سلام دوستان من دیروز به علت درد شدید به بیمارستان مراجعه کردم گفتند در معرض زایمان زودرس هستی برام آمپول بتا زدند خواستم بپرسم کسی بوده تو هفته من آمپول بتا زده باشه و بعداً بچش سروقت اومده باشه بدون مشکل،از دیروز استرس گرفتم که چرا آنقدر زود زدم نکنه عوارض داشته باشه برای بچه
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من ۲۷ هفته و ۴ روز بود به دلیل سرویکس کم و زایمان زودرس زدم استراحت مطلق بودم ۳۴ هفته انقباض داشتم بازم برام تزریق کردن
تا ۳۸ هفته و ۶ روز بارداریم ادامه داشته که بستری شدم و سز اورژانسی شدم
تا ۳۸ هفته و ۶ روز بارداریم ادامه داشته که بستری شدم و سز اورژانسی شدم
1
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اولین بار ۶ تا بود گفت با فاصله ۲۴ ساعت ۳ تا ۳ تا تزریق کنم
دومین بار ۳ تا فقط تز یق کردم
دومین بار ۳ تا فقط تز یق کردم
0
1401/11/11
سوال کننده
منم دیروز سه تا زدم و امروز سه تا،بچتون موقع به دنیا اومدن ریه اش کامل بود؟
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
بله کامل کامل بود مشکلی هم نداشت خداروشکر فقط گشنش بود جیغ میزد😂
0
1401/11/11
سوال کننده
خداروشکر ممنونم خیالم رو راحت کردی دعا کن منم تا۳۸هفته بچم بمونه و عجله نکنه
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
میمونه نگران نباش فقط استراحت کن
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آمپول پرولوتون بهتون نداره؟
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من هفته ای یه دونه میزدم
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من ۲۴ هفته بودم یهو خونریزی شدید کردم رفتم دکتر سرویکسم شده بود ۲۵
یه هفته هم بستری بودم بعدش کلا تو تخت بودم تا زایمان کردم
استراحت مطلق
یه هفته هم بستری بودم بعدش کلا تو تخت بودم تا زایمان کردم
استراحت مطلق
0
1401/11/11
سوال کننده
چرا اونم هفته ای یک دونه میزنم و هرشب هم شیاف
0
1401/11/11
سوال کننده
من خداروشکر خونریزی ندارم توی معاینه هم دهانه رحم بسته بود فقط انقباض دارم
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
انقباضو انشالله با آمپول و دارو کنترل میکنن
0
1401/11/11
سوال کننده
پناه برخدا انشالله همه بچها سالم باشند
0
1401/11/11
mah🌙 Liam's mom
سلام شما کدوم بیمارستان رفتین و دکترتون کی بود؟
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من بوشهرم عزیزم
بیمارستان قائم دکتر فروغ دکترم بود
بیمارستان قائم دکتر فروغ دکترم بود
0
1401/11/11
mah🌙 Liam's mom
آها فکر کردم تهرانید . باز خدا رو شکر بهتون رسیدگی میکنن
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آره رسیدگیشون خیلی خوبه دکترمم واقعا خوب بود حساس بود و پیگیر
0
1401/11/11
mah🌙 Liam's mom
خدا رو شکر 🌹
0
1401/11/11
Fateme Manane Alisan
زود نیست که منم هفته 27 یا 28 زدم. پسرمم 38 هفته با سزارین بدنیا اومد
0
1401/11/11
sahar mohamadi
سرویکستون چند بود
0
1401/11/11
sahar mohamadi
من ۱۶هفته
با سونو واژینال۳۲بودم با سونو شکمی ۳۶
با سونو واژینال۳۲بودم با سونو شکمی ۳۶
0
1401/11/11
sahar mohamadi
دکتر گفت خوبه
شبی یدونه شیاف میزنم فقط
شبی یدونه شیاف میزنم فقط
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
ان تی ۳۴
آنومالی ۳۳
آنومالی ۳۳
0
1401/11/11
sahar mohamadi
شکمی یا واژینال؟
0
1401/11/11
sahar mohamadi
سرکلاژ نشدید؟
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من از اول بارداری خونریزی و لکه بینی داشتم خاک تو سرم رعایت نکردم
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
استراحت نکردم تا شرایطم وخیم شد
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
واژینال
0
1401/11/11
sahar mohamadi
منم اوایل لکه بینی داشتم
منم استراحت نمیکنن
منم استراحت نمیکنن
0
1401/11/11
sahar mohamadi
م
0
1401/11/11
sahar mohamadi
تا هفته چند میشه سرکلاژ کرد؟
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
دکتر گفت هفته م بالاست ریسکه
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
نمیدونم والا فقط میدونم به خودم دکتر گفت خیلی ریسکه الان سرکلاژت کنیم
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من جفتمم همیشه پایین بود
0
1401/11/11
sahar mohamadi
شما بابت لکه بینی اوایل بارداری سونو زیاد میرفتید؟
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
خیییلییی
هماتوم داشتم اندازه سر گاو😂
هماتوم داشتم اندازه سر گاو😂
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
تا آخز بارداری سونو زیاد رفتم
0
1401/11/11
مامان ی خانم کوچولو
سلام سرکلاژ تا ۲۲ هفته اینا وقت داره
0
1401/11/11
مامان ی خانم کوچولو
انقباض رو خودتون متوجه شدید یا دکتر بهتون گفت؟
0
1401/11/11
سوال کننده
خودم شکمم سفت میشه
0
1401/11/11
sahar mohamadi
جدی
روی هم رفته چندبار رفتی؟
منم زیاد سونو دادم نگرانم
منم هماتوم داشتم
روی هم رفته چندبار رفتی؟
منم زیاد سونو دادم نگرانم
منم هماتوم داشتم
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
بیشتر از ۳۰ بار رفتم سونو
0
1401/11/11
sahar mohamadi
خیلی شنیدم میگن سونو ی زیاد خوب نی
واس این ترسیدم
الان بچتون روبراهه؟؟؟چندوقتشه؟
واس این ترسیدم
الان بچتون روبراهه؟؟؟چندوقتشه؟
0
1401/11/11
sahar mohamadi
بیشتریاش ماه های اولت بود یااخر؟؟؟
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
سالمه سرحاله فرفری قشنگه ۵ نفر حریفش نمیشه😂
۱۷ ماه و نیم
۱۷ ماه و نیم
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
تقریبا ۱۰ روزی یه سنو از اول تا آخر
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من دکترم ازم سونو میخاست
0
1401/11/11
مامان محمد حسین
من ۲۸ هفته زدم آمپول ریه رو
0
1401/11/11
مامان محمد حسین
سرکلاژم هستم
0
1401/11/11
سحر باانو
نه عزیزم مشکلی نداره ،منم تو 28زدم چون دچار لکه بینی شدم ،البته الان بیشتر دکترا برای همه تجویز میکنن ،چون بچه اولم هیچ مشکلی نداشتم بازم دکترم برام شش تا نوشت ، زدم
0
1401/11/11
sahar mohamadi
عزیزم
خدانگهدارش باشه
خدانگهدارش باشه
0
1401/11/11
sahar mohamadi
من سرکلاژ نشدم
ولی باید ب دکترم بگم اگه لازمه امپول پروژسترون بزنم باز
ولی باید ب دکترم بگم اگه لازمه امپول پروژسترون بزنم باز
0
1401/11/11
sahar mohamadi
چون مقاومت شریان دارم خطر زایمان زودرس دارم
0
1401/11/11
sahar mohamadi
دخترا من خیلی استرس دارم خیلی شدید
0
1401/11/11
سوال کننده
هممون یجوری استرس داریم تحمل میکنیم خدا عاقبت همه رو ختم بخیر کنه انشالله
0
1401/11/11
سوال کننده
من خودم ضربان قلبم میره بالا الان روی ۱۱۰هستش
0
1401/11/11
sahar mohamadi
جدی
چرا
کلا اینطوری یا نگران چیزی هیت
چرا
کلا اینطوری یا نگران چیزی هیت
0
1401/11/11
sahar mohamadi
هستی
0
1401/11/11
sahar mohamadi
هماتومت از چند هفته متوجهش شدی؟
0
1401/11/11
sahar mohamadi
من بچم ی هفته دورشکم و استخوان رانش عقبه
برااین خیلی ترسیدم
حتی تهرانم رفتم دکتر خودم خوزستانم
برااین خیلی ترسیدم
حتی تهرانم رفتم دکتر خودم خوزستانم
0
1401/11/11
سوال کننده
نه توی حاملگی اینجوری شدم نمیدونم چرا
0
1401/11/11
sahar mohamadi
دکتر میگ چیزی نیس
ولی من همش نگرانم
ولی من همش نگرانم
0
1401/11/11
sahar mohamadi
باور کن یکماه تمام تو تنش بودم
الانم همش خوابای ناجور میبینم
الانم همش خوابای ناجور میبینم
0
1401/11/11
سوال کننده
تا سه هفته طبیعیه نگران نباش
0
1401/11/11
sahar mohamadi
جدی
0
1401/11/11
sahar mohamadi
کسیو دیدی اینمدلی بچش اوکی باشه؟
0
1401/11/11
سوال کننده
توی سونو صدک چند میزنه برات ؟
0
1401/11/11
سوال کننده
فامیلمون دور سر پسرش سه هفته بزرگتر بود کلی بهش استرس دادن آخرش برد یه دکتر گفته بود حتما ارثی دارین تو خونوادتون الان پسرش کلاس اول و سالمه
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
از ۴ هفته لکه بینی داشت شیاف میزدم ۷ هفته و ۳ روز خونریزی مث پریودی بود رفتم دکتر سنو نوشت گفت قلبش تشکیل شده ولی هماتوم بزرگ داری که خطرناکه شیافامو ۸ ساعتی کرد تا بهتر شد تو ان تی کوچیک شده بود آنومالی کامل رفع شد
0
1401/11/11
sahar mohamadi
دوازده
0
1401/11/11
سوال کننده
هپارین و آسپرین استفاده میکنی ؟
0
1401/11/11
sahar mohamadi
تو همین مدت ماهای اولم هرده روز سونو دادی؟
0
1401/11/11
sahar mohamadi
اسپرین شبی یکی
0
1401/11/11
سوال کننده
من فردا سونو دارم برام دعا کنید
0
1401/11/11
sahar mohamadi
صدک دوازده خیلی کمه اره؟
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من انقد تو بارداری فشار روحی روانی کشیدم الان انقد اعصابم ضعیفه
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آره
0
1401/11/11
sahar mohamadi
خداکمکت کنه عزیزم
0
1401/11/11
سوال کننده
کاش هپارین هم شروع کنه برات
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من شبی یه آنوکسان میزدم روزی ۲ تا آسپرین میخوردم
0
1401/11/11
sahar mohamadi
منم بخدا
حتی تا پای سقطم رفتم
انقد ترسیده بودم
حتی تا پای سقطم رفتم
انقد ترسیده بودم
0
1401/11/11
سوال کننده
مرسی گلم خدا به هممون رحم کنه
0
1401/11/11
سوال کننده
سقط چرا توکل کن بخدا
0
1401/11/11
sahar mohamadi
غلظت خون داری؟
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
فاکتور ۸ خون من مشکل داره خون لخته میکنم
0
1401/11/11
سوال کننده
اگه مقاومت شریانی داری باید حتما هپارین هم بزنی
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من یه سقط ۱۲ هفته هم قبل پسرم داشتم
0
1401/11/11
sahar mohamadi
بخاطر همین کوچیک بودن استخوان ران
نمیدونستم چی ب چیه
امینوسنتز دادم خیلی هول کرده بودم
نمیدونستم چی ب چیه
امینوسنتز دادم خیلی هول کرده بودم
0
1401/11/11
sahar mohamadi
عزیزم
0
1401/11/11
سوال کننده
من سر دخترم با اینکه نه غلظت داشتم نه مقاومت چون تجربه تلخ زایمان زودرس داشتم از همون اول هپارین و آسپرین استفاده میکردم تا اخر
0
1401/11/11
sahar mohamadi
فعلا فقط اسپرین داده
شبی یکی
البته الان برا چکاب باز یبار میخام برم تهران
شبی یکی
البته الان برا چکاب باز یبار میخام برم تهران
0
1401/11/11
سوال کننده
حتما برو و تامین کن برات بنویسه خیلی خونرسانی رو بهتر میکنه
0
1401/11/11
sahar mohamadi
چند هفته زایمان کرده بودی؟
علتش چی بود
علتش چی بود
0
1401/11/11
سوال کننده
۳۶هفته زایمان کردم برود تا اون موقع نگه داشتم ولی آخرش نموند برام
0
1401/11/11
sahar mohamadi
عزیزم
0
1401/11/11
سوال کننده
الآنم پر از استرسم
0
1401/11/11
sahar mohamadi
۳۶هفته که کامل شده همه چیش
0
1401/11/11
سوال کننده
فدات عزیزم انشالله خدا ایندفعه به هممون رحم کنه
0
1401/11/11
sahar mohamadi
شمام مقاومت شریان داشتی؟
0
1401/11/11
sahar mohamadi
انشالله عزیزم
0
1401/11/11
سوال کننده
آره ولی نمیدونم دکتر کثافت توی اتاق عمل چه بلایی سر بچه آورد وقتی بردنش توی دستگاه دکتر اطفال بهمون گفت حین زایمان بهش ضربه وارد شده دچار زجر تنفسی شده
0
1401/11/11
sahar mohamadi
من از دهانه رحمم میترسم
انقد درگیر این اختلاف هفته ها شدم دیگ پیگیر دهانه رحم نشدم
پیش دکترخودمم سه هفته ایه نرفتم
چون رفتم تهران پیش حنطوش زاده ببینم علت این کم بودن استخوان ران چیه
انقد درگیر این اختلاف هفته ها شدم دیگ پیگیر دهانه رحم نشدم
پیش دکترخودمم سه هفته ایه نرفتم
چون رفتم تهران پیش حنطوش زاده ببینم علت این کم بودن استخوان ران چیه
0
1401/11/11
sahar mohamadi
سزارین بود یا طبیعی؟
0
1401/11/11
سوال کننده
نه فقط آب دور بچه کم شد یکماه قبلش بستری بودم آب دورش رو بزور رسوندم۱۲ولی دکتر زنان بیچارم کرد
0
1401/11/11
سوال کننده
مگه امینوسنتز ندادی؟جوابش چیشد؟
0
1401/11/11
سوال کننده
سز
0
1401/11/11
sahar mohamadi
خوب بود خداروشکر
0
1401/11/11
sahar mohamadi
بنظرتون اینهمه استرس تاثیری روبچه میزاره؟
من مدام تو فکرو خیالم
من مدام تو فکرو خیالم
0
1401/11/11
سوال کننده
پس دیگه اصلا نگران نباش من خاله ام توی آنتی براش ریسک بالا زدن رفت آمینو داد الان پسرش چهار سالشه ماشاالله از هوش و وزنش زبانزده
0
1401/11/11
سوال کننده
مگه میشه بیخیال بود فقط باید توکل کنیم به خدا که اونم بهمون رحم کنه
0
1401/11/11
سوال کننده
راستی نی نی شما چیه ؟
0
1401/11/11
sahar mohamadi
از کوتاهی قد بچم گرفته
تا زایمام زودرس
تا بیش فعالی و اوتیسمو
همه چی میاد تو ذهنم
تا زایمام زودرس
تا بیش فعالی و اوتیسمو
همه چی میاد تو ذهنم
0
1401/11/11
سوال کننده
چرا نمیای توی تاپیک مامانهای فصل بهار اونجا حال و هوات عوض میشه بچها راجع همه چی حرف میزنن
0
1401/11/11
sahar mohamadi
دختره قربونش برم
تازگیا تکون میخوره
بعد کلی دوا درمون خدابهم بخشیده
خودش میدونه چقد سختی کشیدم
تازگیا تکون میخوره
بعد کلی دوا درمون خدابهم بخشیده
خودش میدونه چقد سختی کشیدم
0
1401/11/11
سوال کننده
ای بابا اینجوری که داغون میشی به این چیزها فک نکن
0
1401/11/11
sahar mohamadi
عضوم کن
0
1401/11/11
sahar mohamadi
دست خودم نیست
هی رفتم تو گوگل چیزای ترسناک خوندم
هی رفتم تو گوگل چیزای ترسناک خوندم
0
1401/11/11
سوال کننده
عضویت نمیخواد همون بالا سرچ کنی توی اوما برات بالا میاره
0
1401/11/11
سوال کننده
نه بابا اشتباه میکنی نذر و نیاز کن و توکل کن ولی استرس رو از خودت دور کن
0
1401/11/11
sahar mohamadi
مثلا همین سونوگرافی که از از دوستمون پرسیدم
واقعا هر ی هفته ده روز سونو شدم بخاطر هماتوم و ....
بعد تو نت دیدم نوشته سونو اوتیسم میاره
واقعا هر ی هفته ده روز سونو شدم بخاطر هماتوم و ....
