Ooma

تست بارداری زدم هاله انداخت

سلام بر اومایی ها بچه تست زدم هاله انداخت درست آیا؟؟

46 پاسخ 913 بازدید


خونریزی همراه با لخته خون بزرگ بعد از سزارین همراه با عکس

سلام خسته نباشید...اول بگم ک شرمنده بابت عکس ...من امروز ۳۸ روزه که زایمان کردم .‌حدود یک هفته بود ک خونریزیم قطع شده بود یا در حد یکی دو قطره بود ..الان سه روزه که خونریزی شدید دارم و لخته خون دفع میشه تقریبا ساعتی یه پد پر میشه ...آیا خطرناکه این حجم از خونریزی؟

11 پاسخ 3,298 بازدید


عکس مدفوع نوزاد آلرژی به پروتیین گاوی ... اونایی بدشون میاد نیان که عکس مدفوع

با سلام خدمت خانوم دکتر عزیز و اومایی های گل
پسر من به اپتامیل پپتی و پپتی جونیور حساسیت نشون داد که طبق تجویز پزشک به نیوکیت تغییر دادیم ، که بعد از دو روز دفع داشت که بسیار تیره و کاملا آبکی هست و هیچ جرمی نداره ، بچه بی قراری نداره فقط تب داره که دکتر گفت تب ویروسی هست و استا بهش میدم ، حالا سوالم اینه با این دفع به نیوکیت هم حساسیت داره یا نه ؟اگه اره دیگه چه شیری بهش بدم
ممنون از راهنمایی تون و پوزش به خاطر عکس

20 پاسخ 337 بازدید


سلام خوبین. من خیلی سردرگم شدم

امروز ۳ سیکل و هنوز پریود نشدم
درد پریودی در روز ۳ ۴ بار یکم زیر دلم میگیره و ول میکنه
و این ماه عکس رنگی داشتم روز ۱۱ سیکل
تقریبا ۱۶ روز پیش اقدام داشتم. که بشه روز ۱۵ سیکل و خودمم ترشح زیاد داشتم
صبح بی بی زدم منفی پررنگ بود
دیگه نمیدونم باید چکار کنم

8 پاسخ 386 بازدید


بچه ۴۲ روزه ام خیلی بی خواب شده و اسهال هم داره

سلام و عرض ادب،بچه ۴۲ روزه ام چند شبه خیلی بدخواب شده و اسهال هم داره بردمش دکتر فقط قطره AD و برا اسهالش قطره رامنوفلور هر شب ۵ قطره تجویز کردن،کم کم بعد یه هفته اسهال اش برطرف شده بود که یهو دو شبه دوباره شروع شد،رنگ مدفوع فرقی نکرده و خون و لکه تیره ای نیس،شیر هم هر ۲،۳ ساعت میخوره( شیر خودم رو میدم بهش) این بی خوابی هم کنارش فقط تو آغوش خودم میخوابه و تو گهواره اش نمیخوابه اصلا همینکه میخوام بزارمش تو گهواره سریع چشماش رو باز میکنه،لطفا هر کمکی میتونید بهم بکنید🙏❤

34 پاسخ 433 بازدید


تزریق واژینال عسل طبیعی برای زخم‌ و تنبلی تخمدان

سلام دوستان تا حالا کسی از تزریق واژینال عسل کوهی استفاده کرده برا زخم رحم و تنبلی تخمدان ؟خوبه یا ن

20 پاسخ 3,095 بازدید


کوچیک و بزرگ بودن بیضه نوزاد

سلام دکتر عزیز
سوال یکی از دوستان اومایی هست
پسری ۳۰ ماهه دارم که چند روزیه بیضه هاش بزرگ کوچیک شده قبلا اینجوری نبود
خودشون میان تو تاپیک لطفا راهنمایی کنید
ممنون

52 پاسخ 935 بازدید


خوردن شربت سیتروزین و اکسپکتورانت با هم

سلام به دوستان گلم و دکتر گرامی من پسر از دیشب یکم حالات سرماخوردگی داشت دماغش کیپ بود کمی شب اخر شب بهش شربت سیتروزین دادم و صبحم بعد صبحانه ۸ساعته بازم یه قاشق غذا خوری بهش دادم شوهرم ک خبر نداشت اونم بلند شده بهش یه قاشق غذاخوری شربت اکسپکتورانت بهش داده بنظرتون بد نیست براش چون اینم انتی هیستامین داشته چون دوتاش برا حساسیت هستش بنظرتون مشکلی نداری با هم خورده؟

17 پاسخ 2,481 بازدید


ترشح خیلی کم رنگ قهوه ای در هفته 6

سلام بچه ها من بک هفته است متوجه شدم بار دارم ودکترم بهم شیاف داده ورحمم دوشاخه واستراحت میکنم امروز عصر یکم ترشح خیلی خیلی کم رنگ قهوه ای دیدم ونگرانم چکار کنم

16 پاسخ 583 بازدید


بارداری با کیست تخمدان

من متوجه شدم باردار هستم و کیست تخمدانی ۶۶ میل هم دارم باید چیکار کرد؟
درد های لگنی شدید هم دارم که یکباره میگیره و برطرف میشه...این دردا بخاطر بارداری هست یا کیست؟

11 پاسخ 460 بازدید


عکس رنگی و لکه بینی

دکتر جان سلام دوستم عکس رنگی گرفته یکم خون اومد الان شش روزه هنوز لک خونی میبینه درحد قطره خطرناک نیست؟گرفتگی جزعی هم داشته با عکس برطرف شده الان میتونه نزدیکی داشته باشه؟؟

