چیزی که امتحانشو پس داده باشه
متشکرم از راهنماییتون
پرسش (1405/04/02):
جاروبرقی خوب چی پیشنهاد میدید؟
405
57
حدود 23 ساعت قبل
سوال کننده
3
حدود 22 ساعت قبل
ریحانه 💙✨
ما خانوادگی بیست ساله مدلای مختلف سپاهان جارو رو داریم
مکشش عالیه.
مکشش عالیه.
2
حدود 22 ساعت قبل
mahi ♤
من فیلیپس دارم
محشره
بعد از ۹ سال هنوز قالی رو بلند میکنه
محشره
بعد از ۹ سال هنوز قالی رو بلند میکنه
4
حدود 22 ساعت قبل
مـــ💞ـــرضیه .
من هیتاچی سطلی داره بیریخته ولی کاراییش عالیه 😂
۱۷ ساله دارم
۱۷ ساله دارم
4
حدود 22 ساعت قبل
baran .
مال من بوش سری ۸ کم صدا و ۱۲ متر سیم داره لوله جارو برقی چرخشی این نیست پیچ بخوره بشکنه مکشمم عالیه عالیه فرش قورت میده
1
حدود 21 ساعت قبل
raha ❤
من و مامانم فیلیپس داریم عالیه ولی الان نزدیکه یک ساله جارو عصایی فانتوم خریدم دیگه فقط ازون استفاده میکنم خیلی سبک و راحته قیمتش هم خیلی مناسبه
0
حدود 21 ساعت قبل
raha ❤
مامانم هم جارو عصایی عرشیا داره مدل طی کشی اونم خوبه
0
حدود 21 ساعت قبل
حسنا ❤️
ما همگی پارس خزر داریم و خداروشکر راضی ایم
2
حدود 21 ساعت قبل
ⓐ.ⓢ 💕
بوش
0
حدود 21 ساعت قبل
faeze k..
هیتاچی
بزرگ دارم
مثل سطل آشغاله
۶ ساله ازش استفاده میکنم صداش زیاده ولی قدرتش خیلی خوبه
بزرگ دارم
مثل سطل آشغاله
۶ ساله ازش استفاده میکنم صداش زیاده ولی قدرتش خیلی خوبه
0
حدود 21 ساعت قبل
mom(N) 😌😌
من سامسونگ مخزن دار دارم خیلی خوبه
0
حدود 20 ساعت قبل
زهراا🤲خدایا شکرت
من خودم ال جی دارم راضیم
مادرم بوش داره راضیه
مادرم بوش داره راضیه
1
حدود 20 ساعت قبل
مریــم بانـــو
بوش دارم 5ساله استفاده میکنم عالیه
0
حدود 20 ساعت قبل
زری مامان فرنیا 🌸
وسترن هاوس دارم عالیه اما خیلی کم پیدا میشه
0
حدود 20 ساعت قبل
🌸ftme M
من پارس خزر دارم راضیم الان ۶ساله استفاده میکنم هنوز مثل اولشه
0
حدود 20 ساعت قبل
Banoo .
من اسنوا گرفتم مکشش خیلی زیاده کمرم درد میگیره هی باید بکشمش
0
حدود 20 ساعت قبل
کوثر 🤍
بوش
1
حدود 19 ساعت قبل
فرزانه خانوم
پاناسونیک دارم . راضیم
0
حدود 19 ساعت قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
AEGدارم راضیم
0
حدود 19 ساعت قبل
Sama sadr
بوش
0
حدود 19 ساعت قبل
💕زینب 💕
الجی دارم ۱۴ ساله دارم ازش استفاده میکنم عالیه
1
حدود 19 ساعت قبل
سارا مامان نی نی ها
من پاناسونیک دارم الان ۸ ساله استفاده میکنم خیلی خوب بوده
1
حدود 19 ساعت قبل
لیلی .
من دوتا پاناسونیک دارم عالین
0
حدود 19 ساعت قبل
لیلی .
مامانم و مادرشوهرمم دارن
0
حدود 18 ساعت قبل
سوال کننده
ممنون از همگی
0
حدود 18 ساعت قبل
سوال کننده
دخترایی که بوش دارید میشه عکسم بدید
0
حدود 17 ساعت قبل
baran .

مال من این شکلی روش نوشته سری ۸
0
حدود 15 ساعت قبل
no name
بوش تقلبیش کپیش خیلی زیاد شده مواظب باش من بوش کپی بهم انداخته بودن پارسال بعد شیش ماه قدرت خیلی کم شد بعدشم کلا ازکار افتاد
0
حدود 15 ساعت قبل
no name
ولی مثل این عکس ک دوستمون فرستاده نبود خیلی کوچیک و سبک بود پارسال حدود سه تومن خریده بودم الان مارک کندی خریدم مثل همینی هست ک دوستمون فرستاده ولی مارکش کندی ایتالیا هم خیلی خوبه اصلا داغ نمیکنه
1
حدود 15 ساعت قبل
baran .
من این شکلی ۵ سال پیش خریدمش ۸ نیم هنوز قدرتش مثل روز اوله خداروشکر نشون چندتا فروشنه دادم تایید کردن اصل بودن
متاسفانه بازار پر شده از چیزای تقلبی باید مواظب باشید من همون موقع برای جهیزیه لباس شویی و تلوزیون الجی گرفتم که تقلبی بهمون انداختن سربع فهمیدم پس دادیم از جای مطمئن خریدم
متاسفانه بازار پر شده از چیزای تقلبی باید مواظب باشید من همون موقع برای جهیزیه لباس شویی و تلوزیون الجی گرفتم که تقلبی بهمون انداختن سربع فهمیدم پس دادیم از جای مطمئن خریدم
0
حدود 11 ساعت قبل
بهار 💞
منم فیلیپس دارم راضی ام
0
حدود 10 ساعت قبل
مامان السانا مرادی
سلام
من و اطرافیانم سامسونگ داریم راضی هستیم
من و اطرافیانم سامسونگ داریم راضی هستیم
0
حدود 10 ساعت قبل
شادی ....
از کجا بفهمیم تقلبی هست یا نه الان خانه وزرا امین حضور هم داره چطوری بفهمم اصله ؟ جارو بوش
0
حدود 9 ساعت قبل
🌙⭐️ maman
فیلیپس و بوش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




