
بدون شک یکی از بهترین هاس خودت هم تحقیق کن.منم میخام از این مدل بخرم
من تکنو دارم خیلی خوبه راضیم ازش
مارک جارو شارژی من ساکس هستش واقعا راضی ام ازش
۵سال پیش ۵۵۰ تومن گرفته بودم حقیقتا الان با دیدن قیمتش پشمام ریخت
اره منم موافقم خیلیم واجب نیست
یعنی واسه کمردرد بهتر از اون جاروها نیس؟ اونا به کمرم فشار میاره سنگینم هست جابه جا کردنش
من که اصلا ازش استفاده نمیکنم
اصلا وسیله ی جالبی نیس بنظرم
وقتی جارو برقی هس دیگه نیازی به شارژیش نیس
برای اینکه بخوای کل خونه رو جارو کنی نه خوب نیست. اما برای جمع کردن آشغالای کوچیکی که کف آشپزخونه یا زیر اپن یا میز غذاخوری هست عالیه.
من بلک اند دکر دارم مدل تاشو، خیلییییی هم ازش راضی ام. مکشش عالیه، صداش از بوش بیشتره ولی خب قیمتشم خیلی کمتره. بنظرم این مدلها خیلی بهتر از مدلهای عصاییه
خب اینم مثل هموناس دیگه
تازه دستش کوتاه ترم هست
جارو برقی که دستش بلند میشه میتونی راحت تر جارو کنی
به نظر من نخر من دارم ولی از همون جارو برقی استفاده میکنم مکشش زیاد جالب نیس