Ooma
پرسش (1405/04/02):

جاروبرقی خوب چی پیشنهاد میدید؟

چیزی که امتحانشو پس داده باشه
متشکرم از راهنماییتون

ما خانوادگی بیست ساله مدلای مختلف سپاهان جارو رو داریم
مکشش عالیه.
من فیلیپس دارم
محشره
بعد از ۹ سال هنوز قالی رو بلند می‌کنه
من هیتاچی سطلی داره بیریخته ولی کاراییش عالیه 😂
۱۷ ساله دارم
مال من بوش سری ۸ کم صدا و ۱۲ متر سیم داره لوله جارو برقی چرخشی این نیست پیچ بخوره بشکنه مکشمم عالیه عالیه فرش قورت میده
من و مامانم فیلیپس داریم عالیه ولی الان نزدیکه یک ساله جارو عصایی فانتوم خریدم دیگه فقط ازون استفاده میکنم خیلی سبک و راحته قیمتش هم خیلی مناسبه
مامانم هم جارو عصایی عرشیا داره مدل طی کشی اونم خوبه
ما همگی پارس خزر داریم و خداروشکر راضی ایم
بوش
هیتاچی
بزرگ دارم
مثل سطل آشغاله
۶ ساله ازش استفاده میکنم صداش زیاده ولی قدرتش خیلی خوبه
من سامسونگ مخزن دار دارم خیلی خوبه
من خودم ال جی دارم راضیم
مادرم بوش داره راضیه
بوش دارم 5ساله استفاده میکنم عالیه
وسترن هاوس دارم عالیه اما خیلی کم پیدا میشه
من پارس خزر دارم راضیم الان ۶ساله استفاده میکنم هنوز مثل اولشه
من اسنوا گرفتم مکشش خیلی زیاده کمرم درد میگیره هی باید بکشمش
بوش
پاناسونیک دارم . راضیم
AEGدارم راضیم
بوش
الجی دارم ۱۴ ساله دارم ازش استفاده میکنم عالیه
من پاناسونیک دارم الان ۸ ساله استفاده میکنم خیلی خوب بوده
من دوتا پاناسونیک دارم عالین
مامانم و مادرشوهرمم دارن
ممنون از همگی
دخترایی که بوش دارید میشه عکسم بدید
مال من این شکلی روش نوشته سری ۸
مال من این شکلی روش نوشته سری ۸
بوش تقلبیش کپیش خیلی زیاد شده مواظب باش من بوش کپی بهم انداخته بودن پارسال بعد شیش ماه قدرت خیلی کم شد بعدشم کلا ازکار افتاد
ولی مثل این عکس ک دوستمون فرستاده نبود خیلی کوچیک و سبک بود پارسال حدود سه تومن خریده بودم الان مارک کندی خریدم مثل همینی هست ک دوستمون فرستاده ولی مارکش کندی ایتالیا هم خیلی خوبه اصلا داغ نمیکنه
من این شکلی ۵ سال پیش خریدمش ۸ نیم هنوز قدرتش مثل روز اوله خداروشکر نشون چندتا فروشنه دادم تایید کردن اصل بودن

متاسفانه بازار پر شده از چیزای تقلبی باید مواظب باشید من همون موقع برای جهیزیه لباس شویی و تلوزیون الجی گرفتم که تقلبی بهمون انداختن سربع فهمیدم پس دادیم از جای مطمئن خریدم
منم فیلیپس دارم راضی ام
سلام
من و اطرافیانم سامسونگ داریم راضی هستیم
از کجا بفهمیم تقلبی هست یا نه الان خانه وزرا امین حضور هم داره چطوری بفهمم اصله ؟ جارو بوش
فیلیپس و بوش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه