Ooma

سلام خانم دکتر ممنون میشم جواب آزمایشمو تفسیر کنید 🌹🌹

سلام خانم دکتر
من حدودا ۹ماهه که قبل از پریودییام ۵روز لکه بینی دارم و روز۶ام پرپویم شروع میشه و حجم خونریزی هم خیلی کمتر شده.
البته تا جایی که یادمه من همیشه پریودی نامنظم داشتم ولی( لکه بینی نداشتم و حجم خونریزی هم زیاد بود).
تو این ۹ماه هم موقع بلندشدن سرگیجه و سیاهی رفتن جلو چشم دارم دستامم خیلی سر و سوزن سوزنی میشن.
تیروئیدمو هم ۷ سال پیش جراحی کردم
۴روز پیش این آزمایشو دادم ممنون میشم جوابشو تفسیر کنید❤️🌹

9 پاسخ 285 بازدید


تفسیرآزمایش آقای پنجاه ویک ساله

سلام خانم دکترنازنین پدرم مبتلا به فشارخون بالاست آزمایش انجام دادن میشه نتیجه شوبرام تفسیرکنید

10 پاسخ 191 بازدید


آبریزش و عطسه کودک ۱۵ ماهه

سلام خانم دکتر عزیز
دخترم از صبح ک بیدار شد ، کمی آبریزش داره و عطسه هم گهگاهی
هر دو کمه ( هم ابریزش و هم عطسه )
یعنی میخاد سرما بخوره ؟

حدود یک ماه قبل فقط ابریزش داشت یک روز دو روز ک خودتون گفتین سیتریزین بدم و دادم ؛ زود هم خوب شد

الان هم سیتریزین بدم بهش ؟
اگه بله ، چه مقدار بدم بهش ؟

23 پاسخ 285 بازدید


سونو در آب سیکل برای انتقال جنین 🥺🥺🥺😓

سلام روزبخیر پزشک اوما
سونو در آب درد داره؟؟
واسه من که واژینیسموس هستم قابل تحمله ؟؟
واقعا شیاف دیکلوفناک گذاشتن درد رو کمتر میکنه؟

میشه بجای سونو در آب از عکس رنگی با بیهوشی انجام بدم ؟؟

امروز تست پاپ اسمیر دارم ، آرامبخش خوردم و قبلش میخوام شیاف درد بذارم به شدت استرس دارم

20 پاسخ 1,466 بازدید


عمل سرکلاژ هفته18 بارداری

سلام خانم دکتر عزیز من تو سونو آنومالی 18هفته و دو روز طول سرویکسم27 بود دو روز پیش سرکلاژ شدم لک و درد و خونریزی ندارم روز بعد عمل هم سونو دادم همه چی خوب بود الان اومدم خونه یک کم زیر شکمم سمت راست سفته ، احساس نفخ دارم ایا این سفتی بخاطر نفخه؟ سمت چپم هم گاهی تیر میکشه واینکه مراقبت های بعداز عمل چیه ؟ چون روز تعطیل بود بعد عمل دکترم نیودم پیشم ، و به توالت فرنگی دسترسی ندارم چیکارکنم چون مستاجریم و سرویس بهداشتیمون کوچیکه امکان گذاشتن سرویس فرنگی سیارهم ندارم ببخشید سوال هام زیاد شد

19 پاسخ 489 بازدید


مامانایی ک بچه دوسال پنج ماه دارن

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه راجب حرف زدن دخترمه .هنوز کامل نمیتونه حرف بزنه مثلا میگه مامان بابا علی اومد یا بریم یا سه چهار کلمه ای میگه ولی راحت نمیتونه حرف بزنه خیلی نگرانم شما بچه هاتون کامل صحبت میکنن تو این سن ؟ چه چیزایی میگن
گوشی ک دست نمیگیره خیلی خیلی کم. اما تلویزیون روشن اکثرا نمیزاره خاموشش کنم .

