Ooma

یبوست با شیرخشک پپتی

سلام وقت بخیر، دختر من دوماهشه، حساسیت به پروتئین گاوی داره، رفلاکس داره ی مدت ساشه امپرازول میخورد،چند روزه شربت دومتیدون دکتر نوشته، هم شیر خودم هم شیرخشک پپتی میخوره، ۱۰ روزه که یبوست گرفته، دکتر گفت ممکنه با این شیرخشک یبوست بگیره که چندقطره روغن زیتون بریز تو شیرش، قطره بی بی کر هم روزی ۷ قطره میدم، شکم و مقعدشم با روغن ماساژ میدم و حالت دوچرخه هم، دوبار تو این ۱۰روز مدفوع داشته که خیلی زیاد و سفت بوده، الان دیگه دفع نداشته چیکار کنم ؟ چی بدم بهش ؟ نمیخوام تا دوسالگی که پپتی میخوره همچنان یبوست بشه
درضمن شیرخشک اپتامیل ha هم بهش دادم که کل شیرشو بالا اورد دکتر گفت پپتی بده، البته با پپتی هم همچنان بالا میاره بخاطر رفلاکس

20 پاسخ 1,442 بازدید


خواب نوزاد شش ماهه

سلام
من بچم الان 7 ماهشه
خیلی شبا از خواب بیدار میشه شاید نزدیک به ده دفعه صبحا هم همینطور
چکار کنم بنظرتون؟
شیرم میخوره غذاهم میخوره سیر سیره
اصلا خواب ندارم انرژی ندارم برای طول روز

23 پاسخ 441 بازدید


تفسیر سنوگرافی ۸ هفته ؟؟

با سلام خدمت پزشک اوما من سنو دادم هماتوم داشتم و گفت یکم جلوی جفت خون. جمع شده که احتمالا دفع میشه میخواستم برام تفسیرش کنید شما هم
هماتوم چیه؟؟ایا خطرناکه؟؟

36 پاسخ 362 بازدید


سونوی آنومالی و آنومالی تاخیری

سلام خانم دکتر
ممنون میشم جواب سونوهای منو ببینید و نظرتون رو بگید خیلی استرس دارم،دکتر خودم ک گفتن تو مسیر رشد و تکاملی این موضوع برطرف میشه و درست میشه و برای اطمینان اگه خودم خاستم تو ۸ماهگی یبار سونو رو انجام بدم.ولی چون تو کمیسیون پزشکی موقع معاینه دکترها باهم اختلاف داشتن همین باعث شده استرس بگیرم و ذهنم مدام درگیر این موضوع باشه

10 پاسخ 1,639 بازدید


شربت نئوتادین پس از باز شدن تا چند وقت میشه داد؟

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
شربت نئوتادین پس از باز شدن تا چند وقت میشه داد؟
توی بروشور و روی جعبه ننوشته یخچالیه و یا بعد یکماه دور بریزید ینی میشه تا آخرش بدم؟

4 پاسخ 398 بازدید


تفسیر آزمایش تیروئید بعد از بارداری

سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ دکتر جان این آزمایش ' رو میشه تفسیر بفرمائید. تیروئید رو موقع بارداری گرفتم و الان دوباره آزمایش دادم و نتیجه اینه ' لووتیروکسین ۵۰ رو هر روز بخورم ؟؟

5 پاسخ 364 بازدید


درمان کولیک و رفلکس

سلام دکتر عزیز دخترم موقع مدفوع کردن یا بعد شیر خوردن خیلی به خودش میپیچید حتی تو خواب رنگ صورتش هم از بس فشار میاورد قرمز سیاه میشه بردم دکتر میگه کولیک داره دارو داده استفاده میکنم اما همونجور هستش هنوز چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

13 پاسخ 286 بازدید


جواب سنوگرافی روز ۵ پریودی

سلام خانم دکتر عزیز من ۲سال پیش عمل لاپارسکوپی کیست اندرومتریوز ۵سانتی داشتم وقصد باردار شدنم داشتم اما نمیشدم تااینکه فهمیدم چسبندگی لوله داشتم ک با عمل کیست برداشته شده بود
یه سال هم تلاش کردم بادارو نشد فولیکول خوب و دیواره خوب عکس رنگیم گرفتم سالم بود الان بعد ی سال یهو افتادم به لکه بینی بین عادت ماهیانم ۶ ماهه اینجوری شدم دردم شدید شد روز ۵ عادتم رفتم سنو و دیدم کیست دارم خیلی ناراحتم خانم دکتر ممکنه دوباره چسبندگی ایجاد کنه وایتکه نتونم باردار بشم خیلی ناراحتم ۲۲ سالم هست همسرمم۲۵

8 پاسخ 425 بازدید


ترسیدن از صداهایی مثل سشوار و جاروبرقی

خانم دکتر و مادران عزیزسلام
شبتون بخیر
مدتی هست دختر من از صدای جاروبرقی و سشوار و تقریبا تمام وسایل برقی میترسه.آیا طبیعی هست این حالت؟
تا روشن میکنم به شدت میاد میچسبه بهم
آیا راه کاری داره؟
چون من بیشتر مواقع خونه تنهام واقعا سخت شده نمیتونم کارامو انجام بدم
ممنون میشم راهنمایی کنید.

