Ooma
پرسش (1405/03/29):

خانوما ب راهنماییتون نیاز دارم لطفا اگ کسی تجربه ای دارهه بهم بگه

سلام خانوما ،پسرم یک سال ونیمه ژیمناستیک میرهه بعد می‌خوام از هفته ی بعد کلاس شنا بفرستمش ،به نظر شما دیگ نزارم ژیمناستیک برهه یا جفتشون همزمان برهه ؟ اینم بگم ب غیر از این کلاس دوتا کلاس دیگ ام میرهه میترسم براش سنگین بشه، اذیت بشه ،الا دقیقا نمیدونم چیکار کنم

سلام ببخشید میتونم بپرسم چیا یاد گرفته تو ژیمناستیک پسرتون دقیقا دختر منم نزدیک دوسال میره
سلام،شنارو میخوای تنها بفرستیش؟ من میترسم فعلا شنا بفرستم پسرمو
وگرنه شنا عالیه،گذاشتم ۹ سالگی اینا بفرستم
خوبه بنظرتون؟ منم میخام بزارم بره
خب اک توانایشو داره،خستع نمیشه ،چ اشکالی داره
همه چی یاد گرفته دیگ، بدنشم خیلی نرم شدهه و انعطاف دارهه
ن همسرم قرارهه هفته ای دوبار ببرتش پیشش باشه ،سانس آقایون میخواد برهه
حتما بفرستش اگ میمونه تو کلاس ،الا بهترین تایمه
احساس میکنم بهش ممکنه فشار بیاد ،چون تابستونه خیلی بیرون میرهه شبا واقعا خسته میشه
خب نزاری بهتره،گناه داره بچه،زده میشه،انشالله بزرگتر میشه کلاسای دیگ ام میره،بچه رو فشار ننداز،سنی ندارع واسه این همه کلاس،
منظورم ژیمناستیک هست
همین ذهنمو درگیر کردهه میگم کسی تجربه ای دارهه ک چیکار کنم
منم منظورمه همونه
عزیزم پسر بچه است اتفاقا پسرها انرژی زیادی دارن باید تخلیه بشه
آزمایشی بزارش یه مدت ببین کشش بدنش چجوریه اگر در حدیه که دیگه شب نا نداره باشما وقت بگذرونه نکن اینکارو
اتفاقا فشار نمیاد
چون بچه ها انرژی خیلی زیادی دارن بخصوص پسرها هر چی بیشتر فعالیت داشته باشن این انرژی روزانه شون تخلیه کنن بهتره برای سن بلوغشون

و دوم اینکه بچه ها ذهنشون باز تر میشه باعث میشه بزرگتر شدن خودشون تصمیمات بهتر و بزرگتری بگیرن

من دختر داییم بچه نیاورد تا زمانی که خونه خریدن و ماشین و در آمدش اوکی شد هم خودش و هم همسرش وقتی بچه دار شد بچه اش رو کلاس شنا ، زبان ‌، نقاشی و موسیقی گذاشت دو سال پیش دخترش ۱۳ سالش بود دوره ساز به حد پیانو رسیده بود میخواستن براش پیانو بخرن وقتش با گوشی و لب تاپ بابازی اینترنتی تلف نمیکنه از وقتش نهایت استفاده رو میکنه مدرسه خصوصی نوشتنش تو سیزده سالگی گفت دارم رشته الکترو نمیدونم چی چی میخونم اونم تو اینترنت گفت دارم تحقیق هم میکنم زبان انگلیسی تمام کرده بود گفت دارم زبان فرانسه رو از اینترنت آموزش میبینم که دانشگاه رشته ای که انتخاب کردم تو فرانسه است برم اونجا
شوهرم دهنش باز مونده بود ازشون پرسید چطور دخترتون الان خودش پیگیری میکنه برای آینده و استعدادش مامانش گفت ما فقط چند سال اولیه رو سخت گرفتیم هل دادیمشون به یه جایی خودشون میرسن دیگه نیاز به ما ندارن من الان دخترم ول کنم میدونم تو این جامعه میدونه چجوری گلیم خودش از آب بکشه

دو تا هم دوقلو دختر پسر داشت اونها رو هم به همین روش داشت پیش میبرد
دقیقا اینا همش بستگی ب وضع مالی داره،کی بدش میاد بچش موفق بشه
به نظر من که زیاده بچه خسته میشه . درسته پسر بچه ها انرژی بالایی دارن ولی تموم هفته کلاسه زیاده اونم زیر 7سال .
این چیزا ربطی ب پدرو مادر ندارهه باید دید بچه تهش خودش چی میخواد و به کجا میرسه
آره شبا دیگ ۹ شب چشاش میرهه ،تازگیام سه شنبه ها ۳ سانس کلاس دارهه واقعا کلاس آخرشو تمرکز ندارهه اصلا مربیش گفتش میاد خستس میگه کی تموم میشه
یه مطلبی خیلی وقت پیش میخوندم میگفت اشتباهه زیر7سال بچه رو کلاس زیاد بفرستی بزارین بچه بازی کنه و لذت ببره . چندروز پیش میخواستم پسرمو ببرم فوتبال خودش میگفت دوس دارم انرژیش هم زیاده .اونجا مربی فوتبال گفت خودش دوس داره یا به زور آوردیش. گفتم اصلا اجباری نبوده. محیط و دید گفت مامان دوس ندارم برگشتیم .
خب این درست نیست دیگ،انگار چیزی یاد نمیگیره,فقط میره ک رفته باشه
پسر من هم شنا میره هم ژیمتاستیک
ولی کلا خیلی تحرک داره تا شبم یه سره کلاس باشه خسته نمیشه😅
روز های فرد شنا
روز های زوج ژیمناستیک
یه روزم کلاس موسیقی میره
خیلی عالیه
خودش خیلی دوست داره ها کلاساشو ،من داشتم با همسرم راجبه این موضوع صحبت میکردم گف مامان من خسته نمیشم بزار جفتشو برم 😅
خب پسر من تمام سانس کلاساش روزای فردهه ،مگه این ک شناشو بگم روزای زوج بنویسه
قبل زایمانم کلاساش روزای زوج و فرد بود ،اصلا چالش نداشتم ،من زایمان کردم همشو انداختم روزای فرد سنگین شد براش
از مربیش بپرس ولی من یبار شنیدم شنا و ژیمناسیک نمیشه دقیق یادم نیست گفتن ژیمناستیک بدن باید سبک باشه شنا برعکس اینو مربی ها بهتر تشخیص میدن اکر اوکی دادن که چه اشکال داره انرژیش تخلیه میشه
فردا اتفاقا می‌خوام برم نظر مربیشم بپرسم ،گفتم اینجا شاید بچه ها تجربه این موضوعو داشته باشن راهنماییم کنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه