Ooma

کپسول گل مغربی و زایمان طبیعی دوم

سلام دکتر عزیز و دوستان
من طبق پریودی الان 37 هفته و 5 روز هستم و طبق سونو ان تی 36 هفته و 5 روز هستم. میخواستم بدونم میتونم الان از کپسول گل مغربی استفاده کنم؟ روزی چند تا باید استفاده کنم و به صورت خوراکی تاثیرش بیشتره یا شیاف؟؟
چیز دیگه ای هست که باعث باشه دهانه رحمم باز بشه؟
برای زایمان اولم سوزن فشار زدن برام نمیخوام این یکی اینجور بشه. دوست دارم روال عادی زایمانم پیش بره

19 پاسخ 1,229 بازدید


چهل هفته شدن و زایمان نکردن

با سلام ب دکتر عزیز و خانمای مهربون من چهل هفته شدم تو ان تی زدن 11آبان میترسم چهل هفته تموم بشه و زایمان نکنم اگه وقتم برسه برم بیمارستان چه کارایی میکنن درد پریودی میره میاد خیلی استرس دارم لطفا کسایی ک تجربه مشابه من دارن لطفا از تجربه هاشون بگن

52 پاسخ 523 بازدید


مصرف زیاد استامینوفن برای کودک

سلام
دکتر برای من در نسخه نوشته بود ۵ سی سی استامینوفن
ننوشته بود قطره یا شربت
من ۵ سی سی قطره استفاده کردم
بعد متوجه شدم باید شربت ۵ سی سی باشه
قطره باید ۱ سی سی می بود
الان به کودک یک ساله دادم
چکار کنم؟؟؟

15 پاسخ 407 بازدید


بیبی چک هاله دار

سلام پزشک اوما خسته نباشید
من آخرین پریودم ۳۰ شهریور بود،،،
۲۸ مهرماه موعدم بود و شبش لکه های قهوه ای دیدم و گفتم دیگه پریود شدم
ولی صبحش که از خواب بیدار شدم و چک کردم دیگه هیچ خونی ندیدم و اون لکه های قهوه ای هم کمتر شده بود، شک کردم نکنه لک لانه گزینی بوده،،، بیبی چک زدم
و فوری هاله انداخت، الان عکسشو براتون میذارم
الان سوال من اینه که من از ۲۹ مهر تا به امروز هرچی بیبی میزنم فقط هاله کمرنگ نشون میده اصلا پررنگ نمیشه که بهش اعتماد کنم و برم ازمایش بدم،،،
و یه ترس دیگه هم که دارم اینه که روز تخمک گذاریم سونو دادم،،، دکتر گفت یه فولیکول ۲۰ داری و آندومتر ۸
دیگه بهت امپول hcg نمیدم،، چون حس میکنم خودش داره آزاد میشه
الان ترسم اینه که نکنه آزاد نشده و تبدیل به کیست شده
و این هاله بیبی چک ها کاذبه و بخاطر وجود اون کیست باشه😰
لکه بینی هم کمتر شده،،، ولی گاهی درد زیر دل دارم و سینه هام دردناک شدن
الان بنظرتون چیکار کنم؟
برم ازمایش؟ برم سونو؟
یا همچنان صبر کنم

93 پاسخ 2,206 بازدید


لکه بینی بعد پریود

سلام دکتر عزیز و دوستان
من دو ماه بعد زایمانم دستگاه گذاشتم و بعد اون دو بار پریود شدم این ماه سه روز زودتر از موعدم پریود شدم و شنبه پاک شدم و بعدش ترشحات بیرنگ و بی بو داشتم تا امروز ظهر که رفتم دسشویی و دیدم روی لباس زیرم لکه های مایل به قهوه ای هست و خودمم که با دستمال تمیز کردم ترشحات خونی تیره داشتم
به نظرتون از چی میتونه باشه؟
ممنون از پاسخگوییتون🌷

25 پاسخ 328 بازدید


تلویزیون نگاه کردن نوزاد

سلام دکتر عزیز و مامانای گل
دختر من سه سالشه و روزی چند ساعت تلویزیون نگاه میکنه پسرم هم چهار ماهشه وقتی تلویزیون روشنه خیلی با دقت نگاه میکنه آیا براش خطر داره؟