ممنون از پاسختون دکتر جان

16 پاسخ 404 بازدید


لکه بینی بین سیکل

سلام خسته نباشید، این سوال دوستمه، میشه لطفا جواب بدین؟
من ماه قبل از روز سوم پریودم لتروزل خوردم ولی امپول ازادسازی نزدم، سر وقت همیشه پریود شدم. پنج روز خونریزی داشتم، دوروز پاک بودم، دوروز لکه بینی داشتم و روز نهم پریودم تموم شد. این‌ سونورو روز دوازدهم سیکلم دادم. الان روز هفدهم سیکلمه و دوباره لکه بینی دارم.
میخواستم بدونم چیکار باید بکنم چون امروز و فردا تعطیله و دکترم نیست؟

7 پاسخ 396 بازدید


ورم بی دلیل لب

سلام دکتر عزیزم و دوستهای گلم ببخشید من دوماه پیش پسرم لبم رو گاز گرفت همون شب لبم ورم کرد تا دوروز الان از اون روز بی دلیل دوبار دیگه لبم ورم کرده خارش داره قرمز میشه و ورم میکنه و اون قسمت بی حس میشه انگار بی حس بهش بزنی از چی میتونه باشه

26 پاسخ 606 بازدید


مسافرت هفته هشتم بارداری

سلام دوستان وقتتون بخیر
ی مسافرت یهویی پیش اومد البته خیلی رعایت کردم تو ماشین دراز کشیده بودم
همشم با ماشین میرم حرم و برمی‌گردم ولی از دست این اینترنت کلی استرس افتاده به جونم
آخه چند نفر از اطرافیانمون تو شرایط بدتر از من اومدن مشهد ولی چیزی نشده
ولی الان هرجا سرچ میکنم میگه خطرناکه و... اصلا راه حل جلوی پای آدم نمیزاره

40 پاسخ 837 بازدید


راهنمایی در مورد مصرف قرص روکین

سلام و خسته نباشید دکتر جان من دو دوره هست که قرص روکین مصرف میکنم ،ماه اول همراه قرص جلوگیری طبیعی هم داشتم،از ماه دوم فقط قرص میخورم میخاستم ببینم احتمال بارداری هست؟و اینک من سر ساعت معین نمیخورم مثلا از ده شب تا ۱۲ بین این ساعتا میخورم آیا تاثیرش کم میشه؟
در ضمن من دیشب قرص در دسترسم نبود فراموش کردم بخورم حالا چیکار باید بکنم؟پیشاپیش ممنون از راهنماییتون❤️

11 پاسخ 1,017 بازدید


خون آبه در ۸ ماهگی به همراه عکس

سلام خانوم دکتر
من تاره افتادم ۸ ماهگی .همین الان یهویی دیدم خون ابه ازم خارج شد.من از اول بارداری تا الان اصلا خون ندیده بودم
الان دارم سکته میکنم.چیکا کنم؟برم بیمارستان؟

22 پاسخ 981 بازدید


ازمایش بتا روز و بالا رفتن تیترش

سلام خانم دکتر و دوستان
من ۱۳ روزه انتقال جنین داشتم
۴شنبه صب بیدار شدم دیدم خونریزی دارم ک داروهام بیشتر کردم بهتر شدم و همونروزم رفتم تیتر بتا دادم که ۴۰ بود عددش
الان لک بینی قهوه ایی دارم خونابه طور بعضی وقتا حالتای نخ مانند سیاه توش هست ولی تو سرویس رو دستماله ولی عصرا بیشتر میشه یکم و رنگش قرمز طور میشه ..دلیلی چیه بنظرتون؟
من همیشه پریودامم اینجور بودم ک عصر بیشتر میشد
امروز دوباره تیتر دادم عددش ۸۵ شد
عددش خوبه؟کم نیست؟

20 پاسخ 1,040 بازدید


مدفوع نکردن نوزاد سه ماهه

سلام. پسر من ۲ ماه و ۲۶ روزه هست و امروز ۳ روزه که مدفوع نکرده ، فقط باد خارج میکنه و خبری از مدفوع نیست. شیر مادر میخوره فقط هفته گذشته یک روز حدود ۱۰۰ cc شیر خشک خورده بود، البته بعد از آن دفع داشت. میشه لطفا راهنمایی کنید چه کار باید کرد ؟ آیا مدفوع نکردن این سن بیانگر مشکل خاصی هست؟

24 پاسخ 337 بازدید


خراب بودن دندونای نوزاد ۹ماه

سلام دکتر جان
دخترای من ۷ماهگی دندون دراوردن و من حتا قبل دندون دراوردنشون مسواکو شروع کردم.
ماهور از اول دندوناش کج دراومد که اصن بچه این مدلی ندیدم دندون اولش کج باشه.
و اینکه لبه ش اَره اَره ایی باز اینم ندیدم.
تازگیام متوجه شدم دندوناش انگار مدل آهکی .
دکتر جان من باید اقدام خاصی کنم بخاطر دندوناش؟؟
عکسشم میفرستم

108 پاسخ 883 بازدید


درد و ضعف چند روز بعد تزریق امپول hcg

سلام خانم های گل من ۵ روز پیش ۲ تا امپول hcg تزریق کردم .این چند روزه همش درد دل و کمر و ضعف دست و پا دارم .فشارم میگیرم خوبه ولی درد زیاد دارم.به نظرتون چی بخورم یکم دردم اروم بگیره.

بدون پاسخ 298 بازدید