تزریق آمپول انوکساپارین
سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ دکتر جان من هر روز انوکساپارین تزریق میکنم . میخوام بدونم به شکم میزنم برای بچه خطر نداره ؟استرس میگیرم هر روز وقتی تزریق میکنم ' میترسم بزنم به بچه .
پسرم یکسالو ۴ ماهشه راهنمایی کنین لطفا
سلام . ما روز یکشنبه از مسافرت ک اومدیم . پسرم اسهال و یکم تب داشت ک اسهالش دو روزه خوب شد و تب هم یک روز داشت اونم خفیف اما خب من ترسیدم مریض شده باشع چند روز دارو بهش دادم خورد تجویز دکترش بود . تو این هفته ب شدت بد اخلاق لج باز و بهونه گیر شده و شبا تو خواب بلند میشه گریه جیغ میزنع ک هوارو خنک میکنم یکم بهتر میشه . ناله میکنه . از دیروز دوبارع تب کرده و تبش رو با استامینوفن کنترل میکنم . اما اونقدر هم بالا نیست فقط سر و گردنشه . اشتهاشم ن کم شده ن مثل قبله یکم کم شده . اسهال نیست فعلا و مدفوع میکنه . چیکارش کنم . کسی تجربع ای داره .
موندم چرا اینجوریع
آب دور جنین داخل گوش بچه
سلام خسته نباشید خانم دکتر و اومایی های عزیز
من پسرم روز اول شنوایی سنجی بردم گفتن آب دور جنین رفته داخل دوتا گوش بچه کسی اینطوری بوده و جذب شده؟
تند تند نفس کشیدن نوزاد
سلام وقت بخیر دکتر پسرم یک ماهشه از صبح تند تند نفس میکشه تو یک دقیقه 70بار خیلی نگرانم دلیلش چی میتونه باشه
فولیکول زیر ۱۰ م م در روز ۹ سیکل
این اندازه کمه? تازه پریودیم تموم شده
تداخل قرص روکین با قطره ویتاگنوس
سلام دکتر عزیزم، من اسفند ماه زایمان کردم و فقط سه ماه شیر دادم بعدش شیردهی رو قطع کردم چون تنبلی تخمدان دارم چن ساله به دکتر مراجعه کردم تا دلیل پریود نشدنمو بدونم که چکاپ کلی دادم و سونو، معلوم شد تنبلی دارم باز وپرولاکتینم بالاست و ویتامین دی بدنم کمه، به دکتر غدد مراجعه کردم گفتن تا چن ماه پرولاکتینت بالا میمونه بعد قطع شیردهیت وسه بار باز رفتم که سری آخر آزمایشگاه ازم اشتباه آزمایش گرفتنو نرفتم دیگه، خلاصه ۹آذرماه خودم بدون هیچ دارویی پریود شدم وهفت روز بود وباخون ریزی قابل قبول، بعدش تاالان نشدم به دکتر مراجعه کردم برام روکین نوشتن گفتن دوماه مصرف کن تا تنظیم کنه ، الان من سوالم ازشما اینه من چن ساله داروهای شیمایی استفاده کردم وهیچچچچ تغیری ایجاد نشد من تصمیم گرفتم اینسری خودم خودمو درمان کنم چون واقعاااا نمیخوام قرص مصرف کنم کارایی که میکنم قطره ویتاگنوس ۴۰قطره ، دوسین ترکیب عسل وسیاهدانه درست کردم واستفاده میکنم، ورزش میکنم روزی نیم ساعت، بادکش رحم وتخمدان وماساژ باسیاهدانه رو انجام میدم ، روی بروشور ویتاگنوس نوشته با قرص ضدبارداری تداخل داره، الان من چه کنم دکتر جان میخوام شانس خودمو امتحان کنم واینکارارو کنم شاید نتیجه بگیرم یا آمپول استروژن پروژسترون بزنم و پریود شم وقرص ضدبارداری رو استفاده کنم
تیر کشیدن شدید زیر دل و کشاله ران هنگام راه رفتن هفته ۳۳
سلام خانم دکتر من دو روزه موقع راه رفتن درد شدیدی زیر دل و بیخ کش سمت چپم شدید درد میکنه در حدی که حتی نمیتونم قدم بردارم دیگه میمونم تو همون حالت اینگار با چاقو دارن به سمت چپم ضربه میزنن کلا میلنگم .