31 پاسخ 395 بازدید


چند روزه عفونت دارم

سلام دکتر
من عفونت دارم باید از چه دارویی استفاده کنم تا عفونت برطرف بشه؟؟
سوزش ندارم با ترشح عفونت میبینم

9 پاسخ 333 بازدید


سوزش سر نوک سینه

سلام دکتر و دوستان عزیز نوک سینه من هنگام شیردهی به شدت میسوزه به طرز که اشکم در میاد راهکاری وجود داره برای درمانش

14 پاسخ 523 بازدید


سونو بررسی رشد جنین در۳۴هفته

سلام خانم دکتر خسته نباشید بارداری ۲قلویی هستم
لطف میکنید سونو وزن جنین ها رو بررسی کنید ک همه چی اوکی هست برای جنین دختر رو بهم گفت پایینه استرس گرفتم گفت اختلاف وزن جنین ها زیادهست

13 پاسخ 415 بازدید


تفسیر جواب ازمایش خون

سلام دکتر محترم.من واسه چکاپ و ریزش شدید مو ازمایش کامل خون دادم.الان زده کلسترول بالاس علتش چیه؟کلا میشه این ازمایش رو واسم تفسیر کنین
و اینکه من سابقه سنگ کلیه ۴ بار داشتم الان کریستال زیاد دیده شده خطریه برام؟عفونت ادراری هم دارم؟

11 پاسخ 370 بازدید


شیردهی به نوزاد رفلاکسی

با سلام خدمت خانم دکتر و اومایی ها
پسرم رفلاکس پنهان داشته و ما دیر متوجه شدیم طبق سونوگرافی الآن مری آسیب دیده و تو شیر خوردن مشکل داره دارو هم دکتر بهش اومپرازول ۲۰ رو هر روز نصفش رو بهش میدم.
بعد چهار روز هنوز بعد از شیر خوردن جیغ میزنه و کلی گریه می‌کنه با چند قطره استامینوفن میخوابونمش تا آروم شه. شیرش رو قبلاً هر دو ساعت ۶۰ سی سی یا حتی ۹۰ تا میدادم الآن ساعتی ۳۰, سی سی میدم و شبا حتی شده چهار ساعت بیدار نمیشه به خاطر اثرات دارو
الآن نگرانم که شیر کم باشه براش و ی جاهایی گریه از روی گرسنگی باشه
به نظرتون این که دفعات شیردهی رو بیشتر و حجم شیر کمتر کردم تأثیر داره یا برگردم به روال قبل ؟ در کل باید چه کارایی کنم بچه تو عذابه منم کلافه شدم از گریه ها

234 پاسخ 2,332 بازدید


تفاوت نان کامفورت و نان ۲

سلام خانم دکتر پسرم تا الان نان کامفورت میخورد بخاطر رفلاکس و بهش هم می‌ساخت اماالان که غذای جامد بهش میدم و تا حد زیادی خدا رو شکر بهتره میتونم بهش نان ۲ بدم؟؟احساس میکنم نیازهای تغذیه اش رو برطرف نمیکنه کامفورت نمیدونم چقدر درسته
این دوتا شیر چه فرقی دارن؟کدوم بهتره؟البته هنوز دارو رفلاکس بهش میدم بنظرتون کدوم ارجحیت داره؟

17 پاسخ 740 بازدید


شکل رویش دندانهای عقل درفک بالا

سلام دکترجان جدیدا تو دهن دخترم توفک بالا ،دوریشه سفید ته ته لثش مشخصه ینی یکی سمت راست ویکی سمت چپ،نکته جالبش اینه که مث بقیه دندونا توفک بالا انگار ک تویه ردیف نیس خارج ازلثه به شکل میاد بنظرتون مشکلی هس؟