45 پاسخ 519 بازدید


تب کودک سه نیم ساله

سلام خانم دکتر...دخترم چند روزه آبریزش بینی داره و هرشب دمای بدنش بالاس..تب ندارع حدود ۳۷....ولی دیشب یهو دیدم رفت رو ۳۹...دخترم ۱۸کیلو هست بهش نصف وزنش یعنی ۹سی سی پروفن دادم بعد یکساعت شد ۳۷.۵
حالا بنظر شما هر شش ساعت بدم یا هر هشت ساعت،؟
همین پروفن رو ادامه بدم؟تااخر که شیشه تموم بشه باید بدم ؟
اگه مثلا دو سه ساعت دیگه دوباره تب کنه چیکار کنم؟
ممنونم دکتر عزیزم

19 پاسخ 347 بازدید


خانما قطره آهن آبی رنگ لیپوزوفر گرفتم

چقدر باید بدم به دخترم
۲سالشه‌؟

7 پاسخ 375 بازدید


روز چند پریود انتقال دادین؟

سلام خانما. روزتون بخیر. کسایی که انتقال دادن روز چند سیکل انجام دادن؟ و چند بار سونو دادین و داروهایی که استفاده کردین چی بود؟

7 پاسخ 556 بازدید


تنوع غذایی کودک ۱۰ ماهه

سلام پزشک اوما وقت بخیر
من یه دختر ۱۰ ماهه و نیم دارم میشه راهنمایی کنید برای تنوع چه غذایی میتونم بدم؟ و اینکه دخترم فقط دوتا دندون پایینش در اومده برای همین نمیتونم غذاهای با بافت سفت بهش بدم....
خیلی از غذا هارو دوست نداره مثل میوه ها،اوتمیل،و پوره کدو،پوره هویج، حریره بادام...کلا چیزهای شیرین دوست نداره...
غذایی که میدم:سوپ ،که اکثر مواد سعی میکنم تو سوپش بگنجونم بخوره .‌‌.‌‌.حریره گردو،تخم مرغ،پوره سیب زمینی،ماست،موز،و اینکه کته هم چون بی نمک و بی ادویه هست نمیخوره .‌‌‌‌..
و اینکه میخواستم بدونم که گوشت تو کته با اینکه له هم میکنم بازم کمی راحت نیست قدرت بلع به اون صورت نداره و بیشتر وقتا قورت میده و زود خسته میشه نمیخوره..‌.

5 پاسخ 478 بازدید


تفسیر آزمایش زردی نوزاد ۱۰ روزه

سلام خانم دکتر لطفا بفرمایید این مقدار زردی برای بچه ۱۰ روزه خطرناک‌ نیست ؟
۳ تا ۵ روزگی هم بیمارستان بستری بوده با زردی ۸ مرخص شد .
گروه خونی من و همسرم و دخترم Oمثبت هست
چیکار کنم زودتر زردیش بره ؟
کاملا خوب شده بود دوباره زرد شده 😭
امروزم پنج شنبه س توروخدا بگین چیکار کنم به تعطیلی نخورم

16 پاسخ 222 بازدید


لکه بینی و جفت پایین

سلام من با ivf باردار شدم الان ۱۴ هفته و ۵ روز هستم
در سونوی nt که انجام دادم گفتن جفت پایینه
البته پزشکم گفتن مشکلی نداره ولی من برای احتیاط چون خونمون پله داره سرکار هم نرفتم
استراحت زیادی ندارم ولی کار سنگینی نمیکنم و بیشتر اوقات دراز میکشم
دیروز و پریروز مجبورا از پله پایین رفتم ‌ وامدم
از دیشب لکه بینی نارنجی و صورتی دارم
شیاف هر ۱۲ ساعت مرتب استفاده میکنم
الان بخاطر لکه بینی یک دونه امپول پروژسترون زدم اشکالی نداره؟ کار دیگه ای لازمه انجام بدم؟

28 پاسخ 553 بازدید


التهاب و ورم و قرمزی حلقه دور کلاهک آلت تناسلی نوزاد پسر

سلام‌پسرم امروز که بیدار شد همش دیت به پوشکش میزد بازش کردم دیدم حلقه دور کلاهکش خیلی متورم و قرمز شده ویزیت انلاین کردم با دکتر پماد موسپرین و هیدروکورتیزون و سیتریزین داد میشه لطفا بهم بگید چیکار کنم ورمش بیشتر شده

28 پاسخ 3,141 بازدید


🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️باز شدن بخیه زایمان طبیعی🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

سلام بچه ها✋✋
من دوتا از بخیه هام باز شده
یکی تو پرینه یکی نزدیک مقعد
ک اونی ک تو پرینه هست خیلی میسوزه🤦‍♂️
حالا امروز دکتر بودم و گفت ک عسل بزنم هم روش هم توی زخم
از اونطرفم پماد داد و گفت بزنم
کسی تجربه ای داره؟؟؟

299 پاسخ 2,775 بازدید


علت مدفوع خونی نوزاد سه ماهه

سلام رگه های خونی تو مدفوع نوزاد علتش چیه ؟

7 پاسخ 312 بازدید


آبریزش بینی کودک 11 ماهه

سلام خدمت خانم دکتر عزیز و دوستان گرامی
دختر من یازده و نیم ماهشه. هفته پیش یک شب تب کرد و بعدش عطسه و آبریزش بینی داشت. الان همه علائمش رفع شده فقط آبریزش بینی رو هنوز داره. به توصیه دکترش بهش قطره پلارژین میدم ولی این آبریزش قطع نمیشه. میشه لطفا راهنمایی کنید چکار باید کنم. ممنون.

8 پاسخ 203 بازدید


ریزش مو در دوران شیردهی

سلام خانم دکتر و مامان های عزیز
جدیداً موهام خیلی ریزش داره ، بنظرتون چه قرصی بخورم خوبه ؟
لطفاً ی مولتی ویتامین هم بهم معرفی کنید 🙏🏼

10 پاسخ 328 بازدید


چرا من خوب نمیشم😔😭 عفونت قارچی

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من خارش دارم و ترشح سبز و وقتی ک دستشویی میکردم زیر دلم دردمیکرد همیشگی نبود ک همیشه موقع دستشویی درد بگیره گاهی اوقات
و این ک زیاد دستشویی میرفتم و با ادرار کم
اینا رو ک ب دکترم گفتم گف ی نوع عفونت قارچی و دارو داد قرص مترونیدازول برا ۷ شب ۸ ساعتی سر ساعت استفاده کردم و دیشب تموم شد خوب بودم تا ساعت ۱۰ امروز با همون ترشح سبز و خارش دارم

ب خدا خسته شدم تا وقتی دارو استفاده میشه خوبم و تموم ک میشه باز همون جوریم و خیلی هم مراقب میکنم با حوله خودمو خشک میکنم و لباس زیر نخی و همه کارایی ک دکترم گف ولی انگار بی فایده هستش 😔🥲
ببخشید ک طولانی شد

10 پاسخ 544 بازدید


تیکه های سیاه در مدفوع

سلام دکتر عزیز خسته نباشید پسر من به پروتیین گاوی حساسیت داره و اینکه من دیروز بهش فرنی موزی و سوپ دادم ک سوپش ماهیچه گوسفندی و هویج و برنج بود و امروز ک دفع داشت توش رگه های سیاه بود بنظرتون برایه الرژی هستش یا طبیعیه

29 پاسخ 5,290 بازدید


ایا پلاگین مخاطیه این عکس؟

سلام وقت به خیر ‌.پریروز ان اس تی سه تا انقباض نشون داد برام تو ۲۰ دقیقه.دیروز دکترم معاینه ام کرد گفت دهانه رحمت یک سانت بازه و نرمه.امروز این ازم خارج شد ایا این پلاگین مخاطی هست؟
اگر هست چقد بعد باید منتظر شروی روند زایمان باشم.
تو این مدت هم انقباض داشتم ولی خیلی منظم نبوده و درد زیادی هم نداشتم.
سی و هشت هفته و پنج روز هستم

15 پاسخ 1,212 بازدید