چند روز پیش سونو دادم که گفتن همه چی خوبه و نرمال دیگه منم مثل همیشه بودم و رفت و امد خودم رو داشتم که ی دفعه این درد اومده .
باید چه کار کنم که اروم بشه خانم دکتر
وقتی دیشب خابیدم خوب بودم تا بیدار شدم دو قدم برداشتم دوباره قفل شدم از شدت درد
اولین سوپی که به نی نی میدیم
سلام برای اولین بار میخوام سوپ درست کنم برای حلما با چی درست کنم ممنون میشم راهنمایی کنید .
دارو برای تقویت سیستم ایمنی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. ببخشید دختر من ماهی دوبار رو سرما میخوره دیگع خسته شدم از دکتر بردن از دیروز ابریزش بینی داره دیگه دکتر نبردم و این داروها از داروخونه خریدم چقدر بدم بهش
ختنه کردن نوزاد پسر
سلامخسته نباشید ببخشید خواستم ببینم برای ختنه پسرمو تو چ سنی ببرم و اینکه کدوم روش بهتره حلقه یا سنتی پیش چدکتری باید بریم ؟؟؟؟میشه راهنماییم کنید
مصرف شیر ماجان از کی مجازه ؟
سلام وقتتون بخیر
دختر من دو روز دیگه یکساله میشه
از کی میتونم شیر ماجدنرو برای فرنی یا غذاهای دیگش استفاده کنم؟
ازمایش قندوتیروعید وعفونت ادراری
دکتر جان سلام میشه ازمایش منو ببینید تیروعید دارم ؟اگ دارم باید چطور قرص مصرف کنم؟؟ممنون ازتون
تفسیر آزمایشات مربوط به سقط
با سلام خدمت پزشک اوما لطفا آزمایشات مربوط به سقط دوستمه تفسیرش کنید ممنونم
تفسیر آزمایش همسرم لطفا
سلام خانم دکتر ممنون میشم این آزمایش همسرم رو تفسیر کنید
تفسیر ازمایش HPLCبرای بیماریPKUو شربت افرا
سلام پزشک عزیز و اومایی ها
سوال برای کسی دیگه هس
بچه ها کسی تا حالا این ازمایشو انجام داده برای نوزادش؟
با توجه به اینکه زن وشوهرنسبت فامیلی داشتن و بچه قبلشون این بیماری رو داره الان نوزادشون شش ماهشه گفتن این ازمایش انجام بدین اگه خدانکرده جوابش خوب نباشه باید شیرخشک مخصوص بخوره و رژیم غذایی داشته باشه
تفسیر جواب پاتولوژی و
سلام
عمل کورتاژ و تفسیر جواب
کیست تخمدان و اقدام به بارداری
با سلام حدود ۶ماه هست برای بارداری اقدام کردم و موفق نبوده امروز روز ١٣ پریود رفتم سونوگرافی یک کیست نشون داد و فولیکولی نبود ٠ تو این مدت اقدام سیکلام دورش ۴۵ روزه شده و وسط سیکل لکه بینی دارم٠ این دوره هم ١بهمن پریود شدم ٧بهمن اتمام خونریزی بود ولی تا امروز لکه بینی داشتم٠
سوماتریپتان و شیردهی بعد آن
چند ساعت بعد از مصرف سوماتریپتان نباید به بچه شیر داد؟
شستن گوش لطفا کمکم کنید
سلام خانم دکتر ودوستان خسته نباشید من یه بار کوچیک بودم یخ بار گوشمو شستن اونوقت مامانم گوشمو تمیز کرد بعد یه دفعه یکم خون آمد گوشم کیپ شد حالا الان ۲۴ سالمه یه بار از شدت گوش درد خوابم نبرد رفتم دکتر گفتم گوشم درد میکنه گفت هیچی نمیبینم باید گوشتو بشورم اگه شست گفت گوشت هیچ مشکلی نداره ازدندون عقلت رفتم عکس کشیدم از دندونم بود حللااونوقت دکتر گفت به هیچ عنوان نباید آب بره تو گوشت پنبه باید بزاری من گذاشتم ولی یکم آب رفته توش الانم انگار یکم کیپ شده گوشم گفتم ببینم چطور خوب میشم؟؟؟یکیم اینکه گوشم کر شده؟؟؟😔
انتقال جنین آی وی اف
سلام خانوم دکتر من امروز ساعت ۶پریود شدم این ماه میخواستم انتقال بدم فردا و پس فردا کلینیک تعطیله یکشنبه میتونم برم؟




