دکتر پسرم یک ماهشه از صبح تند تند نفس میکشه تو یک دقیقه 70بار خیلی نگرانم دلیلش چی میتونه باشه

13 پاسخ 531 بازدید


فولیکول زیر ۱۰ م م در روز ۹ سیکل

این اندازه کمه? تازه پریودیم تموم شده

16 پاسخ 549 بازدید


تداخل قرص روکین با قطره ویتاگنوس

سلام دکتر عزیزم، من اسفند ماه زایمان کردم و فقط سه ماه شیر دادم بعدش شیردهی رو قطع کردم چون تنبلی تخمدان دارم چن ساله به دکتر مراجعه کردم تا دلیل پریود نشدنمو بدونم که چکاپ کلی دادم و سونو، معلوم شد تنبلی دارم باز و‌پرولاکتینم بالاست و ویتامین دی بدنم کمه، به دکتر غدد مراجعه کردم گفتن تا چن ماه پرولاکتینت بالا میمونه بعد قطع شیردهیت وسه بار باز رفتم که سری آخر آزمایشگاه ازم اشتباه آزمایش گرفتنو نرفتم دیگه، خلاصه ۹آذرماه خودم بدون هیچ دارویی پریود شدم وهفت روز بود وباخون ریزی قابل قبول، بعدش تاالان نشدم به دکتر مراجعه کردم برام روکین نوشتن گفتن دوماه مصرف کن تا تنظیم کنه ، الان من سوالم ازشما اینه من چن ساله داروهای شیمایی استفاده کردم وهیچچچچ تغیری ایجاد نشد من تصمیم گرفتم اینسری خودم خودمو درمان کنم چون واقعاااا نمیخوام قرص مصرف کنم کارایی که میکنم قطره ویتاگنوس ۴۰قطره ، دوسین ترکیب عسل وسیاهدانه درست کردم واستفاده میکنم، ورزش میکنم روزی نیم ساعت، بادکش رحم وتخمدان وماساژ باسیاهدانه رو انجام میدم ، روی بروشور ویتاگنوس نوشته با قرص ضدبارداری تداخل داره، الان من چه کنم دکتر جان میخوام شانس خودمو امتحان کنم واینکارارو کنم شاید نتیجه بگیرم یا آمپول استروژن پروژسترون بزنم و پریود شم وقرص ضدبارداری رو استفاده کنم

15 پاسخ 805 بازدید


تیر کشیدن شدید زیر دل و کشاله ران هنگام راه رفتن هفته ۳۳

سلام خانم دکتر من دو روزه موقع راه رفتن درد شدیدی زیر دل و بیخ کش سمت چپم شدید درد میکنه در حدی که حتی نمیتونم قدم بردارم دیگه میمونم تو همون حالت اینگار با چاقو دارن به سمت چپم ضربه میزنن کلا میلنگم .
چند روز پیش سونو دادم که گفتن همه چی خوبه و نرمال دیگه منم مثل همیشه بودم و رفت و امد خودم رو داشتم که ی دفعه این درد اومده .

باید چه کار کنم که اروم بشه خانم دکتر
وقتی دیشب خابیدم خوب بودم تا بیدار شدم دو قدم برداشتم دوباره قفل شدم از شدت درد

58 پاسخ 437 بازدید


اولین سوپی که به نی نی میدیم

سلام برای اولین بار میخوام سوپ درست کنم برای حلما با چی درست کنم ممنون میشم راهنمایی کنید .