37 پاسخ 1,259 بازدید


دکتر جان میشه جواب ام ار ای همسرم رو نکاه کنید ممنون

بالا گفتم خیلی ممنون میشم

9 پاسخ 251 بازدید


خوردن دم کرده پونه و گل گاو زبان و چایی کوهی در بارداری

سلام دکتر جان من چند روزه سرما خوردم.
ازشنبه دارم دم کرده پونه و گل گاو زبون و چایی کوهی میخورم.

بنظرتون ضرر داره توی این سن بارداری ؟

18 پاسخ 445 بازدید


هر چی راجب ختنه میدونین بنویسین😄

اول اینکه چجور طاقت اوردین بچه رو بردین
دوم اینکه طریقه ختنه
سوم دارو های قبل و بعد ختنه
چهارم هر چی میدونین و نپرسیدم 😅
تشکر🌹

74 پاسخ 3,829 بازدید


دونه های ریز روی بدن بچه

سلام دکترجان خداقوت. چند روزیه پسرم دور مقعدش ریخته بیرون. دونه های ریز قرمز که وسطش سفیده. کالاندولا زدم ولی خوب نشده و تو این چند روز بیشترم شده. عکس گرفتم ولی خیلی واضح نیست. چیکار کنم؟

24 پاسخ 350 بازدید


شیرنخوردن بچه بخاطر دندون

سلام دوستان خوبین
پسرم از دیشب زیر سینم که میزارمش جیغ میکشه و خیلی بی قرار و بدخواب شده
از بالا ۴ تا.از پایین هم ۲ تا دندون داره درمیاره
بنظرتون از دندون درده که شیرنمیخوره یا شیرخشک میخاد؟

1 پاسخ 245 بازدید


کم بودن یکی از فاکتورهای سونو ان تی. خانم دکتر لطفا راهنمایی کنید

با سلام خدمت دکتر عزیز و اعضای محترم. یکی از فاکتورهام MOM پایین است گویا و نوشته مجدد چک بشه اما با توجه به سونو ان تی بچه اولم خیلی عددش متفاوت نیس از دخترم ۰.٧ بود و الان این سونو ۰.٥٥ یکم نگرانم.

10 پاسخ 385 بازدید


خشکیو اگزمای زانو

سلام خانم دکتر و عزیزان . شرمنده من دخترم دو هفته هس که قسمت زانو و زانو به پایینش خشک میشه یه هاله کوچیک قرمز و دوباره بهتر میشه . باز میبینی دوباره قرمز شده. دلیلش چی میتونه باشه؟ اول فک میکردم حساسبت به تخم مرغه. بعد دیدم نه چند‌مدت ندادم پس اون نبود . چی بزنم؟ یا اگزماست یا قارچه یا حساسیت به نظرتون؟؟

30 پاسخ 421 بازدید


تشخیص لکه قارچی پوست

سلام دکتر وقت بخیر ، این عکسی که میذارم میشه بگین چیه؟ لکه قارچیِ یا چی؟ اولش یدونه بود ولی رفته رفته داره زیاد میشه علائمی ( سوزی و خارش و . . ) هم نداره

12 پاسخ 1,235 بازدید


ناخن. دست دخترم

سلام خانم دکتر دخترم یک سال و نیم ناخن شست دخترم اینجور شده یعنی مشکل چیه درمانش چیه؟ یه کم دورش قرمز شده و وسط ناخن انگار دوقسمت شده

12 پاسخ 598 بازدید


کی باید آمپول HCG بزنم؟ دوستای قدیمی ۵ ساله من سلام آریانا هستم 🖐️

جیگرای دلم سلام
آریانا هستم اگه یادتون باید
۵ شنبه قراره برم سونو اگه فولیکول ۱۸ تا ۲۵ داشتم برم آمپول بزنم برای iui آماده شم
لطفا به من بگین دقیقا کی آمپول بزنم بعد سونو
آخه اگه دیر یا زود بشه تخمک آزاد نشده باشه چی یا آزاد شده باشه دفع شده باشه چی
تخمک چند ساعت تو رحم منتظر اسپرم می مونه؟
جیگرا منتظر جوابتونم

39 پاسخ 775 بازدید


عفونت بخیه سزارین بعد از بیست و سه روز

سلام خدمت دکتر اوما...بیست و سه روزه زایمان کردم..سزارین دومم هست..چند روز بعد از کشیدن بخیه از بخیه هام عفونت میده بیرون تا الان..سه دفعه رفتم متخصص زنان..ولی انگار نه انگار..بعد از ترخیص از بیمارستان سفالکسین ۴۰۰ خوردم..بعد اون سفکسیم ۴۰۰ وهمچنان اثری نداشت..دفعه آخرم دکتر دو ورق قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ داد..و این عفونت ادامه داره..غیر از متخصص زنان دکتر دیگه‌ ای نمیتونم برم چون خسته شدم از این عفونت

10 پاسخ 689 بازدید