13 پاسخ 256 بازدید


سرما خوردگی وبیخوابی ۹ماه

سلام خسته نباشید پسرم سرما خورده ۳روزه بهش قطره سرما خوردگی پلارژین دادم الان بینیشم کیپ شده و درست نمی تونه بخابع طور خدا بگید چکار کنم
خوابشم ب شدت کمه الان ک مریض شده اصلا نمیخابه کلافم کرده

7 پاسخ 176 بازدید


سونو وزن جنین و مایع آمنیوتیک 😍😍

سلام دکتر عزیزم و خانمای گل .این سونوی امروز منه ببینین همه چی خوبه ؟ مشکلی نیس؟ وزنش چطوره؟ و مایع آمنیوتیک چطوره؟ دکتر خودم فقط گف خوبه حالا نمیدونم .

44 پاسخ 656 بازدید


غلیظ بودن شیر خشک ببلاک ar

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز.من برا دخترم که رفلاکس داشت و شیر درست نمیخورد امروز شیر خشک ببلاک arگرفتم ..خیلی غلیظه از سر شیشه رد نمیشه ..باید چیکار کنم؟

11 پاسخ 4,245 بازدید


قرص لومیدکس ۲ در شیردهی

سلام و وقت بخیر خدمت دکتر عزیز❤️
دکتر جان خیلی معذرت میخام گلاب بروتون من از صبح اسهال شدم همچنان ادامه داره ناگفته نمونه ک کته ماست و نبات داغ و دمنوش نعناع و موز هم خوردم ولی متاسفانه جواب نداد.
سوالم اینه پسرم یکماهو چند روزشه از شیر خودم تغذیه میشه قرص لومیدکس۲ بخوام بخورم مشکلی نداره؟
پیشاپیش ممنونم از وقتگذاری و پاسخدهیتون🙏❤️🌺

10 پاسخ 241 بازدید


دستور مصرف اینوفولیک. لتروزول. استرادیول

سلام . دکتر برام این داروا رو نوشته : اینوفولیک _ استرادیول_لتروزول .داروخونه خیلی شلوغ بود درست جوابمو نداد . دستور مصرف استرادیول رو از روز ۸ شبی دوتا . لتروزول ۳تا ۷ شبی یکی . اینوفولیکم ننوشته کلا

حس میکنم دکتره دستور مصرف لتروزول و استرادیول رو دقیقا جابجا گفت .حالا نمیدونم کدوم درسته🙄😐(لتروزول رو هم گفت فعلا این ماه بدون آمپول بهت میدم)

کسی تجربه داره راهنماییم کنه ببینم دستور مصرف درست چیه؟؟

35 پاسخ 366 بازدید


ننشستن نوزاد ده ماه و نیم

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید و سلام به دوستان اومایی.
پسرم ده ماه و نیمه هست هنوز نمیتونه بشینه ، یه کمی هم ضعیفه. فقط سینه خیز میره که همون هم با تاخیر شروع کرد. چهار دست و پا یکی دوبار دیدم که داره تلاش می کنه اما انگار جون نداشت ادامه بده، البته با کمک من می شینه اما خیلی علاقه به نشستن تو بغل یا روی زمین( با کمک من) نداره و میخواد سریع بلند بشه ، با دست گرفتن به وسایل روی زانوهایش می ایسته بعد که میخواد بشینه به مدت یکی دو ثانیه روی زانو میشینه ( البته با پاهای باز) بعد تعادل ندارن و تغییر موقعیت میده یا از پشت سر می افته
خانم دکتر خیلییییی نگرانم توروخدا راهنماییم کنین🙏😔
نکنه خدایی نکرده زبونم لال مشکل سیستم عصبی یا نخاعه، یا شاید اختلال و ضعف عضلانی؟

ممنون میشم دوستانه که تجربه دارند راهنمایی کنند⁦❤️⁩

19 پاسخ 506 بازدید


شست وشو شیشه شیر

سلام مامانا شما شیشه شیر و پسونک بچتونو چجوری میشورین که ضد عفونی بشه

30 پاسخ 487 بازدید