بعد تو نت دیدم نوشته سونو اوتیسم میاره
0
1401/11/11
sahar mohamadi
اینم بگم که من بازداریم دوقلو بوده ی قلش هشت هفته دیگ رشد نکرد
0
1401/11/11
sahar mohamadi
باز بخاطر اون استرس طولانی مدتم
میگن اضطراب بیش فعالی میاره
میگن اضطراب بیش فعالی میاره
0
1401/11/11
سوال کننده
نه بابا اگه به این چیزها بود همه بچه های الان اوتیسمی بودن سونو چندبعدی خطرناکه اونم میگن چون حرارت بدن بچه میاره بالا ولی سونو ساده هیچ ضرری نداره
0
1401/11/11
sahar mohamadi
نمیدونم
مقاومت شریان زایمان زودرس میاره
و خلاصه هر روز ی داستان
فقط فقط فقط خدا خودش به این بچه رحم کنه و حافظش باشه
مقاومت شریان زایمان زودرس میاره
و خلاصه هر روز ی داستان
فقط فقط فقط خدا خودش به این بچه رحم کنه و حافظش باشه
0
1401/11/11
sahar mohamadi
عاخه زیادی بوده برامنم
تا الان که ماه پنجم باور کن پونزده باری شده
تا الان که ماه پنجم باور کن پونزده باری شده
0
1401/11/11
sahar mohamadi
دوتاشم داپلر بوده
0
1401/11/11
سوال کننده
منو بگو که ضربان قلبم روی ۱۱۰هست و بچه شدید تکون میخوره تو شکمم ولی باز خودمو مشغول میکنم تا استرسم بالا نره
0
1401/11/11
sahar mohamadi
خوبه که میتونی کنترل کنی
0
1401/11/11
sahar mohamadi
من شبا خواب میبینم
0
1401/11/11
سوال کننده
حتما خدا داده خودش هم حفظ میکنه تو همین اوما خیلی ها با مقاومت شریانی بارداری موفق داشتند رقیه یکیشونه مامان الین
0
1401/11/11
sahar mohamadi
خداواسش نگه داره
0
1401/11/11
سوال کننده
داپلر با چند بعدی فرق داره منم باید داپلر بدم برای همه یکبار مینویسن دکترها
0
1401/11/11
sahar mohamadi
اره
داپلر همین شزیان ها رو بررسی میکنه
داپلر همین شزیان ها رو بررسی میکنه
0
1401/11/11
sahar mohamadi
احتمالا تو ان تی انومالی انجام دادی
چون سابقه قبلی داری
چون سابقه قبلی داری
0
1401/11/11
سوال کننده
چکار کنم استرس بگیرم قلب خودم میترکه اصلا نمیتونم دو جمله حرف بزنم با کسی خفه میشم
0
1401/11/11
سوال کننده
مال فکر و خیال زیاده
0
1401/11/11
sahar mohamadi
اره
0
1401/11/11
sahar mohamadi
شما بچه چندمته؟
ی بچه دیگه داری؟
ی بچه دیگه داری؟
0
1401/11/11
sahar mohamadi
اره عزیزم
دیانا
دیانا
0
1401/11/11
سوال کننده
من آنقدر ماجراها داشتم که برات بگم سرتو درد میاره فقط بدون تا اون بالایی نخواد برگی از درخت نمیفته
0
1401/11/11
sahar mohamadi
بارداری دوم احتمالا نگرانیا کمتره
0
1401/11/11
سوال کننده
آره بعد اون پسرم که نموند خدا بهم یه گل دختر داد خداروشکر
0
1401/11/11
سوال کننده
نه بابا فرقی نداره همه حاملگی های الان به لطف دکترها سخته
0
1401/11/11
sahar mohamadi
فک کنم اندازه من نبوده
باور کن از اول تا حالا پام تو دکتراس
از اهواز ب تهران و درفولو...
باور کن از اول تا حالا پام تو دکتراس
از اهواز ب تهران و درفولو...
0
1401/11/11
سوال کننده
من خودمم ایلامم سر دخترم یه پام کرمانشاه بود یه پام ایلام
0
1401/11/11
سوال کننده
چون شهر خودمون پریناتولوژی نداره
0
1401/11/11
sahar mohamadi
دقیقا
0
1401/11/11
sahar mohamadi
بنظرت سرویکس سیو سه اینا خیلی کمه؟
0
1401/11/11
sahar mohamadi
شما چند بود که سرکلاژ شدی؟
0
1401/11/11
سوال کننده
نه عالیه زیر ۲۹خطرناکه
0
1401/11/11
سوال کننده
من سرکلاژ نشدم
0
1401/11/11
سوال کننده
بیا اون تاپیک که بهت گفتم همه مدل توش داریم خیلی از استرست کم میشه یکی از بچها ۳۰هست و سرکلاژ هم نکرده دکترش الانم۳۵هفته ایت
0
1401/11/11
sahar mohamadi
باش
0
1401/11/11
سوال کننده
تو تاپیک های فعال پیداش کن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



576