10 پاسخ 424 بازدید


دارو برای تقویت سیستم ایمنی

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. ببخشید دختر من ماهی دوبار رو سرما میخوره دیگع خسته شدم از دکتر بردن از دیروز ابریزش بینی داره دیگه دکتر نبردم و این داروها از داروخونه خریدم چقدر بدم بهش

20 پاسخ 471 بازدید


ختنه کردن نوزاد پسر

سلام‌خسته نباشید ببخشید خواستم ببینم برای ختنه پسرمو تو چ سنی ببرم و اینکه کدوم روش بهتره حلقه یا سنتی پیش چ‌دکتری باید بریم ؟؟؟؟میشه راهنماییم کنید

30 پاسخ 638 بازدید


مصرف شیر ماجان از کی مجازه ؟

سلام وقتتون بخیر
دختر من دو روز دیگه یکساله میشه
از کی میتونم شیر ماجدن‌رو برای فرنی یا غذاهای دیگش استفاده کنم‌؟

35 پاسخ 767 بازدید


ازمایش قندوتیروعید وعفونت ادراری

دکتر جان سلام میشه ازمایش منو ببینید تیروعید دارم ؟اگ دارم باید چطور قرص مصرف کنم؟؟ممنون ازتون

13 پاسخ 477 بازدید


تفسیر آزمایشات مربوط به سقط

با سلام خدمت پزشک اوما لطفا آزمایشات مربوط به سقط دوستمه تفسیرش کنید ممنونم

17 پاسخ 333 بازدید


تفسیر آزمایش همسرم لطفا

سلام خانم دکتر ممنون میشم این آزمایش همسرم رو تفسیر کنید

13 پاسخ 358 بازدید


تفسیر ازمایش HPLCبرای بیماریPKUو شربت افرا

سلام پزشک عزیز و اومایی ها
سوال برای کسی دیگه هس
بچه ها کسی تا حالا این ازمایشو انجام داده برای نوزادش؟
با توجه به اینکه زن وشوهرنسبت فامیلی داشتن و بچه قبلشون این بیماری رو داره الان نوزادشون شش ماهشه گفتن این ازمایش انجام بدین اگه خدانکرده جوابش خوب نباشه باید شیرخشک مخصوص بخوره و رژیم غذایی داشته باشه

9 پاسخ 195 بازدید


تفسیر جواب پاتولوژی و

سلام
عمل کورتاژ و تفسیر جواب

12 پاسخ 809 بازدید


کیست تخمدان و اقدام به بارداری

با سلام حدود ۶ماه هست برای بارداری اقدام کردم و موفق نبوده امروز روز ١٣ پریود رفتم سونوگرافی یک کیست نشون داد و فولیکولی نبود ٠ تو این مدت اقدام سیکلام دورش ۴۵ روزه شده و وسط سیکل لکه بینی دارم٠ این دوره هم ١بهمن پریود شدم ٧بهمن اتمام خونریزی بود ولی تا امروز لکه بینی داشتم٠

16 پاسخ 477 بازدید


سوماتریپتان و شیردهی بعد آن

چند ساعت بعد از مصرف سوماتریپتان نباید به بچه شیر داد؟

8 پاسخ 257 بازدید


شستن گوش لطفا کمکم کنید

سلام خانم دکتر ودوستان خسته نباشید من یه بار کوچیک بودم یخ بار گوشمو شستن اونوقت مامانم گوشمو تمیز کرد بعد یه دفعه یکم خون آمد گوشم کیپ شد حالا الان ۲۴ سالمه یه بار از شدت گوش درد خوابم نبرد رفتم دکتر گفتم گوشم درد میکنه گفت هیچی نمیبینم باید گوشتو بشورم اگه شست گفت گوشت هیچ مشکلی نداره ازدندون عقلت رفتم عکس کشیدم از دندونم بود حللااونوقت دکتر گفت به هیچ عنوان نباید آب بره تو گوشت پنبه باید بزاری من گذاشتم ولی یکم آب رفته توش الانم انگار یکم کیپ شده گوشم گفتم ببینم چطور خوب میشم؟؟؟یکیم اینکه گوشم کر شده؟؟؟😔

17 پاسخ 373 بازدید


انتقال جنین آی وی اف

سلام خانوم دکتر من امروز ساعت ۶پریود شدم این ماه میخواستم انتقال بدم فردا و پس فردا کلینیک تعطیله یکشنبه میتونم برم؟

47 پاسخ 691 بازدید